***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Swissie: verkopen ze in Zwitserland ook nespresso? Hier wordt het de volgende dag al bezorgd. Echt fijn!

Dropneus: goede aanbieding! Ik twijfel nog of ik uberhaupt een buggy wil, want wanneer gebruik je zo'n ding? Misschien wel handig als Max over een paar maanden mee kan op de fiets, maar nu weet ik het nog niet. Gebruiken jullie een buggy?
Wij gebruiken nu de buggy van de grote wagen. Die is ook lekker ruim en comfortabel. De buggy uit de aanbieding is meer voor erbij. Het is ook geen buggy om grote stukken mee te gaan lopen en minder geschikt voor lange mensen aangezien de handgrepen niet in hoogte versteld kunnen worden. Geen probleem voor mij met mijn 167 cm. :-)
Uhm Lara, nespresso is van Nestlé, bekend Zwitsers bedrijf.

Hier wordt het ook de dag erna bezorgd, heb dinsdag besteld en gisteren niet in de bus gekeken, zal ik zo even doen.

Wow snotnues, dat is echt een goede aanbieding zeg. De regelhoes alleen kost al ¤ 15. Ik heb eigenlijk geen buggy nodig, maar voor deze prijs ga ik hem even via mijn zus bestellen. Makkelijk voor op vakantie.
Ow...ja, natuurlijk... (ook goedemorgen... )
ach je, er zijn zoveel bedrijven waarvan ik niet weet waar die eigenlijk vandaan komen.

Heb bijvoorbeeld nooit geweten (totdat ik me erin ging verdiepen) dat maxi cosi, bugaboo en vele kinderkamers enzo allemaal uit Nederland komen. Koop ik hier mooie kinderspullen, komt het weer gewoon uit Nederland.

Hihi heb net schoonouders meteen gebeld voor ANWB nummer. Dan nog kijken of die buggy volgende week er al is. Wel handig als we op vakantie gaan denk ik. Ik heb altijd gezegd dat ik genoeg heb aan mijn bugaboo, maar ik vindt deze prijs wel erg goed. Nu neem ik Finn bij boodschappen doen (als ik met de auto ga) altijd in de maxi cosi mee, maar met een nieuwe kinderstoel kan dat neem ik aan niet meer. Dan is zo'n kleine buggy veel makkelijker dan de bugaboo (zeker in mijn mini).

Ideaal dit forum!
Goedemorgen!

Lievelust, GATVER! Wat een vieze hond! Hier heeft net een poes (Katje Kika) op de vensterbank gekotst en dat vind ik al smerig. Wat leuk dat Daan ook al zoentjes geeft! Lief is dat, he? Ik had vanochtend ook weer een natte wang van Hugo!

Snotneus, wat balen dat je je niet lekker voelt! Hoop voor je dat je snel beter bent. Wat een enorme aanbieding zeg! Wij hebben ook een buggy voor erbij (welgeteld een keer gebruikt de afgelopen anderhalve maand), maar die was 200 euro! Wij konden op Marktplaats niet een tweelingbuggy vinden die we okee vonden, maar dit was achteraf gezien toch ook wel erg duur.

Swissie, wat slaap jij weinig! Ik word al moe als ik lees hoe veel (of weinig) jij slaapt! Ik heb zelf echt mijn acht uurtjes nodig, anders ben ik geen mens meer.

Fachat, wat sneu dat de oogjes van Ole nog zo ontstoken zijn! Hoe komt hij er aan eigenlijk?

Buitenmeisje, wat zielig dat Koen zo aan het kwakkelen is! Krijgt hij misschien een tandje?

Framboos, hoe is het met je? Ben je al wat fitter?
Spitsmuis, ik kan ook niet tegen zo weinig slaap hoor, heb echt heel veel koffie nodig. Ben Finn nu even aan het uitputten, dan kan hij zo na zijn hapje lekker slapen en doe ik even mee. Hij lag in de box en viel bijna in slaap. Daar heb ik hem maar snel uitgehaald en op de grond gelegd. Nu is hij de bodem aan het poetsen. Hij tijgert het hele huis door.

Ik vind die kusjes van jullie zo lief. Bij mij alleen af en toe neuseten als Finn honger heeft. Erg efficient, maar minder aangenaam.
Lieve digidinnetjes,

Ik heb een verzoekje. Het staat op MSN. Als jullie tijd hebben, willen jullie daar dan even kijken?
Swissie, lekker aan het slapen? Voor jou is die buggy denk ik sowieso ideaal om mee te nemen als je gaat vliegen.
Ik ga even kijken Xaloy
en zo goed!!!

Iedereen even kijken op de msn hoor!!!
ik heb al gekeken op de msngroep en wij doen mee!

Dropneus, bedankt voor de tip, ik heb hem gelijk laten bestellen door mijn ouders!

Ga nu weer aan het werk.
Supergoed initiatief! Zou leuk zijn als iedereen mee wil doen!

Bluh, voel me toch niet echt lekker, die antibiotica is volgens mij een paardenmiddel ofzo. Max slaapt, dus ik duik even lekker de bank op.
Oh ja, Spitsmuis; jij geeft toch vis? Vanaf wanneer doe je dat en wat voor vis geef je?
Heb net even gekeken en mijn reactie gegeven!

Net heb ik trouwens "Je eerste macaroni" uit Opperdepop gemaakt. Jesses zeg, wat is dat vies! Het zou me niets verbazen als de mannetjes het heerlijk vinden, maar het is geen, en ik zeg met klem geen, aanrader voor volwassenen!
Lara, ik geef inderdaad vis! Ze krijgen het niet elke dag, maar toch zo'n twee a drie keer per week. Tot nu toe hebben ze alleen nog maar kabeljauw en tilapia gegeten en ze vinden het superlekker!
Jezus, was weer eens te snel! De jongens kregen hun eerste visje op hun zevende maanddag. Ik weet niet meer welk recept, maar het staat in mijn babybijbel Opperdepop bij 7 tot 9 maanden. (ben te lui om nu even te gaan kijken)
Dat vind ik dan wel terug, dankjewel! Hij krijgt nu alleen nog fruit en groente, maar vanaf 7 maanden (over anderhalve week) wil ik vis en aardappel introduceren.
ik heb Zahra van de week zalm/broccoli/aardappelhapje gegeven (van de Keukenkikkersite)
Ik kom even hallo zeggen, oftewel "Jambo" in het Swahili.

Opdat jullie mij niet vergeten
Jambo Yasmijn! Ik zie het helemaal zitten!

Layla: in Opperdepop stond dat je met vette vis beter kon wachten tot 9 maanden, maar dit zal wel weer overal verschillend zijn?
Assante sana (hartelijk dank in Swahili)

Kijk ook even hier, ik geloof dat Xaloy jullie de link heeft gegeven van het weeshuis, maar dit doen we ook nog:

www.kenaid.com

(met mijn hele duidelijke foto )

Maar goed, als je wat wilt, dan moet je wel openbaar. Boeit me niet meer, geld is geld voor de kids!
Er staat op bovengenoemde site ook een youtube filmpje van het weeshuis ,dan hebben jullie een indruk.

Mijn zoon was de eerste vrijwilliger, die is afgelopen zomer 6 weken geweest en mijn ex man heeft hem bezocht en heel ook veel aangepakt in het huis. Muren weghalen schilderen, dat soort dingen.

We hebben nog heel veel te doen! Maar we gaan goehoed!

On topic, ik gaf mijn zoon vanaf 8 maanden weleens gerookte zalm en haring, en lekker dat ie dat vond!
Ik heb vandaag zo ontzettend hard m'n hoofd gestoten tegen een openstaand keukenkastdeurtje (klassiek!) dat ik er nog van sta te tollen. Verder was dit een van die dagen dat ik alleen maar aan het rennen was en geen momentje rust had. Kent iemand dit? Vast wel.

Lars had introductieuurtje op de peuterspeelzaal waar hij begin januari begint. Het voelde goed (voor mij) en ik merkte dat hij het ook leuk vond. De kindjes deden meteen ook heel lief tegen hem gelukkig.

Spitsmuis, die pasta heb ik vorig jaar ook gemaakt voor Lars. Ik had er weinig vertrouwen in toen ik het zag, en Lars vond het ook niks helaas. De broccoli-zalm-aardappelprak van Layla klinkt wel goed, maar ik begin eens met witvis deze week.

Lara, ontzettend balen dat je je zo rot voelt. Fout feestje gaat dan ook niet door of wel?

Ik zal MSN en site later gaan lezen en even bedenken of ik meedoe. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een fantastisch initiatief maar ik denk er gewoon nog even over na.

Maar nu ga ik eerst even uitgevloerd op de bank liggen, later!
Micha: alweer zo'n drukke dag? Rust maar lekker uit vanavond en laat vriendlief het kinderwerk doen! Heb je niet een hersenschudding opgelopen? (duizelig, misselijk enzo) Oppassen hoor!

Goed dat Lars het leuk vond en het voor jou ook goed voelde. Ben je er het hele uur bij geweest?

Het feestje is zondag pas! Nog 2,5e dag om te herstellen, moet genoeg zijn hoor.

Zucht. We hadden lootjes getrokken voor Sinterklaas bij mijn schoonouders, op initiatief van de vriendin van het broertje.

Dit jaar was ik er voor het eerst vroeg bij; ik had zowel het cadeau bedacht als een half gedicht klaar. Wat denk je? Maakt die vriendin het uit! (voor de 2e keer binnen een maand...). Nu moeten we opnieuw trekken. Iedereen duimen dat ik weer mijn vriend trek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven