De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
goedemorgen!

En Mida lekker genoten van even je handen vrij? lekker is dat he. En inderdaad nog een wikkeljurkje gekocht. Heb wel weer wat dingen terug gebracht van de vorige actie, dus het valt mee haha.

Jaimie, leuk zeg schminken! Lijkt me een precies werkje. En wat leuk dat jullie samen op de foto gaan. Speciale reden?

Nikki, heel programma weer vandaag. En wat zeg je nu? In slaap gevallen onder gooische vrouwen, is dat er weer op???

Hebben jullie iets leuks gedaan zaterdag met het vrijgezellenfeest?

Wij hebben ook een leuk weekend gehad. Vrijdag hadden we die bruiloft. Was gezellig, maar we waren opzich vrij vroeg thuis. Zaterdagochtend lekker kunnen uitslapen en daarna de kindjes opgehaald.Zaterdagavond onverwachts vrienden over de vloer, en een potje catannen gedaan, was super gezellig. Zondag zijn we bij mijn schoonzus en zwager geweest om alvast verjaardag te vieren van neefjes, omdat wij er niet zijn als ze jarig zijn.

En Kikkieman hoeft alleen vandaag te werken en is dan vrij! En gaan wij ons opmaken voor nog een weekje weg. Ik heb er zo'n zin in. Ik heb ook wilde plannen om daar de hele supermarkt met petit bateau leeg te kopen. En daarna is het afgelopen met de pret en gaan we de lange winter in. Bleg.

Nikki, wanneer is Redmer precies jarig?

Oja en nog even trots.

T teigert!

En R is droog s nachts! Maar nu nog die luier aflaten....
Wij hebben salsales gehad en daarna een apres-ski feest gehad, en daarna nog even op stap geweest.

Redmer is a.s. zondag jarig, gaat echt snel.

Ik zou het gewoon uitproberen met die luier af laten, en alvast een schone laken en alles klaar leggen hihi.
Wat wij doen, is Dtje laten plassen als we naar bed gaan. Dan wordt ze niet echt wakker, ik moet ze echt vasthouden op de wc want anders kukelt ze om haha. Maar dan red ze het zeker tot de volgende ochtend. Anders hadden we ongeveer 3 van de 10 keer een ongelukje.

Nikki leuk salsales. Ik heb het nog nooit gedaan maar ik houd van dansen. Wij hebben pas op een vf oriëntaalse dans gehad (á la Shakira dus). Was super!! Redmer is dus zondag jarig... gaat echt snel ja!

Kik jullie gaan volgende week al weg hè... wij over 2 weken, vandaag. Ik heb er ook superveel zin in!!!! Kanppe dochter heb je, teigeren! ook zij is 1 voor je het weet...

Snico wanneer is Flirty ook alweer jarig?

Mida, hoe gaat het met werken en opvang?
nou we zullen het meemaken, R ligt zonder luier een tukkie te doen in bed.

Wordt vervolgd!
hmmm dat ging dus niet goed haha.
haha, ja dat zul je nog wel vaker meemaken! koop een goed zeiltje, een een om te verschonen. Niet teveel meer laten drinken voor het slapen gaan,en altijd even plassen voor het slapen gaan. Meer kan je niet doen.
Ik heb net de bank staan soppen.... trutje had op de bank geplast! Dus een sopje Biotex eroverheen gehaald...

Vraagje; Sje slaapt thuis prima. Bij mijn ouders en op het kdv ook. Alleen als we bij anderen zijn op een feestje oid, en we zetten zijn campingbedje op, dan vertikt hij het om te slapen! Op vakantie reed ik dus iedere avond met de wagen tot hij sliep... Daar heb ik straks geen zin in hè. Hebben jullie tips, herkenning?
grote herkenning jaimie!

Helaas niet veel tips, R vertikte het ook. Wat nog wel later wilde helpen is zijn eigen deken mee, dat was erg vertrouwd. Goed uitleggen wat er gaat gebeuren en dat ie daar gaat slapen. En zo moe maken dat ie wel wil slapen.

Oja wat bij r ook goed werkte, hij had een muziektrekpop van nijntje. Die nam ik overal mee naar toe. Zijn eigen muziekje, en dat vond ie erg fijn.

Misschien kan je wat van zijn kamer meenemen? Een schilderijtje? Knuffeltje? En zijn kamertje op vakantie daarmee inrichten? Als je dan aankomt in het huisje eerst een rondje uitgebreid met hem lopen en die dingen aanwijzen. Vertellen dat die dus bij hem zijn etc etc. R was daar wel gevoelig voor.

Ik denk nog even na of ik nog wat weet.
Daar heb je een punt, Kik. Ik vergeet op de een of andere manier soms tegen hem te praten, in de zin van uitleggen wat we gaan doen. In mijn ogen is het nog een kleine uk maar hij gaat zulke dingen allemaal wel snappen nu. Iets vertrouwds meenemen doe ik altijd wel. Inderdaad eerst maar eens een rondje door de kamer doen.

En dan slapen ze nog samen op een kamer ook.....:)
hihi, als dat niet vertrouwd is, samen op een kamer. Verder geen tips, heb er met beide kids geen last van, 1 keer een periode met Myrthe na oud en nieuw. Maar dat is uiteindelijk goedgekomen.

Vandaag chemo nr 11 achter de rug, geen rare toestanden meer gehad gelukkig! Nu nog maar 1!!!!!!!!!!!!!, ook welweer spannend hoor, de spanning dat alles goed is na deze en dat alles weg is.
oooh nikki, nog maar 1!!!! Spannend zeg. Krijg je daarna onderzoeken om te kijken of het weg is?

Ben net zo geschrokken. We hadden zo'n toeter gehad van super de boer. Daar was t mee aan het spelen. maar het tuutje kan dus los! En die had ze in haar mond. Het is dat ik haar oppakte en het merkte, maar pffff.
Nik, geweldig, nog maar 1 keer!! Gelukkig dat het goed is gegaan vandaag.

Die toeters zijn levensgevaarlijk, dat had ik ook al ontdekt. Maar ja het lawaai wat eruit komt vinden ze hélemaal geweldig natuurlijk.

Net de 2e les schminken gehad. We hebben een vlinder geschminkt. Van de week flink oefenen op Dtje haha!
Ik krijg 24 september weer een PET-scan en op die scan kunnen ze dus kijken of alles weg is, en of er nog bestralingen nodig zijn. Ik krijg daar de 26e uitslag van.

Heb vannacht wel beroerd geslapen, vriendin gaat trouwen vrijdag, en ben nog niet helemaal zeker over de kleren en het word helemaal geen mooi weer en Myrthe heeft een mouwloos jurkje aan, dus wil ik nog een bolero voor zoeken en Nikkiman heeft nog geen broek, hoezo we zijn goed voorbereid, pfffffff.

Die toeter heeft Myrthe op haar fiets, ook leuk als je met haar een stukje gaat fietsen.

Heb net een shirt voor Redmer besteld voor zondag die dan aan doet op zijn verjaardag met de tekst

REDMER

since 07-09-07
Hoi meiden,

Jaimie, ik laat de kinderen eigenlijk nooit ergens slapen op een feestje oid. Hooguit bij mijn ouders of schoonvader, maar dat is een bekende omgeving. Wij hebben het wel een keer op vakantie gehad dat Daan niet wilde slapen (hij was toen 18 maanden), totdat we hem bij ons op de slaapkamer hadden neergezet toen ging het wel goed.Maar ik denk dat je idd meer moet proberen uit te leggen, ik denk dat ze meer begrijpen dan dat wij denken.

Nikki, fijn dat je nu bijna van de kuren afbent! Hopelijk is de PET-scan goed en hoef je geen bestralingen meer.

Leuk zo'n shirt, hebben we voor Daan ook een gehad. Waar heb je hem besteld, Simply Colors?

Kikkie, vertrekken jullie morgen? Alvast heel veel plezier, hopelijk wil het weer een beetje meewerken.

We hebben hier geen Super de Boer in de buurt, dus ik ken die toeters niet. Maar ik kan me voorstellen dat je wel van geschrokken bent.

Hier gaat alles goed, Daan is overdag helemaal droog. Buiten donderdag op het kdv geen ongelukjes meer gehad, ik ben écht megatrots op hem dat het eigenlijk zo zonder moeite lukt. Ik had me al voorbereid op steeds natte broeken en ieder uur willen plassen, maar ook dit gaat weer vanzelf goed!

Hij had gisteren wel even een vervelende dag, hij werd 's nachts steeds wakker en voelde al warm aan, maar gisterenmiddag had hij ineens 39.2 koorts. Niet dat hij er ziek van was, maar gewoon sloom en hangerig, gelukkig ging vandaag weer een stuk beter.

Tim is de tevredenheid zelf! Die hoor je de hele dag niet, behalve dan als zijn flesje leeg is, dan zet hij een keel op, dat wil je niet weten. Gelukkig is hij wel weer snel stil. Het lijkt erop dat hij binnenkort gaat rollen, hij is al volop aan het oefenen.

Morgen nog werken en dan heb ik alweer weekend. Het valt me niet tegen om weer aan het werk te zijn, alleen blijft het huishouden nu echt een beetje liggen. De was doe ik 's avonds als de kinderen in bed liggen en verder dan een keer stoffen en zuigen kom ik eerlijk gezegd nog niet .
Met het huishouden moet je echt een beetje ritme in krijgen vind ik, in het begin had ik dat ook totaal niet en dan deed Redmer ook nog aldoor hazeslaapjes dus dat was helemaal drama. Was ik net ijverig begonnen werd hij weer wakker.

Morgen bruiloft van vrienden, en ik heb al voor de 2e nacht achter elkaar beroerd geslapen. Ongeloofelijk, volgens mij heb ik vannacht 4 uur geslapen ofzo? En waarom geen idee, misschien wel gewoon omdat ik moet slapen ofzo, zodat ik vrijdag fit ben.

Kik, beetje laat maar heel veel plezier!!!

Jamie is de vlinder nog gelukt?

Cola en Snico alles goed?
hey meiden,

even snel hoor, ik loop echt over van wat ik allemaal nog moet doen. T heeft een beetje last van verlatingsangst dus als zij wakker is kom ik tot bijna niets, ja spelen haha.

Ze teigert de hele kamer door, dus dat is echt uitkijken geblazen met al dat kleine grut speelgoed van R.

Dus ik zeg voor nu, doei! Ik ga morgen op vakantie.
Nikki, vervelend zeg dat je zo slecht slaapt juist nu je het nodig hebt. Je verklaring klinkt logisch hoor. Vrienden van ons zijn getrouwd 1 week voordat Tim geboren is, en ik heb toen ook slecht geslapen die nachten ervoor. Ik was steeds bang dat mijn vliezen zouden breken, ben wel 3 keer per nacht op de wc gaan checken of ik geen natte broek had . Midaman was getuige, dus het was écht lullig geweest als we die dag gemist zouden hebben.

Kik, fijne vakantie!

Ik zit lekker met de laptop op bed. Midaman is 2 dagen op cursus en blijft in een hotel slapen, de kids liggen op bed, dus ik profiteer er lekker van. Nog even computeren, dan het 6e zintuig kijken en dan lekker vroeg slapen .

Cola, Snico, alles goed?
Ik heb dat shirtje inderdaad bij SImply Colors besteld, hoop dat ik hem vandaag krijg, kan die hem aan op zijn verjaardag morgen.

Kik, prettige vakantie.

Bruiloft was leuk, wel weer vroeg wakker, van de darmkrampen, buikgriep heerst hier erg in de omgeving, dus hoop dat het mij bespaart blijft.
Nikki gefeliciteerd met je zoon! Hebben jullie een leuke dag gehad? Ben je erg moe nu, na dit drukke weekend?

Jaimieman gaat morgen weer naar Spanje. Woensdagavond is hij weer thuis. Ik heb het d elaatste tijd weer erg in mijn rug. Ook in mijn schouder, en dat wordt verergerd als ik achter de pc zit (een muisschouder haha!). Vandaar dat ik dat een beetje probeer te vermijden, ik kijk vaak wel eventjes hier en op Hyves maar echt lange stukken typen zie ik eventjes niet zitten. :(

Kik fijne vakantie!

Mida ik had je foto's op Hyves gezien, wat is Tim ook al een grote knul! Lekker manneke hoor! Is Daan nog steeds lief voor hem? Hoe gaat het met plassen met Daan?
Nou zeg wat een toeval! Wij gaan volgende week naar Landal, en nu lees ik net op Hyves dat Mique er ook zit! NB ook in een kinderbungalow! Dus het zou zo maar eens mijn buurvrouw kunnen zijn! Is dat niet toevallig? Leuk hè!
Hoi effe snel, ik moet zo met Tim naar het cb.

Nikki, nog gefeliciteerd met Redmer! Hebben jullie een leuke dag gehad, niet té druk?

Jaimie, ja hij wordt al echt groot hè! Vooral als hij zo op zijn buik ligt lijkt het al echt wat. Daan is nog steeds de lieve grote broer, helemaal bezorgd als hij huilt en zo. En overdag is hij nu echt helemaal droog. Hij heeft vorige week op het kdv 1 keer een ongelukje gehad en daarna helemaal niet meer.

Toevallig van Mique, heb je haar al eens irl gezien? Denk je dat je haar herkent, of ga je gewoon iets afspreken?
Jamie, wat toevallig zeg dat Mique daar ook zit. Leuk om elkaar dan even te zien.

Redmer zijn verjaardag was vrij rustig, maar ja toch wel weer druk, als onze vrienden hebben toch allemaal 2 kids, dus tja voor je het weet heb je 8 kids beneden de 4 jaar, en dat is druk en was het ook nog geen mooi weer dus konden ze ook niet naar buiten helaas.

's avonds was ik dus wel echt moe, maar ja dat was ik nog van de bruiloft en alles, dus deze week een rustig weekje en dan volgende week mijn laatste!!!!

Goed van Daan zeg dat hij helemaal droog is!

Ben net met Redmer naar het cb geweest, hij weegt nu 9,5 kilo en is 75 cm. Veel lichter dan Myrthe destijds, maar goed die was ook niet zo ondernemend als dat hij dat is. Myrthe had ik ook nog even gemeten en die was 104 cm en met kleren en schoenen aan 18 kilo.
Hoi, Daan is in de binnentuin met een vriendinnetje aan het spelen en Tim ligt in bed, dus ik heb even de tijd voor mezelf (ik weet amper meer hoe dat voelt ).

Net met Tim naar het cb geweest, hij weegt 6680 gram en is 66,2 cm. Hij mocht nu toch wel wat meer voeding (andere verpleegkundige) want hij was met zijn gewicht in de lijn gezakt, dus ze zei dat hij dat dan heel goed zelf aangeeft . Verder waren ze erg tevreden over hem. Ik had ook nog een vraagje over Daan waar ze me toch mee doorstuurt naar de huisarts. Sinds hij zindelijk is merk ik dat zijn plassertje voordat hij plast eerst helemaal opbolt voordat de plas eruit komt, alsof zijn voorhuid te strak is. Ze dacht dat dit idd het geval is en dan moet hij waarschijnlijk naar het ziekenhuis om dat operatief te verhelpen. Ik hoop maar dat dat meevalt .

Zo ik ga even bij mijn oudste zoon kijken.
Lekker hè hoe zelfstandig ze al kunnen spelen!! Dtje kan zichzelf ook heel goed vermaken de laatste tijd, zomaar ineens! Ze heeft zoveel fantasie, ze sjouwt met alle knuffels, ze maken vanalles mee!

Mida, nog naar de huisarts gewweest met Daan? Die zal je wel doorsturen naar de kinderarts denk ik. Dtje had vanaf de geboorte verkleefde schaamlipjes. Tot haar 2e verjaardag doen ze daar niets aan. Nu zijn we al een jaar bezig, af en aan, met hormonenzalf. Nu het open is moeten we goed smeren met vaseline, om het verkleven te voorkomen. Maar het gaat iedere keer weer dicht. Toch maar meer vaseline smeren. Nu gaat het al een tijdje goed.

Nikki al een beetje uitgerust? Nog een week, en dan de laatste chemo.... Ik hoop zo dat de scan goed is!!

Sje heeft vandaag voor het eerst echt gelopen zonder dat het naar één van ons was. Hij liep al wel naar je toe als je hem riep, maar zomaar uitzichzelf.... En dat een paar keer, ik ben benieuwd of hij morgen weer gaat lopen (op het kdv, hmm, jammer)

.

Volgende week naar Reuver!! Ik heb er zoveel zin in!!
Ben inderdaad al wat uitgerust, maar gister wel echt een baaldag gehad, niks wou en ik wou zoveel, maar het lukte me gewoon niet. Echt een dip, maar ja hoort erbij, zo ellendig dat ik me gister voelde zo goed voel ik me weer vandaag. Het gaat echt met ups en downs.

Wat goed dat Sje zelf loopt, vind ik altijd zo leuk lijken, kindjes die net lopen.

Heb je nu ook echt wat met Mique afgesproken trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven