Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Huh? Tell me more about Derek? Geen idee wie die vent is....... Wel benieuwd!

Ah, het lijkt erop dat Dream en Xop dus echt richting Zwolle gaan, as zaterdagavond! Leukleukleuk!! Wie gooit in de AK een ontmoetingsplaats en -tijd? Kijk, een controlefreak moet natuurlijk wel een week vantevoren weten waar ze hoe laat moet zijn!!! (Of stond dat er al? Sorry; ik zal even speurneuzen in de AK).

Kotsdouche? Zeg, Majo, wil je Pim niet wegjagen?!
Godsamme, weer 2 pagina's gemist! Stom zeg. Nah, tot over een 10 min. dan maar........
Ja,

en?

we zijn zo'n 15 minuten verder nu, toch?

Wij moeten in elk geval even tijd en plaats afspreken, Xop
Later is nu
Hahahaha, Dream, je hebt gelijk. Maar ik werd afgeleid, neusde toen nog even in mijn andere topic, werd weer afgeleid en ..... toen zag ik jouw posting

Yep, wij moeten zeker even een tijd en carpoolplaats afspreken in de AK! Leuk!
Kijk, als maandag gewoon je thuisdag is en als je Zoon door de vaderfiguur wordt opgepikt van school en meegenomen naar hier ivm kijkles bij het zwemmen, zodat je niet op en neer moet naar exLilwerkstad, dan kan je nog eens met je DivaDot naar het buitenbad hier ter stede! Ze ligt nu volledig gevloerd zwaar te slapen, na meer dan 2 uur lang vrijwel ononderbroken (alleen voor banaan kwam ze eruit) van het glijbaantje te zijn geplonst. Plons - kopje onder; plons - kopje onder; plons - kopje onder. Na verloop van tijd ging ze er ook HOERA bij roepen als ze weer boven geworsteld was, proestend en wel. Wat is het ontzettend leuk om zo'n kind te heben (en zo'n buitenbad in de buurt).

Iemand nog een koel sapje? Of een ijsje?
Ow...klinkt wel als een SuperDot! Heerlijk zeg, zo'n meiske.... En lekker dat je tijd had om er van te genieten!
Cute, zeer cute!

Kan ik als thuiswerker thuis ook airco krijgen op kosten van de zaak? :-)

Nu kindjes halen. Doeg!

Leuk dat Xop en Dream en Pimpel komen borrelen zaterdag. Tegen wie kan ik nog meer aanlullen terwijl we gratis Jillzzzzzzz drinken? Wie komt er nog meer??
te schattig Lil!

Derek is denk ik deze derek

spannend zeg dat jullie daar waren! Ben erg benieuwd,. maar wel jammer at Hero het te druk had...

Ziite jullie in het oranje gehuld klaar straks om half negen? Ik ga wel kijken, ben waarschijnlijk net op tijd thuis en zit zeker niet in het oranje!
Zeker schattig!

Vandaag redelijk gewerkt, al werd ik nogal afgeleid door collega en sollicitatievoorbereidingeninhoofd. Ik vind het toch wel spannend. Moet wel eerst shoppen, anders zie ik er niet echt baanwaardig uit vrees ik.

Mav heeft zaterdag avonddienst so it seems. Ik moet dus verstek laten gaan.
Mops

heeft

teenslippertjes...

Wat wilde ik nou toch typen?

[

Ik ben er klaar voor (vanzelfsprekend in vol ornaat)

Veel plezier allemaal!!!
Jeetje, van Elyane krijgen we zomaar 1850 e-cards! :-)

Ik ben geen voetbalfan. Valt het op?

Weet zelfs niet eens hoe de wedstrijden tot nu toe zijn verlopen en of ik al punten in de werkpoule heb gescoord....
quote:madootje schreef op 08 juni 2008 @ 09:25:

Ik maakte me nogal zorgen om hoe ik dan Bikkel bij me in de buurt kan houden als ik met de jongens weg ben. In je eentje met beide jongens weg gaan als je Bikkel lopend bij je hebt is gewoonweg geen optie.

Kleine tip voor Madootje.

Moppetoet hield Moppekind altijd letterlijk aan het lijntje, met zo'n tuigje om. ISNIETZIELIG, Moppekind was blij dat hij niet steeds een handje vast hoefde te houden.
http://toetje.punt.nl/?id=390420&r=1&tbl_archief=&

Bentetje had dezelfde foto van Derek gevonden als ik vandaag!

Hij was overtuigend, leek oprecht. Ik geloofde hem. Heb geen fraude kunnen ontdekken, of voorkennis. Behalve bij een stel dat vooraan zat; die hadden volgens mij geschreven om in contact met hen te komen, met hen heefthij kort gepraat en aangeboden thuis een reading te doen (best heavy; ze hebben een zoontje van 5 jaar dat steeds zegt dat ie liever niet geboren had willen worden ). Hij was grappig en entertainend, leek waarlijk geinteresseerd in de mensen en kwam geloofwaardig over. Tweedere van de dingen zie hij zei klopten gelijk, bij het derde deel waarop mensen zeiden dat ze niet wisten of het klopte of dat ze het niet konden herinneren kwam hij overtuuigender over dan de mensen! :-)

We hebben gelachen, een beetje gesnifd en nog gesopt ook. Maar dat laatste dan vooral door de vertaler die Derek na de pauze hielp; mennnnnnnnnnn wat een heerlijke stem had die!
Aan het lawaai buiten te horen hebben "we" gescoord!
2-0 en mijn kindjes kunnen niet slapen zo.
Ha, die tweede goal viel dan net? Ik dacht al zoiets te horen!

Gelukkig maffen die van mij al....
Nou, hier niet, alleen Jootje. En er staat één of andere idioot in het parkje met zo'n stock-car-geval, zo'n autootje op benzine met een afstandsbediening. Takkeherrie maakt dat ding.
En met die busstakingen moet het ook maar eens klaar zijn. Nou moet ik morgen mijn moeder brengen en halen naar/van haar werk, want mijn vader kan niet. En woensdag waarschijnlijk weer. Morgen dus maar extra vroeg de deur uit, want ik moet zelf ook werken.
Oh Meave, wat een gedoe. Staking doet idd wel lang en is erg onhandig. Gratis OV aanbieden vind ik leuker!
Had ik je trouwens al gefeliciteerd met sollicitatiegesprek binnenhalen? Nee? Dan hierbij alsnog. Heel veel succes ook enzo!!!!!
quote:mimsey schreef op 09 juni 2008 @ 19:52:

Mops

heeft

teenslippertjes...

CUTE!! (Lotje ook sinds deze week) Dotvehaal ook al zee cute!

Ja Toet, ik kom zaterdag, zin in! Mijn r doet eg vevelend, dus die sla ik ff over zo nu en dan... en nu wil ik zeggen dat ik dat iitant en ottig vind, maa dat komt niet over. Hé, nu wel!

Toet had een tijdje terug (he weer) toch een verhalenwedstrijd gewonnen bij (bewerkt, heul herkenbaar, zie AK. DANK TOET!!) Naar aanleiding daarvan heb ik ook meegedaan en ook gewonnen. Echt leuk, heb nog nooit iets gewonnen! (Mijn verrhaaltje staat daar nu op de site)

Ik ben ook niet erg voetbalfan en Pompel kijkt (dus) de wedstijden elders, dus ik wilde niet kijken, maar ik word alsmaar heel nieuwsgierig van al dat ge-HONK-HONK en TOET en JEEEE in de buurt, dus nu weet ik wel dat het 2-0 is.

Leentje mag dan trrraag zijn met kruipen en groeien, ze heeft zojuist luid en duidelijk "Poes" gezegd toen Monster langs kwam sjezen.
Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 2-0.

Geweldig. Net staan dansen in de kamer samen met Zorro.

Leuk om samen zo fanatiek bezig te zijn!

Boula, speelt een geweldige wedstrijd, prachtige goal van Sneijder en supermazzel met goal van Nistelrooy. Lachen dat de italianen dachten dat het buitenspel was. Losers!!!

Nu nog de 2e helft....spannend!!
Dat heb ie snel bewerkt Pimpel!

Ik kan niet werken, de oranje energie in de straat

en de onrust in mij

maken dat ik niks zinnigs kan typen...
WHOEHAHAHA ELY, lekker wijf ben je! Heel veel plezier.

(Ik wilde dat Pompel thuis was, dan kon ik me misschien ook wel een beetje mee laten slepen. Vrijdag blijft hij wel thuis, want we hebben Loentje beloofd dat hij dan ook mag kijken. (dat redt íe nóóit!) dus dan vind ik het wel leuk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven