December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
We hebben Boyd geleerd dat hij het luikje van zijn looptrein open kan doen. Na 1x voordoen wist hij het. Nu gooit hij van alles erin, ook onze afstandsbediening.

Ook heeft hij een boekje met luikjes, dat had hij ook snel door dat het open kon. Slimme knul !

Jippie Manuel heeft tandjes !!

Mette

Vermoeiende nacht heb je gehad. Hoe was jou sinterklaasfeest?
Ainhoa

Bedankt nog voor je verjaardagskaart! Maar volgens mij ben je op vakanie?
Môgge dames!

YEAH!!!!!!!!!!!!!! MANU heeft ook een TAND!!!!! Nu heeft elk december kindje een tandje toch????

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Moge!

Hahaha, dank je Knor, Mette en Joni voor de tanden-felicitaties!! Doet me wel goed, want ik ben compleet brak:

een tand = geen speen = geen slaap voor iedereen in huize Tinus!!

Gisteravond toen we nog visite hadden heeft Manuel een uur lang gehuild. Hij kan nou eenmaal erg moeilijk in slaap komen zonder speen maar hij bleef dat ding maar wegduwen met zijn tong. Na een tijdje hebben we hem maar laten huilen en toen viel hij in slaap voor een uurtje en werd weer wakker toen wij wilden gaan slapen: weer gebrul! Weer laten huilen en toen viel hij vrij snel zelf in slaap tot vanmorgen 6u. Met veel moeite na zijn fles nog een uurtje geslapen... Zucht! Lekker zeg, als het nu bij ieder slaapje drama wordt staat ons wat te wachten!! Aan de ene kant wel relaxed als het nu einde is van het speen-tijdperk, maar als daar dit soort slaapdrama's tegenover staan heb ik liever dat hij tot zijn 12e een speen nodig heeft!!

Wat ik alleen niet snap: hij eet prima, dus zoveel pijn heeft hij niet. Waarom wil hij dan zijn speen ineens niet meer? Hiervoor liep hij het liefste de hele dag met dat ding zijn mond!!

GROEP: Hebben jullie kindjes dat ook gehad toen er tanden kwamen?

Mette: Ik heb ook met jou te doen. Nova ieder uur wakker, sjezus zeg... hopelijk heb je vandaag nog even de gelegenheid om even in bed te duiken?!
Ik heb een placemat op tafel liggen als ik Boyd eten geef. Ik weet dat hij er bij kan en aan dat ding gaat trekken. Daarom als ik wegloop eventjes, zet ik de kinderstoel er vandaan. Alleen vandaag dus niet. Boyd trekt dat ding van tafel en daarop staat net mijn glas drinken en zijn fruithap en wammes alles van tafel op de grond in diggelen.

Boyd kon ik nog niet uit de kinderstoel halen, want die stond midden in het glas (Boyd had niks, die zat te lachen). Eerst met een oude theedoek het drinken van de grondgehaald en de grote glasscherven weg.

Boyd had ik niet vastgezet met een kussentje achter zijn rug, dus die was ondertussen uit zijn kinderstoel aan het klimmen en zat al met zijn knietjes achterstevoren in de stoel om op te staan ! Een beetje tussen het glas gemanouvreerd om Boyd uit de stoel te halen en in de box te doen.

Daarna gezogen op alle plekken in de kamer (je weet maar nooit waar het terecht komt, ook zijn speelkleed lag met splinters). Nog eens gedweild en laten drogen en daarna nog eens de stofzuiger langs alles.

Ik hoop dat alle glas nu weg is.

Afijn, ik was om 7.00 uur dus al druk in de weer.

Tinus

Wat sneu dat huilen van Manuel. Jammer voor de visite ook. Hier nooit tandproblemen, dus kan ik je niet helpen.

Dat wordt nu tandjes poetsen voor jullie. Succes ermee. Is niet altijd makkelijk om te doen. Bij ons wil het de laatste tijd helemaal niet lukken. Krijg de borstel er niet in.
haai allemaal

even een reactie op Tinus.

Tuurlijk gefeliciteerd met de eerste tand van Manu

Wat een feest he? haha

Hier hadden we toen ook problemen met de 1e tand en speen (toen was Brian een maand of 3 dus al wat langer geleden)

Ik heb toen een andere speen gekocht bij de etos met meer bobbeltjes om het tandvlees te masseren. En dat hielp. Verder hielp ook om de speen eerst even onder de koude kraan te doen voordat ik m aan Brian gaf.

Wat volgens mij ook zo was is dat Manu best een beetje last van zn oren kan krijgen als zn tandje door komt. En dat voel je ook weer met speenzuigen.

En ff denken, misschien smaakt zn speen naar Dentinox? geen idee hoor.

Dit waren mijn tips.
oh ja tandenpoetsen.

Brian vind dat heel interessant. Geef hem soms wel de tube tandpasta om mee te klooien anders wil hij continu die borstel vasthouden en in de beker water doen.
Oh ja tandenpoetsen!! Zal ik bijna vergeten! Ik heb al maanden een Sesamstraat tandenborstel in huis, maar nu moet ik ook even kindertandpasta gaan kopen.

Oef: Jeetje, was Brian pas 3 maanden bij zijn eerste tandje!!! Ik kan het me niet eens meer herinneren, weet je dat? Dank je voor je tips, ik zal eens kijken of een andere speen met ribbels misschien wel lekker is voor hem. Zijn speen kan niet naar Dentinox smaken, want nadat we dat hadden opgesmeerd wilde hij zijn speen ook niet.

Maarre... ik begrijp er echt helemaal niks van. Gisterochtend wilde hij zijn speen gewoon wel, maar 's middags, 's avonds, 's nachts en vanmorgen helemaal niet, maar daarnet heb ik nog een keer de speen proberen te geven en ineens vond hij het WEL goed!!! Ik heb hem dus met speen en al opgepakt, naar boven gesjeesd, broek en sokken uit, slaapzak aan en WHAMMES ZIJN BEDJE IN!! Jahaaaa, slapen meneertje!! En natuurlijk was hij meteen vertrokken. Raar kind!

Joni: Haha, die Boyd!! Om die reden gebruik ik nooit een placemat. Hopelijk heb je alle glassplinters goed opgezogen. Manuel had een tijdje geleden een splintertje in zijn handje, terwijl ik ook zeker wist dat alle scherven weg waren. Met glas weet je het nooit, dat springt vaak alle hoeken van de kamer in.

Mijn zus maakt van tandenpoetsen altijd een spelletje. Haar zoontje doet het dan even bij haar, zij even bij hem, dan houdt ze hem even op zijn kop om te poetsen, dan even in de houdgreep. Dan ligt dat ventje altijd helemaal in een deuk en zo gaat het wel. Ben benieuwd hoe het bij ons gaat!

Goeiemiddag

@Knorretje

spannend zeg zon heli...ben je der inmiddels al achter wrom die boven je dorp hing?

@Sannie

hoe was de sinterklaas? Plaats je n foto van Casper die gister gemaakt zijn als ze je ze hebt?

Jeetje...jong zeg van de oppas van je collega...

Melinda word rond 6.15 soms eerder soms later, dan leggen we der tussen ons in en dan slaapt ze nog tot ergens tussen 8.00 en 9.00

@Loewyz

aaaahhhh...n pepernoot op zn hoofd..arme Merijn

@Nurse

tijdbommetje....gek!!!!!!! Nee, hier geen box!

*** Geeft Floddertje n reactie staat bij Sannie ***

@A1mee

stoer hoor...gewoon eregast...grappig verhaal... is lief alweer terug???

@Tinus

yeay! Manu is ook aan de tand!!!!!

*** zwaait naar Mainecoon en geeft Mette n dikke ***

@iedereen

n dikke

Hier is de tandpasta te krijgen met gebruik vanaf 2 jaar!!!

Uuuhmmm, heb eigenlijk helemaal nix interessants te vertellen, erg hoor! Maak gewoon nix mee. Beetje saai eigenlijk...

Sinds vorige week houd melinda de fles eindleijk zelf vast...had t nooit geleerd bij der eigenlijk maar G heeft t haar geleerd. Ze heeft ook n tandje linksboven. Ze zet nu al 8 stapjes alleen...ben benieuwd wanneer ze echt gaat lopen.

Liefs

GUCCi

Tinus Hehe.... eindelijk dè tand! Tandenpoetsen is hier niet echt een drama maar om nou te zeggen dat het goed gaat... mwahh... Kaya vindt het veel te tof om op de borstel te zuigen. Dan kan ik soms nog een beetje op en neer wiebelen met die borstel (haha... schreef eerst borsteN ) maar er is nog niet echt sprake van goed poetsen ofzo.

Joni: da's dus precies de reden waarom ze hier bij het CB aanraden om niet alleen de tafelkleden op te bergen maar óók de placemats!

Mette: Is Nova zo vaak wakker door haar verkoudheid? Zielig hoor! Ik heb trouwens wel een hele goeie tip gelezen voor als kindjes echt zwaar verkouden of oorpijn hebben ofzo en niet goed liggend kunnen slapen: zet ze in de autostoel (en die dan in de slaapstand). Wel vastriemen dat ze er niet uit kunnen vallen!

Hier probeert Kaya ineens los te staan, dat lukt alleen nog niet zo goed dus dan kletst ze weer op de grond. En aarde uit de plantenpotten schijnt ook erg lekker te zijn want ze zet het op een krijsen als je het uit haar mondje probeert te vissen

Omdat ze de hele tijd zich werkelijk overal aan optrekt hebben we haar haar sinterklaaskadootje al gegeven: de loopwagen... alleen vindt ze er tot nu toe nog niet veel aan

Waar is Nurse eigenlijk??? Op welke datum was ze nou uitgerekend???

Oja, heb ook nog wat geinigs te melden op HM... Niet echt bijzonder hoor, maar wil het toch niet hier kwijt ivm meelezers.

haha Tinus racen naar boven!

Weet je wat het ook gewoon kan zijn? dat Manu de hele tijd met zn tong aan zn nieuwe tand zit en daardoor de speen naar buiten duwt en daar weer van baalt. Vind ik ook best logisch eigenlijk.
O meiden, zit hier weer te lachen achter de comp. door jullie stukjes;

A1mee, dat plaatje! En dan dat ze boos wordt als je de aarde uit haar mondje haalt En ipv borstel borsten.. hahaha!

Loewyz; Ik moest er stiekem wel een beetje om lachen, om die pepernoot, vooral omdat je net dat stukje hebt gefilmd. Leuk voor later

TInus; hahaha, ik zie het helemaal voor me; Whammes in bed!

O ja over die autostoel, ik zou zo bang zijn dat dat ding in z'n geheel omklapt als ze gaat woelen.. Noof is nogal druk in d'r bed

Poetsen is hier trouwens een drama!! Ze wil het alleen zelluf doen. Nu trekt ze ook weer de aandacht. Ze heeft behoorlijk koorts maar is erg blij.

xx
Bijdeze meld ik me weer eventjes. Nog steeds niets hier.

A.s. woensdag ben ik officieel uitgeteld.. zal mij benieuwen, heb nu het voorgevoel dat die kleine het allemaal wel prima vind en gewoon nog 2 weken blijft zitten..., maar goed.

Tinus:

YEAH!! EEN TAND!!!!!! Goed hoor! Wel lastig dat ie zn speen niet wilt... hier opzich niet zo heel veel last gehad van tandenproblemen, wel soms uit voorzorg een zetpil gegeven of gesmeerd met die dentox (of hoe heet dat spul?)

Roxanne is nu bezig met 2 kiezen te krijgen (eentje is dr al door, rechts onder) die linkse komt dr ook aan, als ze wat uit dr doen is dat ik niet meteen kan plaatsen link ik dat aan die kies en krijgt ze van ons gewoon een zetpil... ze heeft trouwens wel rode wangen van t krijgen van dr kiezen.

Succes dr mee meid!

Mette:

Succes met jullie lieve poppetje... wat vervelend zeg, koorts enzo...

euh, euh, euh.... ja en nu weet ik het niet meer....

Owja! vannacht heeft ze weer doorgeslapen van 21:00 tot 8:00 en toen weer tot 10:00!!!!!

Zónder nachtvoeding dus! Geweldig! we gaan de goede kant uit!

Nahja.. goed, ik hou het hier dan maar eventjes bij, ga nu even bij Roxanne kijken ofdat ze slaapt (volgens mij wel) en dan even een wasje draaien.

Dikke kus!
Brood eten gaat nog steeds niet echt, behalve als we hem de boterham zelf geven. Er kan dan alleen geen beleg op, want dan wordt het een smeerboel. Dus een droge boterham steeds.

Hij zit nu naast me in de kinderstoel met een partje appel. Dat kan hij makkelijk met zijn tandjes afraspen. Lekker vindt hij dat.

Nurse

Hoe komt het dat Roxan ineens doorslaapt?

Tinus

Ik weet nog dat je schreef dat Manuel een glassplinter in zijn handje had. Met die gedachte was ik vanochtend al druk aan het stofzuigen en dweilen. Jaja, vanochtend om 7.00 dacht ik dus aan jou !

Bij ons kan je bij de tandarts proeftubetjes tandpasta krijgen. Die liggen gewoon in een bakje bij de receptie. Aangezien Nils nogal vaak de laatste tijd bij de tandarts is, heb ik al een aantal kleine tubetjes in huis. De tip van onze tandarts is als het tandenpoetsen niet lukt: probeer eens een andere smaak tandpasta, misschien dat dat helpt (afijn, wij hebben nu 3 tubes geprobeerd, maar nog wil hij niet echt dat we poetsen bij hem)
Deze foto's wilde ik jullie niet onthouden. Wat een snoetje he ?

Heb vanmiddag geveegd, gestoft en gedweild hier in huize Gucci...

Als Melinda "kletst" lijkt t wel Arabisch-achtig en dat is dan zo de hele dag door.

Rode wangetjes heeft ze ook. Als ze nu langere haren had, kon ze

vlechtjes en dan is het net Heidi

@A1mee

hahahahahahaha, die hond, ge-wel-dig!!!!

Aarde eten...deed mn broer vroeger ook, maar die was wat ouder en deed dat met n lepel

*** zwaait naar oef ***

@Mette

beterschap met Noof

@Nurse

wat goed van Roxanne ...tsja ze word grote zus, dus dan moet ze wel t goeie voorbeeld geven he?!!! (hoop dat t nu zo doorgaat voor jullie)

@Joni

wat n scheetje zeg en hij is al zoooo groot

Liefs

Mette sterkte met Noofje. Hopelijk is de koorts gauw weer weg!

Nursie ben zooooowww benieuwd!!!

Joni wat een onwijs leuke foto's!!! En wat ziet hij er al groot uit zeg! Wij hebben trouwens wel een tafelkleed en een placemat omdat anders het tafelkleed na iedere maaltijd vervangen kan worden hihihihi. Maar goed ik heb een antislip mat onder het tafelkleed liggen en 1 kant staat tegen de muur aan dus dat tafelkleed komt er niet zomaar vanaf en die placemat ligt er alleen tijdens het eten en dan houden we het in de gaten. Ze wilde wel 1 keer leunen tegen het overhangende tafelkleed toen ze stond dus toen vloog ze zo door naar voren hihihihi was erg komisch gezicht arme kind was wel een beetje geschrokken ze keek een beetje beteuterd snapte niet helemaal wat er gebeurde geloof ik hihihi. Ik geef Davina wel brood met beleg maar moet het dan altijd wel even opruimen en schoonmaken na afloop want ze wil het altijd persee zelluf doen en als je wilt voeren dan houd ze haar mond stijf dicht hihihi eigenwijsje.

Gucci hier ook rode wangetjes. Maar er is nog niks door qua kiezen hoewel het er wel aan zit te komen volgens mij.

Tinus gefeliciteerd met het eerste tandje! Wij hebben een speen van nuby speciaal voor als babies tandjes krijgen ik vind ze ideaal. Heb weleens een plaatje daarvan geplakt hier.

A1mee lekker aarde hihihihi. Ik heb ook nogal wat planten staan hier maar tot nu toe is ze nog niet in die potten gedoken gelukkig. Ze had meer interesse in de geur kaarsen onder de tv.

He Oef hoe gaat ie? Alles goed?

Tandenpoetsen. Mijn moeder vertelde dat ze vroeger op het cb zeiden dat als het niet lukt je het kind er ook gewoon op kan laten kauwen dan word het ook redelijk schoon. Hier gaat het eigenlijk wel goed ze vind de tandpasta erg lekker (muis van zendium). Maar erg goed en redelijke tijd haal ik niet want ook dan komt het zelluf doen weer naar boven dus als ze dan naar de borstel grijpt dan laat ik haar maar even er mee spelen (als ik tevreden ben over wat ik heb kunnen poetsen anders probeer ik nog even door te gaan) en dan gaat ze er dus op kauwen en sabbelen. Davina zegt trouwens Oma hihihihi. Denk niet dat ze al weet wat ze ermee zegt maar goed dat zal vast niet lang duren (mijn moeder helemaal blij natuurlijk hihihi).
He meiden,

Hier een ziekenboeg.. Toen we bij het sinterklaasfeest bij zus aankwamen ging het nog wel, heeft ze ook nog even lekker gespeeld. Maar op een gegeven moment werd ze het zat dus ik zou haar naar bedje brengen daar maar ze had behoorlijke koorts, dus de maillot in de azijn gehangen (tip uit de oude doos) en toen heeft ze een kwartier geslapen, toen werd ze weer wakker van het hoesten. Ze had ondanks de zetpil net 39,7 koorts. En als ze hoest kan ze het slijm niet goed kwijt, dus stikt ze er half in.. Zielig he..

Ze heeft wel onwijs leuke cadeau's gehad. Tess pakte ze voor haar neus uit; het kijken ernaar vond ze wel leuk.

Maar goed, we zijn dus alweer snel naar huis gegaan.

Tris is nu bisolvon aan het halen bij de weekendapotheek. Hopenlijk kan ze dan het vastzittend slijm beter ophoesten.

Noof ligt nu eindelijk te slapen,

x
Kaya eet al vanaf het begin haar boterham zelf. Ik heb van die mouwslabbetjes gekocht van Playgro (tientje per stuk). Ze zijn zooo handig! Krijgt ze die slab aan, boterham met jam/appelstroop of smeerkaas dr op en eten maar. Ook als ze zelf kwark of yoghurt kliedert... ehhh.... éét krijgt ze m aan. Ik vind dat die dingen standaard in een kraammand moeten!

Ikea verkoopt ze voor een paar euro alleen zijn ze hier steeds

uitverkocht!

En hier gebruik ik de sensodyne sesamstraat tandpasta. Dat is er 1 die gewoon naar tandpasta smaakt en niet zo'n raar nep-aardbeiensmaakje...

Joni: wat een onwijs lieve foto's van Boyd! Wat een prachtige oogjes heeft ie zeg!

Mainecoon: Zet je je koffie of thee ook wel eens op die tafel waar dat kleed op ligt? Zoja.... er af halen dan! Je wil niet weten hoe vaak kinderen zich verbranden juist door dat ze zich optrekken aan het kleed. Je zou het jezelf nooit vergeven!

Ben trouwens van de week gestopt met suiker te eten. Deed ik al nooit in mn koffie of thee, maar nu dus ook gestopt met andere zoete meuk. Had ik een zwak voor ontwikkelt na mn zwangerschap en ik merk dat mn darmen dat meestal niet zo waarderen. Je wil niet weten hoeveel suiker er overal wordt in gepropt! Joni was het geloof ik die ooit ontdekte dat de bambix (ofzoiets) toch voor 50% uit suiker bestond??? Nou, vriendin van me gaf me "light" muesli, zat gewoon ook 25% suiker in! Echt niet normaal meer wat producenten van levensmiddelen doen om je "verslaafd" te maken aan hun merk... BAH!

En ik moet zeggen, na een weekje voel ik me al een stuk beter! Ik ben niet op een dieet hoor! Drink ook nog wel eens wat wijntjes en gisteren bij bezoek 2 koekjes, ga niet echt overdrijven ofzo, maar gewoon, even afkicken van al die zoetigheid (en dat in dè feestmaand
Mette: een speciaal beterschaap voor jouw guppie:

Ik begin weer even boven aan deze pagina, want het is niet bij te benen!!!

Tinus, jahoe toch nog tandjes voor manuel!!!

Alleen een beetje jammer dat het slapen nu zo rot gaat....

Kan helaas geen antwoord geven op je vraag, Amber heeft namelijk geen speen.

maincoon, ik hoop dat je snel weer een goede verbinding hebt!

leuk dat ze al oma zegt!! wat zal oma trots zijn!

Hier ook tandenborstel kauwers! Krijg al kippenvel bij het idee, getsie, maar ze houden het allebi stug vol, zal toch wel lekker zijn!

Mette, jeetje wat een butnacht!!

Sterkte met je snotterende meisje!!

Ik hoop maar dat het vannacht beter gaat!

Waar is dat goed voor dan die maillot in de azijn??

Knorretje, hihi wat dachtje ik plaats een plaatje!! Neemt het halve forum in beslag!!

Joni, zal inderdaad een lekkere bende geweest zijn vanmorgen! Leuk altijd zulke varrassingen van die kleintjes met hun graaihandjes!

Wat een lieve foto's zeg!

Oef, he dact vind ik wel een idee, dat ik daar niet opgekomen ben...Amber zit ook steeds naar de tandenborstel te graaien!

Gucci, wat maf dat ze geen tandpasta hebben voor kleintjes! Geef je nu die voor 2 jaar of heb je een voorraad uit NL?

Knap hoor al 8 stappen!

A1mee, getsie lijkt me nou niet echt aantrekkelijk potgrond....

jammer dat het cadeau nog niet echt aanslaat....

Ga zo eens op HM kijken!

Lijkt me handig ja zo'n slab!

Je doet je zelf wel wat aan ja om juist nu te minderen met suiker!!

Nurse, lekker dat het slapen weer goed ging!

We zijn vanmorgen weer even in ons huisje wezen kijken!!

Hebben nog wat deals gesloten over meubels die we over kunnen nemen! (computerkast in de woonkamer en bed en kast in Amber haar kamer!!, eerst konden we die laatste niet over nemen, maar ze hadden zich bedacht!) En we zijn nog steeds helemaal verliefd op het huis, kunnen niet wachten tot het 28 maart is!

Tandenpoetsen en nagels knippen: ik heb voor Justin destijds zelf een liedje verzonnen om het allebei wat makkelijker te maken op de wijs van 1,2,3,4 hoedje van papier! 1,2,3,4 poetsen/ knippen hier...daar, 1,2,3,4 poetsen/ knippen met plezier. Poetsen/ knippen hier ...daar alle tandjes/ vingertjes na elkaar 1,2,3,4, poetsen/knippen met plezier! werkt best moet ik zeggen!

Marloes
Hallo.... nope, nog steeds niets hierzo.

Wilde even op Joni reageren, op de vraag waarom Roxanne nu wel doorsliep/ slaapt(?) Enne, Mooie foto's van Boyd!!!

Haar ritme zag dr zo uit:

8:00 fles

10:30 fruit

12:30-13:00 boterham daarna fles en naar bed

16:00 wakker, wat water, koekje/rozijntje

17:30 warme maaltijd/ danoontje

20:30-21:00 fles en slapen.

Met dit schema komt/kwam ze dus 's nachts.

Dr fruit eet ze niet helemaal op 's ochtends omdat ze nog vol zit van die fles van 8:00.

Nu hebben we het fruit verdeeld, ze krijgt ook nog wat om 19:00-19:30 en tot nu toe heeft ze 2 vd 3 keer dr mee doorgeslapen...

Weet niet ofdat t em hier in zit maar toch...

Owja, en nog iets wat we hier nog niet eerder hadden meegemaakt, vanmorgen toen ik de fles van 8:00 ging geven zat ze rechtop in bed aan de hoofdeinde.. betekend dat ze dus zelf van lig naar zit is gegaan.. nog niet eerder vertoonde kunst!

Oh, en voordat ik t vergeet:

Mette, meis, heel veel beterschap met jullie prulleke!

Ga nu lekker op de bank liggen...

Klinkt misschien stom, sta op t punt te moeten bevallen, maar nu de kleine rustig is en ik zo achter de computer zit, vóel me niet eens zwanger hahaha!

Fijne avond allemaal!!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 02-12-2007 21:37
Reden: was wat vergeten :)
% gewijzigd
A1mee we zijn heel erg voorzichtig met hete vloeistoffen en die staan altijd wel buiten bereik. Wij hebben trouwens ook van dat soort slabbetjes alleen gebruik ik die nog niet. Dingen die met een lepeltje moeten zoals yoghurt krijgt ze nog gevoerd.

Nurse lekker dat je je nog zo goed voelt zo op het einde!

Mette heel veel sterkte met je kleine meisje!
Hallo Meiden!

Ik ben ut, Anissa mams van Lina geboren op 19-12-2006.

Heel af en toe kom ik hier om te kijken hoe jullie het allemaal maken...super leuke verhalen en eerlijk gezegd ben ik jaloers op julie contact....helaas heb ik het pokke druk met werk/kindje/zwangerschap en eigenzaak....ik kom werkelijk nergens aan toe...laat staan gezelli kletsebesse op het forum.....ben sinds vandaag met zwangerschapsverlof, dus heb ik eindelijk weer een beetje rust en tijd voor mezelf vandaar ook weer mijn berichtje op dit forum. Nou khoop dat ik alles oke met jullie en jullie kleintjes gaat en tot gauw hoop ik ;)))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven