Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloesem schreef op 05 maart 2008 @ 09:16:

Een goed Mensch zijn. Ehhhhhh, ik doe haast nix meer dat in die richting komt. Twee collectes in het jaar, tellen die mee? En 5 jaar moedermelkmaffia, hoe lang tellen die nog mee? De rest van je leven Bloes,heus
Kom ik goed weg zeg... pfhoe!
Bloes; mij bellen, mij bellen, mij bellen. Sereen en verantwoord de broodjes voor de meiden smeren, hun haar vlechten zoals jij & zij dat het mooiste vinden, vriendelijk aangeven dat Breiblad zich daar weer over mag buigen als ze daar zijn, en dan als de sodemieter naar de telefoon rennen en heel hard bellen, en volstrekt partijdig gemeen ellendig verslag doen over het loeder.

Ik zou veel meer tijd aan mensen willen besteden, als in Goed Mensch zijn. Maar dat lukt nu niet. Prioriteit bij zelf en gezin, merk ik. Misschien egocentrisch, maar wel noodzakelijk. Geld weggeven gaat makkelijker, maar sinds samenwonen hebben we daar ook redelijk genoeg van dus dat is neit zo'n opgave (kennelijk voelt het pas echt Goed als het een Offer betreft, hoe Hollandsch calvinistiek ben ik eigenlijk per ongeluk toch geworden?).
Kjong, welkom terug vrouw. Is je Chip die Dot inmiddels al voorbij gegroeid? (Dot steekt haar energie meer in de breedte dan in de lengte).

Dot heeft trouwens vannacht geslapen, het mag in de krant
Wat me er trouwens aan doet denken: was die actie van BJ eenmalig (niet dat piesen, het doorslapen) of was die vannacht ook kalm, Toet? En volgens mij zag ik je Lief zitten in pand hier zowat op de hoek gistermiddag, kan dat?
Goedenmorgen!

Wow, dankzij mijn koken ineens een hele rij opsommingen van wie wel en niet een 'goed mensch' is. Volgens mij zijn jullie dat gewoon allemaal, omdat je allemaal naar kunnen helpt of zou willen helpen, of dat nou wel of niet op reguliere basis is. Toevallig is dat koken nu op mijn pad gekomen, maar anders zou ik ook niets doen, toch? Nouja, behalve dan dat ik er toevalligerwijs achter kwam dat het feit dat wij op reguliere basis, wekelijks, neefje opvangen, ons ook op de lijst 'vrijwilligers/mantelzorgers' zet. Ik vind dit gewoon iets dat je doet, sja.

Oh, en natuurlijk is Elvis altijd actief geweest in het buurthuis gebeuren en die activiteit heeft zich nu verplaatst naar de voetbalclub. En ik ben gewoon de goede vrouw op de achtergrond, die dat allemaal mogelijk maakt

Ik zou trouwens wel meer willen doen. Heb wel eens gezien dat ze vrouwen zochten, die op maandelijkse basis, vrijwillig, één morgen in de week een jonge moeder bezoekt en helpt met praktische vragen/zaken. Dat leek me wel wat, maar ik was eigenlijk ook bang dat ik maandelijks m'n vrije ochtend zou gaan missen . Verder heb ik geitjes en konijntjes gevoerd (maandelijks en dat is jammer dat het niet meer is!), ben ik vele vrije ochtenden meegeweest naar schooltuintjes en op museumbezoek met school, heb meegeholpen met sportdagactiviteiten, maar ik wil liever niet (meer) regulieer helpen. Als ze iemand een keertje bij een activiteit nodig hebben, mogen ze vragen, maar niet wekelijks meer.

Ik ben een luie filantroop

Ik heb trouwens veel bewondering voor collectanten! Zou ik niet kunnen en ik denk ook niet willen.

Koffie en thee, dames?

Koekje erbij?

Ik kwam er vanmorgen achter dat LE bijna niets eet. Dat jong is al broodmager, als LD nou eens een boterhammetje per dag zou willen minderen (en dat dan niet vervangt door snoep, zoals LE volgens mij wel doet) Sjemig, denk je dat je goed op je kinderen let en ze gezonde dingen bijbrengt.
Later is nu
Ochja, en Bloes, wat lijkt me dát moeilijk, dat je merkt dat er onloyaal naar jou toe gedaan wordt, en dat je dan op je lippen moet bijten, om dit niet terug te doen. Alles voor je Bloesjes. Ik kan me zo voorstellen dat dat niet altijd lukt. Misschien helpt het om daar eens op een rustig moment met ze over te praten, dat jij de dingen anders doet dan Breiblad, dat álle gezinnen dingen anders doen en dat zij daar nu gewoon wat sneller mee te maken hebben ofzo, maar dat je het niet nodig vindt hun daarmee lastig te vallen? Zo leg je de zwarte piet misschien weer in de hoek waar hij hoort, zonder dat je echt een zwarte piet speelt?

Ik weet het ook niet

Lil, energie in je eigen gezin stoppen en zorgen dat je kinders goede mensen worden, is ook al een opgave op zich, vind ik! En goede mensen de maatschappij insturen, daar hebben we ook allemaal weer wat aan
Later is nu
Ja Bloesje, luister maar naar de luie filantroop die stiekum veel beter is dan ze zelf denkt: gewoon het er een keertje in alle rust over hebben, tijdens een activiteit als tekenen ofzo. Maar dat zal je vast al willen doen.

Weet je wat mij altijd wel lekker rustig hield?

Heel hard in je hoofd 'Wat een lul/kut wat een lul/kut wat een lul/kut' in mijn hoofd gillen op het refrein van een stom voetbal lied. Zodat ik alleen mezelf hoorde.

Later heb ik gewoon de oren van binenn dicht weten te metselen en glazig leren kijken. Ben tijdens verhalen over de Overkant een boodschappenlijstje ofzo aan het maken, terwijl ik af en toe met een fake glimlach zeg, gaaf! goh.. oja?

Misschien helpt het jou ook?
Past LaDotta nog wel op een foto Lil?

Dan kunnen we haar nog even keuren. Divamateriaalsgewijs.

Kman vindt eigenlijk dat Chip maar ingeschreven moet worden bij een modellenbureau ( ).

Mhm...

Ik heb het aan mijn moeder voorgesteld die ergens dit jaar met pensioen gaat, en heus aan de bakermat van Chip haar beroemdheidscarriere wil staan. Ik stelde ook nog een Little Bo Peep outfitje voor. En baton swirling...

Ik geloof niet dat het gaat gebeuren.

sorry, maar in combinatie met haar nick hier op het forum, zie ik haar ineens als een model van een bekend chipsmerk
Later is nu
WOEHAAAA ik zie hier uit mijn raam het woe ochtend renclubje voorbij komen: allemaal uiterst renkek gekleedde dames achter een sportieve kinderwagen. Er rent 1 kinderwagenloze voorop, en nu doen ze onder leiding van die ene allemaal warming uppende oefeningen, kinderwagens in groepje nabij geparkeerd. Het ziet er echt zo maf uit.
En dan nu heel wat anders.

Nu heb ik zelf het levende bewijs dat niet alles is wat het lijken moet. Maar.

Geloven jullie dat dit de kinderen zijn van deze twee?

Woehahaha

Snel! Foto Lil, maak een foto!
nee geen foto, een flimpje en dan op youtube

(dit meen ik niet echt, ik vind het onvoorstelbaar, wat daar allemaal op gezet wordt)

Kjong, hierover is/was/is ook een topic, elders, ik weet niet waar. Ik denk wel dat het zou kunnen. heb meer iets van 'waarom niet?'. Ik weet van kinderen bij mijn kinderen op school, die hebben een hele donkere vader en een hele blanke moeder met stijl haar. De oudste is heel erg blank met blauwe ogen (wel kroeshaar) de 2e is heel erg donker met donkere ogen (en kroeshaar, is echt een donkere uitvoering van haar zus, wel apart) en de laatste hangt er qua kleur gewoon tussenin, lichtbruine huid, blonde haartjes enz.

Mag ik even opgelucht zijn dat het vivaforum het weer doet?

Later is nu
Ik vind Kjongen ook geen halve neggâh hoor! Vind hem vooral heel erg kind van zijn moeder. Maar ja, ik heb de vaderfiguur nog nooit gezien.... (mis ik niets aan, dacht ik zo)

Jullie hebben gelijk en ik heb sorry gezegd tegen mijn dochters over vanmorgen. En meteen een afspraak gemaakt met de kapster. Zodat ze daarmee kunnen bespreken hoe zíj hun haar willen en dan beloof ik dat ik niet ga gillen als dat bij Oudste een boblijntje wordt. Heus. (al weet de kapster wel dat ik dát niet wil, dus helemaal eerlijk is het niet...)

Ik ga even lezen hoe vaak een ex tot inkeer komt. \\:-)//
Heb je Kjongen zijn kont wel eens bekeken? J-Lo eat your heart out.

Ik blijf erbij. Er klopt iets niet.

Devadervan heeft nog èrgens blank bloed. En al helemaal geen kroes. (En is gewoon bij 'de Vriendjes' door te klikken te vinden heur.)

Ik zal Oudste even bellen vanavond. Zeggen dat groen paarse stekeltjes echt heel heel cool zijn.

Ik heb ze nl ook. Maar dan oranjig.

Alles wat is uitgevallen (tenminste... álles... das nog te hopen) na geboorte is nl aan het terug groeien.
Ik heb hem gevonden Kjong, die is wel errug yummie...

Ben door voor tweede gesprek (maandag)

Later meer. Haast
Wauw Pimpel, you go girl!
Goed Pimpel!
Later is nu
pffff, ik heb tijden nodig gehad om alles door te lezen...mèèèèn wat hebben julie veel geschreven. Voor in de AK heel veel dikke kussen en knuffels, mijn inspireatie tot rake teksten ben ik even kwijt.

Hakken zijn voor mij helaas niet aan de orde. Heb al jaren probleemvoeten en ben pakweg 13 jaar geleden aan 1 voet meerdere malen geopereerd, aangezien ze toen een soort van de boel vernacheld hebben kan ik nu op niets anders lopen dan plat. Jammer, want ik vind het zó mooi, niet van die enorme naalden, dat hoeft voor mij niet, maar zoals die bruine...het doet wat met je houding, alles oogt gelijk vrouwelijker. Ik dus niet, op mijn platte stappers.

Bloes, wat oneerlijk van breiblad (maar hè, what`s new?!). Knuffekl je meiden maar goed, en goed dat jij zo goed excuses aan kan bieden!

Super pim, knap man, ben erg benieuwd. Jammer van jouw baan meave, maar wie weet komt er iets anders fraais uitrollen.

Bambi wat een schrik zeg, en wat een supercoole actie van je grote zoon......

Vandaag gesprek gehad met juf, die was onder de indruk, maar heeft op school niets soortgelijks meegemaakt met GG, merkt ook geen verandering in zijn gedrag afgelopen weken. Morgenochtend vroeg bij de huisarts. Ben benieuwd.
Cool Pim, mogen we details?
Oh. Ik ben boos op mezelf trouwens. Ik ben mijn telefoonoplader kwijt. En mijn telefoon is leeg. En ik wil niet dat 'ie leeg is. Ik heb werkelijk geen idee daar dat ding is. Ik heb 'm in het hotel voor het laatst gebruikt, maar weet 99% zeker dat ik 'm in mijn koffer gedaan heb. Ik heb net het hotel gemaild. Vanmiddag heb ik op mijn werk gekeken en vandaag hier thuis gezocht. Klereding. Ik heb nu de kabel om de foon op de pc aan te sluiten er in gedaan en hij lijkt via de laptop op te laden nu. Ik hoop het maar. Ik meen me te herinneren dat ik er van de week mee in mijn handen heb gestaan. Maar waar en wat ik er vervolgens mee gedaan heb... beats me.
Ja! Wat goed zeg! Graag meer details (zal vannacht wel volgens )

Devadervan heeft ineens een heleboel Kijkers, hahaha. Best een lekker ding maar blegh ik vind hem zo stom om wat ik van hem weet!
Da's irritant! Heb ik ook een keer gehad. Gelukkig heb ik een autolader, dan ken je rondjesrijdend opladen.
En wij zijn de afstandsbediening van de tv kwijt. Ik kan alleen maar NL3 kijken. Ik ben ondertussen heel goed geinformeerd over voetbal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven