December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Bleeeegh, heb geen zin meer! Moet nog anderhalf uur werken maar heb alles wat af moet inmiddels wel af. 't Is hier helemaal in de feeststemming inmiddels, het totale aantal voor morgenavond is 193, nog nooit zoveel mensen gehad! Ik heb er best zin in eigenlijk. Wel jammer dat ik zwanger ben en dus niet kan drinken. Maar goed, we zien wel hoe lang ik het vol hou. En het hotel heeft me een executive suite gegeven (ik ben hun voornaamste contact, dus ze moeten een beetje slijmen, haha), dus als ik het zat ben kan ik heeeerlijk luxe gaan slapen!

Wij hadden ook zowaar een ziek kindje vannacht. We aten vis en wortels gisteren en dat is bij haar gewoon helemaal verkeerd gevallen. Tot vijf (!) keer toe overgegeven. We hadden haar na de eerste keer bij ons in bed gelegd (er kwamen hele stukken wortel uit, dus wilde er liever naast liggen als het weer gebeurde) en heb daarna tot vier keer toe een schone handdoek onder haar kunnen leggen. Gelukkig gaf ze het steeds wel op tijd aan, begon ineens heel driftig te kletsen uit het niets en hup, daar kwamen de stukken vis en wortels weer! Verder niet ziek en ze sliep ook gewoon weer verder iedere keer. Wat dat nou geweest was? We hebben alledrie hetzelfde gegeten, dus snap het niet. Maar goed, vanmorgen was ze weer de oude gelukkig.

Zij is trouwens tegenwoordig ook zo aan het swingen als ze muziek hoort, schattig is dat he!

Nurse, wat doet M eigenlijk dat ie ieder jaar een paar maanden vrij heeft? En betekent dat dan dat ie de rest van het jaar heel veel uren maakt?

Hee Knor, je had die kaart nog helemaal niet open mogen maken!!

Oh bugger moet even wat gaan doen. Kom vanavond ws nog wel even langs, Vent is naar een concert. Alhoewel de Toy Show is op tv vanavond, dat is echt de meest belachelijke show ooit, maar ik kijk elk jaar! 3 uur lang wordt er allerlei speelgoed geshowed door hele rare kindertjes met glitters op hun gezicht en naveltruitjes aan die dan ook nog dansjes doen. Waar ze die kinderen ieder jaar vandaan halen mag Joost weten! Zó kitsch en zulke slechte tv dat je wel móet kijken!
Oef

Wat een mijlpalen ineens vandaag !

Ik merk dat Boyd af en toe zomaar per ongeluk los gaat staan. Hij staat dan eventjes stevig op zijn beentjes en valt dan weer tegen mij aan. De gezellige tijd van vallen gaat weer aanbreken...

Mette

Het hotel bij de cursus was prima. Heerlijk gegeten ook en gelunched en ontbijt. Niet verkeerd. Het lag midden in de Veluwe tussen de bossen.

Tinus

Ik had gelukkig niet het gevoel dat ik nu thuis moest zijn, nu Boyd ziek was. Ze redden het prima zonder mij. En als ik thuis ben, kan ik toch ook niet veel meer voor hem betekenen dan opa oma al voor hem doen.

Dat eh eh van Boyd is ook vaak als hij wat wil of iets duidelijk wil maken. Grappig is dat he?

Verder komt nu ook vaker de letter P om de hoek kijken, begin van pappa???

Ga jij lekker vroeg naar bedje toe? Jij kan dat wel gebruiken. Als ik Boyd echt hard hoor huilen, haal ik hem er wel uit. Ik herken de soort huiltjes nu wel. En hij huilt bijna nooit in bed, dus als hij huilt is het echt geen aandachttrekkerij, maar is er iets aan de hand.
Oh paniek is alweer over. Stond er eentje op het vliegveld te mekkeren dat haar vlucht geannuleerd was. Dus moest even haastjerepje een andere regelen. Tsss, denken ze dat ik een secretaresse ben of zo? Oh wacht, dat ben ik ;o)

Leah is volgens mij best wel sloom als ik zo hoor dat sommige kindjes hier al echte woordjes zeggen! Ze roept de hele dag door, Yes, Yes, maar volgens mij weet ze niet wat het betekent. En als ik zeg, kijk, poes, dan zegt ze toes, maar da's gewoon naäpen!

Ooow ik ben zo'n ontaarde moeder geloof ik, ben ik even blij dat we geen sinterklaas hebben hier, ik zou gek worden om nóg meer cadeautjes te moeten kopen! En dan nog creatief moeten zijn ook!!

Vent is dinsdag jarig en ik bedacht me gisteren dat het vast ook wel leuk is voor hem om ook wat van z'n dochter te krijgen, dus gisteren in mijn lunchpauze nog even gauw wat gekocht. En we hebben ook al tig cadeautjes gekocht voor kerst, pfff, vandaag pay-day maar ben volgens mij nu al bijna blut!

Hola

@Tinus

Heb echt keiveel zin om naar NL te gaan (en eigenlijk ook om er voorgoed te blijven, maja es kijken of we t ook echt kunnen gaan doorzetten) wie weet als ik dalijk 1maal weer aan t werk ben het mss niet es meer wil!!!

Het grappige is toen mn moeder die paar dagen hier was, sliep ze al om 21 uur en me moeder is weg en huppakee gaat ze pas om 23.00 uur slapen.... eerder is ze gewoon niet in bed te krijgen....ach wie weet als ze groter is!

@Marloes

oooh wat lief, oorbelletjes!!! Hier in Spanje is het vrij normaal om direct na de geboorte al gaatjes te schieten.

Melinda mag van mij oorbelletjes als ze er zelf om vraagt (ik was 2jaar)

@Knorretje

ja we hebben ons eige Kuifje! hihihihihi, wat stoer zeg! echt onwijs leuke foto

*** zwaait naar Oef ***

@Kidon

ja ze groeit echt hard...de meeste hier denken dat ze al 1 jaar is...maar goed, de spaanse zijn sowieso al n stuk kleiner dan mij!!!

Ooooohhhh heerlijk zeg een eigen zwembad. En Duplex dat is leuk!!!

Als de zon schijnt is het lekker, maar smorges en savonds is het hier koud!

@mette

wat ben je weer lekker melig moet altijd lachen om je opmerkingen, die zijn echt heul grappig (zie t vaak ook helemaal voor me)

@Nurse

das nou altijd....

@Oef

Yeay! wat goed. Brian welkom bij de club!!!

@Iedereen

n hele dikke

Liefs

GUCCi

Hmmm... Er hangt hier al bijna een kwartier een politieheli boven het dorp en ik weet niet wat er aan de hand is. Als ik ergens een hekel aan heb is als er iets aan de hand is en ik weet niet wat.....
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Goedemorgen meiden!

Tris is even met Noof naar zijn Oma, dus ik kan even rustig douchen, en de rijmpjes in de computer zetten. Als ze terug zijn kan Nova nog even naar bed daarna even de stad in.

Knorrie; wat was er nu uiteindelijk?

Nurse; en weer een valse start vannacht?

Fijne dag allemaal!

xx
maar 3x vals starten is diskwalificatie hoor! Dus nou maar voor t echie :P

*Oef zwaait even naar iedereen voordat ze verder gaat met dvdtjes branden voor Brian*
Hey Mette!

Lekker zo'n rustig ochtendje! Nou, hier niet hoor! Vriendlief was moe vanmorgen, dus ik eruit voor Joeri. Pap gegeven, was al een strijd. Schema moet een beetje omgegooid vandaag omdat we om 14:30 uur vertrekken naar broer vriendlief om sinterklaas te vieren. Normaal om dat tijdstip slaapt Joeri, dus nu moeten we echt alles omgooien. Fruit is een half uur eerder gegeven, brood gaat er een uur eerder in en dan pas naar bed (normaal na het fruit al)

Ikhoop dat meneer het een beetje volhoudt, hij is nu al aan het miepen zo nu en dan! Grrr! Vriendlief is nu inmiddels taart en andere boodschapjes halen voor morgen, dan over anderhalf uur ga ik Joeri zijn broodje geven en hoop ik nog even te kunnen stofzuigen en kan ik douchen.

Was is opgevouwen en zonodig gestreken, afwas is gedaan, gedicht voor surprise voor 5 dec is geschreven, Joeri wordt vermaakt, (zit nu gelukkig in zijn box!) en ik? Ik ben nu al moe!

Oh, en Mette, heb je je mail al gelezen? Anders sms ik je wel even vandaag of morgen.....

Wat er gister nou was? Nog geen flauw idee. Ze denken dat er iets was bij een supermarkt bij ons in het dorp, maar mijn ouders waren daar gisteravond en als het een overval was geweest was de winkel hoogstwaarschijnlijk gesloten geweest end at was nu absoluut niet het geval. Erg vreemd en vaag allemaal dus nog... Ik ga nog even zoeken of ik iets kan vinden, ben nog steeds wel heel nieuwsgierig! Zo'n heli een kwartier boven het dorp is niet niks!

Ja, Nursie, weer een valse start vannacht of ben je al bezig? Spannend!!!!
*zwaait vrolijk terug naar Oef en Brian!*
ha knor!

druk dagje al achter de rug zeg!

Hier ook het schema in de war. Wij gaan vanmiddag naar een receptie maar tot nu toe wil Brian nog helemaal niet slapen haha. Volgens mij zit er storm in de lucht.

Ik baal ook best wel dat Joeri vandaag zijn schema niet kan volgen, morgen wordt ook al zo'n druk dagje en kan hij ook al zijn schem niet volgen.... Receptie vanmiddag? Leuk of niet?

En ik moet nu ook nog best veel doen, heb alleen even geen zin.....
zo alles staat klaar voor sinterklaas.. de wasmachine is weer kapot, maar dat maat het vervoeren van de sintcadeaus naar mijn ouders (waar we het vanmiddag vieren) wel makkelijk.. Gewoon tussen de was... Net even snel 4 gedichtjes gemaakt (ik dicht erg makkelijk). Tja want we zeiden wel dat we niets voor de volwassenen deden, maar de piet zonder veer snapte dat niet. En ik heb geen pietendiploma (wie het niet snapt, verwijs ik naar het sinterklaasjournaal, is erg leuk!!!)

Vanmorgen even bij AH foto's laten maken van Casper. Renske wilde niet meedoen... Potverdorie. Maar volgens mij waren ze van Casper wel leuk, ben benieuwd. Nu ligt meneer te slapen en als hij wakker wordt gaan we door...

Casper is gelukkig weer opgeknapt, alleen slaapt hij nog wat meer...

Fijne receptie gewenst oef, iets met Sint??

wat ga je morgen doen knorretje, dat jullie weer zo'n drukke dag hebben.. spannend trouwens zo'n politieheli.. Ik ben ook altijd nieuwsgierig.. Hier vliegt de traumaheli regelmatig over en ik ben dan ook altijd nieuwsgierig.. Eigenlijk vind ik dat het niet mag.. Hoorde trouwens gister een vervelend verhaal. Mijn collega heeft al jaren een oppas in huis, is deze vrouw vorige week overleden na een hersenbloeding. Zo rot.. Ook voor de kinderen, die kennen de vrouw ook al 10 jaar, ze was pas 55 jaar.

gucci, wat een ritme, 23.00 naar bed.. En hoe laat wordt ze dan wakker. Hier is Casper al rond 19.00 uur best moe.. Zeker nu

ainnee, ontaarde moeder valt wel mee hoor, je hebt de cadeaus toch nog op tijd.. Tip, koop dingen in de aanbieding als je wat tegenkomt.. Ik heb eigenlijk niets hoeven te kopen, alleen even naar de action geweest om een paar dingetjes erbij te doen.. een autotje in de schoen enzo.. En gelijk weer extra gekocht voor verjaardagen of cadeautjes voor anderen.. Nu moet ik alleen opletten dat REnske niet meer in de kast kijkt, want anders is het wel gek dat de sintcadeaus daar al lagen.. Hoe was je feest?? En hoe was je hotelkamer?? Ik snap die luxekamers nooit zo, want je slaapt er alleen maar...

toy show, ik dacht al dat ken ik niet, maar het is natuurlijk in ierland...

nee hoor joni, niets geen wedstrijd op het KDV. Maar knutselen is mijn hobby, maar omdat ik het vaak druk heb, wil ik het wel doen als ik het ergens voor doe. Die ernies had ik in 2 uur gemaakt (van bedenken tot alles kant en klaar)

Zo, nueven kijken of casper al wakker is, want Renske is moe en dan kan ze lekker in de auto gaan slapen..

liefs, sannie
Hey meiden!

Vannacht geen valse start gehad , wel kwam Roxanne om 2:30 voor een voeding... heb de babyfoon aan M. gegeven met de boodschap dat ie maar moest kijken wat ie ging doen met dr.

Na een half uur laten mopperen dat overging in duidelijk krijsen/huilen is ie dr uit gegaan en heeft ie toch maar een fles gemaakt

('maar' 120ml, 4 schepjes) die heeft ze voor de helft opgedronken, schone broek aan en huppa, terug naar bed.

We zijn dus duidelijk aan het afbouwen qua drinken betreft want bij mij slurkte ze 's nachts zo een papfles van 240 ml weg.

Nu ligt ze weer op bed voor de middag maar ze slaapt nog niet...

Ga nu snel mn boodschapjes uit de auto halen..

Dikke kus aan iedereen en sorry voor wederom mn ego berichtje... zal zo eens even proberen terug te lezen!
hello ladies!!

Jahwel hoor.. ook Merijn heeft sinterklaas in het echt mogen ontmoeten. Vanmorgen zijn we bij R. op zn werk geweest.. allemaal kindjes, Merijn keek zn ogen uit. We hadden de kinderwagen meegenomen in geval dat ie erg moe zou worden. Op het moment dat de eerste pieten binnen kwamen lag hij dan ook heerlijk te duimen en alles rustig te bekijken... krijgt ie gewoon een pepernoot op zn koppie!! Huilen natuurlijk... was wel zielig... ook hebben we een stukje gefilmd, 2 minuten, maar wel precies het stukje dat ie die pepernoot op zn koppie kreeg.

Hij heeft van de sint een speelrups gekregen... hij zat er in de auto terug al op de trommelen. Groot succes. Nu ligt ie al weer een tijdje plat. Hij was kapot!!

Ik ga nog even bakkie koffie doen en dan gauw wat in huis voordat die kleine weer wakker wordt.. tot snel!!
ahhhh Loewyz, arme Merijn met die pepernoot !! Wel leuk dat het zo'n succes was !!

Zo gedichten zijn af (ook die voorP maak ik altijd). Floortje ligt al een uur te kletsen dus ik ga haar er maar uithalen zo. Ze was wakker gegild door Timo die eerst een uur lag te zingen (nou ja, gillen/zingen) en die slaapt nu.

Maar we hebben zo sinterklaas dus ben benieuwd hoe lang Floortje het vol houdt.

Vanacht weer drama. Ik was naar een verjaardag en P sporten. Ze was wakker vlak na dat we weg waren, toen ik thuis kwam tot P thuis kwam (denk ik ik was als een blok in slaap gevallen) en die heeft haar een fles gegeven waarna ze nog heeft liggen klesten. Dusssssss Ik ben blij dat ik zo moe ben dat ik de helft niet hoor.

Dan lijkt het snal dat ze dinsdag terecht kan maar het duurt erg lang op zo'n manier. En dan is het dinsdag niet ineens opgelost.

Sorry, ff zeiken hoor

Nurse; we willen ook geen valse start !!!! We willen een echte !!!!

Allemaal fijn weekend !!
Sannie; Timo wil ook vaak niet hoor. Zeker niet als hij merkt dat wij er van balen :-) Maakt het extra leuk haha
Zoow, dit tijdbommetje meldt zich weer ... Roxanne slaapt als een roosje, mn was draait, boodschapjes opgeruimd, gehaktballen liggen al in de pan dus ik kan dr even voor gaan zitten.

Begin bovenaan deze pagina hoor... (spannend trouwens, op het topic van dec 2007 zijn dr al een paar bevallen!)

Eens even kijken:

Loewyz:

We hebben nog even geen ander opzetstuk oid gekocht voor de kinderwagen... M. is verlopig nog thuis dus als we op pad gaan ligt de kleine in de bak en Roxanne in de buggy.. hoe we het gaan oplossen als M. weer is werken.... zien we dan wel, zo'n ding is zo gekocht denken we dan maar...

Joni:

Knap van jullie mannetje dat ie dat snapt van die blokjes! Roxanne is meer van het smijtwerk

Dat abbelen doet ze trouwens ook, hele verhalen en lol dat ze dan heeft.. echt geweldig om te zien hoe ze zich vermaakt zo in de box!

Slaapt Boyd de nachten nu eigenlijk door of niet?

Knor:

Ik krijg dr tegenwoordig ook niet meer in als 1 boterham... achja, ze zullen wel weten hoeveel ze nodig hebben denk ik dan maar...

Weet je inmiddels wat dr met je bestelling is gebeurd? Vaag hoor?!

En een favoriete datum? eeuuhh, nou, ik vind de 8e een mooie dag en anders de 12e, is een speciale datum voor mn oma, was dr vader namelijk jarig.

Vaag verhaal trouwens over die heli! (hoezo nieuwsgierig! )

Oef:

Een shakira fan!? Hahaha! schattig! Roxanne danst op alles, van duitse muziek (wwagghhhh!!) tot op R&B.. als dr maar een lekkere sound inzit.

Owja, 'in de maneschijn' (ken je dat liedje?) vind ze geweldig en kan ze ook de gebaren meedoen..

En was je kerel trots op zn mannetje? vast wel!!!

Stapjes los!? Knap zeg!!!

Mette:

Aaaaahh Nova ookal zo'n fuifnummer! lief is dat hè dat dansen! ons meisje kent ook van die coole moves allemaal!

En nou! je verdient idd een chocomuis! heb je dr eentje gevonden? Anders misschien even een valletje zetten?

Tinus:

Al weer een beetje bijgeslapen meis? Hoe is het nu met Manuel?

Ik heb wel wat meer rust in mn hoofd ja alleen soms word ik overvallen door een onrustig gevoel dat ik íets móet gaan doen.. poetsen, wassen kan me dan niet schelen... echt heel raar... Enne, ik was bij Roxanne bevallen met de 40 wkn en 3 dgn... de 20e ipv de 17e

Ainne:

Wat sneu dat jullie meisje zo ziek was! gelukkig voelt ze zich al beter!

En ookal een swingmeidje! kan dr niet over uit hoe lief ik dat vind!

M. werkt in een soort van groenvoorziening, werkt van Maart tot December want in de winter groeit dr niets en zit ie thuis. Kwam vorig jaar en dit jaar geweldig uit, andere jaren wilt/gaat ie dan tijdelijk iets anders gaan doen totdat ie dan weer bij deze baas weer aan de slag kan, maar goed, zoals ik al zei, met een kersverse baby straks is het heeeeeeeeeeerlijk samen thuis te zijn! dus dan gaat ie de WW in.

Hoe voel je je verder trouwens? je bent nu hoever precies?

En wat heb je eigenlijk gekocht voor je kerel?

Gucci:

HI!

Sannie:

Wat leuk: foto's van Casper! Jammer dat Renske niet wilde... en idd handig, cadeutjes vervoeren in de was!

Wat een naar verhaal dat van die oppas... 55 jaar... jong hoor..

Ben ik weer bij?! Hé! ik ben weer bij?!!?!? \\:-)//

Nou, nog een paar dingetjes:

Box:

Gebruikt iedereen hier nog de box? Wij wel, vind het echt ideaal dat Roxanne zich dr zo goed in kan vermaken!

Rok:

Iemand voreg pas nog naar mn rok! Die lag dus gewoon tussen mn (strijk)was... schele die ik ben!

Vanavond gaan we naar mn ouders, een avondje borrelen en Roxanne mag dr schoentje zetten Mn schoonouders komen ook.

Zo, dat was ie weer! heb best mn best gedaan... ja nu zit ik nog redelijk lekker, straks met mn onderkantje opgerekt zal wel weer wat minder lekker zijn

Groetjessssssssssssssssss
Owja! en Roxanne kan dus met gemak gaan staan in de box maar sinds deze week gaat ze zelf ook weer zitten... erg gemakkelijk.

xx
Knor; je woont toch niet in Limburg ?? dat is er gister gezocht naar een somalis (schrijf je dat zo ??) jongetje. Nachtmerrie van elke moeder. Gaat met zusje spelen op straat en is ineens weg. Gatver !!

Gucci; pas om 23.00 uur slapen ?!?!?! Men, dan heb je zelf toch niks aan de avond ?? Maar daar is het ritma vast ook anders dan hier.........

Ainne; wees blij dat je dat niet hebt. Wordt er gek van. Vandaag en morgen weer naar brabant (tegen mijn zin, wordt er nog boos van) met kids die nauwelijks slapen, nee wordt echt gezellig morgen !!

En ik denk dat ik 3 dozen speelgoed aan arme kindjes kan geven......

Ohhhhh hoop dat ik vanavond vroeg naar bed kan, loop alleen nog maar te zeiken.......
Brusje zit dus nog steeds ìn Nurse

Eerst ff ego, heb nl niet zoveel tijd om alles terug te lezen!

Heb echt onwijs leuke maar retedrukke dagen achter de rug. Donderdag met honden, kinderwagen en kind op pad naar mn ouders. Kaya daar gedropt en toen door naar mn werk en na het werk weer door naar Den Haag. Ik was kapót toen ik daar aankwam, maar hee, je moet er wat voor over hebben!

Het concert was echt te gek. Vriendin van me had een barkruk voor me geregeld dus ik zat tegen het podium aan en heb alles vanop de 1e rang meegekregen. Die gasten zijn wel briljant zeg

Voor het concert nog een grappige aktie... Ik moest naar de wc (tijdens voorprogramma), dus ook maar even ceedeetje gekocht. Ik nog gevraagd naar een ceedee van t voorprogramma maar die hadden ze niet. Nog even kijken bij de sjirts, raak ik aan de praat met het meisje wat ze verkoopt. Heel leuke meid en toen er een klein manneke haar een cocktail bracht zei ik iets van "doe mij dr ook maar 1" Hij lachen en zeggen dat ik daar zelf maar voor moest zorgen want het had hem al moeite genoeg gekost. Gast vertrekt weer, zegt zij: "You just met the drummer"... Wistikveel hahaha!

Dus wij weer door ouwehoeren, nodigt ze me uit voor het concert in Antwerpen volgend jaar! Ik ben gewoon de gast van de Editors zelf Wahaha... en ik ging alleen maar ff pissen!

Enniewees, hoop biertjes en tequila's later weer naar huis gegaan. Helaas maar een paar uur kunnen slapen en alleen maar file op de terugweg. Ik was dus nog kapótter toen ik gistenavond eindelijk thuis was.

Wel onwijs geweldig om je kleintje na zo'n dag weer te zien. Kaya begon heel enthousiast te doen toen ze me weer zag, kreeg ook allemaal kwijlkusjes van dr

Ga nu nog even eten voorbereiden want we krijgen vrienden over de vloer...

Nog even snel dan:

Amber alweer 1 jaar Ik zag dat ze oorbelletjes heeft gekregen! Stoere chick hoor, nu al piercings! Ik heb nog aan haar gedacht toen ik naar Den Haag reed en in mn gedachten een verjaardagsliedje voor dr gezongen (beter dat het in gedachten was want dat wil ik zelfs de honden niet aandoen hahaha!)

Nu moet ik echt wat gaan doen, vrienden zijn hier al over een half uur!

Voor iedereen een heerlijk avondje die Sinterklaas gaat vieren. Wij vieren het pas volgende week zondag, dan is mijn neefje weer bij zijn vader.

Ainne

Boyd zegt ook nog geen woordjes hoor. Alleen nog onduidelijke praat. Nazeggen doet hij ook niet.

Knor

Jij met je politie-werk moet toch wel weten wat die hele deed daar.

Loewyz

Geweldig dat je net filmde dat de pepernoot op Merijns hoofd landde. Dan wel weer zielig dat hij moest huilen.

Nurse

De box gebruiken wij nog steeds hier. Als ik naar de wc moet of even naar boven dan doe ik hem erin. Ook als we de openhaard aan hebben gaat hij er standaard in.

Boyd slaapt nu de laatste paar dagen ook weer niet door omdat hij ziek is geweest. Zijn avondeten gaat slecht en hij gaat dus niet met een volle buik naar bed.

Het is vaak een paar dagen dat het goed gaat met doorslapen en dan wordt hij of ziek of verkouden en gaat slecht eten en zijn we snachts weer met hem in de weer. Het zij zo.

Flodder

Knorretje woont niet in Limburg, dus dat was het niet.
Hi!

Even kort want we krijgen zo bezoek: De buurtjes komen op de borrel. Wel gezellig!

Maarre... ik zei vorige week toch dat ik het vermoeden had dat Manuel eindelijk een tandje aan het krijgen was... Nouououououououou HET IS ZOVER HOOR: het eerste tandje is door!! Poeh, eindelijk zeg! Heeft ie het mooi gered voor zijn 1e verjaardag!

We zien heel duidelijk een wit puntje in zijn onderkaakje. En het tandje wat er naast komt is ook een beetje zichtbaar dus misschien komt die er snel achteraan.

Wat alleen wel rottig is, is dat hij nu zijn speentje steeds uitspuugt. Ik denk dat het zeer doet met die speen, maar zonder speen kan hij nooit in slaap komen. Vanmiddag heeft hij ook alleen maar liggen huilen in bed en niet geslapen, dus heb ik hem er toen maar uitgehaald. Hij was dus wakker van 12.30 tot 19.00 en dat is heeeeel lang voor hem. Meestal slaapt hij van 10 tot 12 en van 15 tot 16 ongeveer. Hij was overigens wel weer vrolijk nadat ik hem uit bed had gehaald hoor. Toen ik hem om 19u in bed legde wilde hij weer zijn speen niet maar ik ben maar weggelopen en heb hem huilend achtergelaten. Gelukkig was hij zo moe dat hij binnen 5 minuten sliep. En nu hoop ik zooooo dat hij de hele nacht lekker doorslaapt anders krijgen we vannacht weer een probleem.

Jp heeft 6 dagen en een avond gewerkt deze week dus die zit er echt doorheen. Ik hoop dus echt dat Manu lekker blijft slapen! Voor de zekerheid hebben we wel dentinox gesmeerd, hopelijk helpt het.

Vanmiddag ben ik met Manuel naar de Hema geweest en heb allemaal verjaardagsspullen ingeslagen: tractatie-dingen, slingers en ballonnen! En ik heb vanmiddag alvast geknutseld op de tractaties, ik heb de helft klaar. Het zijn een soort cadeautjes geworden (pakjes met gekleurd papier) en daarin zit een mini-ontbijtkoekje en een speeltje. Ben er wat vroeg mee, maar als ik het eenmaal in huis heb wil ik er altijd meteen aan beginnen, hihi...

A1mee: Wat gaaaaaf, The Editors! Ben ook wel fan! En jij straks eregast in Antwerpen, da's helemaal stoer!! Toch wel een positief punt van het stoppen met de bv: je kon lekker drinken!

Nurse: Haha, ja dat was ik die naar je rok vroeg. Fijn dat je hem hebt gevonden! Leuk dat Roxanne nu al kan staan en zelf kan gaan zitten! Bij Manu zat daar echt wel 5 weken tussen, best lastig. Kan ze ook al een beetje kruipen/tijgeren?

En ja hoor, vannacht heb ik heerlijk geslapen. Manu sliep van 19 tot 6 en na zijn flesje heeft hij nog even liggen klieren en viel toen in slaap tot 9.15. Best leker dus! Desalniettemin ben ik onwijs moe...

Echt super dat M nu zo lang thuis is. Dat is volgens mij echt heel belangrijk voor de band tussen papa en kind. En hij kan lekker helpen met Roxanne en het huishouden. Zal wel wennen zijn voor jou als hij na die lange tijd weer aan de slag gaat.

Floddertje: Nog altijd van die klotenachten bij jullie... poeh zeg. Ik hoop zo voor je dat ze Floortje snel kunnen helpen met die oortjes. Het arme meisje!!

Sorry hier laat ik het even bij. Ik kom morgen weer!
Zo ff kort berichtje van mij weer. Alles goed hier zitten alleen nog steeds zonder eigen internet verbinding en alleen de laptop van Den heeft een netwerk kaart die goed genoeg is om het netwerk van de buren op te pikken. En nu is Den ff bezig met een grote schaal tiramisu maken en kan ik mooi ff achter de laptop. Dikke knuffel voor iedereen en als ik weer internet heb zal ik wel weer wat vaker langskomen.
Even snel, speciaal voor onze Manu;

YIEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Eindelijk een tand!

Yeah yeah yeah!
Soohee, daar was ik weer

Vanaf 1.00 is ze ieder uur (of vaker) huilend wakker geworden. Fles geprobeerd maar die hoefde ze niet. Na de speen weer gegeven te hebben ging ze wel weer slapen steeds maar ze bleef heel onrustig in haar slaap Was echt zielig..

Ze is nu wel heel lief aan het spelen, maar ze is erg verkouden..

Dit was het weer even voor nu,

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven