Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:Elyane schreef op 09 juni 2008 @ 21:41:

Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 2-0.

Geweldig. Net staan dansen in de kamer samen met Zorro.

Leuk om samen zo fanatiek bezig te zijn!

Boula, speelt een geweldige wedstrijd, prachtige goal van Sneijder en supermazzel met goal van Nistelrooy. Lachen dat de italianen dachten dat het buitenspel was. Losers!!!

Nu nog de 2e helft....spannend!!hahahaha, Ely, lekker ding ben je ook. Ut is dat ik weet dat je een supermooi vrouw bent, anders zou ik nu denken dat een je een op viva meeschrijvende man was!
quote:Toet schreef op 09 juni 2008 @ 21:48:

Dat heb ie snel bewerkt Pimpel!

Ik kan niet werken, de oranje energie in de straat

en de onrust in mij

maken dat ik niks zinnigs kan typen...Je bent niet de enige.... helpt dat?
Nee, maar is wel gezellig!
Laat maar.
quote:meave schreef op 09 juni 2008 @ 21:56:

Laat maar. Da's flauw, nu is iedereen heul nieuwsgierig. (Of ben ik alleen zo erg?)
quote:Toet schreef op 09 juni 2008 @ 21:54:

Nee, maar is wel gezellig!

Psies! En dat helpt...

Ik heb inmiddels ook maar besloten dat ik niet "hoef" vanavond (vast niet slim) en dat geeft gelijk rust...

Mijn R doet het ineens weer helemaal normaal, da's maf!
En ik ook...

(Toet, je staat géén laatste in de poule, maar meer kna ik er helaas niet van maken, )
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:moppetoet schreef op 09 juni 2008 @ 20:55:

[...]

Kleine tip voor Madootje.

Moppetoet hield Moppekind altijd letterlijk aan het lijntje, met zo'n tuigje om. ISNIETZIELIG, Moppekind was blij dat hij niet steeds een handje vast hoefde te houden.Die heb ik, maar die krijg ie af Thanks anyway
quote:pimpel schreef op 09 juni 2008 @ 22:13:

[...]

Da's flauw, nu is iedereen heul nieuwsgierig. (Of ben ik alleen zo erg?)Ik kon iets niet vinden. Maar heb het inmiddels wel gevonden.
quote:madootje schreef op 09 juni 2008 @ 22:17:

[...]

Die heb ik, maar die krijg ie af Thanks anyway Ducktape.
Hier werd Madokus toch ook wel nieuwschierig van het geluich in de rest van de wijk. Voetbal staat hier inmiddels dus ook op.

Wat heerlijk zo'n glijdende, plonsende Dot en een Mops in teen slippers wil ik ook wel zien.
Ik had trouwens iets bizars vanmiddag;

stond braaf in de supermarkt, rekende met pijn mijn boodschapjes af (46 euro nogmat), druk op het groene knopje, en zie op dat moment in mijn ooghoek het bedrag 460 euro nogwat staan...

Zo, was er eventjes ruim vierhonderd euro teveel van mijn rekening geschreven (was nog blij dat ik het zag, naieve ik let daar dus echt niet op!).

Kassameisje verontschuldigde zich wel honderd keer, en voelde zich zichtbaar ongemakkelijk onder de situatie. Ik vond het vooral erg raar; gewoonlijk sta ik te hannessen bij de pin omdat ik te wéinig saldo heb, maar dit was het andere uiterste...

Hoe dan ook; ik kreeg het teveel afgeschreven dus als wisselgeld terug want terugstorten konden ze niet. Daar was ik minder blij mee. Bovendien wist de (inmiddels behoorlijk lange want geld moest uit de kluis komen) rij dus dat ik met ruim vierhonderd euro oevr straat liep. Geen prettig idee vond ik dat.

Nou ja, ik had tot vanmiddag in ieder geval geld op mijn rekening staan, hihi...
Wat wilde ik nou toch typen?
C/P:

Verder heb ik eigenlijk alleen maar te vertellen.

Ben zaterdagmiddag naar de Date gegaan, om samen naar een feest van vrienden te gaan. Was ontzettend leuk feestje, erg veel gelachen en lekker gegeten (daar hadden ze cateraars die voor hen BBQ-den; da's pas lui! ). Fijn heel dicht tegen een hele lieve en leuke meneer aangeslapen daarna en zondag dito wakker geworden. Hij moet een andere nick hoor; hij is niet meer alleen De Date; hij is écht heel erg leuk! Zondag fijn samen ontbeten, beetje gewerkt (hij lacht me uit als ik werk want dan trek ik rare bekken...) en daarna op de fiets gestapt in een door hem aangeschaft wielrennersbroekje, waar een korte broek aan vast zit zodat het niet héél ridicuul is om te zie. Heel gaaf gefietst, beetje zitten mijmeren op een terrasje aan het water (strekking: wat hebben wij het léuk samen zeg!), biertje erbij, met zware benen teruggefietst en daarna heeft hij heel lekker gekookt, terwijl ik bijlas in de Kroeg en een glas wijn in mijn hand geschoven kreeg. Mij hoor je niet meer mopperen hoor.

En dan kan ik ook nog heel erg met hem lachen en over álles praten; hij snapt alles (of lacht me uit, als ik over mijn woorden struikel.... ). Dussuh; ik vind hem héél erg leuk!

Zelfs vanmorgen toen ie verkleed als Meneer het huis uitging en mij heel subtiel de sleutel gaf, met de vraag of ik wilde afsluiten. Wat een leukerd.

~probeert weer normaal te doen~

~schenkt voor de gelegenheid de Oranjebitter bij~ 3-0 is niet verkeerd!
Wauw Bloes, dat klinkt een potje heerlijk!! Ik ben oprecht blij voor je, mop.

Tjesus Mims, vage actie in de super! Moet wel lekker voelen om zoveel geld in je portemenix te hebben.

Ik kreeg van de week 100 euro van mijn broertje (voor Madonnakaartje) als een écht briefje van 100, die had ik nog niet eerder gehad. Maar dát is pas handig als je zuinig wilt doen, je mag er nergens mee betalen! (Ik hoop wel in de super morgen...)

Madootje, als je het tuigje onder zijn shirtje doet, krijg ie het heus niet af!
Volgens mij heeft dat ding geen tuigje, maar is het een polsbandje. Tuigje zou idd ook nog een poging waard zijn.
Dat polsbandje kan je evt. ook vastmaken aan een tuigje. Heb ik bij Loentje ook gedaan, die polsbandjes blijven ook niet zitten.Hij rende ook altijd alle kanten op, maar wilde wel zelf lopen. En bij mij moeten ze vanaf 2 eigenlijk ook gewoon lopen. (ik ben een rotmoeder)

Zijn Ely en Zorry nu aan het dansen? Of neuken ze voor het vaderland?
Zorry?
Oh, neuken denk ik. Met een oranje condoom.
Hihi, Zorry..

Maar dáár krijg je geen liefdesbabies van, van oranje condooms. Tenzij je er gaatjes in prikt, dat kan natuurlijk.
Ik zit trouwens net te denken aan Loentje en zijn tuigje..

Ik weet nog Meave, dat jij en ik ooit gingen wandelen in het park met Mootje en Loentje (toen net wel of nog net geen 2?) (en Lientje, maar die lag in de wagen babietje te zijn) en Loentje alle kanten opzwiepte en niet op de stoep wilde blijven en geen hand wilde geven met oversteken en dat Mootje echt zó keurig deed wat jij zei. Ik werd daar toen écht mega-onzeker van. Was er van overtuigd dat er óf iets ernstig mis was met Loentje óf met mijn opvoedkwaliteiten. (wat natuulijk ook gewoon zo is, maar toch lijkt het wel redelijk in orde te komen met die jongen, of is dat te vroeg juichen?)

Mootje was gewoon een gelukstreffer. Maar inmiddels is dat ook over hoor.
Neuken voor het vaderland. aantrekkelijke optie.

Ware het niet dat de condooms op zijn, dus toch maar niet.

Wel jammer, want Zorro en ik zijn vandaag precies 7 jaar samen!

Wat een vette wedstrijd zeg. Zit nog helemaal na te trillen

(voelt net als klaarkomen, een goede voetbalwedstrijd )

Vond wissel van Boulahrouz een beetje ' Advocaat-Robben aktie, maar verder geen op of aanmerkingen.

Lief, de meisjes slippertjes. Schattig staat dat.

En Pim, super zeg die foto's

Bloes, je klinkt zó gelukkig en het is je zó gegund
Ah, je hebt de foto's gevonden terwijl ik was vergeten te zeggen dat ik ze in de map had gezet. Knap! Ze zijn echt leuk he?

Dan neuk je maar zonder condoom, voor een lie-hief-dus-ba-bie-tje!
Pompel en ik keken gisteren Lost in bed (wáárom komt dat tegenwoordig pas om kwart over 11?) en vonden het te laat om erna nog... dus hebben we een vluggertje gemaakt in de reclame, werkte vreselijk op mijn lachspieren, want ik wilde écht geen seconde van Lost missen... we hebben echt lol gehad en het wél gered. :-)

(Of is dit weer teveel info?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven