Gezondheid alle pijlers

Nee he! Haaruitval!!!

19-06-2014 18:22 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bossen haar verlies ik, elke dag. Zelfs op mijn laptop ligt nu al weer haar. Ik wordt er best wel een beetje bang van zolangzamerhand. In het begin dacht ik nog dat het om "normaal" uitharen ging maar zo onderhand haar ik meer dan onze vier beesten bij elkaar. En das niet leuk.

Ik zit ivm MS aan een boel pillenzooi en wellicht kan dat er iets mee te maken hebben aan de andere kant zijn er in de periode dat het begon geen grote heftige pillenwisselingen geweest, dus dat's wel wat apart.

Menopauze kan natuurlijk ook, want deze muts wordt vlgd jaar 50.

Al met al, tips zijn welkom, kaal worden lijkt me echt vreselijk.

Ik durf niet eens meer naar de kapper, straks heb ik helemaal niks meer over
Optimist tot in de kist!
O ja, en laat je niet zomaar aanpraten dat het de menopauze is, dat is wel heel makkelijk.

Artsen zouden beter hun huiswerk moeten doen betreft bijwerkingen van medicatie.
quote:aanmaaklimonade schreef op 19 juni 2014 @ 19:43:

[...]

En jij denkt dat alle mannen wél kaal willen zijn?Ehm... nee. Als jij een kale man bent: sorry.
Ik heb B12 tekort, zit op een prikschema.

Gebruik maagbeschermers en nog een heleboel andere zooi.

Ik ben onregelmatig met mijn menstruatie, al een paar jaar, dus menopauze zou kunnen.

Bloedresultaten later zullen wel duidelijkheid kunnen bieden, hoop ik. Eerst die prettroep er goed uit en dan prikken.
Optimist tot in de kist!
Oke, menopauze is een punt, toch zou ik het daar in eerste instantie niet op gooien.

Je gebruikt sowieso al 2 soorten medicatie die haaruitval kunnen veroorzaken.

De prednison zal daar zeker in mee kunnen spelen, dat heb ik zelf ook gehad..maar vlak de maagzuurremmers ook niet uit.

Ik heb kort geleden veel documentatie daarover gelezen, en heb het de arts onder zijn neus gesmeten.

Of hij daar blij mee was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven