Cheers!
dinsdag 30 oktober 2007 om 09:55
dinsdag 30 oktober 2007 om 11:40
mims, go go go Is dat de bijbaan die echte baan wordt?
Nog geen provisie gezien bloes, tis toch wat!
Ach wat een mooie man die kman, een bandana in een zakje
Mijn vloerverwarming is stuk, sterker nog, mijn vloerverwarming heeft het nooit gedaan. Vorig jaar hebben we dat niet opgemerkt door
a) een niet bepaald koude winter
b) onbekendheid met het fenomeen vloerverwarming
c) druk zijn met andere zaken zoals gezondheid mijnerzijds
CV vrouw is vanmorgen geweest en zegt dat hij het wellicht nooit gedaan heeft omdat het lijkt alsof iets niet goed is aangelegd (is nog niet geheel duidelijk), dat zou dus kwestie van achterhouden van info door verkopers zijn. echter, we wonen hier alweer 14 maanden. Wat vinden jullie , kan/moet ik hier nog iets mee??
Nog geen provisie gezien bloes, tis toch wat!
Ach wat een mooie man die kman, een bandana in een zakje
Mijn vloerverwarming is stuk, sterker nog, mijn vloerverwarming heeft het nooit gedaan. Vorig jaar hebben we dat niet opgemerkt door
a) een niet bepaald koude winter
b) onbekendheid met het fenomeen vloerverwarming
c) druk zijn met andere zaken zoals gezondheid mijnerzijds
CV vrouw is vanmorgen geweest en zegt dat hij het wellicht nooit gedaan heeft omdat het lijkt alsof iets niet goed is aangelegd (is nog niet geheel duidelijk), dat zou dus kwestie van achterhouden van info door verkopers zijn. echter, we wonen hier alweer 14 maanden. Wat vinden jullie , kan/moet ik hier nog iets mee??
dinsdag 30 oktober 2007 om 12:10
Wanneer weet je dat Toet echt ziekies is? Als ze hier niet echt elke dag langs komt en zo moe is dat ze niet eens alles kan bijlezen!
Antibiotiucum gekregen, hoop dat het snel beetje aanslaat.
Liefs voor allen dames, ik ga nog even bankhangen voordat ik weer kind moet halen en boodschappen enzo. Gelukkig komt Lief vanavond weer thuis en ga ik morgen er nog een beddagje tegen aangooien.
Denk wel aan jullie en stuur snotvrije positieve energie naar iedereen! Hug!
Antibiotiucum gekregen, hoop dat het snel beetje aanslaat.
Liefs voor allen dames, ik ga nog even bankhangen voordat ik weer kind moet halen en boodschappen enzo. Gelukkig komt Lief vanavond weer thuis en ga ik morgen er nog een beddagje tegen aangooien.
Denk wel aan jullie en stuur snotvrije positieve energie naar iedereen! Hug!
dinsdag 30 oktober 2007 om 12:32
Beterschap, lieve Toet!
Moeilijk, Meave.... 14 mnd is best lang. Maar ja, aan de andere kant; als echtonomstotelijk bewezen kan worden dat iets verkeerd is aangelegd? Dan zou ik het mss wel proberen....
Mimsey; SUCCES!
En Lil... let's shake hands. Ik heb opeens zoveel op m'n bureau liggen, dat ik even niet weet waar te beginnen.... Heel vervelend! Gewoon maar een greep doen, en punt voor punt afwerken, denk ik.
Moeilijk, Meave.... 14 mnd is best lang. Maar ja, aan de andere kant; als echtonomstotelijk bewezen kan worden dat iets verkeerd is aangelegd? Dan zou ik het mss wel proberen....
Mimsey; SUCCES!
En Lil... let's shake hands. Ik heb opeens zoveel op m'n bureau liggen, dat ik even niet weet waar te beginnen.... Heel vervelend! Gewoon maar een greep doen, en punt voor punt afwerken, denk ik.
dinsdag 30 oktober 2007 om 12:45
Werkse Lil en Xop!
Bent, lees volgend linkje even over verborgen gebreken na verkoop woning.
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2267
Nu nog proberen aan tekeningen van leidingen te komen zodat je aan kunt tonen dat aanleg vloerverwarming niet zo best is gedaan.
Arme Toet. Heeft huisarts nog iets gezegd verder behalve antibiotica voorschrijven? Beterschap meis.
Bent, lees volgend linkje even over verborgen gebreken na verkoop woning.
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2267
Nu nog proberen aan tekeningen van leidingen te komen zodat je aan kunt tonen dat aanleg vloerverwarming niet zo best is gedaan.
Arme Toet. Heeft huisarts nog iets gezegd verder behalve antibiotica voorschrijven? Beterschap meis.
dinsdag 30 oktober 2007 om 15:27
Goedenmiddag dames!
Ik kreeg net een waarschuwings-email dat er een virus rondgaat, onder de naam "'A Virtual Card for You" of 'A Virtual Flower for You'
Uitkijken dus met openen.
En wat is het heerlijk fietsweer zeg! Heb echt genoten op de fiets! Zojuist een regenbui net gemist (als kiespijn, uiteraard) en genoten van het prachtige licht, door mooi weer en donkergrijze en witte wolken. Wow.
Over kiespijn gesproken: Pimpel, hoe gaat het daar nou mee?
Ik werd net gebeld of ik wist waar de sleutel van de slagboom van 't werk was Nee dus. Dat deze het niet doet, kan lang gaan duren (mogelijk kabelbreuk en kabel ligt onder de weg door ) maar zonder sleutel gaat het niet sneller, natuurlijk. Sjaa.. ikke nie wete nie
toet, je wordt hier gemist meis, maar ga eerst maar goed beter worden, voordat je je dáár schuldig over voelt (f)
Mims, hoe ging het ?
Bentetje, volgens mij kun je verborgen gebreken nog zo'n 3 jaar verhalen op vorige eigenaar? Maar daar staat vast meer over in de link van Bambi, waar ik me verder niet in verdiept heb
Ik hoop dat Lil en Xop een beetje door hun werk heengekomen zijn, vandaag?
Mijn nieuwe werkplek naast huidige werkplek lijkt wel leuk. Relaxed, zelf invullen, enz. Diegene voor wie ik ga werken zit tegen 't plafond, komt er niet (meer) doorheen, dus is blij met elke hulp. Komende maand werk ik er halve dag per week, vanaf december 1,5 dag per week. Ik stap weer binnen in een mannenbolwerk. Ze máken speelvoorzieningen, dus het ruikt er ook behoorlijk naar verf, maar léuk léuk léuk
Toedels
Ik kreeg net een waarschuwings-email dat er een virus rondgaat, onder de naam "'A Virtual Card for You" of 'A Virtual Flower for You'
Uitkijken dus met openen.
En wat is het heerlijk fietsweer zeg! Heb echt genoten op de fiets! Zojuist een regenbui net gemist (als kiespijn, uiteraard) en genoten van het prachtige licht, door mooi weer en donkergrijze en witte wolken. Wow.
Over kiespijn gesproken: Pimpel, hoe gaat het daar nou mee?
Ik werd net gebeld of ik wist waar de sleutel van de slagboom van 't werk was Nee dus. Dat deze het niet doet, kan lang gaan duren (mogelijk kabelbreuk en kabel ligt onder de weg door ) maar zonder sleutel gaat het niet sneller, natuurlijk. Sjaa.. ikke nie wete nie
toet, je wordt hier gemist meis, maar ga eerst maar goed beter worden, voordat je je dáár schuldig over voelt (f)
Mims, hoe ging het ?
Bentetje, volgens mij kun je verborgen gebreken nog zo'n 3 jaar verhalen op vorige eigenaar? Maar daar staat vast meer over in de link van Bambi, waar ik me verder niet in verdiept heb
Ik hoop dat Lil en Xop een beetje door hun werk heengekomen zijn, vandaag?
Mijn nieuwe werkplek naast huidige werkplek lijkt wel leuk. Relaxed, zelf invullen, enz. Diegene voor wie ik ga werken zit tegen 't plafond, komt er niet (meer) doorheen, dus is blij met elke hulp. Komende maand werk ik er halve dag per week, vanaf december 1,5 dag per week. Ik stap weer binnen in een mannenbolwerk. Ze máken speelvoorzieningen, dus het ruikt er ook behoorlijk naar verf, maar léuk léuk léuk
Toedels
Later is nu
dinsdag 30 oktober 2007 om 19:07
Mims heeft volgende week een tweede gesprek bij de Bijbaandinges (Bentetje, wéér een provisie-kans! ) Goed van haar, ik hoop zo dat het lukt en leuk is!!!!
Was die mandarijn van jóuw dochter, Tila? En jij maar denken dat ze gezonde dingen heeft gegeten op mijn verjaardag. NOT: Smarties, M&M's, negerzoenen..... Veel lekkerder dan mandarijnen.
Moet dadelijk nog updaten want weer mediationgesprek gehad met de Aso. Pffffffffffffffff...... Broos begin, ging niet heel verkeerd.
Nu Bloesjes in bed kwakken, dan even forum en met de was in de weer. Ik heb koortswangetjes en waterogen. Blegh. Iets teveel ingeleefd in Toeterdetoet.
Was die mandarijn van jóuw dochter, Tila? En jij maar denken dat ze gezonde dingen heeft gegeten op mijn verjaardag. NOT: Smarties, M&M's, negerzoenen..... Veel lekkerder dan mandarijnen.
Moet dadelijk nog updaten want weer mediationgesprek gehad met de Aso. Pffffffffffffffff...... Broos begin, ging niet heel verkeerd.
Nu Bloesjes in bed kwakken, dan even forum en met de was in de weer. Ik heb koortswangetjes en waterogen. Blegh. Iets teveel ingeleefd in Toeterdetoet.
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 30-10-2007 19:08
Reden: if not sexual it's textual....
Reden: if not sexual it's textual....
% gewijzigd
dinsdag 30 oktober 2007 om 21:09
Hee, ze kwam telkens zelf met manbdarijtjes aanzetten (zaten in mijn tas en dat wist ze), wilde die eten, en kwam dan een minuut later zonder mandarijn terug, claimend dat ze die op had gegeten. Jaja, zelfs spaghetti gaat zo snel niet naar binnen. Dus ik had al zo'n vermoeden, Bloes.
(Alhoewel ze die negerzoenen aan Lief doneerde, zodra ze de chocola eraf gelebberd had )
(Alhoewel ze die negerzoenen aan Lief doneerde, zodra ze de chocola eraf gelebberd had )
dinsdag 30 oktober 2007 om 23:07
Zeg, als je drie keer in de maand de ANWB moet bellen..zou je dan een kadootje krijgen?
Ik zit nu op twee keer in een week, dus dan heb ik nog drie weken om de fout weer in te gaan. De kans is reëel....
Verdere update op de G-spot. Ik ben bezig om te vallen. Trusten....
(oh Meave, ik hoorde het...maar zat nog in de VU. Helaas gemist dus!)
Ik zit nu op twee keer in een week, dus dan heb ik nog drie weken om de fout weer in te gaan. De kans is reëel....
Verdere update op de G-spot. Ik ben bezig om te vallen. Trusten....
(oh Meave, ik hoorde het...maar zat nog in de VU. Helaas gemist dus!)
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 30 oktober 2007 om 23:36
woensdag 31 oktober 2007 om 08:08
Goedenmorgen
Wat een ziekenboeg hier zeg! Hoop dat er geen virtuele virusjes mijn kant op komen. Misschien wat egoïstisch gezegd, zo, maar jullie hebben ze al, mag je ze houwen ook
(f) sterkte (f) voor de zieken
gezonde grog erbij
in toepasselijke bekers
en voor diegenen die niet zwak en ziek zijn, koffie en thee.. zoek maar uit
Sterkte dames
ik ga elders koffiedrinken
en daarvoor moet ik me eerst aankleden.. (kinderachtig, eigenlijk..hoewel, het weer is niet echt naturistisch, zeg maar)
toedels
Wat een ziekenboeg hier zeg! Hoop dat er geen virtuele virusjes mijn kant op komen. Misschien wat egoïstisch gezegd, zo, maar jullie hebben ze al, mag je ze houwen ook
(f) sterkte (f) voor de zieken
gezonde grog erbij
in toepasselijke bekers
en voor diegenen die niet zwak en ziek zijn, koffie en thee.. zoek maar uit
Sterkte dames
ik ga elders koffiedrinken
en daarvoor moet ik me eerst aankleden.. (kinderachtig, eigenlijk..hoewel, het weer is niet echt naturistisch, zeg maar)
toedels
Later is nu
woensdag 31 oktober 2007 om 13:28
Ah! Koffie. Geod zo en bedankt.
Wel een beetje gekke grog.
Ben net bekraakt.
Had al 2 dagen migraine.
Nu niet meer.
Ik vind het zo eng. En vloek altijd als een bootwerker. Maar het helpt wel.
Zo even ene uurtje liggen om bij te komen. Zag helemaal sterretjes toen alles op z'n oorspronkelijke plek knakte.
Ligt iedereen lekker warm bij Toet in de lappenmand?
Of zijn jullie gewoonweg hard aan het werk?
Wel een beetje gekke grog.
Ben net bekraakt.
Had al 2 dagen migraine.
Nu niet meer.
Ik vind het zo eng. En vloek altijd als een bootwerker. Maar het helpt wel.
Zo even ene uurtje liggen om bij te komen. Zag helemaal sterretjes toen alles op z'n oorspronkelijke plek knakte.
Ligt iedereen lekker warm bij Toet in de lappenmand?
Of zijn jullie gewoonweg hard aan het werk?
woensdag 31 oktober 2007 om 15:40
IK heb van de week gehoord dat de HEMAworst bij de Unoxfabrieken vandaan komt. Ik zou dus vanmorgen een H-worst kopen, maar ben vanmiddag in de supermarkt bij de U-worst beland. En ik vind die worst niet eens lekker, maar ik maak stamppot boerenkool vandaag (niet voor Elvis, die vindt dat niet lekker, maar de worst dan weer wel ) en ik vind dat de kinderen daar maar eens ouderwets een worst bij moeten eten. Maar eh.. hoe krijg je dan die jus in dat kuiltje? Waar maak je die jus van?
Heb drukke heen en weer dag. Kwam zojuist bij de kapper voor de 3e keer vandaag dezelfde postbode tegen. Ook hij zigzagt dus door onze wijk. Ik ken die man van zwemles, was ook een vader, zeg maar. Leuke vent om te zien! (maar daar ging het nu niet om)
Even rustig zitten en dan alweer koken
En ohja, m'n bed ligt vol met was..
heb net bij de kapper (LE werd geknipt) wel rustig kunnen lezen in de Libelle 'balance'. Stond niet echt veel nieuws en zinnigs in, maar wel een opmerkelijke vraag: "heb je kinderen of ben je moeder"
Het schijnt dat het antwoord vanalles over jou als moeder zegt. Mijn antwoord is natuurlijk weer 'beide'. Ik kan nooit kiezen
toedels
Heb drukke heen en weer dag. Kwam zojuist bij de kapper voor de 3e keer vandaag dezelfde postbode tegen. Ook hij zigzagt dus door onze wijk. Ik ken die man van zwemles, was ook een vader, zeg maar. Leuke vent om te zien! (maar daar ging het nu niet om)
Even rustig zitten en dan alweer koken
En ohja, m'n bed ligt vol met was..
heb net bij de kapper (LE werd geknipt) wel rustig kunnen lezen in de Libelle 'balance'. Stond niet echt veel nieuws en zinnigs in, maar wel een opmerkelijke vraag: "heb je kinderen of ben je moeder"
Het schijnt dat het antwoord vanalles over jou als moeder zegt. Mijn antwoord is natuurlijk weer 'beide'. Ik kan nooit kiezen
toedels
Later is nu
woensdag 31 oktober 2007 om 16:09
Ben toch wel erg benieuwd hoe het met Bloesem is na haar Aso-mediation gisteren.
En ik heb geen kinderen, mijn kind heeft mij. Ben benieuwd wat de Libelle daarvan zegt.
Hoe maak je een kuiltje in de boerenkool;
neem een hap lucht, blaas dat op je bord, drapeer de boerenkool hieromheen..tadaaaa....
Hoe maak je jus; neem de rookworst, doe deze in de blender, deksel erop en aanzetten. Lang blenderen. Beetje kokend water erbij..klaar....
En ik heb geen kinderen, mijn kind heeft mij. Ben benieuwd wat de Libelle daarvan zegt.
Hoe maak je een kuiltje in de boerenkool;
neem een hap lucht, blaas dat op je bord, drapeer de boerenkool hieromheen..tadaaaa....
Hoe maak je jus; neem de rookworst, doe deze in de blender, deksel erop en aanzetten. Lang blenderen. Beetje kokend water erbij..klaar....
Wat wilde ik nou toch typen?