Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
where are you ladies? lekker van het weekend aan het genieten? ik ben alweer van de ongesteldheid af en het was koopzondag vandaag in de stad dus we zijn lekker wezen winkelen.. heb mezelf maar weer een nieuwe marlies cadeau gedaan!!

voor de rest geen nieuws, jullie?
hey wat vreemd joh, dat je nu weer ongesteld af bent!!!

snap er dan ook niets van, is het misschien een schijn vloeiing geweest? Ben benieuwd...

dread is de 30e weer aan de beurt, dan winter en dan ik. Wel allemaal snel achter elkaar aan dit keer!

Ik ben zelf niet zo erg aktief vandaag, eigelijk het hele weekend al niet!!!

pff, ik ga gauw weer verder lui zijn!
Hier ook wezen shoppen! Leuke trui en schattig vestje gekocht.

Verder is mijn komende NOD niet, ik herhaal NIET spannend want ik heb sinds mijn vorige menstruatie geen seks meer gehad.

En de vruchtbare dagen zijn ruimschoots voorbij. Dus deze rond is totaal onbenut gebleven.

Eerst was lief ziek, en toen ik. En daarnaast gewoon: even geen zin!

Volgende ronde beter.

Maar Troela, vreemd dat jouw menstruatie nu al voorbij is. Fijne zondagavond verder meiden. Ik ga zo lekker Gooische Vrouwen kijken. Leuk!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
hahaha winter, hier hetzelfde verhaal! wij hadden een week na mijn vorige NOD sex gehad en gisteravond.. dus deze ronde kon het gewoon niet raak zijn!

en ik ben meestal maar zo kort ongesteld.. heb maanden gehad dat ik het maar anderhalve dag was! dus 2 dagen is voor mij een gewone menstruatie.

dread is morgen aan de beurt. ik ben benieuwd..
maar 2 dagen ongesteld?? bijzonder! als dat je niet minder vruchtbaar maakt, lijkt me dat echt ideaal! Ik zit ruim 5 dagen met die troep!

Goh, ik ook gisteren nog sex gehad, het was er zeker de avond voor! verder ook alleen 1 week na mijn NOD, dus zal ook wel weer mis zijn ben ik bang...

Maar we zien het wel over een weekje... maar verwacht weer niets.

zal dreadje al wat meer uitgerust zijn?
Nou dames, dan is de hoop toch echt op Dread gevestigd.

Bloempje, heb jij nou al een keer een positieve ovulatietest gehad? Of begrijp ik goed dat dat zondag het geval was?

xxx
Ik ben ben bang dat ik ongesteld ga worden.... heb al wat roods gevloeid en heb buik- en rugpijn...... jammer!

Over anderhalve week moet mijn vriend spermatest laten doen..... ben benieuwd of daar nog wat uitkomt.....

Voor de rest is dreadje nog erg moe. Ben vandaag op mijn werk ook wat door mijn rug gegaan.......... au...........
He Dread, wat klote!

Ook nog door je rug gegaan. Dat is helemaal ellendig, ik heb een paar keer spit gehad (zei de ouwe tang), dus weet hoe het voelt. Waardeloos.

Gatverd-de-gatver-de-gatver. Wordt het niet een keer tijd dat we heel BOOS worden met zijn viertjes?! Waarom gebeurt er hier GVD niets? Overal schieten de maandtopics als paddenstoelen uit de grond. Iedereen wordt maar zwanger, overal topics over "Ik heb een vaag streepje, ben ik zwanger?" En "Ik heb 1x onbeschermde seks gehad, nu overtijd" en dat soort onderwerpen. Van de week een kennis van mij. Twee kinderen (al vrij jong gekregen). Nu is heeft ze een nieuwe relatie en wilden ze samen nog een kind maar hij had zijn leidingen al laten doorknippen. Dus, hup, hersteloperatie en pats-boem, zwanger van de derde. Super voor ze natuurlijk maar het lijkt bij heel veel anderen zo makkelijk te gaan. Ik weet wel dat dat niet zo, maar soms vind ik het echt behoorlijk frustrerend hoor.

GRRRRR, NU zijn wij aan de beurt!!!!

Zo. Dat is eruit. Misschien helpt het.
dread, jammer zeg!! maarre.. let je wel een beetje op jezelf? het gaat niet zo goed met je de laatste tijd. maak je je druk om iets? of heb je gewoon een griepje? ik hoop in ieder geval dat je je snel weer beter voelt en ik ben ook wel erg benieuwd naar de test van je vriend!

bloem, ik geloof niet dat mijn korte menstruatie iets met vruchtbaarheid te maken heeft. ik had dat al eens op internet opgezocht maar kon daar niks negatiefs over vinden gelukkig! maar wij hadden allebei wel een leuke zondagavond dan hahahaha!

nou winter, dat is eruit! je hebt helemaal gelijk hoor.. het is behoorlijk frustrerend aan het worden. die ene vriendin van me(weten jullie nog?) vertelde van de week dat ze gestopt is met de pil.. dus dat wordt een kwestie van aftellen voor ze tegen me verteld dat ze zwanger is. en weet je wat ik zo f***ing kut vind? dat ik dan nog blij voor haar moet zijn ook!! sorry, maar op dit moment lukt me dat niet hoor! echt... ik vind het niet erg als het bij ons nog een tijdje duurt maar ik weet voor 100% zeker dat ze binnen no time zwanger is. en dat is gewoon kut! dan vraag ik me wel eens af wanneer ons nou eens iets gegund is? het heeft ons nog nooit meegezeten, op wat voor gebied dan ook en nu gaat alles goed.. krijg je dit! WHHAAAA!!!!!!!!!!

hahaha hoezo zelfmedelijden?? maar het lucht wel even op.. dank je winter!! en nu ga ik pannenkoeken bakken..
Oeeeei Troela.... zul je inderdaad zien, dat is gewoon wachten tot je die boodschap krijgt. Waarschijnlijk vergezeld met de mededeling: "Tja, ik moet echt nog even aan het idee wennen hoor. Het overvalt me nogal, ik had nooooit verwacht dat het zo snel zou gaan." GRRRRR!

Ik kan me goed voorstellen dat je daar nu al tegenop ziet.

Ik zal binnenkort eens met vriendje om de tafel gaan. Wat mij betreft de komende 3 maanden (tot januari) nog een keer alles op alles zetten (en dan bedoel ik ook echt 3 tot 4 keer seks, geen smoesjes, geen uitstel, geen overbodige alcoholconsumptie etc.) En als dat dan geen effect heeft, in 2009 de molen maar in. Ergens denk ik nog steeds bij mezelf dat het gewoon moet lukken als we iets beter ons best doen.

Hoe voel jij je Dread? En Bloempje, bij jou alles onder controle?

Hier nog even druk. Deze week is waarschijnlijk mijn laatste week op deze werkplek. Heel dubbel gevoel. Manager had het gister over een afscheidsborrel, samen met een collega die eind oktober met zwangerschapsverlof gaat. Nu wil ik best met haar een borrel doen, maar ik heb geen zin in hem. Hij is de reden dat ik uberhaupt wegga dus ik wil gewoon lekker borrelen met mijn directe collega's en hij hoeft er van mij niet bij. Dus dat moet ik hem van de week nog even gaan vertellen hahahaha!

Ik merk dat het hele gedoe op mijn werk wel spanningen bij me teweeg brengt.

Fijne avond dames.

Kus.
oh ja dat gevoel heb ik ook! toch nog die hoop hebben dat het wel lukt zonder die molen.. alleen heb ik het gevoel dat het valse hoop is.

en inderdaad, dat zal mijn vriendin gaan zeggen als het zo ver is! 'ik vind het echt heel lullig voor jou, maar ik ben nu al zwanger! ik hoop niet dat je het erg vind?' om er daarna achteraan te zeggen: 'het ging nu sneller dan de eerste keer!! en we hebben helemaal niet getimed qua sex!'

brrr ik denk dat ik me dan echt moet inhouden!!

hahaha ik zou het gewoon zeggen tegen je manager dat je hem er niet bij wilt hebben! wat geef jij er om? je hebt toch niks meer met hem te maken straks! en anders zeg je toch dat je geen zin hebt in een borrel en spreek je met de leuke collega's in de stad af! niet teveel in de stress zitten joh.. het is straks allemaal voorbij!
En waarschijnlijk zegt ze ook nog: "Noujaaaa.... en we hebben maar 1 keer seks gehad!"

Oh lieve Troela.... laat je niet op je kop zitten hoor. Als haar houding jouw stoort moet je het gewoon zeggen. Of breken. Ik heb ook zo'n vriendin waarvan ik momenteel sterk twijfel of ik wel met haar verder wil. Ik voel me niet geroepen om ook maar iets "intiems" met haar te delen. Ze doet of zegt op zich niets verkeerds maar het is gewoon haar hele persoon en aanwezigheid. Op een of andere manier kost zij me altijd zo veel energie. Maar da's wel moeilijk he, het "uitmaken" met een vriendin. Gewoon maar even op een laag pitje zetten is ook ok.

Wat betreft die manager, dat ga ik denk ik ook zeggen. Gewoon geen behoefte aan. Ik nodig mijn leuke collega's binnenkort gewoon uit voor een gezellig borreltje na het werk. En dan is het klaar. Zo, tijd om eens een hapje te gaan eten!
je slaat de spijker op z'n kop! uitmaken.. idd het is niet zo makkelijk. ooit waren we echt hele goeie vriendinnen (volgens mij denkt zij daar nog steeds zo over) en deelden we alles. maar nu... als ze vraagt of ik langskom heb ik echt zoiets van: getver daar heb ik nou echt geen zin in! maar dan ga ik toch maar en dan is het wel leuk hoor.. alleen gaat het altijd over haar, haar dochter, haar familie en het nichtje van haar man. en dat zijn allemaal van die zeikerds! die praten ook echt zo! haar broer zit nu in afghanistan en elke keer als er wat op tv daarover is, dan is het één grote stresshoop in die familie!!! want ohohoh het is zoooo erg en de kans zooo groot dat ie niet levend terugkomt.. en ik ben zo'n type van: stel je niet aan!!!! hij heeft daar zelf voor gekozen! mijn broer is vrachtwagenchauffeur dus de kans dat we telefoon krijgen omdat hij een ongeluk in frankrijk gehad heeft is misschien nog wel groter! maar ja.. dat komt niet op tv dus dan is het ook niet zo erg. blèh!!

zo dat moest ik even kwijt hahah.

wanneer ga je het zeggen tegen je manager? zal wel lekker hard aankomen denk ik! net goed haha!!!! moet hij maar niet zo'n klootzak zijn..
Ja, herkenbaar zeg!

Bij die vriendin van mij gaat het ook altijd over haar. Ze informeert wel, maar ik heb nooit het gevoel dat ze luistert. Eigenlijk meer dat ze alleen maar wacht tot het weer haar beurt is om te praten. En ze vindt zichzelf echt helemaal een "vrouw van de wereld". Heeft altijd alles wel meegemaakt, of iets "wat erop lijkt" en denkt echt de wijsheid in pacht te hebben. En hoe zij haar gezinnetje draaiend houdt.... Dat is natuurlijk GRANDIOOS!!!!

Nouja, ze is lief hoor, maar een onwijze know-it-all en dat vind ik bijzonder irritant. Ik vind het altijd leuk om haar te zien, mits niet vaker dan 4 keer per jaar. Alleen woont ze sinds kort bij mij in de buurt. Zucht. Mijn vriend heeft echt een onwijze hekel aan haar. En ik kan niet helemaal mijn vinger erop leggen, maar ik begrijp waarom. Het is een beetje een tiepje Heleen van Royen. Je houdt van haar, of je haat haar. Ik ken een hoop mensen bij wie dat laatste het geval is hahahaha!

Lekker anoniem klagen over je vriendin kan opluchten he? Hahaha!

Kus!
whoooeeeehhaaaaa!!!!!!!! mijn dag is weer goed! denny duquette is weer in grey's!! het is weliswaar een terugblik op het laatste seizoen maarrrr hij is er! hahahaha sorry hoor, maar ben helemaal wild van die man hihi..

irritant is dat zeg, als je vriendin zo doet! we hebben het toevallig niet over dezelfde? hahaha denk het niet.. maar het lucht inderdaad op! nu kan ik mijn gal wel goed kwijt bij mijn moeder want zij vindt haar ook niet zo leuk.. maar we zijn het weer kwijt hè? lekker hoor!

oh nog 1 ding en dan hebben we het er niet meer over! laatst had ik alles grondig schoongemaakt en bij ons is zo ongeveer alles zwart dus elk vuiltje zie je liggen. komt ze langs met dochter(die altijd een beetje smoezelig vies is, want ze gaat alleen 's ochtends in bad, dus m.a.w vies naar bed!) héél mijn zwarte bank onder de koek en vuil en sap! kon ik weer opnieuw beginnen!!! vreselijk!

ok en nu is het klaar hihi.. de reclame is weer voorbij dus ik ga weer letterlijk aan de buis hangen!!!
Hey meiden!! Met dreadje gaat het weer wat beter hoor!! Ben veel moe, maar dat heeft ook te maken met mijn hooggevoeligheid..... heb dit jaar al 2 keer bloedgeprikt, dus alles is goed.

Afgelopen dagen was ik het nog-niet-zwanger-zijn goed zat...... van de week hoorde ik dat nog een collega van me zwanger is (zij had daarvoor iedere dag sex gehad, heeft dus geholpen)........ en we waren zondag ergens waar ook een zwangere was............. ik gun het een ieder ander hoor, laten we dat duidelijk stellen!!!! Maar nu wil ik ook een keer!!!!! We doen flink ons best (veel dagen voor mijn eisprong sex), maar het lukt gewoon nog niet......... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............

Vandaag een superlief kaartje van mijn zusje gekregen!! Wat een schat! Aan haar kan ik werkelijk alles kwijt en zij begrijpt zo ontzettend veel!

Het gaat nu dus alweer wat beter! Helaas heeft de ongesteldheid doorgezet. Dus we zetten ons geld maar weer in op de volgende rond!! Heb vriendlief gezegd dat we deze maand anders maar om de dag moeten sexen. Hahahaha!! Ik hoop dat hij dat volhoudt...................
Nou Dread, jullie zijn nogal wat van plan, iedere dag. Pffff.... dat wordt AA en Dextro Energy inslaan hahaha!

Maar wellicht werkt het wel. Ik heb ook wel eens het idee gehad dat het zaad "te oud" was toen we het deden na een positieve test. Eigenlijk moet je gewoon sowieso zorgen dat hij vlak voor je ovulatie gewoon ververst is/wordt. Mijn vriend wordt daar altijd kriegel van als ik dat zeg. Kan ik me wat bij voorstellen.

Heerlijk he, die zussen? Lief dat je zomaar een kaartje kreeg.

Nou meis, rustig aan doen. Op naar de volgende ronde!

En Troela wat betreft een schoon huis en kleine kinderen... ook heel herkenbaar. Maar wen er maar vast aan hoor. Dat wordt dagelijks opruimen en stofzuigen als het zo ver is.

Nu ga ik echt, door het noodweer, naar de trein.

Werkze vandaag!

xxx
Hey Ladys!

Nou, ik weet precies waar jullie het over hebben hoor, met al die lui die alleen maar denken dan ze zwanger willen worden en het dan zowat al zijn!!!

Hier verder alles goed hoor... Ik zit weer in het stadium van wachten tot mijn menstruatie... En aangezien ik maar 2x sex heb gehad en nooit mijn ovulatie heb kunnen vinden (klinkt wel stom zo, of ik hem "kwijt" ben ofzo!!!) weet ik dat de kans weer klein is. Aan de ene kant denk ik dan dat ik mijn best ook wel beter had moeten doen. Maar aan de andere kant gaat het anderen weer wel zo makkelijk af...

Toch bekijk ik mijn lijf weer elkekeer uitgebreid op eventuele signalen dat het misschien deze keer wel raak zal zijn (buik groter? borsten groter? etc etc). Slaat weer nergens op natuurlijk, want zo snel zie je toch nooit iets!

maar ik blijf stiekum toch hopen.

Ohja, en ik heb weer een informatieve site gevonden:

http://www.fertilityfriend.com

Het is allemaal wel in het engels, en in het begin moet je ht even door hebben, maar hier kan je echt alles noteren zoals je temperatuur, wanneer sex en hoe je afscheiding is. Dan is er ook nog een hele berg met info te vinden over wat je dat over je eigen lijf verteld enzo...

Ik heb dan niet getemperatuurd, maar wel mijn afscheiding in de gaten gehouden. En wat ik daar van begreep is dat ik waarschijnlijk afgelopen weekend mijn ovulatie (op za of zo) heb gehad. Nouja, ik vond het weer erg interessant om het allemaal te lezen. Heb me er ook ingeschreven voor de "lessen". Dan krijg je elke dag een mail met allemaal uitleg over een bepaald onderwerp, zoals hoe je moet temperaturen en hoe je het uit moet lezen en zo veel meer. Heel informatief dus! Daar ga ik echt serieus mee aan de slag als het deze ronde nix wordt. Gewoon nog meer naar mijn eigen lijf leren luisteren spreekt mij wel aan.
jullie zetten alles op alles dread en bloem!! ik hoop dat jullie het volhouden!

bloempje, die site had ik ook al gevonden.. ik heb alleen mijn temperatuur daar ingevoerd om te kijken wat die zei over wanneer ik mijn ovulatie heb. en het klopte wel met mijn eigen bevindingen!

winter, het is toch heel anders als het mijn eigen kind is! dan zou ik het ook niet zo erg vinden..

werkse vandaag dames!
Tja, je moet toch wat he... Ik heb alleen nu al een aantal dagen die thermometer al naast mijn bed liggen, maar niet 1x heb ik er aan gedacht er wat mee te doen voor dat ik op stond... Ik dacht er alvast eerder mee te beginnen omdat ik wel had verwacht dat ik er in de ochtend niet aan zou denken... Maar ik vraagmij af of me dat uberhaupt nog wel zou lukken!!! hihihi! ik ben daar in de ochtend niet zo goed in, iemand tips?

Nog even over het kruimelende kind; Tuurlijk kruimelt dat kind en zeker de ouders weten dat. Maar als ouder kan je daar ook rekening mee houden tegenover anderen vind ik. Je kan ook gewoon ff aanbieden ff een laken onder het kind te leggen (dan is het zo opgeruimd) of laat het kind aan tafel met een bordje eten. En anders kan je ook nog ff aanbieden om mee te helpen met het opruimen vind ik. Ik zou denk ik zelf dat laatste in iedergeval wel doen. Je bent toch verantwoordelijk voor je eigen kind, en als ik zelf knoei dan ruim ik het ook gewoon op. Dus ook voor mijn kind lijkt me dat normaal om te doen. Anders zit jij daar met de troep van een ander met al je gastvrijheid!
Oh meiden, ik zit hier even de berichtjes van de afgelopen week terug te lezen en ik zie jullie frustratie om het nog-niet-zwanger-zijn en word helemaal treurig. Ik zou net zo gefrustreerd raken als jullie als het bij mij nog niet was gelukt en prijs mij elke dag weer heel heel heel erg gelukkig dat het bij mij wel snel is gelukt. Als er ook maar iets was wat ik zou kunnen doen om ervoor te zorgen dat jullie snel zwanger zijn, dan zou ik het meteen doen!!! Alleen werkt het zwaaien met mijn toverstokje nog niet echt en moet ik nog wat meer lessen nemen voordat ik jullie allemaal zwanger kan toveren...Ik gun het jullie zo enorm!!! Een hele dikke van mij!

Winterdip: heb je nog wat gehoord van die vriend van je? Nu weet ik dat jullie een hekel hebben aan mensen die dan zeggen dat ze dat ook een keer hebben meegemaakt of iemand kennen die dat ook heeft enz. Maar ik wil toch even zeggen dat de opa van mijn vriend gedurende 2 jaar ook steeds op onverklaarbare wijze bloed verloor. Hij moest dan naar het ziekenhuis voor een transfusie en dan kon hij er weer een tijdje tegen. Hopelijk betekent het voor jouw vriend ook niet heel veel bijzonders en hopelijk is die vlek op zijn long ook niets ernstigs!!

Hier gaat alles inmiddels wel weer goed. Vorige week dinsdag heb ik aan de CTG gelegen, omdat ik een paar dagen daarvoor een paar keer 's nachts heel erge buikpijn had gehad en daarna de baby nog maar heel weinig had gevoeld. Ik was dus een beetje (ok, ik beken, best wel heel erg) in paniek en de vk heeft me meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Gelukkig bleek daar alles ok te zijn en ook mooi nieuws: de baby is tijdens (!) de CTG gedraaid en ligt nu dus als het goed is niet meer in een stuit. Op 7 oktober mag ik weer naar de vk. Vandaag nog precies 5 weken...ik heb er zo'n zin in!
ik heb gewoon elke ochtend de wekker om 6 uur gezet en dan pak je de thermometer, even een minuutje in je mond, opschrijven, je lekker in je deken rollen en verder slapen. het went echt! gewoon doen en het is zooo heerlijk om daarna weer lekker verder te gaan slapen..

ach lode, zit niet te veel over ons in! dat is even een manie van ons.. dan blazen we stoom af en zijn we weer 'genezen'. maar dat was wel even spannend!!! gelukkig is alles goed en het is natuurlijk helemaal geweldig dat ie niet meer in stuit ligt! nog eventjes.. geniet er maar van!

ja winter ik ben nu toch ook wel benieuwd hoe het met die vriend afgelopen is? had ik van de week geloof ik ook gevraagd maar ben er niet meer op terug gekomen..

nu heb ik toch iets gedaan hahah! ik lees wel eens mee op zwangerschapspagina.nl en zag dat allemaal meiden iemand voor hen had laten pendelen. ik dacht natuurlijk: dat wil ik ook wel eens hihi!! dus ik heb me aangemeld en de ene zegt dat ik in november zwanger word van een meisje en de ander in december van een tweeling.. een jongen en een meisje! hahaha dat laatste lijkt me erg onwaarschijnlijk!!! slaat helemaal nergens op natuurlijk, maar ik vond het wel leuk..
oh ja winter.. hoe was het bij je manager vandaag?
Ach, ja, sorry! Jullie hadden geinformeerd naar onze vriend. Er is nog niets bekend. Ze gingen nog meer onderzoeken doen dus hij moet toch nog even blijven. Nog even afwachten dus.

Lode, jij beschrijft precies wat die vriend van ons heeft. Zijn zus heeft het een half jaar geleden gehad. Verschillende transfusies en toen ging het weer even goed. Maar uiteindelijk hebben ze dus nog geen idee waar het bloed blijft. Is toch raar?

Wat een schrik voor jou trouwens zeg! Aan de CTG! Maar SUPER dat je ukkie gedraaid is. Dat moet een flinke opluchting zijn. En wat Troela zegt, maak je geen zorgen om ons hoor. We zijn geduldig (zit weinig anders op he ) maar onze babies komen ook wel hoor. Wel lief van je!

Troela, lachen zeg dat je hebt laten pendelen. Ik heb vorige week een pendel gekregen op mijn cursus intuitieve ontwikkeling. Die moet ik vanaf nu iedere keer meenemen naar die cursus. Zodra ik weet hoe ik ermee moet werken zal ik voor jullie allemaal pendelen!

Bloem, ik zou ook de troep van mijn kinderen opruimen hoor. Wat je zei over een lakentje is een goeie. Als ik ooit een kleine heb en ik ga op visite neem ik gewoon standaard een kleedje mee. Vind ik een slimme! Buiten uitkloppen en voila.

Wat betreft temperaturen, misschien kun je je telefoonalarm 5 minuten voor je gewone wekker zetten. Dan weet je: Als je telefoon gaat, even de temperatuur opnemen, en 5 minuten later opstaan. Misschien werkt het wel als je 2 verschillende alarmpjes hoort afgaan? Ga je wel nog door met de ovulatietesten?

Dreadje, lieverd, hoe is het met jou? Heb je nog last van je rug?
Oja, de manager....

Heel lang verhaal. Maar ik heb aangegeven dat ik geen behoefte heb aan een gezamelijk afscheid. Dat was mijn keuze, en was hij ok mee (Ja, DUH, wat wil hij doen dan?!) Maar de JACKASS had al wel naar de groep een mail gestuurd dat ik in oktober mijn afscheid heb. Zelfs al een datum erbij (!) En nu komt het mooiste nog, die mail had hij naar onze hele afdeling gestuurd, behalve naar mij!!! Ik kreeg hem weer doorgestuurd van een collega. Dus toen ben ik er even op in gegaan. Wat ben ik blij als het maandag is zeg!

Morgen nog even afronden en dan ben ik klaar met die vent. Pfieuw!

Maar ik heb vandaag gesprekken gehad over mijn nieuwe werkzaamheden.... Pittig. Ik hoop dat ik dat waar kan maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven