December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Joni gefeliciteerd met Boyd zn verjaardag!
F5 voor update tabel

Verder hou ik het even kort:

@Joni nogmaals gefeliciteerd met jullie kleine kanjer!! Officieel baby af...en een nieuwe dreumus fase ingegaan.

@Flodder

ohhhhhhhhhh wat schattig die wagentjes... ik zou ook voor de bovenste gaan.

Ga vandaag knutselspulletjes halen om alvast dingen in elkaar te zetten voor Merijns verjaardag... Ben niet zo goed in photoshoppen als Tinus, dus ik zet Merijn gewoon alvast zn feestmuts op en maak daar een foto van... op een kaartje plakken en iedereen kan zien hoe creatief ik in ene ben geworden hahaha.

Overigens heeft Merijn het gister tot half 4 volgehouden op het KDV. Vanmorgen weer 38.2 niet echt schokkend, maar toch nog steeds officieel koorts. Ik zal zn mondje eens goed bestuderen want heb het idee dat zn voortanden eraan komen.

ciao!
Nurse; MELDPLICHT!

Moet zo naar de Arboarts. Zal Nova even bij m'n zus brengen.

xx
Wat een feest hebben we de afgelopen dagen gehad. Zaterdag naar Sinterklaas geweest en zondag zijn verjaardag gevierd met familie en vrienden en vandaag op zijn echte verjaardag nog feest op het KDV. Het was in 1 woord allemaal prachtig. Boyd heeft zich prima vermaakt, het kan hem niet druk genoeg zijn met mensen.

Zondag de taart met 1 kaarsje met muziek erin en het vlaggetje zelfgemaakt. (foto staat op HM). Zingen erbij door iedereen.

De feestmuts wilde hij niet zo erg op. (Ainne herken je de button op zijn muts en de kaart achter hem? Bedankt !!)

Toen de kadootjes uitpakken, het stoeltje van ons en dat was natuurlijk meteen erop klimmen. Dat had ik wel gedacht.

Daarna de andere kadootjes. Hij kroop zelfs in de tas waar de kadootjes van opa oma inzaten. Geweldig. Op de foto's zie je ook dat hij elk kadootje aan het bekijken is.

En natuurlijk de spekjes voor de kinderen die kwamen, maar er kwam er geen eentje. Toen hebben de volwassenen het maar opgegeten en aan de pappa en mammas voor de kinderen thuis gegeven. Vonden ze erg leuk.

Een heleboel kadootjes gehad:

stoeltje van ons

autostoeltje opa oma

kleertjes opa oma

leesboekjes, geluidsapparaat met knopjes, barbapappa boek, echte all-star schoenen, bromtol (zie foto)

KDV

Op het KDV natuurlijk ook nog vandaag getrakteerd. Mijn ouders waren mee voor de foto's en de video te maken. Mooie muts voor Boyd, allemaal zingen voor hem met muziekinstrumenten. Koffie gedronken en lekkernijen opgegeten. Toen nog door 2 kindjes aan Boyd een kadootje gegeven en hebben hem helpen uitpakken.

Thuis nog even koffie met gebak met mijn ouders.

De foto's staan op HM van het KDV.

Alle feestelijkheden zijn nu voorbij, het is geweldig geweest.
Allemaal bedankt voor jullie felicitaties uiteraard !!

Ainne,

Heel hartelijk bedankt voor jullie kaart. Ik zag aan de postzegel dat het uit Ierland kwam, en moest toch wel even nadenken van wie die nu zou kunnen zijn. Leuk hoor !

De button op de kaart heb ik gebruikt voor zijn feestmuts.

Kidon

Ik was ook afgepeigerd na de verjaardag. Net wat je zegt, de visite bedienen (alhoewel Nils nog het meeste heeft gedaan), alle kadoos uitpakken en Boyd in de gaten houden. Want ook al is er zoveel visite en opas en omas, er is niemand die toch echt goed op hem let. Ik heb hem op een gegeven moment in de kinderstoel gezet, want dan hoefde ik niet op te letten of een ander wel op hem lette.

Zelf heb je niet zo veel aan de verjaardag. Ik weet nu ook al weer waarom ik op verjaardag nooit zoveel mensen uitnodig. De foto's en film had ik gelukkig al uitbesteed.
Veel verj.kaarten bij de post. Ik wacht totdat Boyd wakker is (die is nu al zo'n beetje 2,5 uur aan het pitten) en dan gaan we samen de post bekijken.
Tinus, Mette, Patries en Knorretje bedankt voor jullie verj.kaarten.

Boyd had Nova's voetje al in zijn mond gestopt.
Joni; graag gedaan. Leuke foto's zeg, ziet er erg gezellig uit! Ik stond toevallig laatst bij een schoenenzaak en had het er nog met m'n zus over; al had ik een jochie gehad had hij zekerrrrr die donkerbruine allstars gehad. Heeeele stoere schoenen!!

Vandaag bij de arbo geweest, hmm hij was een beetje vaag.. Maar goed, moet over 4 weken weer terug.

Ik ga even puinruimen hierzo..

Nurse; ben je al begonnen ofzo???

Oeiiii spannend!!!!!!!!!!!!!!!

xx
Joni leuke foto's! Hebben jullie mijn kaartje niet gehad?

Bromtol is een leuk kado zeg. zou voor Brian ook helemaal fantastisch zijn.

Nursie toch niet stiekum bevallen he?

Nou ik ga nog even trivianten op overige, zit te wachten tot man en kind thuiskomen.
Joni: wat leuk dat jullie zo'n geslaagde dag hebben gehad! Op de foto's ziet het er allemaal hartstikke gezellig uit. En wat is Boyd al een grote kerel zeg! Ik herinner me hem nog van onze minimeeting in Enkhuizen, toen onze kids nog maar een half jaar oud waren. Niet te vergelijken met nu!

Nurse: Hee hee hee, waar zit je!!?

Ainhoa: Hoi!! Ik zie je in de 'wiehier' staan!

Mijn moeder heeft vandaag onze auto geleend omdat ze met Manuel naar een 2e hands speelgoedbeurs wilde gaan. Ik had van te voren al tegen Jp gezegd dat ze de kinderwagen vast niet in mekaar zou krijgen voor achterin de kofferbak. Gaat daarnet mijn mobiel... nog voor ik opneem zeg ik tegen mijn collega: wedden dat het mijn moeder is over de kinderwagen! En ja hoor!!! Hihihi! Die is net zo technisch als een poffertje! Nou ja, ze heeft uiteindelijk maar de auto laten staan en is naar huis gaan lopen. Nu moet ik straks wel eerst de auto ophalen, zucht... onhandige moeders... hihi!
BOYD 1 JAAR! GEFELICITEERD!

Ik zie dat je een leuk feest hebt gehad met leuke visite en cadeautjes! Maar vandaag is het dan écht zover!
Oo meiden, zou Nursie bezig zijn??

Ik ben zoooo nieuwsgierig!!

xx
O ja Oef; ik wilde nog steeds even op je pokerverhaal reageren. Ik moest zo lachen toen ik dat las. Ik zie dat dan al helemaal voor me. Jullie met zonnebril tussen de puisterige pubers, en dan met de pot ervandoor gaan
/pp.ttj

42eeeeeeeeee.,l;;;;;;;;;;;;;;;;;;;aw\c\aaq|aq5c2xqwa C \W\\ZZ

Zo Davina wou ook even Boyd feliciteren en even zwaaien naar al haar andere vriendjes en vriendinnetjes!!
weet je ik verdenk Nursie ervan dat ze stiekum aan t bevallen is zonder het éérst aan ons te melden

Aan de andere kant toe bij Roxanne zat ze de dag van de bevalling al weer online dus misschien is er niets aan de hand.

haha Mette nou dat beeld klopt niet helemaal. Het waren half 20-ers dus dat viel wel mee. De ene helft was na 1 uur rete-stoned en de andere helft was na 2 uur dronken. Makkie voor nuchtere Oef. Nee hoor zo erg was t niet maar er waren nog 3 mensen nuchter geloof ik. haha

Maarreh ik heb natuurlijk door mijn uitzonderlijke bluf talent gewonnen he?
Boyd

gefeliciteerd!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nou ja dat zou ook wat zijn; Nursie zomaar stiekem bevallen..

Oef; hahaha, dat maakt het nog grappiger, allemaal stoned of dronken.. Hoe kwamen jullie daar terecht dan?

Ik ga even voor de tv hangen.

xx
Halloah!

Nee, nee, niet stiekum bevallen! hihi.. vandaag heeft de computer dr de hele dag uitgelegen...

(''Wáááát heel de dag geen computer?!?!? dat kan, nee: MAG niet! ik heb meldplicht op viva! '')

Haha!

Morgen officieel 39 weken alweer... tik tak tik tak....

Voel me verders goed, kleine is wel SUPERRRRR druk af en toe, schopt me erg van onderen zeg maar zodat de binnenkant van mn onderkantje (jee, wat zeg je dat netjes gehehe ) helemaal zeer doet, echte pijnscheuten, echt een heul gemene pijn!

even snel van de dingen die zijn blijven hangen:

Kidon:

Hi meid! *zwaai*

Flodder:

De bovenste! jaaaaaaaaaa het bovenste wagentje!!!

Mette:

Hai lieverd!

Een vage arboarts? Hoezo dat dan?

Loewyz:

Succes met de tandenkwestie! *kus*

Oef:

Heb niet heel het verhaal meegekregen maarre, dronken/stoned... eehh verder alles okay in huize Oef? (begreep wel dat het niet over jou ging.. Toch? )

Mainecoon:

Had pas over het kattenras 'Maine Coon' gelezen dat ze graag in vreemde houdingen op rare plaatsen slapen..... herkenbaar?

En ken jij het ras Ragdoll? Of is het Raggdol? hoe dan ook, dit ras heeft de eigenschap om zo slap als een vaatdoek te worden als je hem oppakt.. verder is het ook een grote kat, een kilo of 10 (!!!) M.vind dit wel 'cool' en wilt dr eentje hahaha!

Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww een sigaretje... dáár heb ik rete veel zin in!!! Ga dr echt wel eentje opsteken na mn bevalling!

Tanden:

Roxanne heeft dr eerste kies.. rechts onder, naast dr hoektand die overgens nog niet door is... links onder begint ook al een kies langzaam door te komen en dr bovenste hoektanden beginnen ookal door te schemeren in dr tandvlees....

Ze komt nog steeds voor een nachtvoeding...misschien heeft t ook wat te maken met dr tanden ofzo..

Nou, ben weer een klein beetje bij..

morgenvroeg om 10:30 naar de vk, aansluitend even naar de HEMA voor wat nieuw ondergoed en luchen met ons mam.

Fijne avond lieverds, en owja, mooi nieuws, M. is vrijdag vrij, hoeft dus nog maar 2 dagen te werken en dan is ie thuis!

xxx

Hoera Boyd 1 jaar !! Ik zie al dat je lekker bent verwend !!
Ik ben zo blij dat ik plaatjes kan neer zetten !!!!!

Nurse; weer geen baby....jammer hoor !! Maar rust anders nog maar even een weekie uit dan.

Ok meeste stemmen gelden, ik ga voor de bovenste !! Mette; je hebt wel gelijk hoor over dat geld maar ik kan het dan niet laten. Buiten dat wordt ie vast nooit zo mooi als ik het zelf doe en heb ik wel wat over voor gemak. Erg he ?!

Ben met Floortje haar uitdeel dingetjes bezig. Heb een wc rol aan de onderkant dicht gemaakt, roze papier er om met een oranje 1 met haar naam. In de rol doe ik iets lekkers. Lekker simpel maar wel zelf gemaakt. Dat dan weer wel.

Op het kdv vonden ze Floortje ook weer veel meer zichzelf gelukkig. Is ook weer veel ondernemender ineens. Al zit er ook echt een kop op hoor. Als het haar niet zint gaat ze gillen van nijd hahaha. Wel een verschil tussen een jongen en een meid hoor !!
Oh en dat het alleen nog maar leuker wordt met de kids kunnen jullie vast niet geloven nu maar is echt zo hoor !!

Vamorgen had Timo een auto in zijn schoen (en Floortje een speeltje waarvan ik de naam niet weet) en hij was blij joh !! Een kleine graafmachine zeg maar en hij zat helemaal ohhhh ohhhhhhhh een tractor !!!!!!!! Zo schattig !! Hij heeft hem van trots op het kdv laten zien, moest mee aan tafel en staat nu naast zijn bed. Zo gaaf !!
Nurse lekker dat M. nog maar 2 daagjes hoeft! Veel succes/plezier morgen bij de verloskundige. Ik ken het ras Ragdol verder niet echt eerlijk gezegd. Ennuh de Mainecoon is de grootste rassoort die er is hihihihi. Ik herken dat slapen op rare plekken wel een beetje ja hihihih. Verder was Kiara ook altijd erg aanhankelijk en vond het heerlijk om bij mij in de buurt te zijn. Dat mis ik wel een beetje moet ik zeggen.
Ben benieuwd, P is er vanacht niet en Floortje heb ik nu al 2 keer horen huilen. Slaapt wel weer verder daarna.

Wel toevallig, dit typ ik met die dikke, rode Elmo op mijn linker onderarm.......Prins op het erwt. Wel jammer voor hem want ik wil zo naar bed.
haha, Elmo bijt steeds in mijn onderarm omdat ik niet stil lig omdat ik aan het typen ben !! Het kietelt door mijn dikke trui hahaha.

Truste !!
Mogge lieverds!

Pffft...wat is het toch vroeg...

Ik had gister een heel verhaal willen neerplempen, maar kwas zo moe....

Joeri had gister ook koorts voor we hem naar bed deden, 39,1. Later op de avond, vlak voor ik naar bed ging, hebben we nog een keer gemeten (en meteen zijn luier weer verschoond, maar werd meteen pyama en slaapzak want hij was al doorgelekt) had hij nog 38,5. Toen hebben we hem maar een paracetamol gegeven, ook omdat hij zo erg onrustig sliep. Ik heb net gekeken bij hem, hij voelt wel minder warm, maar vriendlief meet zijn temp op als hij wakker is. Bah, heb nu helemaaaaaaaal geen zin om te gaan werken. Ach nu nog even werken en dan 4 daagjes vrij... (nou ja, vrij... moeten sinterklaaskadootjes kopen, surprises maken, gedichten (af)maken, inkopen doen voor zondag, huis klaarmaken voor zondag.....)

Floddertje

jij bent geslaagd voor je ik-kan-plaatjes-en-foto's-posten-op-het-viva-forum!! Joepie!

En ik herken dat wel... Als ik alleen thuis ben dan huilt Joeri ook ineens, of als vriendlief alleen thuis is (als een van ons nacht heeft) dan huilt ie ook ineens, heel raar! Lijkt wel alsof ze het aanvoelen!

Nurse

Hoe kon je nou niet op internet???? Dat mag niet hoor! Je hebt een verplichte dagelijkse meldplicht! Bel je internetprovider maar dat dit ECHT niet meer voor mag komen hoor!

Anders moeten ze maar je smsjes die je dan MOET versturen maar bekostigen! Ohzo!

Succes bij de verloskundige! (39 weken alweer.....ppffft....!!)

Mainecoon

ik mis onze kleine rode babbelaar (beaubeau) ook nog steeds hoor. Zijn (witte)broertje is veel minder vaak thuis dan hij was. Zijn broertje neemt nu wel zijn gebabbel over. Zodra hij binnenkomt dan is al flink aan het miauwen!

(is best grappig, want Joeri vindt dat ook zo leuk dat gemiauw!)

Hij is trouwens niet vaak wit. Nu ook weer loopt hij met hele zwarte vegen op zijn rug... Zeker geknuffeld met een uitlaat!

Tinus

er is maar 1 oplossing voor.....je moeder moet maar een 2e buggy kopen, eentje die ze wel snapt! Hahahaha!

En heeft ze nog leuke dingen kunnen vinden?

Wanneer worden de nieuwe foto's van jullie geschilderde huis gemaakt?

Joni

jee hee, Boyd is inderdaad al een lekkere grote gozer aan het worden! Stoer ventje hoor!

Mette

donkerbruine allstars! Leuk! Ik denk dat wij wel even wachten nog met schoenen kopen tot meneer echt los kan lopen, en zelfs dan nog even wachten...

Loewyz

leuk, knutselspulletjes kopen!!! Enneh, foto's van het knutselwerk graag hier posten!

Ik heb trouwens begin november dingen besteld bij de H&M, en omdat er iets niet voorradig was had ik ervoor gekozen het te laten bezorgen als alles binnen was. Ik had gister even gekeken op mijnH&M, schijnt het al bezorgd te zijn! Ik snap er niets van! Op de site staat dat het de 23e afgeleverd zou moeten zijn. Nou, hier niet hoor! Maar was ook zo met het boek van Harry Potter, die was wel bezorgd, alleen bij de buurman. Normaal gesproken doet TNT dan ook een briefje bij ons in de bus dat ze het bij de buum (buurman) hebben bezorgd, maar met het boek dus niet, en ik denk nu ook niet... GRRRR!!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven