De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Heb een foto geplaatst.

Tja en denk je wat doet die nou midden in de nacht, Nikkiman moest al er uit hij moest weg met de vrachtwagen, en ik kon niet meer slapen, dus tja je moet toch wat. Misschien zo de Olympische Spelen maar kijken...
foto plaatsen lukt niet, zou dat aan vista liggen, nou dat ga ik nu niet helemaal uitzoeken hihi, dat komt morgen wel..
Ik dacht al, wat is er aan de hand met Nikki omdat ze midden in de nacht post, er zal toch niet iets ernstigs aan de hand zijn. Maar nu snap ik het .

Tim heeft weer goed geslapen en ligt nu weer in bed en Daan begint nu wakker te worden. Gelukkig slaapt hij even uit, hij is de laatste tijd best veel moe, omdat hij overdag écht niet meer naar bed wil en hij toch weer 3 keer per week op tijd uit bed moet sinds ik weer aan het werk ben. Toen ik nog met verlof was liet ik hem gewoon liggen tot 8 uur/ kwart over 8 en dan bracht ik hem weg, maar nu moet hij er weer om kwart voor 7 uit, toch een heel verschil.
Hi girls,

zo flirty ligt lekker te tukken, dus ff bijlezen.

We hebben een super vakantie gehad. Erg gezellig! We zijn op maandag vertrokken naar volendam en de dag daarna naar hoorn gevaren. Lekker geshopped met vriendin. De dag daarna zijn we t ijsselmeer overgestoken naat stavoren (en in stavoren ben ik mijn portemonnee verloren, met alles erop eraan en ¤300 erin, minder...). En weekje op t snekermeer gelgen (sneekweek, mwoa) en toen weer terug. Via lemmer (erg leuk dorpje), ijsselmeer over naar enkhuizen en met vriendin op de trein naar amsterdam gestapt. 't Waaide erg hard, dus de mannen gingen varen en wij lekker met de kids een dagje amsterdam gedaan.......beterrrr! Toen op de amstel opgestapt en naar uithoorn gevaren en de dag daarna naar huis.

Thuis een nieuw rijbewijs aangevraagd en nieuw passen geregeld enz. krijg ik een belletje uit stavoren dat mijn portemonnee gevonden is.....en ALLES zat er nog in!!!! Ook al t geld.......mazzellaar die ik ben!

Nu nog een weekje vakantie en dan weer aan de bak (heerlijk!!!) Ik merk altijd aan mezelf dat ik een beetje afgestompt raak van alleen maar mama zijn. Klein wereldje, laat mij maar werken!!!

Mida, ik heb gelijk maar een nieuwe avatar geregeld. Zag m nu al weer bij twee andere.......

En de rest....ik weet t niet meer zo goed *schaam, schaam*

Zo naar de boot! Later!
Relaxte vakantie Snico! En beter dat je portemenee terug is gevonden en met inhoud er nog in, dat is een hele brave hendrik geweest die dat er in heeft laten zitten.

Het is me nog niet gelukt die foto op de groep te zetten beetje jammer.

Kik, hoe staat het met het studeren?
druk druk druk. stress! maar al met al denk ik dat ik het wel ga redden.

vandaag geshopt. Moest gewoon. Weer bakken met geld uitgegeven, heb ook topic geopend op mode, ben het gewoon kwijt! mijn modegevoel. Dus ben erg blij met wat ik gescoord heb.

Nu nog op zoek naar wikkeljurkje.
Klinkt goed je shopactie! Ik heb ook echt zin om weer te shoppen, ben door mijn medicijnen ook weer gegroeid en tja weeg nu wel 4 kilo zwaarder dan anders, gelukkig heeft mijn moeder een maat groter en veel esprit broeken dus heb daar wat van geleend. Dus eerst die kilo's er weer af als ik helemaal genezen ben!

Las wel dat je wel goeie tips hebt gekregen op Mode, klein zijn lijkt me ook wel lastig in dat soort opzichten.
Morgenvroeg moeten Redmer zijn neusamandelen eruit, hoop dat hij er niet te veel last van heeft. We moeten er om half 8 zijn en hij moet ook nog nuchter blijven, ben benieuwd, zal je net zien dat meneer om 6 uur wakker is.
nikki succes vandaag met redmer. Had je dat al verteld dat ik dat heb gemist?

Hopelijk heeft hij er niet al teveel last van.
Nikki succes vandaag! Kik had jij niet examen vandaag?
Ik denk dat ik het niet verteltd heb, ik weet het eigenlijk niet. Redmer is al vanaf zijn geboorte verkouden en na verschillende ab, toch doorgestuurd naar de KNO arts en die heeft besloten om zijn neusamandelen eruit te halen.

Nikkiman is meegeweest met de narcose enz. Hij kwam wel heel naar uit de narcose, het heeft wel een uur geduurd dat hij heel veel huilde en half sliep, naar mijn idee te lang, maar ja. Zoals het nu lijkt lijkt hij er weinig last van te hebben, hij is volop bezig met Bumba kijken, hij is wel rustiger dan normaal, normaal kan hij zich niet dulden voor de tv.

Kik, als je examen hebt succes!

Jamie hoe gaat het bij jullie thuis?

Pff ik heb een vreetdag vandaag ongeloofelijk, ik zit steeds maar te bedenken wat zal ik nu eens eten hihi
agos die kleine Redmer. Verwen hem maar lekker.

Ik had inderdaad examen om 11.30. Denk dat het redelijk is gegaan. Toen ik net begon dacht ik echt he? Wat willen jullie weten? Stond dat in het boek. Dat had ik met best veel vragen. Daarna werd ik wat rustiger, even paar keer adem gehaald en gewoon rustig vraag voor vraag beantwoord en nagedacht. Maar man wat is dat moeilijk nadenken als het moet, haha. Ik heb ook veel door logisch redeneren beantwoord.

Zoals bijv vroegen ze welke doelgroepen moeite hebben om aan het werk te komen, heb geantwoord ouderen en gehandicapten. Met logische redenering. Echter in boek staat, vrouwen, minderheden en gehandicapten. Tja....is dus aan de leraar of mijn antwoord goedgekeurd wordt. En zo heb ik wel meer dingen.

Daarna nog even de stad ingegaan en ben echt te goed geslaagd weer. Heb een wikkeljurkje gekocht en hoge zwarte laarzen (JOEPIE), heb echt moeite om die te vinden met mijn kuiten. Daarnaast ook nog een zwarte legging gekocht voor onder mijn spijkerrokje. Helemaal blij dus.

Toen ook nog maar even een nespresso apparaat gekocht voor kikkieman zijn verjaardag. En ja, nu dus echt weer even flink pas op de plaats maken.
Hi.

Snico, je vakantie klinkt heerlijk relaxt! En idd mazzelaar dat alles nog in je portemonnee zat.

Kikkie, heerlijk dat jij zo kunt shoppen. Ik kom meestal met zonder iets thuis (voor mezelf dan).

Hopelijk is je examen goed gegaan, wanneer krijg je de uitslag? Dat studeren zal echt niet meevallen, wij zijn er alweer zolang uit.

Ik heb ook zo'n moeite met laarzen kopen, maar ik ben vorig jaar erg goed geslaagd voor laarzen van het merk Gabor. Die zijn er in verschillende schachtmaten, van xs t/m xxl (ik had xl ).

Nikki, hoe is het met Redmer? Weer wat opgeknapt? Hopelijk heeft hij nu minder last van die verkoudheid.

En, wat heb je gegeten vanavond ?

Daan heeft gisteren de hele dag zonder luier gelopen, zonder ongelukjes ! Vandaag is hij naar het kdv geweest, met luier. Morgen weer zonder luier proberen en als het dan goed gaat gaat hij donderdag ook zonder luier naar het kdv. Ik merkte de laatste dagen steeds dat hij kwam vragen of hij een luier aanhad, dus voelt hij goed dat hij moet plassen. Het is gewoon gemakkelijker om gewoon in een luier te plassen. Ik heb nieuwe onderbroeken en hemdjes voor hem gekocht (van cars ed.) en dat stimuleert hem wel, hij is echt trots op zijn nieuwe ondergoed .
En gaat Daan zonder luier naar het kdv? Hij vindt die onderbroeken vast heel stoer!

Kik, ik hoop dat je examen is gelukt, het zijn wel moeilijke vragen, echt vragen waarbij het antwoord is waar je jezelf goed bijvoelt. En nu moet de leraar het nog maar goed vinden.

Met Redmer gaat het wel goed, hij wordt steeds weer een beetje zichzelf (lees minder jengelig)
hallo,

ik ben ook wel benieuwd mida, hoe het met daan is afgelopen.

Nikki, gelukkig dat het met redmer iets beter gaat. Hoe is het met jou? Moet je dinsdag weer?

Hier is alles ok. Heb mezelf een week rust gegund qua studie, en dat doet me goed. Even niet altijd wat moeten.

Gister was kikkieman jarig was erg gezellig. Morgen is hij vrij en hebben we een bruiloft. Dan maandag nog werken en dan heeft hij twee weken vrij, en gaan we volgende week vrijdag nog voor een weekje weg, lekker hoor.

Nog een zindelijkheid vraagje. R doet zijn poep nog erg graag in de broek. Tot wanhoop van deze mama, want van de week zat het in de trap. Ik was aan het douchen en hij kwam in paniek naar boven want hij had een vieze broek. Alleen is de helft er onderweg uitgevallen en geplet op de trap. Echt niet tof op je nuchtere maag. Iemand een idee hoe ik hem dit afleer? Boos worden helpt niet, en begripvol al helemaal niet want dan heeft ie helemaal zoiets van "oh geeft niet"
Myrthe deed dat ook een tijdje, heeft het zelfs een keer gepresteerd om onder eetkamertafel te poepen! Het is bij haar vanzelf weer overgegaan, maar ik werd wel boos, of ik sprak haar wel toe, dat ze niet dat het niet erg is zeg maar. Tuurlijk een ongelukje kan gebeuren maar het hoort niet.

Goed van je dat jezelf een weekje rust gunt, is ook wel lekker. En ik mag inderdaad volgende weeek weer, die vrijdag hebben we ook een bruiloft en zijn we de hele dag uitgenodigd, die zondag is Redmer jarig dus een druk weekje. Zaterdag hebben we weer het vrijgezellenfeest van deze vrienden, dus ik kan daarna weer 2 dagen bijkomen, ach ik heb het er wel voor over het zijn goeie vrienden dus dan is het ook anders.

Heb net een winterjas voor Redmer gescoord, die geven we hem op zijn verjaardag, hij krijgt toch alweer meer speelgoed dan we willen dus dan maar iets nuttigs hihi.
Ja hoor, hij is zonder luier naar het kdv geweest! Dinsdag en woensdag gingen keurig zonder ongelukjes en vandaag 1 keer een natte broek. Toen ik hem ging halen en zei dat ik het superknap van hem vond zei hij heel wijs, ja maar ik heb nu een luier om hoor! Had de juf hem per ongeluk gewoon een luier omgedaan, die thuisgekomen natuurliijk ook volgeplast was. Kikkie ik kan geen tips geven voor het "poepprobleem", bij Daan is het juist andersom, hij voelt het beter als hij moet poepen dan als hij moet plassen. Misschien kun je hem belonen als hij wel op de wc poept, met een snoepje of stickertje oid.

Klinkt gezellig al die bruiloften! Nikki, het zal voor jou best wel heftig zijn zo'n hele dag en dan ook nog Redmer zijn verjaardag. Ik neem tenminste aan dat je nu ook veel eerder moe bent. Houden jullie zijn verjaardag nu wat kleiner of pakken jullie het toch groots aan?

En Kikkie voor jullie is de vakantie ook weer lekker dichtbij! Wij gaan ook alweer over 2,5 week, ik heb er al echt zin in!
Goed van Daan zeg!

Wij doen het gewoon groots, als het aan Nikkiman had gelegen niet hoor, mede doordat ik toch nu veel sneller vermoeind ben. Maar ik wilde dat niet, voel ik me niet goed bij, we hebben het nu zo dat fam. van 10 tot 12.00 uur komt en vrienden van 15 tot 17:30 uur. Als ik dan moe ben dan kan ik er nog voor kiezen om tussen de middag te gaan liggen.
Heel slim van je om het te verdelen! Dan is het ook voor Redmer wat rustiger en kan hij ook gewoon lekker naar bed, zonder dat er bezoek op hem zit te wachten.
Ja en nu nog hopen dat ze ook echt om die tijden weggaan hihi.

Kik, wanneer krijg je uitslag van je examen?

Jamie, hoe is het met het schminken gegaan, ik las dat je met een cursus bezig was!

Cola hoe is het bij jullie?
hey

net terug van bruiloft, was erg leuk en gezellig, ben alleen nu kapot want T had gister hele nacht gespookt, dus weinig slaap gehad.

Ben uiteindelijk nog geslaagd voor een wikkelrokje.(zwart met wit). Daaronder een zwarte legging gedaan en mijn pumps.

Nikki, ik krijg ongeveer over 3 weken de uitslag. Moet dus nog even geduld hebben.
Nou Kik, nog meer geld uitgegeven!?

Jaimie, haha ik klikte je topic over Michael Jackson aan door spelfout, ik dacht wat is dat nu voor een fan ! Maar vooruit omdat jij het bent ben ik er maar niet over begonnen

Nikki, dan laat je Nikki-man toch even tussen neus en lippen door zeggen, schat zou je niet even naar bed gaan? Zeker weten dat ze dan opstappen!

Midaman en Daan zijn even naar opa en Tim ligt te slapen, dus ik kan er even lekker van profiteren. Ik ga zometeen eerst even stofzuigen en dan lekker uitgebreid douchen
Haha Mida, ik had gisteren een feestje gehad, en wat spelfoutjes gemaakt. Helaas kan je je titel niet veranderen....

Schminken was echt superleuk! Wel lastig hoor, maar dat is een kwestie van oefenen oefenen en nog eens oefenen.

Nik wanneer was Redmer nu precies jarig?

Zometeen werken, nu wil Dtje een spelletje doen. Tot later kippetjes.
Hoi meiden,

2 dagen mooi weer en het is morgen weer over, jammer hoor! Gisteren had ik dus gewerkt, vandaag naar de kermis geweest. Kids hebben zich prima vermaakt, samen in de draaimolen!

Aankomende zaterdag gaan we met z'n allen op de foto, mijn ouders, zus en wij. Ben nu al kledingsetjes aan het uitdenken haha. Misschien nog even shoppen .

Kleine man doet regelmatig losse stapjes, maar echt continu lopen zit er nog niet in. Hij kruipt ook zo snel, niet normaal.

Verder weinig meegemaakt...jullie?
Schminken zou niks voor mij zijn, veelste preciesie werkje.

Wij hadden afgelopen zaterdag vrijgezellenfeest, was geslaagd, dus gister brak, ondanks dat ik geen alcohol drink. Nou ja op zich natuurlijk niet heel raar, dat brak zijn. We waren om half 3 thuis en we waren allebei om kwart voor 9 al weer wakker. Dus gister vroeg op bed, ben om 9 uur al in slaap gevallen, tijdens gooische vrouwen, met als gevolg dat ik om half 6 klaar wakker was.

Vrijdag dus de bruiloft, hoop dat het droog is, mooi weer zal het wel niet meer worden, maar een droge dag zou wel mooi zijn!

Zometeen met Myrthe naar de basisschool om haar in te laten schrijven en een rondleiding. Dan bloedprikken vanmiddag weer naar de internist, kijken als mijn bloed genoeg is voor de kuur morgen. En dan einde van de middag word mijn pruik bijkgeknipt, misschien dat ik die vrijdag op ga doen voor de verandering. Dus weer een heel programma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven