Gezondheid alle pijlers

hoe braaf is het forum?

19-01-2011 23:10 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet gaan melden dat ik rook en zwanger ben. Ik zou al niet eens meer durven melden dat ik rook; je wordt virtueel gekielhaald. Maar......... hoe ziet het eruit als we anoniem kunnen stemmen?

hoe " braaf " is het forum?

Totaal aantal stemmen: 226

ik rook (11%)
ik drink (35%)
ik rook en drink (17%)
ik rook en gebruik weleens drugs (3%)
ik rook en drink en gebruik weleens drugs (13%)
ik drink en gebruik weleens drugs (1%)
ik gebruik alleen drugs (1%)
ik ben geheelonthouder (19%)
ik slik, snuit, spuit en drink alles wat ik maar kan krijgen Geen stemmen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik rook,drink door de week niet, in t weekend wel.

daarbij rook ik n zelf geteelde hele goede wiet,compleet met vreetkick
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ik rook niet, maar drink wel graag een wijntje of 2 3
Ben gestopt met roken! En ik wil wat slanker worden, dus ik laat de biertjes ook even staan.... helaas....
Ik rook niet, drink zéér matig en gebruik geen drugs.

En ik voel me toch lekker jôh!
Ik ben geheelonthouder. Mijn enige zonde is chocola maar die staat er niet bij
Ik rook niet (nooit gedaan ook niet) en drink ok niet...(vind het gewoon echt niet lekker..kan er niets aan doen..

en ook dat kan soms van commentaar voorzien worden...want ooo wat ongezellig is het om niet mee te doen met de rest qua genotsmiddelen??

oja ik ben wel verslaafd: aan pepsi MAX en Cola zero..MOET naar de winkel als dat er niet meer is.
Puck
Ik heb "ik drink" gestemd, maar mis de optie "ik drink wel eens". Zo ziet het eruit alsof het forum massaal aan de drank is Best veel geheelonthouders trouwens!
Ga in therapie!
Ik rook, drink weinig tot niet (2 wijntjes per jaar ofzo) en wil niks met drugs te maken hebben. Paar keer langdurig gestopt met roken maar begin telkens weer.

Wel verslaafd aan koffie, dat moet ik hebben.
Ik drink..maar dat is echt beperkt tot zo af en toe een wijntje of likeurtje, max 3 per week ofzo, roken doe ik niet en ik eet op het neurotische af gezond, koffie drink ik niet en snoep ook totaal niet.
Ik rook alleen bij extreem geluk of extreme stress.

Dat komt in de praktijk neer op drie pakjes per jaar.

Wat betreft drugs, blowen ongeveer een jaar of 6 geleden.

Ik heb enemalig een pilletje geslikt maar dat beviel niet.

Drinken doe ik een maal per jaar heel erg veel. Zo veel dat ik niks meer weet. De rest van het jaar drink ik niets.

In de zomervakantie hooguit een rose op een terrasje.

Als ik zwanger zou zijn zou ik alles acuut kunnen laten staan, zonder twijfel.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Ik heb de optie 'ik drink' gestemd.

Omdat ik normaal gesproken dus wel eens een af en toe een glas wijn drink bij uit eten gaan en dergelijke.

Maar nu ben ik zwanger dus doe ik dat uiteraard niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Heb nog nooit drugs gebruikt maar slik nu wel meds die tegen morfine aan zitten en niet meer echt effectief zijn. Volgende stapje dus: morfine . . . .

Heb gerookt op voortgezet onderwijs om "erbij te horen", viel desondanks toch nog steeds buiten de groep. Heb zeer matig gedronken maar na de overgang verdraag ik helemaal geen alcohol meer. Leef dus nu behoorlijk naturel, op de meds. na, en dat bevalt goed. Laat me ook niet ompraten door anderen, die zeggen, ach meid, 1 wijntje kan wel. Dat kan dus gewoon niet!!!!
Roken en drinken heb ik kunnen reduceren naar weekendgebruik, dit was ooit wel eens anders.

Moet (voor mezelf) ook echt af van die resterende sigaretten, maar dat wil niet echt vlotten nog.
ik rook maar ben aan het minderen om daarna te stoppen.

ik drink nauwelijks alcohol, van 1 glas wijn val ik al om. Wel veel koffie, ben gek op koffie.

geen drugs.
Vroegah leidde ik een wild leven. Nu ben ik erg braaf. Ik eet gezond, sport regelmatig, slaap 8 uur per nacht, drink maximaal 1 fles wijn per week, ben vaak erg lief, let op het milieu, hou mijn tuin bij, doe wat ik beloofd heb, onderbouw mijn stellingen, denk eerst na voordat ik iets roep (behalve op het forum) ben verantwoordelijk. Klinkt erg saai maar ben heel blij met mijn leven
Sohee Driewieler, jij bent alles wat ik wil zijn.. maar vrees dat het nooit zo ver komt
Nu eerlijker: ik rook, ben te competatief soms, vraag altijd nog meer van mijzelf, kijk teveel in de spiegel, ben besluitloos over wel of geen kinderen, wil altijd maar op vakantie....

Nog effe
ik drink alleen, maar wel genoeg
Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik direct gestopt met roken. Mijn ex-partner had het sowieso niet gepikt als ik nog zou doorroken, maar ik kon het naar mezelf en naar kind toe niet verantwoorden om door te blijven roken.

Nu lukt stoppen niet (ik stop altijd cold turkey) maar zit in stressvolle periode. Rotsmoes, ik weet het.
Ik rook een pakje per dag, wat natuurlijk altijd teveel is.

Ik drink alleen in het weekend, maar op een feestje kan ik dan ook wel eens doorhalen. (resultaat hoofdpijn de volgende dag)

De ochtend kan niet beginnen zonder koffie (en een peuk) en ik moet 1 keer per week mijn chocolade shotje gehad hebben.

Drugs, nooit echt mee bezig geweest. Ik was die doos die na 1 keer blowen de wcpot ten huwelijk vroeg. Andere drugs was ik daarna te bang voor.
Nooit gerookt, nooit drugs gebruikt. Maar ik drink wel. Soms elke dag een wijntje of biertje. Soms dagenlang niet. Ik drink nooit meer dan twee drankjes per avond.

Toen ik zwanger was dronk ik niet. Tijdens de borstvoeding wel (maar gelijk na een voeding).
Ik drink soms wat wijn. En heel soms 2. Maar nooit meer dan dat.

Heb nog nooit gerookt of drugs gebruikt. Zelfs niet geblowd.

Jeetje wat lijk ik ineens braaf...
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 20 januari 2011 @ 11:09:

Nooit gerookt, En dat met jouw nickname !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Chatterly schreef op 19 januari 2011 @ 23:23:

Ik rook veel te veel (shag, lekker charmant)

Same here en dat geef ik gewoon toe.

Doet toch iedereen die op dit topic post? Toegeven die dingen wel eens te doen?

Ik denk dat dit forum niet zozeer braaf is, allesbehalve maar soms gewoon té veroordelend. Niet iedereen heeft zin om het toe te geven en er dan over in discussie of over in de verdediging te moeten. Dus doe je of niet mee aan een dergelijk topic of als je toch wil reageren schrijf je het niet of zwak je het wat af.

Ik heb daar ook niet altijd zin in. Je kunt soms zo afgebekt worden. Kan me goed voorstellen dat een x aantal mensen dat wil vermijden.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven