Bezorgd om moedervlek
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:44
Hallo allemaal, ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met onrustige moedervlekken. Twee weken geleden op vakantie zag ik dat een moedervlekje op m'n arm een blauw randje begon te krijgen. Dit vond ik raar, want ik had het nooit eerder gehad. Inmiddels ben ik weer thuis en het word nog steeds niet minder, inmiddels maak ik me best zorgen, en gaat het m'n hoofd niet meer uit. Moet ik afwachten, of toch maar naar de dokter gaan?
Alvast bedankt!
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:50
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:53
dinsdag 23 augustus 2011 om 12:13
Hai ja ik heb haar nogmaals gebeld en uitgelegd dat ik erg graag wil dat er naar word gekeken, omdat het me echt niet lekker zit, dat begreep ze en ze kan me deze week bij haar arts inplannen. Ze vertelde dat mensen met een plekje normaal 3 weken mogen wachten in geval van iets anders, en dat het misschien nog wegtrekt.
Ik ben in ieder geval blij dat ik zo snel kan komen, aan het einde van de dag hoor ik wanneer.
Ik ben in ieder geval blij dat ik zo snel kan komen, aan het einde van de dag hoor ik wanneer.
dinsdag 23 augustus 2011 om 12:15
quote:roosdezoveelste schreef op 23 augustus 2011 @ 08:56:
mijn moeder wachtte ook af.......nu heeft ze kanker met uitzaaiingen
de huisarts zit er niet voor niets, baad het niet dan schaad het niet
succesen dat is inderdaad precies waar ik bang voor ben. Wat vreselijk voor jullie
Misschien is het bij mij wel niets byzonders, maar dan wil ik dat wel graag weten!
mijn moeder wachtte ook af.......nu heeft ze kanker met uitzaaiingen
de huisarts zit er niet voor niets, baad het niet dan schaad het niet
succesen dat is inderdaad precies waar ik bang voor ben. Wat vreselijk voor jullie
dinsdag 23 augustus 2011 om 12:54
Zeker naar laten kijken beter een keer teveel gekeken dan te weinig. Mijn vrouw had ook een moedervlek op haar rug en dat ging er anders uitzien op aandringen van mij is ze naar de huisarts gegaan en ja hoor het bleek een kankertje. We schrokken natuurlijk maar het is weggehaald en alles is nu weer goed gelukkig. Ze moet nu wel jaarlijks even naar de dermatoloog om haar hele huid te checken omdat ze veel moedervlekjes heeft.
Sterkte ermee en wel gaan !
dinsdag 23 augustus 2011 om 16:30
quote:jjcjc schreef op 23 augustus 2011 @ 12:54:
Zeker naar laten kijken beter een keer teveel gekeken dan te weinig. Mijn vrouw had ook een moedervlek op haar rug en dat ging er anders uitzien op aandringen van mij is ze naar de huisarts gegaan en ja hoor het bleek een kankertje. We schrokken natuurlijk maar het is weggehaald en alles is nu weer goed gelukkig. Ze moet nu wel jaarlijks even naar de dermatoloog om haar hele huid te checken omdat ze veel moedervlekjes heeft.
Dankjewel! En ik ga zeker!
Fijn dat je vrouw naar je geluisterd heeft uiteindelijk, en dat alles nu goed is!
Dankjewel! En ik ga zeker!
Fijn dat je vrouw naar je geluisterd heeft uiteindelijk, en dat alles nu goed is!