***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoest met jou??????
SLABBER
hij is niet bijzonder mooi, maar daar kijken we maar even doorheen!
overgens de leuke plastic slabbers van IKEA zijn waardeloos...ik vind plastic altijd zo kindonvriendelijk, en moeilijk schoon tekrijgen! Die dus niet kopen!
Einde van dit slabber journaal
Hahaha die slabbers heb ik dus ook Framboos! Ideaal hoor, af en toe echt even in de was gooien en even licht opstrijken dan worden ze weer water-en vuilafstotend.
quote:layla1969 schreef op 08 januari 2008 @ 10:50:

Hahaha die slabbers heb ik dus ook Framboos! Ideaal hoor, af en toe echt even in de was gooien en even licht opstrijken dan worden ze weer water-en vuilafstotend.

Layla sluit zich aan bij deze slabber revolutie!

(overgens goede tip van je, van dat opstrijken!)

Lievelust, wat spannend dat jullie ook voor een 2e willen gaan!

Wij hebben de condooms ook al weggestopt, helaas is man vanmorgen voor 10 dagen naar Turkije vertrokken, dus deze maand zal het zeker niet lukken.
Lievelust! Wat fijn dat de verhuizing goed verlopen is! Ik kan niet wachten tot ik echt klaar ben en mijn diploma op zak heb!

Luna draagt haar helmpje nog gewoon 23 uur per dag; in het uiterste geval tot haar 1e verjaardag........maar als het zo door blijft gaan heb ik goede hoop dat hij erder af mag of dat we mogen gaan afbouwen!

Zoontje van een vriendin heet Dean, vind het ook een mooie naam!

Namen was hier ook een groot probleem; heb een andere smaak dan mijn vriend. Ik vind Nederlandse namen mooi, hij niet......en ik vind ook niet elke naam passen bij een getint kindje. Wij hadden op ons lijste voor een meisje:

- Merle

- Aimee

- Julia (vind ik nu niet zo meer)

Voor een jongen vind ik leuk:

- Steijn (goed gedaan spitsmuis! En Hugo heette "au pair"kindje en die is zooooo lief!)

- Daan

- Tim

- Milan (komt alleen nu zo veel voor)

- Mees

Ben wel beniewd wat het wordt Framboos! Ik gok voor jou en meid en voor mischa een jongen!

Grrr was vanochtend wezenbloedprikken en dat was weer een drama! Ik ben door de chemo die ik gehad heb erg moeilijk te prikken. wanneer mijn gegevens ingevoerd worden staat er daarom dat ik uit de vinger geprikt moet worden. Dit is alleen niet leuk voor mij en voor de zusters en aangezien het de laatste keren goed ging dacht ik dat ik nu wel weer in mijn aders geprikt kon worden.

Kom ik daar binnen vraagt die zuster waar iedereen bij is waarom ik zo nodig uit mijn vingers geprikt moest worden. Nu schaam ik mij echt niet voor mijn "Kanker"verleden maar het is toch niet netjes om zoiets te vragen in een volle wachtkamer?!

Dus ik gaf aan dat ze wel kon kijken of het lukte in mijn aders. Nou en dat lukte; na 6 keer! Bah bah bah, pijn en baal er van!

Moet zo nog even naar school; heb eigelijk les maar heb alleen een paar vragen. Neem Luna even mee (op verzoek van de lerares!)
Layla; jullie ook! Wat leuk!! zal duimen voor een vruchtbaar 2008 hier!
Waw Layla en Lievelust jullie gaan voor een tweede !! Ik hoop dat het snel raak is hoor !!

Ik mag vrijdag nog eens gaan solliciteren !! Dus heb al een dubbele kans ! )
Oeh, Layla en Lievelust! Ookal voor de tweede!! Spannend! Tis dan maar goed dat ik die derde kolom heb aangemaakt!
Ah Leen, wat naar dat dat mens dat zo open en bloot vroeg! Eigenlijk vind ik het ronduit onbeschoft.

Lief Lustje, jij ook voor nummer twee! Leuk leuk leuk!

Ik ben nu dus weer twee dagen ongesteld na een cyclus van 21 (!!!) dagen. Ben er helemaal niet blij mee dat ik er geen pijl op kan trekken. Snertcyclus!
Wat leuk, Lievelust en Layla ook weer voor een tweede.

Moet eerlijk zeggen dat het bij mij ook weer begint te kriebelen. In mijn omgeving komt deze zomer ook weer een babyboom.

Leen, ik vind het ook erg onbeschoft dat dat zo geevraagd wordt. Kan ze echt niet maken.

Witchke wat goed dat je vrijdag op sollicitatie mag!

Kaj wil vandaag helemaal niks. Alleen door mij gedagen worden. Ook wil hij niet slapen dan gilt hij de hele boel bijelkaar. Maar hij is rete-moe....

Framboos, ik heb die slabbers ook al een tijdje, maar nog niet gebruikt. Zal ze ook eens gaan gebruiken!
Leen, inderdaad belachelijk dat ze het zo open en bloot vroeg! Dat gaat andere mensen toch helemaal niks aan? Kun je niet een klacht indienen?
Joepie , mijn sollicitatie ging goed goed goed. Het was een gesprek in het Frans. En de dame in kwestie zei dat ik de beste kandidaat was die ze al had gezien.

Werkuren zijn zalig 7.30-16u . En dan nog vlak bij de deur ook. Ze vroeg me duidelijk te laten weten dat ik iets anders had gevonden, haar te verwittigen.

21 januari weet ik meer.

Nu op naar de volgende goede sollicitatie vrijdag in een Amerikaans bedrijf.
Witch: Wat goed dat het gesprek zo lekker ging. Hier blijven we voor je duimen.

Lilien: Koen is vandaag ook niet in een al te best humeur. Doodop maar heel slecht in slaap vallen en als hij wakker is bijna de hele tijd mopperen. pff ben het nu wel een beetje zat. Ook heeft hij heel slecht gegeten. Ik ga hem zo naar zijn bedje brengen en hopen op een betere nacht. Mag wel na de afgelopen nachten.

Framboos: De ikeaslabbers zijn dus een succes. Ik wilde ze ook al gaan kopen maar had geen zin om in de kerstvakantie naar de ikea te gaan. Beetje te druk.

Lievelust: Lekker dat de verhuizing achter de rug is. Reist jouw vriend nu op en neer? En is er al iets meer duidelijkheid over de overname?

Muisje: Arme Steijn. Is hij weer een beetje in zijn element? Struinen jouw jongens ook het hele huis door. Koen inmiddels wel. Nog niet kruipend maar wel walrussend... De stereoinstallatie is het meest interessant.

Vriendlief is thuis .. we gaan eten.
Witch, goed gedaan!

Buitenwijffie! Steijn en Hugo gaan inderdaad samen heel de kamer door en Steijntje is geobsedeerd door de dvd/tv/ipod/andere elektronica. Hij is vooral dol op de snoeren die al maanden door de war op de grond liggen (moet ze echt eens uit elkaar gaan halen!) en ik pluk hem dan ook continu uit dat hoekje. Waarom ik dat nog doe, ik weet het niet. Hij ligt er toch binnen een minuut weer helemaal gelukkig te zijn!

Moeders was vanavond even iets minder gelukkig. Hugo eet dus ab-so-luut geen peen en uien ben ik achter! Hij was wel heel grappig: hij trok het vieste gezichtje dat hij maar kon trekken, spuugde het uit en gooide zijn bordje op de grond. Ik probeerde het nog met een goede klodder yoghurt over de penenprut heen, maar hij trapte er niet in! (slim kindje?) Hij voelde even met zijn garnalenvingertje en draaide demonstratief zijn hoofdje om, terwijl hij zijn tuitlipjes op elkaar kneep. De yoghurt at hij weer wel als er maar geen warm eten onder zat. Nu heeft hij dus op zijn bakje yoghurt na niets gegeten vanavond.. Dit is dus voor het eerst dat Hugo niet eet! Hij eet alles, maar die peen en uien dus niet. (dit was al de zesde keer dat hij het moest eten. Alle keren heeft hij vies gekeken en gemopperd, maar dan at hij nog een klein beetje. Nu dus niet!) Ik kan het hem niet kwalijk nemen: ik hou er ook niet van. (maar eet het wel!)

Jekkes, ik had toch verteld dat ik nu dus weer ongesteld ben? Nou, dit gaat al twee dagen gepaard met een waanzinnige rugpijn (niet te harden) en een onverzadigbare trek. Het voelt heel anders dan normaal en ik ben ook heel anders dan normaal. Doorgaans ben ik ook niet echt het zonnetje in huis als de menstruatie om de hoek komt kijken, maar ik ben nu dus een paar dagen bloedsjacherijnig en daarnaast heb ik een rammende koppijn. Ik ben vreselijk moe en overemotioneel, bah! Het is echt heel vervelend en ik denk dat ik morgen maar eens de huisarts ga bellen.
He bah spitsmuisje wat vereveldn dat je zo vervelend in je vel zit! Lekker op de bank vanavond met een goed boek (film), pot thee en veeeeeeel chocolade!

Frustrerend he als ze niet willen eten?! Ik probeer er nu wat makkelijker mee om te gaan. Als ze niet wil eten prima, ga er nu nog geen strijd van maken. Ben dan altijd wel blij als ze yoghurt wil en opeet!

En uien? Ik meende dat dat wordt afgeraden het eerste jaar?
Ik ben vandaag gebeld dat ze niet met me verder willen (naar aanleiding van mijn gesprek) En de manier waarop, dat slaat werkelijk alles! Ik zou niet open zijn geweest en kortaf en nog meer van die dingen. Ik herkende mezelf helemaal niet in alle negatieve ongein die ze me om de oren smeet. Ik heb wel even een potje moeten janken. Ik vond het zo gemeen en onredelijk. Als laatste zei ze nog iets over de werkervaring van de andere kandidaten (nadat ze me erg duidelijk had gemaakt dat het een heeeeel onplezierig gesprek was) Nou ja zeg!!! Ik denk dat ik in het begin iets verkeerds heb gezegd en daarna geen goed meer kon doen, maar voor zo'n typ zou ik niet eens willen werken al kreeg ik 10000 euro per maand!

Ik vond het gesprek ook niet echt lekker lopen, maar om nou te zeggen dat dat aan mij lag! en zo dramatisch als zij het benaderde. En dat is dan iemand die een team met mensen met een sociale functie aanstuurt. ongelofelijk!! Ik ben nog steeds boos. Gelukkig reageert mijn omgeving ook heel verontwaardigd op mijn verhaal. En dat je dan ook nog eens zulke uitspraken over iemand durft te doen na een gesprek van een half uurtje. GRRRRR
Sorry voor ego verhaal. ga nu even Fleur badderen!
Leen, ik heb al heeeeel veeeel chocola op! Samen met shoppen is het mijn remedie tegen alles: griepjes, niet lekker in je vel zitten of juist heel goed in je vel zitten, noem maar op! Shoppen kan ik helaas niet doen op het moment. (lees: Muisman heeft me op een budget gezet)

Ik heb de peen en uien uit Opperdepop (mijn bijbeltje!). Het zijn trouwens geen uien, maar sjalotjes. Ik heb er verder geen strijd van gemaakt met Huug, maar ik ben bang dat hij vannacht wakker wordt door een knorrend maagje. Het ventje eet doorgaans als een bouwvakker! Het is erg grappig om te zien dat Hugo dezelfde dingen als ik niet lekker vindt, zoals water (jegh), worst (bah) en hutspot (burp). Steijn lijkt meer op A. in dat opzicht. Hij eet alles! Ik heb Hugo de Pugo net wel een enorme fles gegeven (250 cc) in de hoop dat hij daar een beetje op kan slapen. Huug heeft, net als ondergetekende, een luide stem en kan heeeeel hard huilen. (hee, dat kan ik ook!) Hij is heel goed in het wakker huilen van Steijn en als Steijntje het op een schreeuwen zet....Berg je maar. Hugo is wat hysterischer aangelegd (weet niet van wie hij dat heeft, hihihi), maar is makkelijk te troosten. Steijn huilt niet vaak, maar als hij huilt is hij dus echt ontroostbaar. (hij lijkt op A.!)

Morgen ga ik erwtjesrisotto maken. Huug moet dat wel lekker vinden, want ik vind het heerlijk! (is het trouwens heel erg als ik zeg dat ik de hutspot heb opgegeten? Ik had zo'n trek!)
Ah Drop, wat een takkewijf! Wat erg dat ze al die nare dingen tegen je zei en wat nog veel erger is, is dat je jezelf er niet in herkende! Stom mens! Ze had toch veel beter kunnen zeggen dat ze een andere kandidaat met meer werkervaring hadden gevonden? Twijfel alsjeblieft niet aan jezelf! Ik vind het altijd beregezellig met je op het forum!
Zulke mensen moeten ze bannen uit het leukste beroep van de wereld Drop! Trek het je niet aan, je bent léuk!

Robbie gaat vooruit! Ja, echt, zijn bevallige achterste gaat méters de lucht in en dan schuift hij 5 cm per keer vooruit! Het heeft nog niets van kruipen weg, maar hey, meneer gaat vooruit!

Verder is zelfs de rustigste baby van de Aprilgroep niet te genieten de laatste paar dagen. Papa heeft hem vandaag eerder opgehaald bij Tagesmutter omdat hij alleen nog maar wilde huilen. Morgen afspraak gemaakt met KA, we zijn een beetje overvoorzichtig geworden...

Het zal wel een sprongetje zijn, hoewel hij daar nooit eerder last van had. Maar hij gooit zijn eigen ritme danig in de war door tegelijkertijd zijn ochtend- én middagslaapje niet meer te willen. Ja, dan krijg je huilbuien, logo.

Maar nu, gaat hij zijn náchtslaapje doen, en dat gaat nog altijd erg goed.

Later!

PS Leen; ook al zo iemand die ze moeten verbannen. Het léf!
Ah spitsmuis op buget! tsja de vakantie komt er natuurlijk aan he?!

Vind trouwens dat jij altijd erg leuk schrijft! Zo echt! Lig vaak om je vehalen in een deuk!

dropneus; wat een k wijf zeg! Dat ze niet verder willen is al vervelend genoeg en dat zij het dan nog zo brengt! ga niet twijfelen aan jezelf! Dat mens heeft gewoon geen mensenkennis ( en geen empathisch vermogen!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven