Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Mijn hoogste naaldhakken zijn wel een centimeter lager dan die rode lakpump, maar met mijn hoeriesloerie-laarzen (de hoogte van die andere rode pump, maar dan in naaldhak) loop ik rustig de hele stad door. Geen idee hoe me dat gelukt is. Kwestie van oefenen, denk ik. Ik liep al op naaldhakken op de middelbare school. ( )
Die rooiesloeriehakken Roque? *impressed*

Mooi jammer. Die bruine zijn in het zwart nog maar 20 euro bij de wehkamp. Maar ja, niet in mijn maat... In het zwart zijn ze gewoon 50...
quote:lilian02 schreef op 04 maart 2008 @ 16:01:

Heeee Alex! Leuk je weer te zien meid, hoe is het met je? Zeg alsjelieft dat zowel jij als je prachtige jongen goed & gezond zijn... Goed?

Ja hoor, wil ik wel zeggen

Zowel Zoon als ikzelf zijn weer helemaal goed (ik) en weer gezond (hij). Bovendien zijn we het weer iedere dag roerend met elkaar eens dat we graag in elkaars nabijheid vertoeven en knuffelen we ons helemaal rot. Superfijn!

Ai, hakken. Ik heb een paar killerboots met zulke hoge hakken als die rooiesloerieschoenen hierboven, maar ik kan daar dus echt niet op lopen. Ik trek ze dus alleen aan op verjaardagen waarvan ik weet dat ik toch rustig in het kringetje rondom het schaaltje met blokjes kaas en plakjes worst kan blijven zitten. Verder zijn het hier gewoon Dr. Martens wat de klok slaat. Lekker lomp
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Respect voor een ieder, die vrijwillig dit soort schoenen draagt.

Not in a million year, dat ik op naaldhakken ga lopen.

Is volgens mij ook geen gezicht, ik op naaldhakken

Ik ben meer van de sneakers, of beter eigenlijk altijd sneakers

Bam, ik vind Noah wel erg alert en stoer reageren, op die stomme vent.

Niks overgehouden aan val?

Pim, hoe ging sollicitatie?? Do tell!

Weet niet wat voor nare berichten er in de AK staan, maar voor een ieder die er een kan gebruiken.
He Alex
Hakken! Ik ben ontzettend van de hakken. En verder, wat Q zegt: oefening baart kunst

~ mijmert alvast even over welke hakken morgen ander te gespen ~
Bij.

Ik ga niet meer weg zonder lullie heur. Ga maar gewoon lekker mee.

Het was...

Het was.

Ik heb mijn joggingbroek niet uitgehad. Behalve voor dat ene waarin, waarmee, waarbij ik errug Lui ben. En dat vinden 'ze' altijd Geil. Dus ik snap niet waarom 'die ene meneer van dat andere topic' het buiten de deur moet zoeken. Ik kan zijn vrouw nog wel wat truukjes in Lui zijn geven.

Ik bedoel, ik heb mijn joggingbroek alleen maar aangetrokken, omdat we toch nergens naar toe gingen. We genoeg aan onszelf hadden. Behalve dan voor de officiele schikkeldag. Toen waren we Dressed. Very much so.

Het was 2 dagen 22 graden met volle zon. Wel wat koude wind.

Het was 's ochtends klare koffie.

Het was een reeks tranentrekkende maagomkerende bekentenissen over zijn jeugd en knotsgekkemeerdangestoordemegapsychopatische vader, waarna de Muur weer omhoog werd getrokken, en hij weer zijn lieve en stoere zelf was.

Het was 7 dagen zoenen en films kijken.

Het was 2 dagen broeiende ruzie vanwege vorig gemis en aankomend gemis.

Het was de week van de nieuwste Dubbelspionne.

Het was de schommelbank en de Vermiste Muis.

Het was schrik vanwege val buggy met Chipi erin, waardoor Kman zo schrok dat hij bijna flauw viel.

Het was 's avonds gewoon aan de dis schuiven.

Het was 7 dagen liefde.

Het was.

Zoals het moet zijn.
Oh Kjong, wat mooi. Wat goed en wat geweldig. En wat verdrietig.

Die vingerknippende dubbelspionne, hé... die krijgt ineens wel heel erg het zeer charmante schuine glimlachje van haar grote broer. Wat een plaatje!!!

Naaldhakken.

Ja graag.

Maar met mijn overgewicht zitten legerkistjes beter.

Als ik ooit nog eens twintigplus kilo afslank (zomaar, in ene, zonder dat ik er iets voor heb hoeven doen, bij voorkeur) dan zul je die dingen waarschijnlijk van mijn voeten af moeten bikken, maar voor nu vind ik het én niet mooi, én niet comfortabel.

Pim, spannúhnd. Duim voor je. minder reistijd is meer gezintijd, en dat is Zeer Fijn!

En ik vind Dream met haar koken-voor-anderen nogsteeds een Goed Mens, ookal (of juist omdat) vind ze het zelf een kleine moeite.

Wil eigenlijk ook meer Goed mens-dingen gaan doen. Had het gisteren met Bloes nog over collecte lopen. Misshcine moet ik zoiets maar eens gaan doen. Voor het KWF, ofzo. Mag Mops de bus vasthouden..hoezo emotionele chantage, hihi...

Doen meer van jullie iets GoedMenserigs?

Behalve dan uitzonderlijk lieve en dierbare vriendinnetjes zijn, en hartverwarmende fijne sms-jes sturen?

Oh, en natuurlijk een voor Bam. Herten horen niet te fietsen. Die horen door frisgroen gras te huppelen en met hun kleine staartje te kwispelen. Maar ja, jij bent natuurlijk een eigenwijs hertenexemplaar. Gelukkig heb je een zeer adremme en bijdehandte zoon (van wie heeft hij dat?). Vrelate kus voor de schrik!
Wat wilde ik nou toch typen?
Mijn werk is goedmenserig, maar dat telt niet, want het is mijn werk. Ik heb wel eens collecte gelopen voor het Fonds Verstandelijk Gehandicapten, maar ik heb een schurfthekel aan collectelopen/postzegelsverkopen/sponsorlotenverkopen/etc.

Verder doe ik de schoolkrant en de oudercommissie op school. Da's wel even genoeg geloof ik.

Maar op de schaal van nobel enzo, scoort het niet heel hoog.

Kjong,

Mims, da's waar. Overgewicht. Bij mij zouden hakken vast ook veel fijner zitten - 20 kilo,...
He Mims, welcome back!

Meave, schiet toch op met je 20 kilo er af. Dan is er niks meer van je over, gek mens!

Ik doe ook weinig nobels, al zeggen mensen altijd dat ik zinvol werk doe.

Heb wel eens collecte gelopen voor Alzheimerfonds, dierenambulance en dus ook fonds verstandelijk gehandicapten (verrassend )

Maar ook ik vind het echt verschrikkelijk. Echt hoe sommige mensen dan tegen je doen....kan daar heel slecht tegen.

Kjong, goed om te lezen, dat het een fijne week was.

Maar vind het zo jammer voor je dat je het met weekjes moet doen...

Net wat je zegt, zoals het moet zijn.
Mims, heb je al plannen voor zondag?

Misschien vind Mops het leuk om met Zen te spelen?
Hmm, ik kom ook niet verder dan de schoolkrant (maar dat is naast deadlinestress elk kwartaal vnl gewoon leuk) en ehm....... tja. Of mag ik mijn adviseurrol van welzijnsproject waar ik soms nog werk in Den Haag nog in de weegschaal gooien? Dan neigt ie misschien net door naar Goed Mensch

:hug" voor allen.

Nog een half uurtje schrijven voor werk en dan twee dagen op pad voor werk.
Mens,

Ik besta.

En doe dat verdomde goed.
Ik draag graag hoge hakken (en vind de afbeeldingen niet hoog.. dat is mijn normale hoogte, die bruine vind ik leuk, die rode niet. Ook al ben ik dol op rode schoenen, dat model vind ik niet zo) Ik móét ook met hakken, want anders ziet niemand mij.

Ik loop rustig een hele nacht op heule hoge, en ja dat doet dan wel zeer en het is wel eens voorgekomen dat het bloed me in de schoenen stond (weet je nog Meave?) maar ja, als de schoenen mooi zijn, geeft dat niet. En je moet er een paar dagen doorheen en daarna zitten ze goed.

Gesprek vanmiddag was leuk, het was ook met een Werving en Selectie bureau, ik verwacht dat we er niet uit komen qua salaris bij de functie waar ik voor kwam (maar hij gaat me toch voorstellen) maar hij wilde me sowieso in bestand. En als hij geen baan voor me heeft, kan ik nog wel iets anders verzinnen wat ik van hem wil. Mén wat een lekker exemplaar!

Eigenlijk ben ik voor gesprek van morgen ook bang dat we er met salaris niet uitkomen, blijkbaar verdien ik veel (ik vind uiteraard van niet).

Ik zie onwijs veel berichten in de AK, maar dat ga ik pas morgen (echt) lezen. Weet wel dat ik drie onwijs lieve mooie meiden ontzettend wil knuffelen!!!!

Goedmenserig... hmmm, ik ben er niet zo goed in geloof ik. Vroegah heb ik wel veel vrijwillersgedoe voor GroenLinks gedaan (folders verspreiden, marktkraampje enzo) maar daar ontbreekt me de tijd én de motivatie voor. Verder heb ik een ver verleden veel gedaan voor een bejaard echtpaar die echt niet uitkwamen, huishoudelijk, luisterend oor en bij gebrek aan thuiszorg op zeker moment heb ik haar gedouched en gewassen en dat was eens maar NOOIT weer. Nog meer respect voor alle mensen met een verzorgende baan. Mén wat een kutwerk.

Volgens mij ben ik niet zo sociaal en misschien eigenlijk wel gewoon heel egocentrisch... best erg eigenlijk.

Ik probeer er wel aan te denken (nu vriendin ziek, heb ik haar dochtertje opgehaald, naar psz gebracht, weer opgehaald en thuisgebracht) maar eigenlijk vind ik dat dat vanzelfsprekend moet zijn en schaam ik me er voor dat het dat dus eigenlijk niet is voor mij.

Wel steun ik veel goed doelen. In het verleden was ik bij meerdere maandelijks donateur (greenpeace (sta ik niet meer zo achter) cliniclowns, novib, kwf) maar we kunnen het gewoon echt niet meer missen. Vind ik heel erg, maar het kan gewoon niet. Wel maak ik af en toe een wat groter bedrag wat "over" (yeah right) is over aan het kwf.
Ik heb me net laten bekotsen. Door de tandenkrijgende eén.

En me slaperig chagrijnig laten uitschelden. Door de in het donker en over de rand pissende ander.

Doe ik ook al verdomde Goed.
quote:kjong schreef op 05 maart 2008 @ 00:06:

Ik heb me net laten bekotsen. Door de tandenkrijgende eén.

En me slaperig chagrijnig laten uitschelden. Door de in het donker en over de rand pissende ander.

Doe ik ook al verdomde Goed.

Whoehahaha! Dat doe je zeker goed en vind ik zéker goedmenserig.

Heeft Chipi al meer tanden? Ik vermoed (al maaaanden) dat er bij Leentje wat aankomt, maar nu lijkt het echt (denk ik).

Ze doet inmiddels wel rollen en bewegen (hehe) en is verder BlijBlijBlij. En doet me aan Dot denken qua eten. Prop er wat in en het is nóg blijer.
Ik zette BJ op potje en lette blijkbaar niet goed op, want voelde m opeens over mijn sok piesen. Meisjes zijn veel handiger!

Trusten!
Chipita is van de afgemeten porties. Op tijd. Raar kind.

Haar 4de tand staat op doorbreken.

Rollen en breakdance-navel-spinning doet ze ook. Ineens ligt ze gerust een paar meter verder. En hoe ze dat eigenlijk doet, geen idee.

Zitten gaat wel voor effies, maar eigenlijk krijgt ze er nog een kort nekkie van.

Daarnaast is ze NIET ladylike (ook al, raar kind) en bonkt het liefst en heel heel hard de hele dag met haar kop overal tegen aan. Of met haar hielen. Of met haar vuisten. Of met haar dikke luierkont. Of gewoon eigenlijk met alles. En waarom..? Raar kind.

Maar we houden toch wel van d'r.

Vooral omdat ze kneiterhard kan lachen...

als een nerd.

En ze echt verliefd op mij is natuurlijk.
Toet is op dit uur ook al met de verkeerde sappen bezig.
quote:pimpel schreef op 05 maart 2008 @ 00:04:

Wel steun ik veel goed doelen. In het verleden was ik bij meerdere maandelijks donateur (greenpeace (sta ik niet meer zo achter) cliniclowns, novib, kwf) maar we kunnen het gewoon echt niet meer missen. Vind ik heel erg, maar het kan gewoon niet. Wel maak ik af en toe een wat groter bedrag wat "over" (yeah right) is over aan het kwf. Die 'yeah right' hè, die neemt mij mee naar de gedachte dat Pompel tegn jou zegt datjullie niks meer kunnen missen. En dat jij dan zegt dat je het voor een Goed Doel is. En dat je het dan besteedt aan jouw Doel tot Schoenaanschaf...
quote:Elyane schreef op 04 maart 2008 @ 22:13:

He Mims, welcome back!

Meave, schiet toch op met je 20 kilo er af. Dan is er niks meer van je over, gek mens!

.Weegschaal is onverbiddelijk vandaag: 86 kilo. Er is dus weer aardig wat aan.
Oei, hebben we het over een Goed Mensch zijn?

~ duikt onder~
He, goeiemorgen Meave.... Klote zeg, en dat op de vroege ochtend. Ga je nu weer Sonja Bakkeren (of deed jij daar niet aan?) of laat je het allemaal wegzuigen door BNN (Say yes to the knive, wordt het dan )

: hug: voor jou dus.

Kjong, wat heb jij een lekker wijfie zeg (als niet over jou heen kotsend). Lijkt errug op haar broer, vind ik. En ze kijkt idd erg verliefd naar je (decolleté )

Hier ook een goeiemorgen met ergernis. De Bloesjes vertellen me eens per twee weken hoe het Breiblad over hun haar denkt en als dat goed zit wat ze van hun kleren vindt en van hun schoenen. En dat op een vroege ochtend: kabam! Ik ben ontploft. Heb gezegd dat ze zich er niet mee moet bemoeien, dat ze dat maar met haar eigen kinderen moet doen. Godverdegodver.

Heel volwassen en beheerst dus. En toen moest Jongste huilen. Want ik mocht niet zo praten over Breiblad.

En dat snap ik heel goed en ik voel me nu dus zwaar schuldig naar mijn meiden. Kennelijk is dit dus nog iets wat ik moet leren: me niet laten verleiden tot loedergedrag. Want dat is het, ik loop gewoon die kinderen in een loyaliteitsconflict te duwen. Nou duwt het Breiblad heel sneaky veel harder maar die zie je niet staan en mij zíe je duwen. Moet ik helemaal niet aan meedoen dus. (maar godskanonne wat moeilijk om steeds kritiek via mijn kinderen over mijn functioneren aan te moeten horen van de vrouw die mijn gezin naar de klote heeft geholpen )

~schenkt koffie in en gaat richting bureau~
Een goed Mensch zijn. Ehhhhhh, ik doe haast nix meer dat in die richting komt. Twee collectes in het jaar, tellen die mee? En 5 jaar moedermelkmaffia, hoe lang tellen die nog mee?
quote:meave schreef op 04 maart 2008 @ 18:54:

Die rooiesloeriehakken Roque? *impressed*

Mooi jammer. Die bruine zijn in het zwart nog maar 20 euro bij de wehkamp. Maar ja, niet in mijn maat... In het zwart zijn ze gewoon 50...

Ehm... nee:ik heb die bruine. Ik lees kennelijk andersom

Herstel: ik kan kennelijk niet tellen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven