Cheers!
woensdag 5 maart 2008 om 20:40
Ik ben mijn twee (2!) opladers van telefoon ook Kwijt. In 3 dagen.
Heb uiteindelijk maar een nieuwe gekocht.
Raad je nooit... ¤25! Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg.
Oh Toet, nu heb ik zo'n medelijden met je.
Ik word gék van verschillende 12 zappers op de bankrand. Maar van er net eén niet kunnen vinden die ik wél nodig heb word ik rázend. Ook, of vooral, omdat ik een nieuwe tv kocht vorig jaar. Bij een te slicke verkopert. Ik zit nu met een bakbeest (dat wilde ik zelf, geen plasma ding) met speakers op de verkeerde plaats (dus als je vóor de tv zit krijg je minder geluid mee dan als je waardanook bent) maar vooral zónder handmatig knopsysteem.
Enneuh. Uiterlijk is dus niét alles ladies.
Kijk maar naar mij.
Mijn uiterlijk is niet alles. Maar oh, oh, oh dat innerlijk. Daar wordt graag nog een puntje aan gezogen.
Heb uiteindelijk maar een nieuwe gekocht.
Raad je nooit... ¤25! Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg.
Oh Toet, nu heb ik zo'n medelijden met je.
Ik word gék van verschillende 12 zappers op de bankrand. Maar van er net eén niet kunnen vinden die ik wél nodig heb word ik rázend. Ook, of vooral, omdat ik een nieuwe tv kocht vorig jaar. Bij een te slicke verkopert. Ik zit nu met een bakbeest (dat wilde ik zelf, geen plasma ding) met speakers op de verkeerde plaats (dus als je vóor de tv zit krijg je minder geluid mee dan als je waardanook bent) maar vooral zónder handmatig knopsysteem.
Enneuh. Uiterlijk is dus niét alles ladies.
Kijk maar naar mij.
Mijn uiterlijk is niet alles. Maar oh, oh, oh dat innerlijk. Daar wordt graag nog een puntje aan gezogen.
woensdag 5 maart 2008 om 20:55
Nou, vriendin van mij die jou heeft gezien op verjaardag vond jou anders een héle mooie vrouw, Kjong.
Ze vond je iets heel speciaals hebben. Vind ik ook, twinkelende pretogen in een fris koppie oh en die tieten.. Die TIETEN! Om in weg te willen kruipen! (dat laatste zei zij niet, hoor. Dat zeg ik.)
Verder vind ik je irritant wijs.
Ze vond je iets heel speciaals hebben. Vind ik ook, twinkelende pretogen in een fris koppie oh en die tieten.. Die TIETEN! Om in weg te willen kruipen! (dat laatste zei zij niet, hoor. Dat zeg ik.)
Verder vind ik je irritant wijs.
woensdag 5 maart 2008 om 21:01
Goeiesmo.. eh, savonds.
Shotje weer gehad, vrouwtje weer compleet.
Zit te wachten op Bambi-man die zo blij als een klein kind in een snoepwinkel zijn aquarium aan het ophalen is, die zit al avondenlang plannen te maken mbt biologische filters/kweekvijvers/garnalen/maanvissen en weet ik het wat alemaal niet nog meer voor finding-nemo toestanden.
Nou ja, heeft ie ook een verzetje, zalk maar zeggen. Dus ik ga dat ding bewonderen en daarna crashen in bed.
Meave, je weet toch wel dat je bij vermissende spullen altijd moet kijken daar waar je 't voor het laatst hebt neergelegd?
Niet zo moeilijk dan.
(geen zijvakjes in je koffer? Beautycase? Handtas? In auto laten liggen?)
Shotje weer gehad, vrouwtje weer compleet.
Zit te wachten op Bambi-man die zo blij als een klein kind in een snoepwinkel zijn aquarium aan het ophalen is, die zit al avondenlang plannen te maken mbt biologische filters/kweekvijvers/garnalen/maanvissen en weet ik het wat alemaal niet nog meer voor finding-nemo toestanden.
Nou ja, heeft ie ook een verzetje, zalk maar zeggen. Dus ik ga dat ding bewonderen en daarna crashen in bed.
Meave, je weet toch wel dat je bij vermissende spullen altijd moet kijken daar waar je 't voor het laatst hebt neergelegd?
Niet zo moeilijk dan.
(geen zijvakjes in je koffer? Beautycase? Handtas? In auto laten liggen?)
woensdag 5 maart 2008 om 21:22
Ik pak mijn tas altijd uit in mijn slaapkamer; tas op bed en omkieperen. Als ik iets na een vakantie of zo kwijt ben, geheid dat eht onder mijn dekbed of tussen mijn bedrand/matras is geschoven. Onder bed zou ook nog kunnen. Daar al gekeken?
Mijn zapding lag eens in de koelkast....snacken en zappen gaat niet samen als je blond bent.
En verder ligt alles was ik kwijt ben Altijd onder de passagiersstoel in mijn auto. Het is dat mijn kind daar niet past, maar anders....
Ely, leuk, heel leuk plan, maar ik kan zondag niet. Hero's paps is jarig.
Kun jij zaterdag?
Mijn zapding lag eens in de koelkast....snacken en zappen gaat niet samen als je blond bent.
En verder ligt alles was ik kwijt ben Altijd onder de passagiersstoel in mijn auto. Het is dat mijn kind daar niet past, maar anders....
Ely, leuk, heel leuk plan, maar ik kan zondag niet. Hero's paps is jarig.
Kun jij zaterdag?
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 5 maart 2008 om 21:23
Als ik hier iets kwijt ben, ga ik altijd op Zootjes kamer kijken.
Die verzamelt álles. Heb daar al menig fietssleutel/autosleutel/horloge etc gevonden.
Daarnaast ook minder belangrijke zaken, als gebruikte zakdoeken, snoeppapiertjes, zand wat echt bewaard moet worden, halve knijpers, elastiekjes broodzakjes, en andere spullen waarvan ik dacht dat ik ze had weggegooid, maar die zij weer stiekem uit de vuilnisbak heeft gepikt
Die verzamelt álles. Heb daar al menig fietssleutel/autosleutel/horloge etc gevonden.
Daarnaast ook minder belangrijke zaken, als gebruikte zakdoeken, snoeppapiertjes, zand wat echt bewaard moet worden, halve knijpers, elastiekjes broodzakjes, en andere spullen waarvan ik dacht dat ik ze had weggegooid, maar die zij weer stiekem uit de vuilnisbak heeft gepikt
woensdag 5 maart 2008 om 21:56
quote:Elyane schreef op 05 maart 2008 @ 21:23:
Daar zijn ook ruilbeurzen voor op internet
balen van oplader en tvzapper
ikke gaat slapie doen
truste
Daar zijn ook ruilbeurzen voor op internet
balen van oplader en tvzapper
ikke gaat slapie doen
truste
Later is nu
woensdag 5 maart 2008 om 22:04
Ik werk op dinsdag, woensdag en vrijdag, Ely.
En inderdaad, ook volgens weekend is Mops bij mij, maar moet even kijken hoe ik dat qua afspraken zit (mijn agenda ligt volgens mij naast Meave haar oplader).
Ik heb vandaga een nieuwe werkgsm besteld, ben als een kind zo blij;
Poepiechique.
In het kader van wishful thinking.
En inderdaad, ook volgens weekend is Mops bij mij, maar moet even kijken hoe ik dat qua afspraken zit (mijn agenda ligt volgens mij naast Meave haar oplader).
Ik heb vandaga een nieuwe werkgsm besteld, ben als een kind zo blij;
Poepiechique.
In het kader van wishful thinking.
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 5 maart 2008 om 22:30
quote:meave schreef op 05 maart 2008 @ 21:52:
[...]
Mav ook.
bentos ook!
Balen van opladers.....wauw wat een gaaf ding mims, echt mooi!
What the fuck is een lindadag? Trouwens voor de gescheiden moeders onder ons: in de Linda wonen stond een ode aan jullie, en terecht!
afstandbediening nog gevonden toetje?
bloes, had je pannenkoekenmail nog gekregen laatst?
[...]
Mav ook.
bentos ook!
Balen van opladers.....wauw wat een gaaf ding mims, echt mooi!
What the fuck is een lindadag? Trouwens voor de gescheiden moeders onder ons: in de Linda wonen stond een ode aan jullie, en terecht!
afstandbediening nog gevonden toetje?
bloes, had je pannenkoekenmail nog gekregen laatst?
woensdag 5 maart 2008 om 23:27