Chemische luiers

13-08-2010 14:33 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, de titel klinkt misschien grappig, maar ik ben bloedserieus.

De ontlasting en urine van mijn dochter (bijna 4 maanden nu) ruikt sinds een tijdje vreemd. In het begin rook de urine niet tot nauwelijks en haar ontlasting rook alleen soms wat zurig. Verder niet. Met een maand of 2 kwam er ineens een vreemd luchtje aan, ik kon niet eens meer het verschil ruiken tussen een poep- of plasluier.

Het lijkt alleen nu steeds erger te worden, het kind zelf ruikt ook vreemd. Ik kreeg gistermiddag zelfs de opmerking van mijn moeder wanneer ik haar voor het laatst gewassen had omdat ze best stonk. Dat was dus de avond ervoor. Ik had haar zelfs helemaal ingesmeerd met een lekkere olie, maar dat hielp dus allemaal geen zak.

Ik had gehoord van een andere moeder dat haar kind vreemdruikende ontlasting kreeg na de eerste vaccinatie. Nu ligt bij ons dat omslagpunt ook rond die periode. Wat ik eigenlijk vragen wil: kan het daaraan liggen of moet ik nu toch actie ondernemen en naar de huisarts gaan?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
ik heb altijd huggies gehad, tot volle tevredenheid, en regelmatig in de reclame

tip:

www.watkostenluiers.nl, met alle aanbiedingen en bevindingen op rij
ik heb het ook gehad toen ik overging naar een grotere maat pampers,ik heb toen verschillende andere merken geprobeerd en toch weer terug naar pampers gegaan.die bevallen gewwon het beste en blijft hij het droogste in zonder doorlekken.

ik rook het alleen mijn man had hier helemaal geen last van.

dus denk dat het er aan licht dat je nu een grotere maat hebt zal wel een andere samenselling hebben
Doggie, ach, ik weet niet of ze per se nog chemischer zijn geworden (al lijkt me die kans best groot, die verandering komt niet door de elastieken). Wegwerpluiers zijn sowieso kleine chemische fabriekjes, voor mij reden om zo veel mogelijk wasbaar te gebruiken, dat zijn alleen na gebruik chemische fabriekjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven