Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
hey gemini,

nog zo'n kleine 6 uur en dan is het zover. En jij morgen! Hoe laat ook alweer?

Ga dadelijk bij een collega van me op bezoek. Heb ik direct wat afleiding...

Heb wel wat onrustiger geslapen vannacht dan normaal maar verder gaat het goed. Ik hoop natuurlijk dat mijn positieve gevoel bevestigd wordt! Zou dan van blijdschap wel een fles champagne willen opentrekken... Jip en Janneke champagne dan wel .

I'll let you know...

Kus Gansje
Gansje, heel veel succes, jij moet om 3 uur ofzo aan jouw berichtje te lezen. Lekker hoor maar niet heus, aan het einde van de dag! Maar nog even en dan hoop ik dat je de champagne kan opentrekken!

Gemini, voordat ik het vergeet wil ik jou ook even heeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes wensen voor morgen! Hoe laat moet jij? Ik ben morgen aan het werk, dus zal waarschijnlijk pas morgenavond je berichtje kunnen lezen.

Hier alles goed! Eva is weer goedgekeurd net bij het cb, vroeg de arts of ze al probeert vooruit te komen, kon ik vertellen dat Eva allang staat en overal langs loopt *trots*. Verder nog een baby gezien die bij de geboorte de helft van Eva's geboortegewicht woog! (6 weken te vroeg, Eva 1 week te laat). Ik vind het zooooo geweldig die kleine baby's, ik wil ook zo graag weer! Maar goed, ze zien er dan wel heel schattig uit en het is ook echt geweldig, het is toch vaak wel bikkelen, ik vind het nu Eva wat ouder is zoveel makkelijker. Maar ik had die 'hele kleine baby'tijd ook niet willen missen (soms vergeet ik weleens dat ze nog steeds een baby is, ik schreef eerst alleen babytijd ).

Gister voelde het de hele dag of ik ongesteld was of het was mijn bekkenbodem (ik kan het verschil niet goed voelen, ongesteld zijn is heeeeeeeel lang geleden (maart 2007 en dan opgewekt), bekkenbodempijn herinner ik me wat beter, maar dat is het ook niet helemaal, het lijkt hoger te zitten. Maar goed, ik gister telkens maar naar de wc om te checken, maar er kwam helemaal niets. Als het klopt dat ik 2 weken terug een eisprong heb gehad, zou ik ongeveer vandaag (14 dagen erna) ongesteld moeten worden. Daar hou ik praktisch gezien wel rekening mee, maar ook dat ik allerlei dingen heb gevoeld die op niets wijzen en dat ik straks niet zwanger ben en niet ongesteld.

Liefs,

Snoopy
Helaas meiden, toch een miskraam. Onregelmatig vruchtzakje en embryootje zonder hartslag..... :((

Kus Gansje
o nee toch

Wat een verschrikkelijk nieuws Gansje, ik wens jullie heel heel veel sterkte met het verwerken hiervan!
Ooo Gansje....wat vind ik het erg voor jullie!! Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen.... Wens jullie dan maar heeeeel veel sterkte!!!!
hey meiden,

dank je wel!! Het gaat naar omstandigeheden goed met ons. Ben er niet al te emotioneel onder tot dusver. Moest alleen even huilen toen mijn zoontje me extra lang knuffelde toen ik thuiskwam. Denk dat hij wel aanvoelde dat er iets was. Het was zooooo lief!!!

Ik moet maandag terug en wil dan, als het dan nog niet is gebeurd, de miskraam op laten wekken. In eerste instantie had ik 'ja' gezegd tegen een week wachten maar dat vond ik toch wel wat lang. Ik denk dat ik het fijn vind als het weg is zeg maar, dan kan ik het ook gaan afsluiten.

Gemini, ik verheug me op een positief bericht van jou!!!!

Kus Gansje
Oh Gansje....... wat erg! En je had er zo'n goed gevoel over, dan komt het helemaal hard aan.... dikke knuffel voor jou Gelukkig heb je ook al een lekkere knuffel gekregen van je zoontje, wat ontzettend lief! Heel veel sterkte! Hopelijk komt het snel en hoef je niet voor naar het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je er niet nog een week mee wil lopen.

Gemini, heel veel succes morgen!

Liefs,

Snoopy
Oh Gansje, wat lief dat je na zo'n nieuws nog aan mij denkt ook.....ik hoop ook dat het goed is, maar merk dat ik nu wel echt heel erg nerveus ben.....jezus wat spannend....
~meelezer breekt even in......

Gansje, wat verdrietig! Sterkte met alles, ik weet helaas uit ervaring hoe het voelt.... inmiddels mama van drie (!) maar kan me nog zo goed herinneren hoe ik me voelde na het bericht dat het niet goed zat!

En Gemini, kan me voorstellen dat het voor jou nu wel een beetje dubbel voelt! Maar ik wil je toch even héél veel succes én plezier wensen morgen, ik zal aan je denken!!

Liefs Ayla

........meelezer vertrekt weer~
Gansje vind het heel erg voor je, heel veel sterkte in ieder geval

Hier is het zondagavond weer misgegaan, voelde me overdag al niet zo en savonds bij het eten had vriend lief voor me gekookt maar ik nam 2 happen en alles kwam er uit zetten. Maandag en dinsdag was het ook nog raak ( per dag 3 keer overgegeven dus dat viel nog wel mee ) maar voelde me echt weer heel erg ziek. Zag er echter zo tegenop weer naar het ziekenhuis te moeten dat ik mezelf gedwongen heb water te drinken ( ook al bleef dat er ook niet altijd in ) maar om ieder geval uitdroging te voorkomen. Voelde me gisteren een stukje beter en heb vandaag gewoon 8 boterhammen binnengehouden en aardig wat thee en water naar binnen kunnen krigjen dus hoop dat ik weer even niet naar het ziekenhuis hoef :D
Gansje, dikke knuffel voor jou, wat een slecht nieuws zeg... Zo jammer voor jullie. Ik hoop dat je snel weer nieuwe moed weet te verzamelen!

Gemini, vandaag je echo? zo spannend!!

Miss Fine, wat ellendig zeg! Ik hoop dat t nog even de laatste stuiptrekkingen van jemisselijkheid zijn, en dat t daarna voorbij is!!

Ik heb dinsdag echo gehad, en n mooi hartje zien kloppen! Ben er zo blij mee! Ik heb er nu ook alle vertrouwen in. Moet ook wel want mijn buik groeit hard. heb nu (8 weken) al poitiebroeken aan. Ik heb t nog niet verteld op mn werk, maar ik kan daar denk ik niette lang meer mee wachten...
dank je dank je voor alle lieve woorden! doet goed hoor!

Ayla... jou ken ik ook nog wel van hier!! Lief dat je ff wat laat horen.

Gemini, tuurlijk denk ik aan jou! Ondanks dat het zelf ff niet zo lekker gaat, kan ik erg genieten van andermans geluk! That's life... toch? En als het iemand gegund is na zo lang dokteren is het jou/jullie!!!

Het gaat goed met ons en ben er tot nu toe goed onder. Zal wel blij zijn als de miskraam achter de rug is. Dan kan ik het ook echt gaan afsluiten.

Begrijp me niet verkeerd maar ik denk dat als ik dit de eerste zwangerschap had meegemaakt dat ik het er moeilijker mee zou hebben. Toen waren we al zo lang bezig en was het onzeker of het uberhaupt ooit zou lukken. En ik heb een geweldig zoontje na een heerlijke zwangerschap en prima bevalling. Na deze zwangerschap weet ik nu dat mijn lichaam zonder fratsen zwanger kan worden. Tuurlijk waren we heel blij maar de natuur gaat haar gang en er komt vast weer een volgende keer.

Gemini, ik kom straks nog terug om te lezen hoe het is gegaan.

Kus Gansje
p.s. nog vegeten:

Miss Fine... beterschap! Hoop dat het nu weer beter gaat en blijft gaan.

En twinkel: Gefeliciteerd, wat een prachtig nieuws!! Geniet ervan.

Kus Gansje
Gansje even een dikke knuffel van mij.

Gemini spannende dag voor jou. Ik ga heel hard voor je duimen. Ben heel benieuwd.

Missfine vervelend dat je je zo misselijk voelt, kan me voorstellen dat je niet zo zin hebt om weer in het ziekenhuis te gaan liggen. Ook fijn dat je toch uiteindelijk 8 boterhammen binnen hebt kunnen houden.

Lees trouwens vaker dan dat ik reageer, hopelijk vinden jullie dat niet al te erg.

Zie nu dat mevrouw haar sokken alweer uit heeft (de 8e keer al vandaag). Ze is de laatste tijd erg druk met haar voetjes en ze kan zelfs haar tenen in de mond stoppen (wat ik natuurlijk erg schattig vind).
Twinkel, volgens mij heb ik jou helemaal nog niet gefeliciteerd met je zwangerschap (ben vergeetachtig). Echt super zeg.

Is deze zwangerschap anders dan de eerste????
Hier goed nieuws! Heb vandaag twee mooie knipperlichtjes mogen aanschouwen!!!!!! Wow wat gaaf!

Twinkel, ook goed nieuws bij jullie, super!

MissFine, hou vol meissie

Gansje, heel veel respect voor jou!!!!!

Ayla
Gem? Ik hoop zo dat de echo goed was.....
crosspost Snoopy!!!!
2 !!!!!! mooie knipperlichtjes???

Wat gaaaaaaaafffff! Gefeliciteerd!!!
Oh Gem, crosspost!

Wat ben ik blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En 2 nog wel! Je had het altijd gezegd, ivf en een tweeling! Je gevoel heeft altijd geklopt... Oh wat ben ik blij voor je!

Twinkel, jij ook een mooi echo, echt super!

Gansje nog even een knuffel . Ook al gaat het wel en gun je anderen een mooie echo, het is toch heel erg jammer dat je niet ook een mooie echo had... En ik snap je beredenering wel trouwens, zo denk ik ook. Maar het blijft niet leuk.

Liefs,

Snoopy
Gemini,

Van Harte Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

En 2 nog wel, heerlijk.

Groetjes, Elmootje
~daar is de meelezer weer.......

lieve Gem, ik zit hier werkelijk met kippenvel achter de laptop, wow! TWEE wondertjes! Wat geweldig (en ik kan het weten ) Gefeliciteerd meid, wat onwijs tof, ik ben zo blij voor je! (en het is zo leuk, twee!!)

Geniet!!

Enne, als je tips wilt, vragen hebt of wat dan ook, je weet me wel te vinden!!

Liefs Ayla en een kusje van Hidde, Jelke en Ferdau

..... meelezer vertrekt weer ~
anoniem_25486 wijzigde dit bericht op 11-10-2008 10:43
Reden: eigen naam... niet erg dat jullie weten hoe ik heet, maar toch....
% gewijzigd
Aaaah Gemini!!!! Geweldig!! En ook nog twee! Inderdaad wat Snoopy ook al zegt. Je wist het vantevoren al hè. Zie je, je hebt gewoon een heeel sterk moeder gevoel dat je het al vantevoren wist.

Ik ben echt super blij voor jullie!! Dat je maar lekker misselijk mag blijven Zo fijn dat jij nou ook eens goed nieuws krijgt. Echt fantastisch!!!!!!!

Gansje. Ik vind het knap van je dat je je zo goed houdt. Kan me wel voorstellen of het bij de eerste of tweede gebeurt. Maar toch is het verdrietig. Hopelijk heb jij over niet al te lange tijd ook een mooi knipperend lichtje!

Op het nieuws van gansje na is hier de laatste tijd zoveel positief en goed nieuws! Wat een vruchtbaar topic!! Snoopy hopelijk voor jou ook binnenkort nieuws.We hopen natuurlijk op nieuws dat je zwanger bent. Maar (weer) uit jezelf ongesteld worden is ook knap!

Van al dat goede nieuws krijg je toch ontzettend goede zin!! Wordt er helemaal happy van!!
o Ayla, wat een lief berichtje! Ik ga je graag houden aan het aanbod van die tips etc!

Nurse en Snoop en Elmootje thanks voor de felicitaties!! grappig he, dat ik idd dit gevoel gehad heb? Best raar om nu weer terug te lezen!

Gansje, ook ik neem mijn pet echt af voor je! Heel knap hoe je reageert terwijl je zelf net zo'n nieuws hebt gehad. Je bent echt heel erg sterk! Hoe gaat bij jou het traject nu verder, om de vrucht uit je lichaam te krijgen?
Dank je wel voor jullie complimenten. Ik ben zelf ook blij dat het tot nu toe zo goed gaat en voel me ook sterk.

En Gemini, ik vind het zo geweldig dat je na alles waar je doorheen bent gegaan zwanger bent! Dat is toch fantastisch!

Een goede vriendin is ook zwanger (16 weken) en haar zag ik gisteren ook op een feestje en dan zie ik haar genieten en dat is toch heerlijk!! Ik weet zelf hoe fijn het is en daarom vind ik het voor een ander ook zo fijn. En er komt vast wel weer een volgende keer voor mij.

Gemini, hoe reageert jullie omgeving? Of heb je het nog niet tegen iedereen verteld? Wat gaaf dat je altijd het gevoel hebt gehad dat je een tweeling zou krijgen.

Sinds vanmorgen heb ik wat rozig slijm verloren en heb ik lichte buikpijn. Ik denk een teken dat het gaat beginnen. Het zou fijn zijn als de natuur haar gang gaat. Hoop dat eea dan snel achter de rug is.

Fijne avond nog en ik houd jullie op de hoogte.

Kus Gansje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven