Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Anne Frank stierf aan de tyfus toch? Of een andere ziekte. Niet dat dat minder erg is.. dus pffff indeed.

Dat soort pannenkoek-bak momenten zijn heel herkenbaar, Lil. En altijd, als je met 10 dingen tegelijk bezig bent, gaat dan ook nog continu de telefoon. Waarschijnlijk onder het motto: 'hoe krijgen we die moeder écht gek'. Soort natuurwet hier, geloof ik. Vroegah had je mij dan ook op kunnen sluiten.

Musea.. lang geleden dat ik daar geweest ben. Moeten wij ook maar weer 's doen, ooit.

Nu de herten even aankleden. Morgen gaan ze weer naar school, jammer want ik hou wel van dit vakantie-ritme.
Ik vond het al knap van mezelf dat ik gisteren de koelkast van boven tot beneden schoon gemaakt had (en dat doe ik nog net zo weinig als toen ik geen kinderen had Kjong, die huishoudgenen kreeg ik er bij de bevalling niet opeens gratis bij). Koelkast schoongemaakt dus, zonder er ook maar iets anders naast te doen. Ik ben overduidelijk geen huishoudwonder.
Ihkv Toet ruimt op (in huis en hoofd): was er nou nog iemand geinteresseerd in seizoen 1 van 24? (Mims?) Anders gaan ze op MP.

(Dat doet me denken; wie heeft seizoen 2 te leen voor mijn ouders??).

Ik weet dat ik seizoen 4 5 en 6 en de film heb. Maar die liggen bij Lil of ondertussen bij iemand anders?????? Hmmm, ik moet dat eens beter bij gaan houden.
Volgens mij ligt er heel veel bij mij Toet, ik ga het eens nakijken.

Op kamers... Soms, als ik naar zolder loop, dan voelt het zo. Op zolder komen de kinderen niet, dat is echt mijn (beetje ons) domein en dat voelt heel heerlijk en soms ook echt als ontsnappen. En daar ligt allemaal rotzooi, maar dat is mijn rotzooi. Ik wil kennelijk vooral opruimen als het zooi-van-anderen betreft: daar wil ik niet steeds op uitkijken. Mijn eigen zooi is heel acceptabel, dat snapt iedereen.
Ik hád seizoen 1 t/m 5 en heb hier nu nix meer, volgens mij heb ik het laatste wat ik hier had meegenomen naar de kerstminislemp, maar wat ik daar aan wie heb uitgeleend? Geen idee.. had het wellicht ook bij moeten houden.

Verslag komt later, Kjong. Hoest nu met Chip?? Hoop flink opgeknapt?
Hahahaah, tuurlijk Lil.

Ik liet vol trots de nette en schone koelkast zien aan Meis vanochtend (het is te triest voor woorden eigenlijk ). Zegt ze; goh, ik moet er wel aan wennen, zo ziet het er anders nooit uit
Je had toch maar tot seizoen 4 Pim?

Inderdaad. Beter bijhouden was voor ons allebei handig geweest
Ik hoop dat alle kindjes morgen weer beter zijn. Als het normale leven weer start.

Nou ja, ik ben nu ook aan het werk. Mailen en bellen met een klant over lopend onderzoek. Ze belde me wakker vanochtend. Oeps
quote:Toet schreef op 05 mei 2009 @ 15:14:

Hahahaah, tuurlijk Lil.

Ik liet vol trots de nette en schone koelkast zien aan Meis vanochtend (het is te triest voor woorden eigenlijk ). Zegt ze; goh, ik moet er wel aan wennen, zo ziet het er anders nooit uit
Later is nu
(ik hoop maar dat het meer te maken had met dat echt alles heel netjes gesorteerd en op een rijtje stond dan met de schoonheid van het geheel )
Vast wel, Toet!

Ik heb seizoen 1 toen van jou geleend, Pimp. Die kreeg jij toen geloof ik terug van Toet.

Fijn dat je er weer bent, Pimpeltje en dat het zo lekker was.

Very good for you. Heb je nog na kunnen denken over werkaanbod enzo?
Hahaha, geweldige meid, die Meis. Vast en zeker, hoor Toet, dat ze die geordendheid bedoelde...... . Dat duurt bij mij nooit lang, tenminste.

Iedere dinsdag passen mijn schoonouders hier in huis op. En mijn schoonmoeder vindt het schoonmaken maar vooral dingen geordend wegzetten therapeutisch werken zeg maar. Wordt ze rustig van ofzo, weet ik het?! Trek ik mijn kruidenkastje (of wat er voor door moet gaan) open, staat alles op grootte gesorteerd, en nog handig ook. Nah ja, ze weet dat ik chaoot nr 1 ben, dus de week daarop kan ze zich op hetzelfde kastje opnieuw uitleven, hihi. (By the way; hoe strak zij een rijtje handdoeken opvouwt en op een stapel legt.... unbelievable. Lukt mij in geen 100 jaar. Maar ach... boeit me ook niet. Verbaast me alleen.)

Oooohhh.... jonge katjes. Aiaiaiai, als ik die zie, dan wil ze allemaal wel mee!

Naturalis en Nemo staan hier ook wel hoog op het verlanglijstje. 'k Vind dat zelf ook gewoon hartstikke leuk, en het brengt me soms op ideeen voor open dagen enzo. Maar helaas.... ik ben tot nog toe de enige hier in huis die warm loopt voor musea. Dusseh Dream, als je nog eens gezelschap zoekt...!

Kjong, ik ben volgens mij standaard gebroken na een uitje met de kids. Gottegot, dat gedram en gezeik ten tijde dat ze moe worden... dat zuigt werkelijk alle energie uit me. Heel vaak ga ik dus ook NIET ergens met ze heen. Ik wou op 30 april eigenlijk naar zo'n dorpsmarkt (is echt heel gezellig), maar ben niet gegaan omdat ik geen zin had in evt. gezanik en gezever. Als Xoplief meekan, dan is het wat anders. Maar als ik alleen moet... pfffffff.
~sleept zich naar de bar na een dagje Efteling met de Bloesjes~

Indeed, vermoeiend. Maar erg leuk want door slecht weer was het niet druk en dan kun je 400x achter elkaar in de Vogelrok enzo.

En bij de Onmisbare Buren, die op vakantie zijn, zouden ook poesjes geboren worden deze week. Dus gingen we elke dag met éxtra spanning de poezen voeren. Lag er gisteren een dood kittentje op de deurmat..... *ril* Ik was de zwangere poes de dag ervoor al kwijt en vond dat al geen goed teken, omdat ze de laatste tijd zo aanhankelijk was. Kennelijk heeft ze dus buiten een kitten geworpen en die naar binnen gedragen want ze lag precies onder het kattenluikje. Sielug...... Het was een rooie, dus dubbel zonde.

Jongste en ik hebben haar begraven dus en bij de moederpoes gevoeld of er nog kittens in haar buik zaten. Maar dat is w.s. niet en ze eet als een bezetene en is aanhankelijk dus het zal wel botte pech zijn geweest. Hè shit, een nest van die krioelende kittens met de oogjes dicht was toch leuker geweest.

Xop, dikke knuffel voor jou voor de schrik om je moeder. Blegh, wat naar.... Hopelijk knapt ze nu goed op!

Kjong, we gaan op kamers in dezelfde commune en de kinderen moeten in een ándere vleugel zichzelf en elkaar opvoeden hoor. Hoe moeten we anders de koelkast schoonhouden en pannenkoeken bakken?

Nu maar eens gestrekt op de bank!
Gezellig dat Xop ook weer in de house, ehm kroeg is.

Sneu van die poes Bloes. Wel fijn dat dagje pretpark leuk was.

Hier moeten de kinderen morgen weer naar school. En bij jullie?

In het kader van; Toet ruimt haar kasten op;

wil iedereen nog eens doorgeven welke maten de kinderen hebben? Dan weet ik wat ik eventueel nog ergens kwijt kan!

(BJ heeft ong maat 110-116 en Meis ongeveer 116), dus alleen kleiner dan dat heb ik in de aanbieding! )
quote:Toet schreef op 05 mei 2009 @ 22:43:

In het kader van; Toet ruimt haar kasten op;

wil iedereen nog eens doorgeven welke maten de kinderen hebben? Dan weet ik wat ik eventueel nog ergens kwijt kan!

(BJ heeft ong maat 110-116 en Meis ongeveer 116), dus alleen kleiner dan dat heb ik in de aanbieding! )Oudste neefje 98/104, jongste neefje 74/80, nichtje idem dito
Ha Ik dacht dat jij je kasten al vol had?
Aaah jakkes, Bloes! Wat een akelig verhaal!! Ik hoop echt vreselijk dat het hier anders gaat!! Monster wordt rustiger, dus heb wel het idee dat het niet lang meer kan duren. Het is zo gaaf dat je de kittens kunt voelen en zien bewegen in haar buik. Heb er geen verstand van, maar volgens mij zitten er minstens 3 in.

Hoest nu met Chippie??

Vandaag hebben mijn ouders ons en nichtje en zusje getrakteerd in het pannenkoekenhuis. We hebben een flink stuk gefietst (mijn moeder heeft een elektrische fiets gekocht!), was dus een erg leuke laatste vakantiedag. (ja ook hier, toet, helaas...)

Xop, wat akelig van je moeder! Heel veel sterkte.

Oh, had ik maar tot seizoen 4? Zou kunnen... ben beetje de kluts kwijt, maar nu heb ik in elk geval nix. Geeft ook niet hoor.

Goed, de vakantie: we vertrokken vrijdag rond zevenen naar onze vrienden, daar hebben we nog een patatje gegeten met allemaal hieperdepiep blije kinderen. Leentje was nog een beetje ziek, maar de ab deed snel zijn werk. Toen vertrokken en de reis ging echt supersnel. Om 9 uur 's ochtends waren we op de plek van bestemming, gelijk boodschappen gedaan en toen konden we gelijk de caravans al in. De chauffeurs + Leentje op bed gelegd. en vriendin en ik zijn met de overige kinderen aan het zwembad gaan liggen. Was wel een beetje fris, maar het kon nét. De twee dagen erna was het minder lekker weer en zijn we er op uit geweest: een dagje naar St Tropez en een dagje naar een mooi stadje op een berg, met helemaal bovenop een kasteel ruïne, prachtige wandeling en de kinderen vonden het ook helemaal geweldig in de ruïne. De verdere dagen was het prachtig weer dus hebben we voornamelijk op het strand/ aan het zwembad doorgebracht. Af en toe nog een bezoekje aan een dorpje of een boodschapje. Maar vooral met een boek en een biertje in de zon! GODDELIJK dus! De kinderen waren alle 7 superblij en lief en zijn met elkaar ook zo geweldig leuk. De jongens vooral erg ondernemend, hebben een dam gebouwd in de zee, stenen verzameld, hele dagen jeu de boule gespeeld, spelletjes gedaan, gezwommen etc. Merkte wel dat vrienden het een stuk relaxter hadden omdat ze bij hun alle 3 al een diploma hebben en bij ons 3 van de 4 nog niet. Dus opletten geblazen! (Zij deden rustig een dutje op het strand, dan was ik wel een beetje jaloers.) De avonden hebben we steeds heerlijk makkelijk en lekker gegeten en de kinderen om en om laten "logeren" zodat wij nog lang konden borrelen. Man, zo had ik nog wel maanden kunnen leven!!!

Ben trouwens nu zo'n verschrikkelijk prachtig boek aan het lezen: 1953 van Rik Launspach, grote aanrader!

Heb de werkkwestie een beetje naar de achtergrond gedrukt de hele week, ik vind het erg moeilijk. Donderdag moet ik uitsluitsel geven... ik neig nu heel erg naar blijven waar ik zit zo met de zomervakantie in het vooruitzicht...

Ik ga slapen, morgen weer aan het werk. BLEEEEEEEEERK!!!
quote:Toet schreef op 05 mei 2009 @ 22:59:

Ha Ik dacht dat jij je kasten al vol had?

hahahaha, wat ken je mij toch goed :$ Hoewel oudste neef wel meevalt, dus..... hou me aanbevolen, maar als je anderen blij kunt maken even goede vrienden!

Ik zal mijn kasten ook weer eens opruimen, morgenmorgenmorgen, heb dan ook vast wel het een en ander over, maar daar passen Meis en BJ vast niet meer in

doei!
anoniem_25486 wijzigde dit bericht op 06-05-2009 08:18
Reden: tiepvoutje
% gewijzigd
Ik zou die vakanties vrij ook heel wat waard vinden Pimp (sprak de dwaas die weer allemaal leuke side-klussen aan het ronselen is en geen idee heeft wanneer ze die uit moet voeren * confused *). Is het echt onvrede met huidige werkplek of heb je ook last veranderdrang? Poesjes al geboren?

Zo, weer een gewone dag hier. Zoon is nog vrij, maar bij zijn papa (die me gisteren bij terugbrengen een glas wijn aanbood: het moet niet gekker worden!), Dochter naar school, Dot naar creche, GG voor het eerst in week ook weer op werk. En ik heb net de kachel maar aangedaan, want stil zitten tikken in net 15 graden vond ik te zielig voor mezelf. Het is mei! Nou ja, zo is het dus.

Ik ga aan de slag: er staat koffie op de bar voor wie wil!
Die winaarsgenen heb ik doorgegeven; werden net gebeld door de plaatselijke leuke speelgoedwinkel dat Jongste de raadhoeveelerinzittenwedstrijd had gewonnen. Nu krijgt ie een emmer met 1000 stukjes playmais. Dat wordt knutselen de komende dagen!!! Leuk hoor.

Moeilijk Pim. Ik zou het ook niet weten. Vakanties vrij hebben is inderdaad lekker. Maar ja, die wortels he? Lijstje voor en na al gemaakt? (Hoewel; het is waarschijnlijk meer een keuze van je hart dan je hoofd; oftewel de onderbuikgevoelens winnen het warschijnlijk van welk lijstje dan ook??).

Wijn van je ex Lil. Werd het nog gezellog ook???

Hoe gaat het met je mamma Xop?

1 t/m 4 was van jou Pim. Dan is 5 en 6 van mij. En die film. Is dat ook weer duidelijk

Bloes; ik zou zo weer in een woongroep gaan wonen. Maar dan wel hier in de buurt graag!

Nu nog even typen en dan straks even er vandoor. Doeg!
Ik kom maar niet op het forum. Iets met script enzo en dan word ik eraf geflikkerd.

Mijn dinsdagoppasprobleem is structueel verschoven naar eind september. Vanaf nu tot die tijd: creche! Hoera.

Kjongen mag alleen thuisblijven, maar dan trek ik wel op dinsdagen het internet eraf. Ik vertrouw hem niet (meer).

Maar toen kwam er natúúúúúúrlijk weer wat anders om de hoek kijken:

Ben op zoek naar tickets.

Schiet niet op.

Wilde eignelijk zelfde constructie als vorige keren: ik met kinders heen, ik terug, kinders in weeshuis aldaar voor een week of wat.

Maar dat gaat geloof ik niet gebeuren.

Ouders hebben in dec reeds geboekt, heeeeel cheap. (nog geen 200 voor retourtje)

En die prijs compenseert zich nu met wat er nu staat, heeeeel duur! (1000 euro retourtje, per person, en Chip is dan óók een Persoon = 3000 ballen, en dan heb ik nog geen ijsje gegeten.)

Dus dan kunnen de kinderen ook maar twee weken.

(Jaja ik weet het, vakantie dus luxe probleem, maar toch Chip zit dan op de creche 5 dagen in de week, ipv bij papa. En voor Kjongen is het ook gezeik met zoeken naar oplossingen en logeren, want die zie ik echt niet meer hele dagen naar de NSO gaan. TR is gewoon vele malen handiger.)

Ik zou langer kunne gaan, maar ik heb geen dagen dan opgespaard, heb dan die dagen geen inkomsten.

Dus wordt het Duur, in de lengte of de breedte.
Tssss, gewoon creche regelen zodat ik niet hoef op te passen zeker. Gij wantrouwende!

Fijn dat opvang voorlopig geregeld is. Balen van die dure tickets...

Is Mims soms stiekem weer aan het daten dat ze hier niet meer is??

Eigenlijk zou ik bijna naar bed moeten. Morgen om zes uur op. Om vroege trein naar Winschoten te halen. Ook bijna einde van de wereld zeg!
Forum doet hier ook raar en Mims kon niet posten gleuf ik.

Kjong, ik zou gewoon die vent van je naar Nederland halen! Veul gemakkelijker!

Net thuis van de collecte voor het Astmafonds, vandaag veel opgeruimd op de Bloesjeskamers (oh wat worden die kinderen ineens groot! Dan moeten er ineens boekjes en speelgoed naar de zolder omdat het Niet Cool meer is. Wel leuk voor Mops; er moesten ook wat Prinsessenartikelen weg en ik ga vrijdagavond oppassen op de Rode Draak omdat heur moeder weer zo nodig moet daten. Leuk leuk!

En morgen ga ik het nieuwe huis van de Ananassen zien en schilderen met Marie Ananas en heur man. Opa Bloes eiste ook quality-time met zijn kleindochters en gaat met ze "treinen".

Ga ik al gezegd dat ik verliefd ben? Mijn Neefje was maandag hier! *laat de eierstokken fiks rammelen* Hij is zo mooooooohoooi! En hij lijkt behoorlijk op Oudste, toen ze een baby was maar dan zonder haar en met jongentjesknuisten. Helemaal heerlijk, wat een genot is het om tante te zijn.
Nee, Mims werd steeds van het topic afgepleurd.

Boehoehoe, ik kreeg weer helemaal het gevoel dat uitsmijter Max bij de deur van de kroeg stond...

Kut, Kjong (lees niet over die komma heen!), ook luxeproblemen kunnen bar klote zijn!

En BJ is een bofferd, met die genen van zijn moeder!
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven