De pil bewaren hittegolf
zaterdag 8 augustus 2020 om 08:39
Ik lees het als;
Medicijnen blijven onder goed onderin die kast, en óók als er een hittegolf is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 8 augustus 2020 om 08:55
Je snapt wel meer niet. Reken het je niet aan.Argentovivo schreef: ↑08-08-2020 03:39En ik snap nooit dat je dit soort reacties plaatst. Laat de TO gewoon haar vraag stellen, i.p.v een soort verkapt verbod op dit soort vragen te poneren. Je kunt het ook anders formuleren en de TO op een andere manier op de regels wijzen.
Niks mis met dat mensen weten dat je ook dingen kan googlen.
zaterdag 8 augustus 2020 om 09:33
zaterdag 8 augustus 2020 om 10:04
nou, zou er een verband zijn tussen pil bewaren op een warme plek en de “dwars door de pil heen zwanger”-topics? wie kan er nagaan in welk jaargetijde de meeste van dat soort topics geplaatst worden?sunshineandblueskies schreef: ↑08-08-2020 09:25Ik vraag me nu dus echt oprecht af of er reacties gaan komen van dames die hun pil te warm bewaard hebben en daardoor nu zwanger zijn.
![]()
Don't cry, buy a bag and move on.
zaterdag 8 augustus 2020 om 10:52
Het probleem met de ervaringen van een ander is dat het de jouwe niet zijn; als driehonderd vrouwen hier zeggen ‘geen probleem hoor, ik bewaar mijn pil altijd in het kastje boven de oven en daar is het het hele jaar super warm’ kan het zijn dat de pil die op een te warme zolderkamer heeft gelegen (ik neem aan dat die maximumtemperatuur niet voor niets in de bijsluiter staat) jou niet beschermt. Voor dit soort adviezen over medicijnen is de apotheek echt de aangewezen plek; die weten ook of je de pil in de koelkast mag bewaren, zoals sommigen aanbevelen.Bellachiow schreef: ↑08-08-2020 01:22Tuurlijk zie ik in de bijsluiter staan dat het max 30 graden is, maar dat is bewaartemperatuur. Wilde gewoon andere mensen hun ervaring ermee horen![]()
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zaterdag 8 augustus 2020 om 11:43
Had ik het tegen jou? Nee hè?
zaterdag 8 augustus 2020 om 12:50
zaterdag 8 augustus 2020 om 14:11
Maar serieus mensen, denken jullie dat Nederland de enige plek op de wereld is waar men de pil neemt en waar het wel eens warm is? Er zijn zoveel plekken op de wereld waar het altijd warm is, of waar er bepaalde periodes extreme temperaturen zijn.
Gewoon op de normale plek bewaren en niet in de volle zon leggen.
zaterdag 8 augustus 2020 om 15:35
Ik denk vooral dat ze het met een reden in de bijsluiter zetten en de pil is wel zo'n medicijn waarvan ik graag heb dat ie goed werkt. Dus liever een keer te vaak gecheckt dan een keer te weinig.Hastadepasta18 schreef: ↑08-08-2020 14:11Maar serieus mensen, denken jullie dat Nederland de enige plek op de wereld is waar men de pil neemt en waar het wel eens warm is? Er zijn zoveel plekken op de wereld waar het altijd warm is, of waar er bepaalde periodes extreme temperaturen zijn.