Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
Hoi!

Snoop, heb jij dan dus deze week een echo? Leuk hoor en idd goed om even gerustgesteld te worden denk ik. Kan me helemaal voorstellen dat je je zorgen maakt als je lichaam allerlei pijnsignalen afgeeft!

CD, fijn dat de blokkade bij je nieren al weg is, nu die milt nog!

Ik heb voor mijn milt nu een soort poeder wat ik als een oplosthee moet drinken. Vies, maar je , je doet het wel ergens voor he.....

Net met primolut weer begonnen, dus als alles goed gaat over een weekje beginnen met spuiten!
He meiden!

Ik voel me gelukkig weer een stuk beter! Ik voel de kleine nu ook beter, vooral 's avonds ook, kan ik er lekker van genieten. Zometeen lekker naar bed, eens kijken of vriendlief het ook eens kan voelen. Ik vind het in ieder geval erg gezellig, dat gerommel binnenin.

Wel weer spannend hoor donderdag, maar heb er veel zin in! Zo leuk om die kleine weer te zien, het gaat zo hard!

Liefs,

Snoopy
Hey Hallo,

Het was even zoeken maar heb jullie toch weten te vinden!

Lees hier weer allerlei nieuwtjes.

MissFine, hoop dat je minder last gaat krijgen van de bijwerkingen. Het is idd voor een goed doel en er lijkt in ieder geval eea te veranderen in je lichaam.

Snoop, wat spannend die echo! En erg leuk! Ik vond de 20 wkn echo vrij uitgebreid en prachtig om te zien hoe compleet je baby dan al is. Lastig dat je last hebt van je darmen. En dat je sommige dagen geen of amper beweging voelt rond die tijd klinkt heel bekend. Vaak als jij het druk hebt, beweegt de baby minder.

Gemini, ik heb al vaker gehoord en gelezen dat de milt inderdaad een erg belangrijke factor speelt in de energiehuishouding in je lichaam. Ik neem aan dat je naast de MM daar nu ook voor behandeld gaat worden bij de homeopaat?

Vrouw van M nog aan het wachten momenteel? Spannend!

En carpe diem, jij bent ook aan het wachten?

Hier is alles prima. Ben morgen over een maand uitgeteld! Het gaat nog altijd prima. Morgen heb ik weer een afspraak bij de verloskundige, de vorige afspraak is alweer 3 weken geleden. Ben benieuwd of hij/zij is ingedaald. Het kamertje is nu helemaal af en ik heb gisteren ook een vluchttas klaargezet... je weet maar nooit. Ik hoop natuurlijk dat ik pas over minimaal 2 weken beval zodat ik thuis kan bevallen. We zijn erg nieuwsgierig naar ons kind. Soms is het ook nog vrij onwerkelijk dat we dadelijk echt een baby krijgen! Het lijkt me heerlijk hem/haar eindelijk in onze armen te kunnen houden.

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Meiden, sterkte en een digitale knuffel voor jullie allemaal.

Kus Gansje
hallo allemaal,ik ben ook op een ander topic maar ik begin deze week met mijn 1e kuur clomid vanwege pcos!

50 mg

kan ik hier een wonder van verwachten?

groetjes jacqie
Hoi!

Jacqui, voor de een werkt het uitstekend, een ander moet omhoog in de dosering en weer een ander reageert niet op clomid (ik dus). Het is echt heel erg verschillend per persoon hoe je erop reageert. Maar natuurlijk hoop ik dat het voor jou gewoon een wondermiddel blijkt te zijn! Je bent welkom om hier ook mee te schrijven!

Gansje, over een maand alweer uitgeteld, jeetje wat gaat dat supersnel zeg!!!!

Snoop, morgen meer info, spannend!!!!

liefs van mij
Hoi allemaal, Heb net een (goedkope) test gedaan en ik kreeg een licht streepje. Geloof het nog niet helemaal en durf ook niet te juichen. Van het weekend nogmaals testen. Ik hoop dat het echt zo is.

Liefs
Spannend VrouwvanM! Houd ons op de hoogte!

Hier alles nog steeds rot. Neem nu bijna 2 weken de medicijnen in en voel me nog steeds niet ok. Maar we gaan er maar mee door :( tis even niet anders.... bleeegh!
Oh jeetje VrouwvanM, zou het dan echt??? Ik hoop het zo voor je! Welke test had je gedaan? Want bv. Matcare is heel goedkoop, maar is wel goed!

Ik ga zo maar slapen, ben best een beetje zenuwachtig voor morgen... Ik zal op mijn werk waarschijnlijk even snel een berichtje op de beebiesite zetten, mijn nichtje is ook heel erg benieuwd hoe het was en ze zou de site in de gaten houden. Misschien kom ik hier morgenavond nog even schrijven.

Liefs,

Snoopy
Vrouw van M... wat spannend!!! Enne... een streepje is een streepje... dat verschijnt echt alleen maar als het raak is, volgens mij!

Moet erbij zeggen dat ik zelf ook 3 keer getest heb voordat ik het echt geloofde... zowel dure als goedkope testen gaven hetzelfde resultaat!

MissFine, balen zeg dat je zo beroerd bent van de medicijnen!! Kop op meid!

Kus Gansje
Vrouw van M, dat klinkt heeeeeeel erg goed!!!!!! You go girl!!!!!!

MissFine, wat een rotmedicijnen he....hou vol meissie!
Hallo volg jullie nog steeds, en het wordt wel weer tijd voor goed nieuws.

Vrouw van M, hopelijk heb je geen test van Romed gebruikt, die kunnen namelijk een vals positief resultaat geven.......weet ik uit eigen ervaring.

Zeker als het een licht streepje is bij de Romed testen, is het niet goed.

Maar natuurlijk hoop ik van harte dat het wel degelijk een goede test is!!!

Groetjes Elmootje
Heb een test van het Kruidvat gebruikt.

Ga vanmiddag een test van Clearblue kopen.
Die zijn prima!!!!

Bij deze dus: gefeliciteerd!!!!
Ik ga er ook echt vanuit dat het gewoon oke is hoor, vrouwvanM!!!!
He hallo!!!

VrouwvanM, gefeliciteerd!!!! Het is echt zo hoor, die van Kruidvat zijn goed! Heb er een keer mee getest toen ik niet zwanger was en toen was het vakje helemaal wit. Ben zo blij voor je!

MissFine, hopelijk ga je je snel wat beter voelen, maar nog even volhouden hoor! Het klinkt alsof het wel gaat werken!

Gansje, jeetje, wat gaat dat snel zeg! Nog maar 1 maandje ongeveer! Ik nog 4, vind dat ook wel heel snel gaan. Jij weet dus ook niet wat het wordt, leuk! De meesten willen het tegenwoordig wel weten.

CarpeDiem, hou je het wachten nog een beetje vol??? Met het goede nieuws van VrouwvanM in gedachten wordt het wel weer heel spannend!

Gemini, binnenkort weer beginnen! Zal je wel weer aan toe zijn, hopelijk heeft de 'rust' je een beetje goed gedaan, niet dat je echt bent uigerust, maar misschien heb je het even van je af kunnen zetten.

De echo was helemaal geweldig! Alles zag er goed uit gelukkig. Wel al grote voeten, al 35 mm!!! Echt de voeten van papa en ik denk nu nog meer dat het een jongen is. We wilden het (nog) niet weten, maar dat ze ging kijken en het op zou schrijven. Maar de kleine had weer lekker de beentjes over elkaar, dus je kon niets zien. Wij twijfelden nog heel erg of we het wilden weten, maar de baby heeft nu voor ons beslist. Ik ga ervan uit dat we er niet achter gaan komen, we gaan nog voor een pretecho waarschijnlijk rond de 29 weken, maar de kleine ligt zo ongeveer bij elke echo met de beentjes hetzelfde, dus die kans is dan ook wel erg groot. We laten ons dan wel lekker verrassen na de bevalling.

Ik voel de kleine trouwens goed schoppen, tijdens de echo ook en toen ik vroeg waar de beentjes precies zaten, wees ze de plek aan waar ik het bijna altijd voel, en toen ook. Mijn vriend heeft het trouwens gisteravond ook gevoeld, de kleine bleef maar schoppen toen ik een tijdje in bed lag. Het is nog heel vaag, voor mij veel duidelijker omdat ik het ook van binnenuit voel, maar het is natuurlijk al helemaal leuk dat hij het ook heeft gevoeld!

Ik ga vanavond de 4 foto's op de site zetten.

Liefs,

Een blije en gelukkige Snoopy
en vrouw van m, was de clearblue ook positief?? (vast wel.... )

Snoop, mooi he, die echo?? Het is en blijft zo bijzonder. Super dat alles goed is. Wij weten inderdaad niet of we een jongen of een meisje krijgen. persoonlijk vinden wij het erg bijzonder het niet te weten tot de geboorte. Vind het ook spannend. Heb ook geen voorgevoel. Veel mensen denken dat we een meisje krijgen maar dat is en blijft toch een gok. Veel mensen willen het wel weten en ook daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar het is en blijft iets persoonlijks natuurlijk. En wat leuk dat je vriend ook je baby kan voelen. Wij vonden dat ook heel speciaal. Dan wordt het ook wat concreter en tastbaarder voor hem. Leuk leuk!

Wens jullie allen een goed weekend.

Kus Gansje
De Clearblue gaf een duidelijke plus aan. Kan het nog steeds niet echt geloven. We zijn zo ontzettend blij. Wel heel maf ook.

Heb het ziekenhuis gebeld en heb op 17 september (na onze vakantie) een afspraak.

Gansje voor jou schiet het echt al op. Spannend hoor!

Snoopy wel grappig dat je kindje beslist om nog niet te laten weten of het een jongetje of meisje is. Echt grappig.

Hoe gaat het met de anderen?
Missfine sterkte. Wel vervelend dat je je beroerd voelt
Vrouw van M, nu is het echt helemaal officieel;

GEFELICITEERD!!!!
Joepie joepie joepie het is echt zo! Vind het helemaal geweldig voor jullie, VrouwvanM!!! Raar gevoel he, wij waren ook heel blij maar ook erg overdonderd dat het dan 'opeens' zo ver is. Ik hoop dat je niet zo onzeker bent als ik ben geweest, probeer echt te genieten (mij lukte dat niet zo goed in het begin, nu gelukkig wel). En als Gansje aan het bevallen is , krijg je je eerste echo!!! Grappig zeg!

Gansje, vandaag sprak ik iemand wiens vriendin ook op 16 september is uitgerekend. Maar zij weten geloof ik wel of het een jongen of meisje is. De naam van jouw vriend begint toch niet toevallig met een R (en achternaam met een B). Zou wel heel toevallig zijn, maar ik heb al eerder zoiets meegemaakt. Op het Flair forum zit iemand wiens vader in hetzelfe bedrijf werkt als mijn vriend en mijn nichtje herkende mij van het forum. Dus dit zou ook net zo goed kunnen...

Ik ben nog steeds heel erg blij, vooral de foto waarop ons kindje helemaal zichtbaar is en hoe het ligt, vind ik echt bijzonder om naar te kijken. En de kleine voelen schoppen natuurlijk, echt heerllijk. Ik voel ook regelmatig gerommel de hele dag door, maar als ik een tijdje rustig zit of lig, begint hij/zij echt te schoppen.

Ik ga even kijken of het lukt een fotootje in te voegen:

Liefs,

Snoopy
Lukt niet helemaal, de link staat er wel... even kijken hoe het werkt hoor...
Ben ik weer, we hadden we computerproblemen, dus vandaar dat ik hier ff een tijdje niet geweest bent.

Ik had een heel goed gevoel over deze cyclus, voelde me veel relaxter dan normaal en had een positief gevoel. Woendag was mijn NOD-dag en nog geen belgen te zien, dus een test gedaan: negatief. Maar mijn temperatuur was nog hoog en ik had nog geen verkenners gezien, dus ik bleef positief, tot vrijdag. Vrijdag was er opeens een lichte daling in mijn temperatuur en begon er een hoofdpijn op te zetten (slecht teken voor mij). En ja hoor, vanmorgen was mijn temperatuur weer laag en zijn de verkenners alsnog binnengevallen, nu is het nog afwachten wanneer het doorzet, maar dat zal niet lang meer duren aan de buikkramp te voelen. Ik ben er weer heel verdrietig van. Volgens mij went het nooit, iedere maand die teleurstelling.

Vrijdag zijn we ook weer bij de gyne geweest. Er wordt een kijkoperatie gepland om te zien of mijn eileiders wel open zijn en van binnen alles wel goed zit. Ik krijg een week voor ik terecht kan een oproep, waarschijnlijk in september. Ook gaan we deze cyclus een samenlevingstest doen. Ik heb LH-testen (ovulatietesten) meegekregen om vanaf dag 14 te gaan testen en zodra ik een positieve test heb, moet ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de samenlevingstest. Afhankelijk van het resultaat van beide wordt gekeken hoe we verder gaan. Vooralsnog heb ik nog voor 3 x Clomid meegekregen, maar dat zijn in ieder geval de laatste pilletjes Clomid die ik gekregen heb. Langer mag ik ze niet slikken.

VrouwvanM, van harte gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je het nog niet kunt bevatten, maar dat komt gauw genoeg.

Hopelijk gaat het voor ons nu ook snel lukken, Gemini en MissFine, maar we houden hoop he?!
CD, hele dikke knuffel vanuit hier!

Ook hier niet helemaal heppie de peppie (copy paste)

Zit niet lekker in mijn vel, mede doordat ik weer eens erg slecht slaap. Ik wordt er moedeloos van...Merk dat ik constant tegen mezelf aan het vechten ben, tegen de slaap, tegen de tranen tegen alles. En eigenlijk ben ik daar gewoon weer heel erg moe van. Oftewel draai ik hier behoorlijk in cirkels rond, geef ik mezelf voortdurend schoppen onder mijn kont maar helpt het nog helemaal niets.

Probeer nu ook maar een soort mantra in mijn hoofd te prenten: ik wil het en ik kan het, om zo maar een wat positievere instelling te krijgen.
He meiden,

Carpe Diem, die teleurstelling went nooit inderdaad, je bent alle ellende pas (bijna) vergeten als je zwanger bent.

Ben wel benieuwd wat er allemaal uit gaat komen, aan de samenlevingstest moet je niet teveel waarde hecten hoor. Als die positief is, is het goed, is het negatief, dan zeg het nog niets eigenlijk. Aan de andere kant, als het negatief is willen ze misschien de kan van IUI op. Misschien niet zo leuk, maar wel meer kans om zwanger te raken. De operatie vond ik erg meevallen, ik hoop dat het bij jou ook zo is. Ik ben dus op donderdag geopereerd en maandag weer gaan werken, de dagen ervoor voelde ik me ook al heel goed. Het zaad van je mannetje was al getest toch en goed?

Gemini, ik snap dat je je rot voelt, maar dat mag best zo af en toe. Tuurlijk wil je je beter voelen dan je nu doet, maar dat je je nu zo voelt is ook niet voor niets. Gooi en huil alles er maar eens lekker uit, hopelijk lucht dat op. Ik hoop voor je dat je je niet te lang zo blijft voelen, want volgens mij gaat het al een tijdje niet zo lekker, eigenlijk sinds je even uit de molen bent toch? Ik hoop dat als je weer nieuwe kansen krijgt, je je in ieder geval beter gaat voelen. Ik vond je altijd al zo verbazingwekkend positief, ik denk niet dat het raar is dat dat nu even niet zo lukt

Liefs,

Snoopy
wat voor bijwerkingen hebben jullie van clomid??

ik ben nog al nerveus en opvliegend,schiet zomaar uit mijn vel dit is de 2e dag...

was net met de auto weg en zat op iedereen wel te vloeken....erg!!!

gelukkig ist maar 5 dagen...of blijven de verschijnselen hangen?

wordt t nog erger?

thanks jaqie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven