December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
quote:Yora schreef op 29 november 2007 @ 18:16:

Stuurt iedereen trouwens verjaardagskaarten per post?? Dan loop ik al wat kaartjes achter namelijk!!Jaaa maar als Yoraatje er ook 1 wil moet ze wel haar adres op HM zetten!!
Flodder wat balen van Floortjes oren zeg! Ik ben er iedere keer ook onwijs bang voor omdat zowel manlief als ik vroeger ook echt van die orenkindjes waren. Maar zover zo goed er is hier nog niks aan het handje *klop* *klop* *klop* hihihihi. Maar iedere keer als we op het cb zijn of ik moet bij de huisarts zijn en Fienepien is mee laat ik meestal toch kijken ben er toch beetje bang voor.

Marloes gefeliciteerd met Amber!!! En ondanks dat ik het zelf nooit zou doen vind ik het wel leuk staan bij Amber die oorbellen.

Ainne en Yora tsja ik heb zelf eigenlijk ook helemaal geen kaartjes gestuurd! Maar goed jullie zijn allemaal wel in mijn gedachten hoor. Ik ben benieuwd of we over 10 jaar nog steeds allemaal contact hebben ...........
Even snel want ben druk druk druk met mijn surprise en gedicht!

Maarrrrr... Amber, gefeliciteerd!:

En hier een foto van Joeri, deze doen we op de taart! (met zijn knuffel Robijntje...moeten alleen nog even een stoere naam evrzinnen voor de beer!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
leuk Marloes oorbellen! Heb je gaatjes laten prikken? Ik dacht dat ze dat niet deden met die kleintjes? Of zijn t plakoorbellen(die zijn ook leuk haha)

Yora ja ik stuur wel kaartjes aan de meiden die hun adres op HM hebben staan. Maar voel je niet verplicht hoor om er een aan Brian te sturen! Tis wel leuk natuurlijk om te krijgen ;)

Jemug wat heeft Joeri een mega-kuif zeg hahaha. Hoe hoog ga je m laten groeien?

En Nursie als ik het goed begrijp is M vanaf nu weer een paar maanden vrij?

Nou kom maar op dan he met Roxanne dr brusje!

Mainecoon of we over 10 jaar nog contact hebben? Tja contacten komen en gaan maar de kans is best groot dat er nog steeds een aantal van ons aan t beppen zijn hoor. Mijn zusje heeft ook al 7 jaar forum-vriendinnetjes. Soms een paar maanden geen contact dan opeens weer heel veel.

Gister was leuk met die vriendin van me. Totaal verschillende levens ondertussen, zij nog in de backpack-ik zie wel-kan ik hier ergens pitten-modus en ik echte huismama. was wel grappig. Ze kwam binnen met in dr rugzak haar eigen boterhammetjes zaten Brian en ik net gezellig aan tafel ons boterhammetje te smeren. was wel een geinig contrast.

Had haar er voor aan gezien om ff een wasje te draaien bij me maar dat heeft ze toch niet gedaan. Nee was heel leuk en lekker bijgekletst tussen het spelen met Brian door.
Amber Gefeliciteerd!

Ik ben zo moe, ga lekker naar bed.

xx
Oh ja Flodder wat onwijs balen van Floortje dr oren. Tja dat ligt natuurlijk ook klote met oorpijn. Misschien weer buisjes? Brian heeft nu 2x oorontsteking gehad en ik hoop dat het wegblijft vanaf nu.

Krijgt ze nu weer antibiotica?
He shit, zit een hele lap tekst te maken, maar ik wilde een pagina terug om nog meer op de rest te reageren is mijn tekst onderaan weg, dat kan dus blijkbaar niet???

Nou even kort dan maar.

Marloes, van harte gefeliciteerd (mag het nog?) HAPPY BIRTHDAY TO YOU...IN DE WEI STAAT EEN KOE....EN DIE KOE ZEGT: I LOVE YOU..............HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!

Wat is ze verwend zeg! Wat een leuk kado's!! Heeft ze het leuk gehad? En wat een schattige oorbellen, Te leuk gewoon!!

Nurse, pffffffffffffffffffffffffffffffff ik word al moe als ik het lees, het is alweer een jaar geleden dat ik nesteldrang heb gehad. Maar nu kun je toch wel rustig aan gaan doen of niet? Ik had toen een heel lijstje die ik ging afstrepen, hoe bedoel je zwanger, hahhahaha. Maar ga maar lekker achteruit hangen nu hoor! Mannetje nu vrij? Dan kan brusje komen he?

Gucci, wat een schattige foto's van Melinda, die wordt ook al echt groot he? Erg he als je afscheid moet nemen van familie. Maar je ziet haar dus snel weer. Ik woon nog steeds op Ibiza, maar ben van een penthouse naar een duplex verhuisd met een eigen zwembad. Dus dat is in de zomer wel heel lekker natuurlijk! We wonen nu direct aan de golf baan, dus ook lekker rustig.

Hoe is het weer bij jou?

Mainecoon, gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk!! Was het eten lekker? Ik heb nog niet echt verder kunnen lezen, herinner me alleen dat je even geen internet had? nu weer wel? Hoe is het met Davina?

uhmmmm , nu weet ik het evn niet meer en durf niet terug te kijken.

Dit even voor nu, ik ga nog even tv kijken.

Mannetje is morgen jarig dus moet het uitzingen tot 12 uur

Tot morgen

X
Yora, als er een adres op hm staat stuur ik een kaartje, maar het is natuurlijk niet verplicht.

Knorretje, wat een leuke foto!!

Oef, wat een verschil dan he met je vriendin, maar leuk dat het wel gezellig was!

Wat de oorbellen betreft, het zijn wel degelijk gaatjes! Ze doen het niet overal meer zo jong, de wet gaat binnenkort ook weer veranderen. Maar een juwelier waar we gisteren waren wist een juwelier waar ze het vanaf een half jaar deden, dus daar zijn we geweest. Ze deden het met z'n tweetjes, dus eigenlijk heeft ze maar 1 prik gevoeld. Tuurlijk was het even brullen, maar niet anders dan na de prikken op het cb. Ze hadden een hondje in de zaak, dus die zorgde voor afleiding!

Ga zo mijn huis maar weer eens aan kant maken, want vanmiddag komen er weer kijkers!

Van de kijkers van woensdag niks meer gehoord, maar dei waren ook meer aan het oriënteren.

Marloes
Marloes fijn dat er al weer kijkers komen, nou hopelijk is t snel verkocht.

Tinus ik hoop dat jullie ook snel kijkers krijgen, staan de nieuwe foto's al op funda? Ga ik ff spieken.

Wat is dat toch met dat eten met Manu, is ie te moe of zo? Of lust hij t niet of wil hij t zelf doen?

Hee Kidon lekker dat jullie een ander huis hebben, kan Dylan nu buiten spelen? Zwembad lijkt me heerlijk, zeker in spanje!
Marloes: Wow al 2x kijkers, goed zeg! Ben wel jaloers hoor!! De makelaar vertelde gisteren dat de markt echt in het slop zit momenteel. Daar komt ook nog bij dat we een beetje een apart huis hebben natuurlijk en de doelgroep is dus beperkt.

Ik hoop echt voor jullie dat je het snel verkoopt! Wanneer kun je in je nieuwe huis?

Ik vind die gaatjes bij Amber eerlijk gezegd wel een beetje zielig hoor... Persoonlijk zou ik het pas doen als het meisje een jaar of 8 is ofzo. Komt ook omdat ik als kind gaatjes kreeg toen ik 10 was (eerder mocht niet) en die gaatjes gingen steeds ontsteken. Ik heb wat afgejankt toen omdat ik van mijn moeder geen oorbellen meer in mocht omdat het maar niet overging!!!

Oef: Ik hoop het ook hoor!! Nee die nieuwe foto's zijn gisteren gemaakt en dan moeten ze nog geslecteerd worden. Ik denk dat het een paar dagen duurt voor het op Funda is bijgewerkt en er is zelfs een kans dat het huis even een dagje is afgemeld en helemaal niet zichtbaar is.

Leuk dat het zo gezellig was met die vriendin. Blijft ze nu een tijdje in Nedereland zodat jullie vaker contact hebben? Gek is dat hè, als je levens zo een andere kant op gaan. Maar ook wel weer heel leuk!

Het eten van Manuel is heel wisselend. De laatste tijd ging het eigenlijk wel weer heel goed, maar af en toe heeft ie er niet zoveel zin in. Ik heb het vermoeden dat hij zelf wil eten. Als we hem stukjes geven van ons bord eet hij wel, hij wil alleen niks uit zijn eigen kommetje en al helemaal niet met een lepeltje! Maar gisteravond heeft hij een heel potje macaroni op, van mijn bord nog heel veel stukjes lasagna, toen nog een paar hapjes vla en voor het slapengaan een hele fles!! Ligt ook wel een betje aan zijn humeur van die dag denk ik hoor.

Als hij zelf kan eten zoals met stukjes aardappel en groente dan mag dat best van mij. Maar als hij een potje eet dan kun je je voorstellen dat hij niet zelf mag eten van mij, want dan gaan gewoon die hele handjes in de smurrie en vervolgens kletst hij de hele handel over zijn kinderstoel en over zichzelf... geen goed plan.

Kidon: Zo dan, klinkt goed een huis met een zwembad op Ibiza. Wat een leven zeg!!

Had je op Hangmoeders gezien dat ik de meetingfoto's voor je heb ge-upd?

Vanmorgen nog even een gesprek gehad met de grote baas hier. Er is heel wat gaande en de komende weken zal het eea duidelijk moeten worden in het bedrijf. Ik heb wel aangegeven dat ik me er helemaal voor wil inzetten om het straks goed te laten verlopen en dat ik het ook erg leuk vind om wat verder te komen. Baas was erg enthousiast over mijn reactie, dus komt goed!

Nu snel aan de slag!
Zul je altijd zien hè?!

Wij een heel plan van aanpak gemaakt, M. is nu dus thuis en die wilde de nachtvoedingen aan gaan pakken, ikke blij want ik ga dr nu al een paar weken uit 's nachts en was blij het over te kunnen dragen:

Slaapt ze door! Nah jaaaaaaaaa! ze heeft dus vannacht doorgeslapen van 20:30 tot 7:30!!

En net wanneer Roxanne doorslaapt krijg ik om 2:00 een valse start... krampen, darmen die over de rooie zijn.. maar nope, weer niets.

Nou, ik laat het hier even bij ons meisje roept me.

xx
Wat goed van Roxanne! Ze voelt het vast aan! M. is nu toch al thuis of moet hij vandaag nog?

Spannend weer die krampen ed. Ik gok echt op het weekend!!

Tinus; leuk dat ze zo goed reageren op je plannen wbt het werk!

Marloes; staat schattig die oorbelletjes! Ik zou het alleen zelf nog niet doen bij Nova. Moet Noof al genoeg pijn doen met oefeningen enzo, dus dan maar niet voor iets als oorbellen. Ik zal trouwens vandaag even langs de juwelier om d'r bloedkoralenarmbandje te vergroten.

Oef; grappig dat jij en je vriendin zulke uiteenlopende levens hebben maar het toch weer zo gezellig is!

Noof is er mee aan, ik ga haar naar bed brengen,

xx
Tinus, lastig is dat inderdaad dat jullie niet een "standaard"huis hebben, dat beperkt inderdaad wel. Bij ons stonden de foto's de volgende dag al op funda. Ik hoop echt dat het snel lukt nu bij jullie.

28 maart krijgen wij de sleutel van het nieuwe huis en dan hopen we rond half april over te kunnen.

Die oorbellen hebben 2 kanten, nu is het gebeurd en heeft ze er eigenlijk nauwelijks iets van gemerkt, als ze een jaar of 8 zijn, dan is het vaak zo spannend/ eng voor ze. Natuurlijk hoop ik van harte dat ze niet gaan ontsteken, want dat zou ik verschrikkelijk vinden, maar dat vind ik voor een meisje van 8 net zo erg.

Spannend hoor al de verschuivingen op je werk!

Nurse, ik hoop dat Roxanne het nu gewoon door heeft!!

Wel balen van de valse start...

Maar je mannetje is thuis nu, dus je mag!!!/ moet hihi!!!

Mette, kan me voorstellen dat je met Nova nog wil wachten, die heeft inderdaad al genoeg te verduren.

Wij moeten binnenkort denk ik weer een nieuw armbandje halen, want deze heeft maar 2 standen en begint nu wel wat krapper te worden.

Ik hoor dat mw wakker is, ga d'r maar eens halen.

Marloes
@marloes

Ik had ook oorbellen gekregen voor mijn eerste verjaardag. Oke ondertussen zijn er wel een paar gaatjes bijgekomen, maar daar doe ik niks meer mee, terwijl ik in de eerste gaatjes altijd oorbellen heb zitten.

@Nursie

Wat ik mij trouwens van de week nog even afvroeg... hoe hebben jullie het nou uiteindelijk opgelost met de kinderwagen(s)?

Polltje?? Ik denk maandag 3 december!

Was even uit mn hoofd... ga weer gauw aan t werken!!
Ben 2 dagen op cursus geweest en een nachtje dus niet thuis geweest.

Alle drukte van feesten en cursus even achter de rug. Ik had de cursus 'Incassogesprekken met resultaat' en dan ook een dag met een actrice erbij waarbij er situaties moesten worden nagespeeld. Heel leerzaam allemaal.

Boyd heeft een Bob de Bouwer shovel gehad en hij snapt al dat dat er in het bakje een blokje gedaan dan worden. Blokje erin en blokje eruit en ga zo maar door de hele dag. Ik vind het heel knap van hem.

Ook op zijn looptreintje kan hij net met zijn voetjes bij de grond en snapt nu dat hij zelf moet gaan bewegen om vooruit te komen. Alleen tilt hij dan steeds zijn kontje op en gaat staan en valt dan weer op de zitting en dan gaat hij zo een beetje vooruit. Zo komisch om te zien. Afstappen gaat nu ook al bijna zonder te vallen.

Na de verjaardag zondag was het ineens helemaal stil in huis en Boyd zat bij ons op schoot. En hij had me toch een praatjes, allerlei geluidjes en kraaitjes maakte hij. Zo gezellig.!

Overigens is hij nu steeds meer aan het 'praten' geslagen. Als hij lekker zit te spelen, praat hij ook tegen zijn speeltjes. tata, dada, rrrrr enz.

Woensdag (ik op cursus) was Boyd nog ziek geworden. Koorts van 40 graden en wilde slecht eten. Alleen maar bij mijn moeder op schoot gezeten en wat geslapen. 's Avonds was het allemaal al weer wat beter en donderdag weer naar het KDV. Daar was hij wel wat tammig, dat kenden de leidsters niet van hem.

Toen ik gisteravond weer thuiskwam, was hij weer helemaal het vrolijke mannetje.

Indian Rose

Oef

Ook bedankt voor jullie kaartje !

De bromtol is zeker een leuk kado, Boyd snapt al dat hij het omhoog moet doen om te laten draaien, maar verder natuurlijk nog niet.

Mainecoon

bedankt voor het geratel op de comp van Davina. Hij schreeuwt in zijn eigen taaltje naar haar.

Al zo uitgebreid uit eten met Davina, lekker hoor. Boyd zal het na het voorgerecht al helemaal hebben gehad en uit de stoel willen om te spelen, dus ik neem het risico nog niet niet om halverwege het eten met hem door het restaurant te moeten banjeren.

Nurse

Vanaf vandaag is je mannetje lekker vrij. Veel plezier samen. !

Komt me bekend voor om de nachtvoedingen aan te gaan pakken. Als ik het bespreek, slaapt Boyd ook meteen de nacht door.

Floddertje

Jouw tractatie klinkt ook erg leuk en simpel. Idee voor volgend jaar voor mij.

Beterschap met de oortjes.

Gucci

Dank je voor het compliment van de crea enzo.

Knorretje

De donkerbruine Allstars waren van Boyd. Mette wilde ze ook graag als ze een zoontje had gehad.

Sannie

Doen ze bij jullie een wedstrijd op het KDV wie de mooiste tractatie heeft? Ook byzonder.

De Ernie is ook heel leuk. Wel een werk met al dat plakken van oogjes en neuzen.

Mette

Bekende tractatie van de koekiemonster. Laatst had Boyd deze gekregen op het KDV met een liga erin.

A1mee Sannie

Een dikke omdat je de BV zo lang hebt volgehouden.

A1mee: En een muis in je bad, ieeeeeeeeeeeeeeek.

Tinus

Slimme zet om je collega te mailen, zelf de 1e stap zetten is altijd positief.

Heb HM gelezen, zeker een groot compliment voor je.

Ainne

Toch lekker makkelijk als je niet hoeft te tracteren, scheelt je weer een hoop geklooi en bedenkwerk. En iets krijgen is veel leuker dan het zelf te geven.

Marloes

Ik heb ook een foto genomen van alle kadootjes. Lekkere boel met al die kinderen en speelgoed op de grond. Leuk.

Nog een beetje laat, maar gefeliciteerd met Amber nog.
Pff wat moet ik dr aan wennen dat M. weer thuis is zo doordeweeks, hij brengt heel mn (dag)ritme in de war! :S

Hahahahaa! je moet maar iets te zeiken hebben hè?

Nou, ik ga weer aan de poets.

xx
Sjees hee, ik kom tijd tekort! Ik wil ook posten!

Misschien vanmiddag eventjes, als Joeri slaapt. Hij heeft net zijn boterham met smeerkaas op, de 2e wasmet appelstroop, maar dat lust meneer niet... Hij heeft nu dus maar 1 boterham op. Ach, krijgt ie straks nog wel een koekje of zo.

Susprise is bijna af, heb een IDOLS podium gemaakt.

Joeri zit nu teletubbies te kijken, dus zolang hij het nog leuk vind kan ik nog even posten.

Ainne

bedankt voor je kaart! Leuk hoor om post uit Ierland te krijgen! Hahahaha! Echt super!

Nou, ik heb TNT gebeld, die gaan onderzoeken waar de bestelling van H&M is gebleven. Raar hoor. Ik heb roosjes ook maar meteen een mail gestuurd met het verzoek of ze mij kunnen mailen wanneer ze het verzenden, want dat zou ook als het goed is deze week binnen moeten zijn, en als er echt 20 werkdagen wordt gehanteerd zou het afgelopen woensdag al klaar moeten zijn geweest.... Hopelijk is het nog niet verzonden of is het al verzonden maar moet ik het nog binnenkrijgen. Ik hoop niet dat deze verzendeing ook 'kwijt' is!

Heb er lang genoeg op moeten wachten!

Over schoenen voor de kids.Ik was gister bij House Of Shoes (erg leuke schoentjes daar voor de kids, maar wel prijzig!) Was me gewoon even aan het orienteren en de dame in de winkel adviseerde om pas schoentjes te koën als de kinderen 4 tot 6 weken los lopen. Het schijnt zo te zijn dat als de kids echt los gaan lopen dat het schoentje dan binnen de kortste keren uitgegroeid is omdat de voetjes een maatje groter worden door het vele staan en lopen wat ze ineens doen. Nou, gode tip want de schoentjes daar waren zo rond de 65 euro! Dan wachten we nog wel even met het aanschaffen van schoentjes! Nu maar hopen dat de slofjes die ik besteld had snel bezorgd worden, want daar zit ook een paar gevoerde bij!

Nursie

rustig aan doen hoor! Enneh, heb je zelf nog een favo datum dat brusje mag komen? Van mij mag brusje vandaag al komen hoor! M is er toch al! Kunnen jullie lekker genieten en kan jij eindelijk eens rustig aan doen!!!!!

En Roxanne is wel een doerak hoor! Nu pas een keer doorslapen! Hmmm... alsof ze het ruikt dat paps haar zou komen halen vannacht en niet mams!

En jij weer wakker om 02.00 uur.. da´s wel weer minder!

Joeri heeft vanmorgen tot 08.00 uur geslapen, was ook lekker, alleen wqas ik om 06:20 uur al wakker. Ik ben denk ik toch ingesteld op een vroege tijd.....Ach, went vanzelf wel weer die latere tijd denk ik!

Joni

de donkerbruine allstars staan Boyd echt stoer!!! En wat een lap tekst weer! Heerlijk klinkt dat gebrabbel he? Joeri zegt ook al dingen, aleen zijn het nog geen echte woorden, nouja, volgens Joeri wel.....

Marloes

leuk hoor, Amber al oorbelletjes! Ik zou het zelf denk ik niet gedaan hebben als wij een dochter hadden gehad, maar ik begrijp het wel. De meeste meiden nemen toch gaatjes later. Ik was 6 of 7 geloof ik en ach, ik vind het niet zo heel erg spannend, maar liet wel één traan geloof ik.

Tinus

ben wel benieuwd naar de nieuwe foto's op funda hoor! Nu moeten er toch wel

kijkers gaan komen, en het liefst nog kopende ook!

Oh...Joeri vind het niet meer zo leuk, ik kom vanmiddag wel weer terug
Ik had me zo voorgenomen om lekker bij te komen beppen hier als Joeri lag te slapen maar ik heb er de puf niet meer voor... Ik ga even lekker banken met een koppie thee, mischien vanaaf..... Sorry....
haha Nurse je zeurt inderdaad! Maar goed ik begrijp t ook nog wel.

Meiden ik heb een shakira fan in huis.. echt heel grappig. Ik had een beetje mix van onze muziek op staan kwam shakira langs ging Brian opeens zitten dansen. Oh oh moeten die posters nu al op zn kamer? hahaha

Nou ja zn vader zal wel trots zijn, niet die fan is van shakira maar als muziek fan probeert hij Brian al weken aan t dansen te krijgen hahaha

Enn... Brian heeft vandaag echt een stapje los gedaan. Hij kan nog niet los staan maar nu stapt hij wel heen en weer tussen een tafeltje en zn kinderstoel. Hij vond het zo geinig dat hij het wel 10x gedaan heeft of zo

Zooo ik ga weer verder dansen met Brian!

doei
quote:knorretje is lief schreef op 30 november 2007 @ 16:00:

Ik had me zo voorgenomen om lekker bij te komen beppen hier als Joeri lag te slapen maar ik heb er de puf niet meer voor... Ik ga even lekker banken met een koppie thee, mischien vanaaf..... Sorry....

Meissie ga inderdaad maar s lekker relaxen. Ik wordt al moe als ik soms lees wat jouw dagplanning is.

CU!
Lijkt me een strak plan Knorrie, ff lekker op de bank!

Oef; hahahaha Misschien een idee om hem zo'n buikdanssjaaltje met van die rinkeltjes te geven voor de Sint. Hihi zie het helemaal voor me! Noof danst op alle muziek, zelfs als ik voor haar zing Ze veert helemaal op als ze een muziekje hoort.

Haha, Nurse hij is nog een heeeeele tijd thuis! Jullie vinden je draai vanzelf wel weer strakkies. En als hij dan weer aan het werk moet is het janken geblazen

Joni; had je een lekker hotelletje bij je cursus? Lekker dat Boyd weer gezellig was toen je thuis kwam

Ik heb vandaag alle rijmen gemaakt, ook die voor op de cadeautjes voor m'n ouders want m'n zus is niet lekker en aan het werk en Tess is al de hele week ziek, dus ze loopt echt op haar 'laatste benen'. Normaal verdelen we het rijmenmaken altijd maar nu heb ik het gedaan. 12 in totaal. En best nog lang ook, dus ik verdien een lekkere chocomuis dacht ik zo

**gaat op zoek naar de muizen** Nee A1mee die uit het bad hoef ik niet

xxx
Brian al z'n eerste stapjes los..

WAT GOED!!

Oooooh ik ben zoooo MOE!! Vannacht Manu weer aan het spoken: veel hoesten en daarna huilen. Hij werd maar niet stil, en ik wilde hem niet uit bed halen. Uiteindelijk toch gedaan en toen was hij meteen stil. Voor mij is dat een teken dat er niks is en dat ie niet moet zeuren... maar dat had ik verkeerd ingeschat want hij moest ineens spugen! Het was alleen slijm van het hoesten en daarna kon hij meteen weer zijn bedje in, maar al met al zijn Jp en ik drie kwartier bezig geweest met hem... maar ik voel het echt, zo na een lange dag werken. Eens zien tot hoe laat ik het volhoud vanavond. Ben bang dat Jp ook vroeg zijn bed in kruipt want die morgen ook weer werken.

(Wat een kloteweer is het hè?!)

Oef: Haha, lief dat Brian al kan dansen! Alleen dat ie nou net die enge griet uitkiest... brr! Ik vind dat zo'n vreselijke zangeres!!

Maar knap hoor dat ie al een los stapje durft te zetten. Zeg maar tegen hem dat ie voorzichtig moet doen!

Knorretje: Lekker relaxen, meissie!! Ik vind het altijd maar knap hoe jij het volhoud met die wisseldiensten enzo. Druk leven heb je hoor!!

Nurse: Kan me best voorstellen dat het even wennen is. Maar wen er maar snel aan, want hij gaat voorlopig nog niet werken, haha!!

Heb je nu al wat meer rust in je hoofd, nu hij thuis is en brusje mag komen? Zal mij benieuwen hoe lang het nog duurt. Roxanne was een paar dagen later dan de uitgerekende datum toch??

Lekker dat mevrouwtje heeft doorgeslapen!

Joni: Das zeker niet tof als Boyd ziek is net als jij een nachtje van huis bent? Lijkt me dat je dan het liefste thuis bent. Maar gelukkig was hij bij je ouders in goede handen.

Leuk dat hij al een beetje brabbelt! Manuel doet nu echt een soort woordjes die ik ga herkennen. Als hij mij roept zegt hij: Enna!! Enna!! Ik ben er op gaan letten en het lijkt echt dat hij mij daarmee bedoelt. En niet te vergeten het onvermijdelijke 'ohoh' als er iets valt/hij iets op de grond gooit. Denk daar dan ook zo'n oh-mondje bij, heeeeel schattig! En ik ben hem aan het leren dat als we klaar zijn met eten dat ik dan 'op' zeg. Hij zegt me dan na, alleen klinkt het bij hem als 'oh'.

Als je erop gaat letten herken ik steeds meer klanken bij hem.

Marloes: Dat is wel snel, de foto's de dag erna op Funda. Ik denk dat het bij mij wat langer duurt, dat was de eerste keer ook zo. Maar we zullen zien!

Leuk dat je al zo snel je nieuwe huis in kan!

En tja, misschien heb je gelijk over die oorbellen maar ik zou liever mijn dochter zelf laten kiezen. Als ze wat ouder is kun je uitleggen dat het wel mooi is maar dat het wel even zeer doet en dan zijn ze een beetje voorbereid. Maar ik vind het wel schattig staan hoor!

Ik zit net enthousiast te bedenken dat we zondag wel eens kunnen gaan shoppen voor Manu's verjaardagscadeau, alleen bedenk ik me net dat dat niet zo'n slimme dag is... de koopzondag vlak voor sinterklaas!

Nog 20 minuutjes en het is weekend!
Mette: Knap hoor die gedichten!!

Hoe gaat het eigenlijk met je zus verder? Heeft ze al een buik? Hoe ver is ze nu?
Mette

heb net ook een gedicht geschreven (1tje maar, oké, maar wel een heul lange, wel 1 A4 lang!) Voor vriendlief. Ik had dus voor hem wat besteld bij H&M en ik baal giga dat het nu niet binnen is! Dus ga ik straks een lekker chocolaatje (letter of zo) voor hem kopen en dat gedichtje erbij geven. Hij is nu aan het werk (avonddienst, dus pas 23:00 uur thuis) en als Joeri straks wakker is gaan we even voor een boodschap dus.

Maar jee hee, 12 gedichtjes! Petje af hoor!!!! Heb van de week al zitten zwoegen op een gedicht voor bij mijn surprise, maar ken diegene die ik getrokken heb helemaal niet zo goed, dus das best moeilijk!

Tis donker buiten!

Tinus

ik zou zondag echt niet gaan shoppen! T was gister, een doordeweekse dag, al beredruk in Hoofddorp, laat staan aanstaande zondag met de laatste kadoshopdag voor Sint!

Oef

heb wel even geralexed hoor, maar meteen ook een gedichtje gemaakt dus. Ach, die wisseldiensten zijn best lekker, maar wel moeilijk te combineren met een kind soms...

En wat leuk dat Brian op Shakira danst! Hahahaha! Ik heb hier een knorretje (verkleed als teigetje) staan die, als je op zijn hoofd drukt, gaat springen als Teigetje en dan een lachgeluid maakt. Joeri vind dat ding nu zó leuk! Ik moet de hele tijd op het hoofd van knorrie rukken (hij probeert het zelf wel maar je moet best hard drukken) en dan gaat ie ook mee hupsen op zijn kont, zo lief! Ik zal eens kijken of ik het kan filmen!

Ah, meneer is wakker! Ik ga Joeri even halen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven