Aug/sept 2009
donderdag 19 november 2009 om 22:52
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 36 Zwanger van de 4e!
Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 24 SABA (05-09-09)
Dierewier 28 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 33 MIMA (09-09-09)
Lala1979 31 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 32 Zwanger van de 2e!
Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 29 ESSIE (14-09-09)
Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 36 Zwanger van de 4e!
Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 24 SABA (05-09-09)
Dierewier 28 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 33 MIMA (09-09-09)
Lala1979 31 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 32 Zwanger van de 2e!
Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 29 ESSIE (14-09-09)
Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
woensdag 1 september 2010 om 11:43
Ik weet niet hoe dat op die school is, Pipi. Het is de school zelf, hun onderwijs en de docenten daar die me aanspreken. De school staat in een wijk met grote, oude huizen in het centrum, dus dat betekent dat daar veel mensen met veel geld wonen en hun kinderen daar dus op school zitten. Maar er grenst ook een wijk aan met huurhuizen, dus misschien is het best wel gemêleerd. In ieder geval doe ik gewoon niet mee met bieden, dus dan is het misschien wel snel klaar haha.
School is vijf minuten met de auto en met de bakfiets een kwartier hoop ik, Star.
School is vijf minuten met de auto en met de bakfiets een kwartier hoop ik, Star.
woensdag 1 september 2010 om 12:09
Volgend jaar wel, dit jaar is Saba net zo blij met koekjes.
Ik heb net zitten goochelen met caramelrijstewafels op elkaar geplakt en sprinkels. Ziet er toch uit als een feestelijk taartachtig iets
Er zijn vast open dagen toch Rebbel? Of krijg je dan niet echt een idee van de kinderen die er zitten? Geen idee of zoiets gehouden wordt met of zonder kinderen aanwezig.
Ik heb net zitten goochelen met caramelrijstewafels op elkaar geplakt en sprinkels. Ziet er toch uit als een feestelijk taartachtig iets
Er zijn vast open dagen toch Rebbel? Of krijg je dan niet echt een idee van de kinderen die er zitten? Geen idee of zoiets gehouden wordt met of zonder kinderen aanwezig.
woensdag 1 september 2010 om 12:21
Rebbel, het probleem van de keuze voor een school heb ik hier momenteel ook. Ik twijfel tussen de dorpsschool in het kleine dorp waar wij wonen, of een grotere school in het volgende grotere dorp. Misschien moet je gewoon eens naar beide open dagen gaan en kijken. Als je Bekkie naar de school verderop doet moet je bij jezelf denk ik nagaan of je het erg vind als je midden in de winter helemaal ingepakt op de bakfiets 15 min naar school gefietst bent om Bekkie op te halen om van haar te horen dat ze bij een vriendinnetje gaat spelen en je dus weer terug naar huis kunt fietsen om haar vervolgens om 17 uur weer te gaan halen bij het vriendinnetje. Als je dat er voor over hebt zou ik het gewoon doen denk ik.
Aruuba; klinkt eigenlijk wel heel lekker om caramelrijstewafels aan elkaar te plakken met sprinkels. Fijn dat hij erover heen kan groeien. Elfje is wat dat betreft ook wat lastiger, kreeg laatst een reactie op sojamelk. Ik was in 1x overgestapt van poeder naar soja, had ze 's avonds vreselijke krampen, dus wij gaan ook maar stapje voor stapje haar laten wennen.
Wat knap dat jullie kindjes al beginnen te staan en te stappen! Hier is daar nog weinig van te zien. Op het kdv schijnt ze wel tegen een tafeltje op te klimmen en te gaan staan, maar thuis heb ik nog niet gezien dat het lukt.
Aruuba; klinkt eigenlijk wel heel lekker om caramelrijstewafels aan elkaar te plakken met sprinkels. Fijn dat hij erover heen kan groeien. Elfje is wat dat betreft ook wat lastiger, kreeg laatst een reactie op sojamelk. Ik was in 1x overgestapt van poeder naar soja, had ze 's avonds vreselijke krampen, dus wij gaan ook maar stapje voor stapje haar laten wennen.
Wat knap dat jullie kindjes al beginnen te staan en te stappen! Hier is daar nog weinig van te zien. Op het kdv schijnt ze wel tegen een tafeltje op te klimmen en te gaan staan, maar thuis heb ik nog niet gezien dat het lukt.
woensdag 1 september 2010 om 12:48
Rebbel, ik heb zelf vroeger op een "gemengede" school gezeten. Was school in een "elite"wijk, maar er kwamen ook veel kinderen uit een aangrenzende arbeiderswijk waar zelf geen school was. Er was zelfs een moeder uit de elite wijk die moeders uit de arbeiderswijk geen gedag zei...... (maar daar heb ik niks van meegekregen, maar later van mijn moeder gehooord). Die moeder heeft haar kind wel na 1 of 2 klassen van school gehaald en naar de andere school in de elite wijk gedaan waar niet zoveel kinderen uit de arbeiderswijk zaten. Maar er waren natuurlijk ook hele leuk mensen uit de elite wijk (die niet meededen aan het opbieden). Misschien ken je iemand (al dan niet via via) met kinderen op die school en kan je is vragen naar de sfeer? En een dat het onderwijs en de docenten je aanspreken is natturlijk ook belangrijk
Aruba, klinkt lekker die wafels. Misschien kan je er ook iets van fruit tussen doen?
Aruba, klinkt lekker die wafels. Misschien kan je er ook iets van fruit tussen doen?
woensdag 1 september 2010 om 12:49
quote:rebbel schreef op 01 september 2010 @ 11:43:
School is vijf minuten met de auto en met de bakfiets een kwartier hoop ik, Star.Hier net zoiets, het zal niet veel verschillen. Dorp is niet zo heel groot, dus ik vind het met vriendjes spelen geen probleem, want dan breng/haal ik toch, dat kleine stukje fietsen is de moeite niet.
School is vijf minuten met de auto en met de bakfiets een kwartier hoop ik, Star.Hier net zoiets, het zal niet veel verschillen. Dorp is niet zo heel groot, dus ik vind het met vriendjes spelen geen probleem, want dan breng/haal ik toch, dat kleine stukje fietsen is de moeite niet.
woensdag 1 september 2010 om 13:14
Pipi, ik denk dat de rijstewafels dan wat slap worden? Ja het gaat ook maar om het idee dat het een soort taartvorm heeft. Eigenlijk belachelijk wat een aandacht ik er al aan besteed heb qua bakken. Dan maak ik nu nog koekjes maar die jongen is net zo blij met een soepstengel hoor Perenflappen heb ik ook wel eens gemaakt als probeersel voor zijn verjaardag (hij verdraagt ook appel niet goed) Die waren wel erg lekker. Maar ik heb me laten verleiden door de Hema. We hebben voor het bezoek deze besteld: http://www.hema.nl/nl-nl/ ... mpouce-%286311019%29.aspx Met een foto van Saba en hoera 1 jaar!
woensdag 1 september 2010 om 20:17
Ik bied heel hoog : Moppie loopt ! (maar ze heeft nog maar twee tanden en zegt nog niets)
Ik vind dat je trots mag zijn op wat ze wel kunnen, ieder kind kan namelijk wel iets lekker vlot of ontwikkelt iets heel vroeg. Alles tegelijk schijnt ook niet te kunnen.
Star : Leuk dat je weer aanwezig bent, van mij mogen ze ook allemaal blijven, misschien lezen ze af en toe wel eens mee..
Aruba : Wat ben je creatief bezig! LOF!
Rode billen zijn heeeel vervelend. Had je het gelijk in de gaten of stond ze er gezellig in te dansen?
Ik heb een van de drie wel eens heel even in het ledikantje gezet zonder luier. Das ook een Feest!
Doorstroming van psz naar basisschool zijn heel verschillend. Je zou dit bij de desbetreffende psz kunnen navragen. Vraag om cijfers, anders krijg je zo'n vaag antwoord als : We proberen of streven....
Ik heb op dit moment ook het dillema : Ga ik naar de school in onze nieuwe wijk of gaan de kinderen op de school in onze oude wijk. Het blijft een van de lastigste keuzes die je moet maken.
Als leerkracht weet ik dat het allerbelangrijkst is in welke groep kinderen je terecht komt. Je hebt namelijk gezellige meegaande groepen en lastigere /moeilijke groepen. Als jouw kind net in zo'n lastige groep zit, dan is dat heel vervelend.
Mijn beide kinderen zitten nu in hele leuke groepen, dat maakt de keuze om te switchen nog ingewikkelder.
Basisscholen werken tegenwoordig bijna allemaal met een systeem waarin ze de groep in minstens drie niveaus verdelen. Je zou hier naar kunnen vragen. Ook kun je vragen naar de mate van zelfstandigheid die de kinderen krijgen om zelf te plannen en te bedenken wanneer ze welke opdrachten gaan doen.
Als jullie nog iets over het basisonderwijs willen weten, ....?
Ik vind dat je trots mag zijn op wat ze wel kunnen, ieder kind kan namelijk wel iets lekker vlot of ontwikkelt iets heel vroeg. Alles tegelijk schijnt ook niet te kunnen.
Star : Leuk dat je weer aanwezig bent, van mij mogen ze ook allemaal blijven, misschien lezen ze af en toe wel eens mee..
Aruba : Wat ben je creatief bezig! LOF!
Rode billen zijn heeeel vervelend. Had je het gelijk in de gaten of stond ze er gezellig in te dansen?
Ik heb een van de drie wel eens heel even in het ledikantje gezet zonder luier. Das ook een Feest!
Doorstroming van psz naar basisschool zijn heel verschillend. Je zou dit bij de desbetreffende psz kunnen navragen. Vraag om cijfers, anders krijg je zo'n vaag antwoord als : We proberen of streven....
Ik heb op dit moment ook het dillema : Ga ik naar de school in onze nieuwe wijk of gaan de kinderen op de school in onze oude wijk. Het blijft een van de lastigste keuzes die je moet maken.
Als leerkracht weet ik dat het allerbelangrijkst is in welke groep kinderen je terecht komt. Je hebt namelijk gezellige meegaande groepen en lastigere /moeilijke groepen. Als jouw kind net in zo'n lastige groep zit, dan is dat heel vervelend.
Mijn beide kinderen zitten nu in hele leuke groepen, dat maakt de keuze om te switchen nog ingewikkelder.
Basisscholen werken tegenwoordig bijna allemaal met een systeem waarin ze de groep in minstens drie niveaus verdelen. Je zou hier naar kunnen vragen. Ook kun je vragen naar de mate van zelfstandigheid die de kinderen krijgen om zelf te plannen en te bedenken wanneer ze welke opdrachten gaan doen.
Als jullie nog iets over het basisonderwijs willen weten, ....?
woensdag 1 september 2010 om 22:37
Hier ook nog even: Aapje, nog van harte gefeliciteerd met MM zijn verjaardag!
Wel moeilijk hoor met je mams. Is ze nu nog bij je?
Pauwie, gefeiciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis!
En nu als een gek tekeer gaan.
Wanneer willen jullie over?
Hihi, lekker Lala, poep op je laminaat.
Rebbel, dinsdag was ze echt een uur lang overstuur. Maar ze nam me in de maling. Want ik wilde d'r idd troosten, zo zielig was ze. Maar toen ik haar eenmaal uit bed had gehaald, was ze gelijk stil en zat ze te wijzen dat ze ergens wilde kijken.
Vandaag op cb geweest en zij raadde mij aan om op zo'n moment wel ff naar d'r toe te gaan en d'r te troosten, maar niet uit bed te halen.
En iedere keer kort en consequent volhouden.
Met verschonen proberen het negatieve gedrag te negeren en als ze een keertje wel rustig ligt, dit wel aandacht geven.
Dus ben benieuwd...
Gisteravond workshop taart maken gedaan en dat was echt leuk!
Gelijk allemaal dingen ingekocht en vandaag al cupcakes gemaakt. Heb er een nieuwe hobby bij.
Heb mijn werk gebeld, ga volgende week woensdag weer werken.
Maandag dus nog even niet, heb ik volgende week maar 1 dag. En nu dan nog een weekje rustig aan kunnen doen.
Sinds gister staat Essie zonder hulp van iets of iemand! (sorry Pipi, zeg dit niet om op te bieden, is echt waar )
Echt geweldig om te zien. ze doet het iedere keer weer.
Wel moeilijk hoor met je mams. Is ze nu nog bij je?
Pauwie, gefeiciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis!
En nu als een gek tekeer gaan.
Wanneer willen jullie over?
Hihi, lekker Lala, poep op je laminaat.
Rebbel, dinsdag was ze echt een uur lang overstuur. Maar ze nam me in de maling. Want ik wilde d'r idd troosten, zo zielig was ze. Maar toen ik haar eenmaal uit bed had gehaald, was ze gelijk stil en zat ze te wijzen dat ze ergens wilde kijken.
Vandaag op cb geweest en zij raadde mij aan om op zo'n moment wel ff naar d'r toe te gaan en d'r te troosten, maar niet uit bed te halen.
En iedere keer kort en consequent volhouden.
Met verschonen proberen het negatieve gedrag te negeren en als ze een keertje wel rustig ligt, dit wel aandacht geven.
Dus ben benieuwd...
Gisteravond workshop taart maken gedaan en dat was echt leuk!
Gelijk allemaal dingen ingekocht en vandaag al cupcakes gemaakt. Heb er een nieuwe hobby bij.
Heb mijn werk gebeld, ga volgende week woensdag weer werken.
Maandag dus nog even niet, heb ik volgende week maar 1 dag. En nu dan nog een weekje rustig aan kunnen doen.
Sinds gister staat Essie zonder hulp van iets of iemand! (sorry Pipi, zeg dit niet om op te bieden, is echt waar )
Echt geweldig om te zien. ze doet het iedere keer weer.
donderdag 2 september 2010 om 08:55
Nala ; We gaan half oktober over.. Dus werk aan de winkel..
Fijn dat het cb op een goede manier meedenkt!
Wij lieten ze altijd een kwartier tot twintig minuten (echt op de klok kijken) huilen. Kaatje had dat schijnbaar nodig, want die viel dan altijd netjes in slaap. We merkten vaak dat wanneer we gingen kijken , ze daarna weer opnieuw met huilen begonnen en het nog langer duurde voordat ze in slaap vielen, terwijl als we ze even lieten gaan , ze op een gegeven moment wel snel in slaap vielen.
Het is een lastig iets, je moet doen wat jij prettig vindt en wat bij je kind past.
Super dat je meissie staat!
Gisteren de keuken voor de helft gesopt. het is een lekkere bende. Veel spinnenrag overal en aangekoekt vet.
Ik kan lekker mijn energie kwijt.
Fijn dat het cb op een goede manier meedenkt!
Wij lieten ze altijd een kwartier tot twintig minuten (echt op de klok kijken) huilen. Kaatje had dat schijnbaar nodig, want die viel dan altijd netjes in slaap. We merkten vaak dat wanneer we gingen kijken , ze daarna weer opnieuw met huilen begonnen en het nog langer duurde voordat ze in slaap vielen, terwijl als we ze even lieten gaan , ze op een gegeven moment wel snel in slaap vielen.
Het is een lastig iets, je moet doen wat jij prettig vindt en wat bij je kind past.
Super dat je meissie staat!
Gisteren de keuken voor de helft gesopt. het is een lekkere bende. Veel spinnenrag overal en aangekoekt vet.
Ik kan lekker mijn energie kwijt.
donderdag 2 september 2010 om 21:22
zondag 5 september 2010 om 21:02
Kom gewoon even zwaaien!! Lekkere drukte hier weer, gezellig!
Lastig he Rebbel een school uitkiezen...genoeg tips gehad denk ik? Sfeer proeven op de school zelf vond ik het belangrijkst.
Leuk dat al veel kindjes gaan of kunnen lopen hier!
Pauwie is het gelukt met het boenen van de keuken?
Aapje heftig de verjaardag van MM, is je moeder een paar nachten gebleven?
Lala hou die ranzige verhalen eens voor je .
Tandenpoetsen is hier een ramp trouwens, over lastig gesproken. Als we klaar zijn, is alles zo'n beetje gepoetst behalve zijn tanden.
Woensdag is Cesar alweer jarig, wat gaat de tijd snel zeg pfff. Zo snel dat we nu alles nog moeten halen en regelen waaronder traktatie. Arme Cesar . Taart vandaag met Nesta besteld, zelfde als die van Nesta toen hij 1 werd. Alsof hij het wist.
Denk dat Cesar er ook niet meer lang over doet voordat hij gaat lopen, staat al regelmatig eventjes los. Praten is echt niets van te bekennen. Zelfs papa en mama hebben we nog niet mogen horen. Kletsen daarin tegen wel.
Ciao meiden!
Lastig he Rebbel een school uitkiezen...genoeg tips gehad denk ik? Sfeer proeven op de school zelf vond ik het belangrijkst.
Leuk dat al veel kindjes gaan of kunnen lopen hier!
Pauwie is het gelukt met het boenen van de keuken?
Aapje heftig de verjaardag van MM, is je moeder een paar nachten gebleven?
Lala hou die ranzige verhalen eens voor je .
Tandenpoetsen is hier een ramp trouwens, over lastig gesproken. Als we klaar zijn, is alles zo'n beetje gepoetst behalve zijn tanden.
Woensdag is Cesar alweer jarig, wat gaat de tijd snel zeg pfff. Zo snel dat we nu alles nog moeten halen en regelen waaronder traktatie. Arme Cesar . Taart vandaag met Nesta besteld, zelfde als die van Nesta toen hij 1 werd. Alsof hij het wist.
Denk dat Cesar er ook niet meer lang over doet voordat hij gaat lopen, staat al regelmatig eventjes los. Praten is echt niets van te bekennen. Zelfs papa en mama hebben we nog niet mogen horen. Kletsen daarin tegen wel.
Ciao meiden!
dinsdag 7 september 2010 om 11:51
Hier ook nog even; Aruba, nog van harte met je mannetje!
Zag iig leuke foto's!
Gympy, jij ook nog gefeliciteerd met Kabouter zijn verjaardag!
Hoe was jullie dag?
Morgen Cesar jarig!
Aapje, hoe is het met je mams? En tuurlijk ook met jou?
Hier alles ok. Essie d'r humeur is erg wisselend.
Soms erg vrolijk en oefent hard met het lopen. (staat een filmpje op mijn Hyves)
Maar ze is ons ook zóóóó aan het uitproberen.
Als we maar 1 keer het woordje nee zeggen zet ze het al op een gillen.
Zit ook te twijfelen of ze niet tegen hafvolle melk kan.
Ben rustig aan aan het overstappen, maar ze heeft sinds een paar dagen plekjes op d'r benen.
Had ze in het begin ook en dat was "gewoon" droog en moest ik vet houden. Maar dit lijkt wel op eczeem.
Weten jullie dat, hoe kinderen reageren op een koemelkallergie? Is dat met eczeem of juist benauwdheid of darmklachten of zo?
Morgen voor het eerst weer aan de slag. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Heb verder weinig last meer van mijn rug, gelukkig maar!
Zag iig leuke foto's!
Gympy, jij ook nog gefeliciteerd met Kabouter zijn verjaardag!
Hoe was jullie dag?
Morgen Cesar jarig!
Aapje, hoe is het met je mams? En tuurlijk ook met jou?
Hier alles ok. Essie d'r humeur is erg wisselend.
Soms erg vrolijk en oefent hard met het lopen. (staat een filmpje op mijn Hyves)
Maar ze is ons ook zóóóó aan het uitproberen.
Als we maar 1 keer het woordje nee zeggen zet ze het al op een gillen.
Zit ook te twijfelen of ze niet tegen hafvolle melk kan.
Ben rustig aan aan het overstappen, maar ze heeft sinds een paar dagen plekjes op d'r benen.
Had ze in het begin ook en dat was "gewoon" droog en moest ik vet houden. Maar dit lijkt wel op eczeem.
Weten jullie dat, hoe kinderen reageren op een koemelkallergie? Is dat met eczeem of juist benauwdheid of darmklachten of zo?
Morgen voor het eerst weer aan de slag. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Heb verder weinig last meer van mijn rug, gelukkig maar!
woensdag 8 september 2010 om 09:42
De verjaardag van Kabouter is inmiddels al weer bijna een week geleden. We hebben het op de dag zelf gevierd. Omdat ik vorig jaar van zijn geboortedag niets heb meegekregen, vond ik het wel belangrijk om zijn verjaardag op 2 september te vieren. 's Middags kwam de visite en ze hebben hier 's avonds gegeten.
Het was goed zo, want Kabouter heeft tussendoor gewoon goed kunnen slapen. Zelf heeft hij volgens mij niet door gehad dat er iets bijzonders was. Hij is gewoon met zijn blokkendoos blijven spelen en dat doet hij nu nog steeds het liefst.
Wij zijn sinds het weekend over gestapt op halfvolle melk tussen de middag en dat lijkt goed te gaan....
Het was goed zo, want Kabouter heeft tussendoor gewoon goed kunnen slapen. Zelf heeft hij volgens mij niet door gehad dat er iets bijzonders was. Hij is gewoon met zijn blokkendoos blijven spelen en dat doet hij nu nog steeds het liefst.
Wij zijn sinds het weekend over gestapt op halfvolle melk tussen de middag en dat lijkt goed te gaan....
woensdag 8 september 2010 om 21:31
Hieper de piep hoera!!! Voor Cesar!
Dier, van harte gefeliciteerd met je mannetje!
Leuke dag gehad?
Wij zijn bijna helemaal over gestapt op halfvolle melk, maar de eczeem bij Essie wordt steeds erger.
Gister bij de ha geweest, maar moest gewoon door gaan met halfvolle melk. Werd de eczeem erger, moest ik trug komen.
Morgen denk maar weer bellen.
Ze had gister maar 2 plekjes op d'r beentje.
Nu zit het ook op d'r armen.
Het los open heeft Essie helemaal te pakken. En ze heeft er ook zoveel lol in.
Ze gaat nu steeds grotere stukjes los lopen.
Helemaal geweldig.
Heb vandaag voor het eerst weer gewerkt.
Ging allemaal goed. Geen last van mijn rug gelukkig.
Dier, van harte gefeliciteerd met je mannetje!
Leuke dag gehad?
Wij zijn bijna helemaal over gestapt op halfvolle melk, maar de eczeem bij Essie wordt steeds erger.
Gister bij de ha geweest, maar moest gewoon door gaan met halfvolle melk. Werd de eczeem erger, moest ik trug komen.
Morgen denk maar weer bellen.
Ze had gister maar 2 plekjes op d'r beentje.
Nu zit het ook op d'r armen.
Het los open heeft Essie helemaal te pakken. En ze heeft er ook zoveel lol in.
Ze gaat nu steeds grotere stukjes los lopen.
Helemaal geweldig.
Heb vandaag voor het eerst weer gewerkt.
Ging allemaal goed. Geen last van mijn rug gelukkig.
vrijdag 10 september 2010 om 15:02
Van harte , Cesar (paar dagen terug) en Mima (gisteren)!!
Nala ; Moppie heeft nagenoeg geen eczeem meer en wij zijn al met halfvolle melk begonnen toen zij 11 maanden was.
Ik hoor wel goede verhalen over sojamelk... Is het proberen waard.
Fijn dat je rug weer beter is.
Gisteren ben ik meegeweest op schoolreisje met mijn eigen kids. Lineaushof , gelukkig was het prima weer. Ik had groep 3 (6- jarigen) en dat was best lastig. Mogen ze alleen rond lopen of moeten ze bij elkaar blijven?
Met het huis gaat het "eng" goed. Het verloopt allemaal voorspeodig en we liggen voor op schema.
Mijn schoonouders komen regelmatig helpen. Schoonmoeder kan goed behangen, soppen en schilderen, schoonvader kan lekker zagen en timmeren.
De planning is dat we er met de herfstvakantie in kunnen.
Tandenpoetsen voor het eerst geen drama , Moppie is de eerste van de drie die het leuk lijkt te vinden!!!!
Kaatje vindt het nog steeds niks en die is al 5.
Nala ; Moppie heeft nagenoeg geen eczeem meer en wij zijn al met halfvolle melk begonnen toen zij 11 maanden was.
Ik hoor wel goede verhalen over sojamelk... Is het proberen waard.
Fijn dat je rug weer beter is.
Gisteren ben ik meegeweest op schoolreisje met mijn eigen kids. Lineaushof , gelukkig was het prima weer. Ik had groep 3 (6- jarigen) en dat was best lastig. Mogen ze alleen rond lopen of moeten ze bij elkaar blijven?
Met het huis gaat het "eng" goed. Het verloopt allemaal voorspeodig en we liggen voor op schema.
Mijn schoonouders komen regelmatig helpen. Schoonmoeder kan goed behangen, soppen en schilderen, schoonvader kan lekker zagen en timmeren.
De planning is dat we er met de herfstvakantie in kunnen.
Tandenpoetsen voor het eerst geen drama , Moppie is de eerste van de drie die het leuk lijkt te vinden!!!!
Kaatje vindt het nog steeds niks en die is al 5.
vrijdag 10 september 2010 om 15:08
Aruba, hoe vond Saba de koekjes?
Hopelijk hebben Cesar en Mima ook een leuke verjaardag gehad.
Pauwie, lekker dat jullie op schema liggen. Zou fijn zijn als je er in de herfstvakantie in kan.
Prinsje vind tandenpoetsen ook leuk. Maar hij wil dan vooral op de tandenborstel bijten en hem afpakken van mij. Dus om echt goed zijn tanden te poetsen is wel lastig.
Hopelijk hebben Cesar en Mima ook een leuke verjaardag gehad.
Pauwie, lekker dat jullie op schema liggen. Zou fijn zijn als je er in de herfstvakantie in kan.
Prinsje vind tandenpoetsen ook leuk. Maar hij wil dan vooral op de tandenborstel bijten en hem afpakken van mij. Dus om echt goed zijn tanden te poetsen is wel lastig.
vrijdag 10 september 2010 om 15:19
Hey Pipi, heb je de foto gezien? Hij heeft ervan gesmuld. En van de rijstewafel ook. Ja was een leuke dag.
Ik moet eerlijk zeggen dat zijn verjaardag een enorme klepperden eierstokken dag was. De herinneringen aan een jaar terug zorgden voor "ik wil dit weer/nog eens!"
Bij het andere September topic zijn ze ook al bezig voor de volgende ronde of zelfs al een eind op weg. Mmomo?
Lineaushof is een leuk park toch? Is dat met auto's waar je je rijbewijs kan halen? Of was dat Beekse bergen.
Saba doet hetzelfde als Prinsje qua poetsen. Hij vindt de pasta wel lekker.
Ik moet eerlijk zeggen dat zijn verjaardag een enorme klepperden eierstokken dag was. De herinneringen aan een jaar terug zorgden voor "ik wil dit weer/nog eens!"
Bij het andere September topic zijn ze ook al bezig voor de volgende ronde of zelfs al een eind op weg. Mmomo?
Lineaushof is een leuk park toch? Is dat met auto's waar je je rijbewijs kan halen? Of was dat Beekse bergen.
Saba doet hetzelfde als Prinsje qua poetsen. Hij vindt de pasta wel lekker.
vrijdag 10 september 2010 om 20:24
Dank je wel voor de felicitaties. We hebben een erge leuk dag gehad. Cesar vond vooral de slingers erg leuk en Nesta het uitpakken van de cadeautjes
Mima ook nog gefeliciteerd! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Haha rammelende eierstokken Aruuba, nou vertel eens wanneer mag het hopelijk weer gebeuren?
Cesar vindt trouwens tandenpoetsen echt verschrikkelijk. We hebben nu een fantastische manier , op het aankleedkussen, vastgeklemd en dan begint hij te mopperen waardoor we zijn tanden kunnen poetsen. Zlieg he! Hij houdt anders echt zijn lippen stijf op elkaar...
Goed zeg Pauwie dat verhuizing zo soepel verloopt, alles onder controle, zo doen wij dat
. Succes!
Nala fijn zeg dat rug wat minder is en werken goed ging. Stoer zeg dat droppie al loopt als een kieviet!
Aapje hoe is het bij jou?
Lijkt me ook heel gek Gympy om verjaardag nu zo mee te maken. Vrij heftig! Klinkt goed hoe jullie zijn verjaardag hebben gevierd en meneer alle aandacht had voor zijn blokkendoos
Mima ook nog gefeliciteerd! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Haha rammelende eierstokken Aruuba, nou vertel eens wanneer mag het hopelijk weer gebeuren?
Cesar vindt trouwens tandenpoetsen echt verschrikkelijk. We hebben nu een fantastische manier , op het aankleedkussen, vastgeklemd en dan begint hij te mopperen waardoor we zijn tanden kunnen poetsen. Zlieg he! Hij houdt anders echt zijn lippen stijf op elkaar...
Goed zeg Pauwie dat verhuizing zo soepel verloopt, alles onder controle, zo doen wij dat
Nala fijn zeg dat rug wat minder is en werken goed ging. Stoer zeg dat droppie al loopt als een kieviet!
Aapje hoe is het bij jou?
Lijkt me ook heel gek Gympy om verjaardag nu zo mee te maken. Vrij heftig! Klinkt goed hoe jullie zijn verjaardag hebben gevierd en meneer alle aandacht had voor zijn blokkendoos