December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
hahaha, voor mijn vliezen braken lag ik 2 uur te tukken !! Dejavu op dejavu !!

Mainecoon; dit is ook echt iets wat ik leuk vond voor Floortje. Het meeste speelgoed hebben we al of ontgroeien ze zo snel. Maar dit is echt leuk. Ik heb met Timo ook altijd op het raam getekend. Ga ik nu bij Floortje ook weer doen. Leuk he ?! Wat voor een verf heb je gebruikt ?? Ik doe het met vingerverf.

Oef; lachen joh !! Lekker mee genomen !! Altijd lekker om jongens in te maken :-) Wij hebben ook gekaart gister. volgens mij klaverjassen. Doen we altijd met een stel. Maar steeds te weinig om het goed te onthouden haha.

Ik ga Timo maar eens wakker maken en op visite. Groetjes !!

Oh ja, en ik denk dat ik voor Floortje een houten poppenwagen ga kopen voor haar verjaardag. Zo'n roze grote...........
Gefeliciteerd Dylan!!! En jij ook Kidon met je lekkere mannetje!

Hier een druk weekend gehad, maar toch ook weer niet.

Vriendlief heeft zich gister ziekgemeld, en is nu gelukkig alweer beter.

Taart van Amber ziet er helemaal toppie uit, zoeen taart gaan wij ook bestellen! Hoe heb je die zijkanten besteld? Kan je dat ook uitkiezen? Hmmm...we gaan donderdag maar even bestellen denk ik.

Mette, ik heb je gemaild!

Nursie

ik denk dat het niet lang meer gaat duren! Enneh, zodra het zover is horen wij dat natuurlijk als eerste hier he?!

mainecoon

katje op het raam ziet er super uit!

Creabea hoor!

Floddertje, wie weet is het inderdaad al bezig bij Nursie nu!

Joni

heel fijne dag vandaag en laat Boyd maar lekker genieten! Jij ook al zo creabea!

Gucci

grappig pakje!!!

Oef

wij ook hier even een dramaatje gehad, nu ook weer toppie! Was wel vermoeiend.....

Nu even hapje doen!

Joeri slaapty nog niet, ligt al een half uur ruim in bed, maar goed...

Hij huilt niet, wij gaan even een snackje doen! (danerollescroissants met knakworstjes! Mjammie!)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Oh, en op Joeri's beebiesite staan sinds kort ook filmpjes! Gaat nu een stuk makkelijker!

Nu echt even snacken! Misschien tot later!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Oh, wat stom! Ik zie nu pas dat Tim de dag na mijn verjaardag 1 is geworden!

Alsnog gefeliciteerd Patries!

En Kiddon gefeliciteerd met Dylan vandaag. Ook alweer 1! Mensen wat gaat dat hard! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben (gehad).

En ik zag dat Amber haar verjaardag ook erg geslaagd was. Zien er leuk uit de foto´s!

Voor mijn gevoel staat het allemaal nog zo ver van mijn bed, maar ook wij moeten er over een ruime maand aan geloven! (nu nog bedenken wat ik in godsnaam voor hem moet kopen. De Sint weet het al niet eens, laat staan zijn eigen moeder )
Nurse: Hee hee hee, zou het nu dan snel gaan gebeuren?!!!! Spannend hoor! Ik had ook een 'valse start' in de nacht voordat het echt begon. De volgende dag nog voor controle naar de vk en 's nachts was het echt feest! Dus wie weet! In ieder geval heel veel sterkte met die laatste loodjes. Ik ben blij voor je dat die verbouwing erop zit hoor!

Kidon: Gefeliciteerd met Dylan!

Hier een drukke dag gehad. Zoals ik al zei hebben we 2 muren geschilderd en flink opgeruimd. Een muur in de woonkamer was donkerrood en ik was die kleur al heel lang zat, maar ja... ik dacht we gaan verhuizen dus we laten het zo. Maar nu het geschilderd is is het zooo opgefrist! De kamer lijkt meteen een stuk lichter. Echt, dat hadden we al jaren geleden moeten doen, haha! Het is nu een lichte tint groen-grijs. Past erg mooi bij onze bank en andere meubels. Misschien wonen we hier nog wel een jaar dus dan zitten we er sowieso nog even netjes bij.

Hier laat ik het even bij. Ben aan het koken: worteltjes, gebakken aardappels en viscuisine uit de oven. Ik type mijn stukje even hier (aan het aanrecht) omdat Manuel de laptop veels te interessant vind... De poeperij is in ieder geval helemaal over en meneertje is weer lekker zijn vrolijke zelfje. Blij toe! Doei!
dat hoor je vaker tinus, gaan mensen bijna verhuizen, knappen ze dingen op, en dan spijt dat ze dat niet jaren eerder hadden gedaan.. Hopelijk vliegen de kijkers er nu op af...

Casper was zelf naar tree 6 gekropen en daar was ik van geschokken. Het is de trap naar de 1e verdieping en daar hoeft geen traphekje voor, mits je de deur naar het halletje gewoon dichthoudt. En die zit ook altijd dicht, alleen net toen even niet.. Nu dus weer wel...

zaterdag bij sinterklaas geweest op het werk van manlief. Waar Renske echt helemaal niets durfde, was Casper juist super vrij.. Hij keek uitgebreidt naar de pieten en naar de sint en nam zijn cadeautje vrolijk in ontvangst.. Een ander jongetje was zelfs nog bang van hem.. Hij kroop namelijk over dat andere jongetje heen (3 jaar) om naar het cadeautje van dat jongetje te kijken, dat hij net van de sint had gekregen. En die jongen had echt iets van help. Nu heb ik een baby op mijn schoot, die er met mijn cadeau vandoor wil, was wel heel lief...

Vanmiddag is Casper trouwens wel ziek geworden. Hij heeft vandaag 5 uur geslapen overdag en had vanmiddag koorts, verkouden en ontstoken oogjes.. Wel gelukkig wat gegeten en goed gedronken.. Gaat vanzelf weer over maar wel zielig...

oh, tinus, die viscuisine is lekker he (heb ik laatst pas voorhet eerst gekocht, maar dat ga ik vaker kopen.., we hebben het vanavond ook gegeten..)

leuke taart marloes, maar ik ga denk ik lekker zelf bakken (tja geen hema in de buurt en ik hou van taarten bakken...)

Maincoon, leuke schildering en leuk hobbelpaard, ik krijg gelijk zin om mijn bert en ernie schilderij af te maken...

flodder, grappig ding van nijntje, ken ik niet eens... jammer dat het slapen toch weer minder was vanacht..

gucci, wat een hip pakje!!

Indian rose, geniet lekker van je vakantie...

nova, zittend slapen?? gek kind...
Hahhaa Oef nee joh dat heb ik op mijn raam geschilderd! Ik had alleen het rolgordijn ff omlaag gedaan voor de foto zodat je "mijn kunstwerk" beter ziet.

Floddertje ik had de plakkaatverf gebruikt die stond naast de vingerverf is iets minder dik en schildert wat makkelijker. 2 huizen verderop hier die hebben ook een raamschildering dus ik had ff bij hun geinformeerd. Maar vind het inderdaad erg gezellig staan. Heb wel eerst aan de buitenkant met een whiteboard marker alle lijnen getekend want die marker kan je heel makkelijk uitvegen en corrigeren. En toen aan de binnenkant met de verf.

Knorrie fijn dat je mannetje zich weer beter voelt.

Tinus ook fijn dat jou kleine mannetje zich weer helemaal toppie voelt!

Zo wij hadden een gezellige dag vandaag. Waren wezen eten bij mijn ouders omdat mijn vader jarig was. We waren alleen pas om kwart voor acht thuis en toen was ze te moe om nog yoghurt te eten dat arme ding dus toen hebben we maar ff een flesje klaar gemaakt en nu ligt ze lekker te slapen. En ik hang lekker op de bank zo maar eens kijken of er nog wat op tv komt. Ben benieuwd hoe het nu met Nursie gaat vind het zooooo spannend!
Sannie sterkte met Casper! Hopelijk voelt hij zich snel een stuk beter! En jij bakt ook zelf de taart? Ik ga het ook proberen maar voor mij is het de eerste keer. Heb je nog tips of dingen die ik echt moet weten? Hihihihi ach als het mislukt dan hebben wij wel een hema in de buurt hahaha. Ik heb zelf in de banketbakkerij van de hema gewerkt op de afdeling "opmaak" vroeger dat was wel leuk om te doen.
hey meiden,

even een kort berichtje... lees wel mee, maar vaak geen tijd om verhalen te schrijven... overigens.. tabel is meen ik up to date

Allereerst: Jarigen (en moeders van de jarigen natuurlijk) gefeliciteerd!!!

Ik weet nog vorig jaar dat ik mij verbaasde dat de eerste al waren bevallen terwijl ik nog minstens 5 weken moest, wat er uiteindelijk 6 zijn geworden, duurde toen echt zoooooooooo lang maar nu... over 6 weekjes wordt Merijn ook al weer 1 en zijn alle feestdagen van dit jaar weer achter de rug. En wat zijn nou 6 weekjes... die zijn zo om.

Hier een zieke Merijn. Arm ding, Hoesten koorts en een ontstoken oogje (zelfde verschijnselen als Casper las ik). Vandaag veel geslapen, we moesten eigenlijk naar een feest in de buurt van Roosendaal, ik zag de bui al hangen en had er erg tegenop gezien, aangezien er een plaatselijke kroeg was afgehuurd en Merijn zo gezegd mee moest. Nou Merijn en ik zijn lekker thuis gebleven. R. is wel even geweest, maar was dus absoluut geen feest waar we Merijn even mee naartoe hadden kunnen nemen, gelukkig maar...

@Nursie

Spannend!!!!!!!!!!! We zijn met zn allen erg benieuwd hoor.....(en vooral naar de naam hihi)

Ja ik ga doen waarvoor ik was gekomen naar deze kamer.. de strijk!

Groetjes!!
Knuffel voor Casper en Merijn !!

Uitnodigingen liggen klaar en knoop is (eindelijk) doorgehakt. We vieren het alleen woe 19 dec en dan van 15.30 tot 19.30 uur. Anders blijven we aan de gang.

Wil nog steeds een weten hoe ik hier foto's of plaatjes neer kan zetten ?!?!? Ik kan jullie niks laten zien zo !!
Loewyz veel beterschap met Merijntje!

Flodder wij doen het ook alleen op de dag zelf hoor en dan van 15 tot 17 uur. Das lang zat voor ons meisje denk ik zo.
Je hebt ook wel gelijk maar ik doe het meer voor degen die werken. Ik moet trouwens zelf ook werken maar ik neem de middag vrij. Maar er komt ook fam uit brabant en om die nou na een uur weer weg te sturen.......Maar klopt, t meisje heeft er (nog) weinig aan.

Trouwens bedankt voor de tips voor het raam !!
Flodder graag gedaan hoor. En ik stuur niet iedereen weg om 17 uur een oom van mij die vond het geen super idee om midden in de spits om 17 uur terug te reizen met de trein dus die heb ik wel uitgenodigd om te blijven eten. Maar ja das dan wel een uitzondering. Verder kunnen mijn broertje en zijn vriendin niet en een vriendin van mij ook niet dus die komen dan nog wel in het weekend langs denk ik maar heb ook al gezegd het is niet 2 keer feest hihihi.
Goedemorgen lieve dames!!!! Hopelijk heeft iedereen lekker geslapen!
en merijn, ben je al beter?? Nou Casper ligt weer in bed en ik zit nu thuis. Straks wisselen we om en ga ik werken (manlief moest een paar dingen doen en ik kon wat later komen). De koorts was minder dan gistermiddag, maar hij wilde weinig eten en drinken, zat meer te huilen dan te spelen en toen ik hem net even liet kruipen ging hij liggen met zijn duim in zijn mond. Dus maar weer naar bed en daar ligt hij nu te slapen. Das toch het beste als je ziek bent...

maincoon, ik heb geen tips voor taarten, eigenlijk bakte ik vroeger alleen maar cake en appeltaart, tja daar kan echt niets aan misgaan. Sinds Renske bak ik ook slagroomtaart en dat is ook gewoon het recept volgen.. En leuke versieringen kopen... En als je het versieren al kan, dan moet het lukken..

Raamschilderingen, ik vind het wel leuk, maar hier wordt het eigenlijk nooit gedaan. Ik versier het lekker binnen en hang de slingers en balonnen op...

floddertje, foto's plaatsen. Je zet je foto's in mijnalbum.nl of zoiets. Om een foto te plaatsen, klik je met de andere muisknop op de grote foto in mijnalbum (Niet op het miniatuurtje), je gaat dan naar eigenschappen, daar kopieer je het stukje met http enz.. Dan klik je hier op het schilderijtje, daar plak je dan de hele tekst achter, en voila...

is zo simpel...

zo, nu mijn werk even bellen datik wat later kom
Even kort vanaf het werk:

Merijn schommelde vanmorgen tussen de 37.2 en 38.0 paracetamolletje gegeven en toch maar naar het KDV gebracht.. en jawel wat mij helemaal ontschoten was... hij had 1 dag koortsvrij moeten zijn. Dus heb R. al ingelicht dat hij mogelijk gebeld gaat worden... maar goed Merijn oogde alweer een stuk vrolijker en veel minder hangerig zoals gisteren.

@Sannie

Casper ook nog ziek dus... beterschap!!

Wel errug leuke foto met de sint... en de pieten
Moge!

Nurse: En, en? Nog nieuws????

Loewyz en Sannie: Beterschap met de zieke mannetjes!

Sannie: Leuke foto zeg met SInterklaas! Jammer, maar wij doen er niks aan. Op het kdv hebben ze ook alleen een Sint-feestje voor de kindjes vanaf 2 jaar. Ach, Manuel snapt er toch nog niks van en zelf vieren we het ook pas als hij wat ouder is.

Leuk hè, taarten bakken! Ik bak ook graag, maar kom ook niet zoveel verder dan appeltaart, cake of muffins. Ik houd zelf niet van slagroom dus ben nog aan het zoeken naar een leuk alternatief voor Manu's verjaardag. Anders koop ik gewoon een paar vlaaien, vind ik eigenlijk zelfs lekkerder dan taart!

Loewyz: Tabel is top, dank je!

Ik vind het stom om weer te moeten vragen want je hebt het al zo vaak gezegd maar Merijn zit op Kleinkunst toch? Daar ben ik vorige week langsgelopen, dus ik weet nu waar die zit. Locatie is voor mij erg handig. Ik zag in het voorbijgaan alleen wel allemaal peuters zonder broekjes lopen, alleen met truitjes en rompers... Vond ik een beetje vreemd!

Floddertje: Ja gelijk heb je hoor, dat je het maar 1x viert. Wij zitten alleen met het probleem van JP's moeder en vader die allebei willen komen, maar niet tegelijk. Nou kunnen wij daar natuurlijk schijt aan hebben maar dan krijgen we weer gezeik en daar heb ik ookniet zo'n zin in. Dus op donderdag hebben we een mini-feestje en op zondag een groot feestje!

Ik was nog vergeten te vertellen dat Manu gisteren voor het eerst gewone melk heeft gedronken. Ik wilde het eens proberen en had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan, maar hij vond het zooooo lekker dat ik daarna nog een beetje heb gegeven. Achteraf had ik beter met een klein beetje kunnen beginnen misschien, maar daar dacht ik pas aan toen hij het al op had. Nou ja, hij reageert er prima op. Ik wil nu af en toe een flesje geven tussen de middag bij zijn boterham en daarnaast krijgt hij nog 2 flessen Friso per dag voorlopig. Ik had het wel heel even in de magnetron gezet want zo'n koude sloot melk leek me niet zo lekker voor hem.

Vandaag een rustig dagje voor de boeg. Als meneer zo slaapt ga ik verder met het opruimen van het huis voor de makelaar donderdag . Verder lekker met het mannetje spelen, boodschapjes doen etc...
haha ik kwam natuurlijk ook even kijken of Nursie zich al gemeld heeft. Ik heb het idee dat brusje echt binnenkort komt. (lekker makkelijk voorspellen he met 38 weken zwanger )

Tinus volgens mij is het wel de bedoeling dat je de gewone melk ook opwarmt net als de friso. Tenminste dat doe ik. Lijkt me zo'n koude klap in zn maag anders.
loewyz, moeten ze bij jullie een dag koortsvrij zijn op het KDV?? Hier niet en misschien had ik Casper nog wel kunnen brengen, hadden ze hem daar in bed gelegd, maar dat voelde niet goed.. Nu ligt hij alweer 2 uur te slapen. Manlief is onderweg naar huis dus ik mag straks gaan werken.. En ik heb bijna 2 scholingen gemaakt, dus weer 2 studiepunten binnen (moet er 40 per jaar halen, zit er al ruim boven), maar zo dus mijn tijd efficient besteed...

de borstvoeding in de vriezer is hier nu ook op en de poedermelk bijna.. Dus als dat op is, gaat CASper ook gewoon aan de gewone melk. Bij Renske heb ik een tijd volle melk gegeven op advies van het CB, die was ook erg licht. Casper ook wel, maar hij heeft al zoveel ingehaald dus bij komt wel genoeg aan momenteel en heeft deextra vetten volgens mij niet nodig...

ja die sint.. we vieren het wel, maar meer omdat we het zelf leuk vinden. Voor CAsper was het niet nodig en REnske vind het wel aardig, maar niet bijzonder, eigenlijk vindt ze het alleen maar eng als die man erbij is... ZOdra er niemand bij is, vindt ze het super...

zo nog even mijn eindtoets maken, en dan heb ik de punten weer binnen..
Goede morgen!!

Het feest is weer voorbij hier, er komen vanavond alleen nog een paar vrienden eten die van het weekend niet konden.

Gisteren was het ook weer erg gezellig!

Joni en Kidon, hebben jullie ook een gezellige dag gehad gisteren?

maincoon, lekker dat je mocht uitslapen gisteren!

Leuk dat ze nu ook aan het kruipen is! Amber zit niet echt op haar hurken, maar wel op haar knieën en dan rechtop (snap je het nog!?)

Nurse, het wordt nu wel spannend hoor! MELDEN!

Mette, klinkt gezellig je Sinterklaasavond!

Maffe Noof, gewoon zittend gaan slapen!

Indian Rose, geniet van jullie weekje weg en alvast gefeliciteerd met je mijlpaal!!!

gucci, eigenwijs zeg dat pakje voor Melinda!

Oef, lekker zeg die 60 euro!

Zal de foto ook niet oneindig kunen bewaren, maar dan hoefde in iedergeval niemand heb op te eten...ik doe hem vanavond na het laatste bezoek maar gewoon weg.

Knorretje, op de site van HEMA kun je heel de taart zelf samenstellen. Je kiest eerst welke snippers je aan de zijkant wilt, dan kies je de rand om de foto, daarna de foto zelf die je vervolgens nog wat aan kan passen.

Leuk die filmpjes op Joeri zijn site!

Basu, lastig he al die cadeautjes, en dan komen er ook nog eens allemaal mensen om raad vragen!

Tinus, fijn dat manuel weer helemaal de oude is!

Ik ben blij dat de metamorfose van je huis geslaagd is!

lekker zo'n rommeldagje vandaag, ga ik ook maar doen denk ik!!

Sannie, leuk dat Casper zo vrij was bij de Sint! Leuke foto!

Ach arme Casper, lekker laten slapen dan maar!

loewyz, jij ook sterkte met je zieke ventje! Ik hoop dat hij het volhoudt vandaag op het KDV

Floddertje, je moet je foto's eerst op een internet album zetten (van mijn album .nl of zo), daar kun je dan een link van de foto kopiëren.

Dan klik je op het fotolijstje met de berg (hier boven het reageerschermpje) dan krijg je een balk waar je de link in kunt plakken (wel eerst even die balk leeg maken). en dan kun je hem plaatsen! O zie nu dat Sannie het ook al getypt had....

Hou het hier weer even bij voor nu...maar hou het wel even scherp in de gaten hier of Nurse zich al komt melden!

Marloes
@tinus

Jawel hoor Merijn zit op de Kleinkunst... maarre zonder broekjes??????? dat heb ik echt nog nooit gezien / gehoord hahaha... broekjes verwisselen is al wel 2x gebeurd, zou die ander 2 weken geleden al terug krijgen, maar dat ligt niet aan het KDV maar aan de moeder van dat kindje haha.

Hier ook benieuwd naar Nursie vandaar dat ik toch weer even gauw kwam kijken.

Tot later!
Goeiemorgen allemaal!!

Iedereen bedankt voor de felicitaties voor Dylan zijn 1e verjaardag, hij is nu echt 1 jaar. Dat klinkt alweer zo gek...

De avond ervoor natuurlijk alle slingers opghangen en de hele kamer versiert met manlief en de twee oma's. Hartstikke leuk om te doen en ook best wel emotioneel vond ik, je gaat toch weer even terug naar vorig jaar.

Toen gister ochtend, hij werd om 8 uur wakker, naar beneden gegaan en alles gefilmd ook natuurlijk, hij stond letterlijk met open mond te kijken, zo schattig!

Toen weer na de fles en fruithap naar bedje voordat de visite zou komen.

Ik heb het in twee keer moeten doen zoveel mensen kwamer er, wel gezellig.

Eerste groep om 1 uur, tweede om 5 uur, hahahahhahaa. Dylan heeft zoveel kado's gekregen dat onze kado's nog ingepakt staan omdat het gewoon teveel werd.

Ik kan zo langzamer hand mijn eigen winkel beginnen, echt erg hoor!

Toen de taart ook nog een natuurlijk, ik had er twee, 1 voor de visite met mickey en minnie mouse en 1 voor Dylan zelf met winnie de pooh. Die heeft hij dus half verkracht en lekker dat hij het vond!! Ik had een speciale my 1st birthday slab besteld dus hij kon lekker knoeien,

Zijn hele stoel zat onder, en wij ook, lol!

Maar goed, lang verhaal kort, na de tweede groep die ook mee bleef eten, zaten we om een uur of 11 helemaal uitgevloerd op de bank, en eerlijk gezegd ben ik nog steeds bekaf. Dylan is ook nog een beetje van slag geloof ik. Want hij is een beetje zeurderig vandaag, ik ga nu ook nog even aandacht geven en kom straks nog terug als hij ligt te slapen.

XX
Nou dr is hier een hoop gaande zullen we maar zeggen...

Sinds een paar weken ging het met de borstvoeding maar moeilijk. Kaya beet me vaak en daardoor was het niet meer zo'n ontspannen gen gezellig moment als voorheen. En sinds anderhalve week begon ze echt de borst te weigeren. Hard bijten en nog harder huilen, en me wegduwen. Ik heb echt alles geprobeerd maar ze wil niet meer De ochtendvoedingen gingen nog wel, maar sinds vanmorgen dus ook niet meer. Het is dus echt afgelopen. Ik vind het zooo jammer, had nog graag wat langer doorgegaan, maar op zich vind ik het ook wel een fijn idee dat ze er zelf een punt achter zet en dat ik dat niet voor haar hoef te beslissen. Toch voelt het allemaal heel dubbel...

Kaya is dan ook nog een moeilijke drinker. Ik had altijd al als ik hier las dat kindjes makkelijk 200 cc of meer naar binnen klokken dat ik zo keek: want hier stopt het zo rond de 150 als ze echt dorst heeft. Dus nu moet ik ook nog eens heel wat toeren uit gaan halen om haar voldoende melk/vocht binnen te laten krijgen. Overigens ga ik meteen over op volle koemelk. Geen zin om nu nog aan flesjes te beginnen voor eventjes. Ik warm de melk wel even een beetje op...

Daarbij komt dat ze ineens van 2 naar 1 slaapje is gegaan overdag. Dus het hele eet- en drinkschema ligt aan diggelen. Dat wordt weer uitproberen wat goed werkt.

Lief is ook nog een hele week in Polen. Dus sta ik er helemaal alleen voor. Dat lukt wel hoor, heb daar niet zoveel moeite mee, maar zeker nu met het borstvoedingsverhaal voel ik me wel een beetje alleenig...

Dusss... van frustratie net een halve zak weespermoppen weggewerkt

Ga nu even wat druk er af kolven want mevrouw is wel heul snel afgebouwd!

Ennehhh.... Nurse? Waar ben je?
Ik meld me weer, nog steeds gezond rond zullen we t maar noemen..

Nondepie, wat begint die buik in de weg te zitten zeg!

Had ik dat bij Roxanne ook zo? Weet ik al niet meer...

Hoe dan ook, nog geen beeb hierzo..

Heb het idee dat ik aan het wachten ben totdat M. thuis zit.. dit weekend moet ik dus nog 'zien te halen'

A.s. woensdag weer naar de vk, ben dan 39 weken.

Heb wel echt ONTZETTENDE!!!! last van mn band in mn linkerlies, kan soms haast niet lopen, eenmaal op gang lukt t wel, maar dat opstarten...Pffff.

Nou, Roxanne ligt net in bed, wacht eventjes totdat ze slaapt en dan ga ik mn boodschapjes uit de auto halen en wachten op het telefoontje van de dierenarts, Lieve heb ik vanmorgen weggebracht voor een sterilisatie.

Nou lieverds, ik hou jullie op de hoogte, zodra ik aan de gang ga kom ik hier meteen posten hoor!

xx
Ik was ook benieuwd naar Nurse! Nog steeds geen bericht zie ik. SPANNEND!

Aimee, wat jammer dat de borstvoeding afgelopen is. Wel fijn dat Kaya zelf de beslissing heeft gemaakt. Hier was dat bij Thijmen ook zo, hij wilde zelf niet meer, maar ik was er evengoed wel verdrietig over (terwijl ik zelf ook wel het idee had dat het wel tijd werd om te gaan stoppen). Dubbel hoor. Geniet maar lekker van je weespermoppen......

Kidon, klinkt gezelig, Dylans feest. En dat emotionele begrijp ik helemaal. Dat eerste jaar gaat ook veel te hard! (De rest trouwens ook!) Ga maar lekker bijkomen.

Leuke foto Sannie, van Casper met sint en pieten.

Hier komt donderdag Sinterklaas bij Thijmen op de psz. Maar de kleine broertjes en zusjes mogen helaas niet mee. Misschien ook maar beter want Joris vond de Pieten in de stad laatst maar eng. Pas na een tijdje ontdooide hij wat. Hij is ook zo éénkennig, dat was ik van Thijmen helemaal niet gewend.

Tot die tijd wordt ´sinterklaas met VOF de Kunst´ hier met een frequentie van 6 keer per dag gedraaid. (nee hoor, het is best te doen)

Ik zie dat het zo´n beetje overal ziekenboeg is. Hier ook een (klein) jongetje dat al weken een snotneus en een vreselijke blafhoest heeft. Zo zielig, hij moet er af en toe bijna van spugen en hoest zichzelf ook wakker. Gelukkig gaat het wel wat beter sinds we van het weekend met Bisolvon zijn begonnen en hij heeft ook geen koorts meer. En zijn grote broer heeft ook af en aan verhoging/koorts en klaagt steed over zijn oor dat ´raar´ doet. Dus die hebben we vandaag maar thuisgehouden en gaan we vanmiddag (weer) mee naar de huisarts. J. was vorige week ook zwaar verkouden en nu begin ik ook te snuffen en heb een zere keel en zere oren. (Wat sielug allemaal he?!).

Nou genoeg geteut, ik ga me weer nuttig maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven