December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Lieve Oef,

Van harte gefeliciteerd met je zoontje David en dochtertje Rosanne!!!

Geniet ervan en ook voor Brian en Manlief vn Harte gefeliciteerd!!!

Dikke kus
Hee Tinus, dat In de Droomtuin, is dat toevallig hetzelfde als In the Night Garden? Met Iggle Piggle en Upsy Daisy enzo?

Leah is daar echt he-le-maal verslaafd aan! Heeft er heel veel speelgoed van en zelfs DVD's.

Ja, klopt Ainne! Volgens mij is het nieuw in NL, ik heb het pas ontdekt. Ik vind het beginfilmpje zo schattig, met dat kleine jochie waarvan de moeder met haar vinger over zijn handje aait...
Jaaa, ik dacht het al. Ik ken alle liedjes uit mijn hoofd.

"round and round like a little boat, no bigger than your hand, out on the ocean, this is the way to the gaaaarden in the night". Hihi. Leah gaat inderdaad al klaar zitten met haar hand en dan moeten we daar rondjes op draaien.

Ik las eens een column "dad rules" en die vader schreef dat ie zo gek werd van z'n kinderen, dat ie ze maar voor The Night Garden zette. "Het is als rohypnol voor kinderen". Haha!
Ik vond het de eerste keer dat ik het zag echt ongelooflijk imbeciel en achterlijk, maar jaaa... ik ben niet de doelgroep hè?! En als je zag hoe Manu met open mond zat te kijken! Een beetje zoals de Teletubbies, dat vond ik ook zo ontzettend stom maar is helemaal leuk voor kindjes in de leeftijd van Manu/Leah. Tis trouwens van de zelfde makers, begreep ik!
Klopt, 't is een heeele dure serie, letterlijk miljoenen, heb er eens een heel artikel over gelezen.

Als je er eenmaal een beetje inzit is het eigenlijk heel leuk, maar de eerste paar keer leek het echt teletubbies door een LSD-bril! ;o)

Leah heeft een speeltent, tig boeken, DVD's, een iggle piggle en een maka paka pop. Oei, best veel eigenlijk!

Maar niets werkt meer slaapverwekkend dan dat programma, dus ideaal voor bedtijd.
Hmmm... wel lastig dat ze het bij ons dan rond 11u uitzenden dan. Zou dat de reden zijn waarom Manu de laatste tijd langer dan 3u slapt 's middags?! Haha!
Ik wist niet dat ze ook op Jetix programma's hadden voor kleine kindjes. Ik kwam er ook pas van de week achter dat er ook een NickJunior is Nova kijkt eigenlijk alleen naar zappelin, en dora op dvd.

Weet je trouwens wat ik zooo'n irritant programma van Zappelin vind; 'vandaag gaat het gebeuren' ofziets. Echt steeds hetzelfde, witte ruimte en een groepje kindjes gaan het schilderen.

Maar goed, ik vind van die filmpjes 'uit het buitenland' ook geen zak aan op Zappelin. Noof trouwens ook niet, vraagt dan al, waar is Kikker nou?? Gelukkig duren die filmpjes niet zo lang, en tja als je Kikker wilt kijken, moet je even door die filmpjes heen

Kidon; haaai!! hoe is het met je? Alweer in zicht wanneer jullie weer naar Ibiza gaan?

Hier gaat het wel, net even aan het kleine tafeltje gespeeld met het keukentje en alle spulletjes, maar het opstaan van het stoeltje ging niet heel makkelijk Nu met moeite Noof in bed gestopt, ga zo maar even liggen.

*ben zoooo nieuwsgierig naar de foto's van David en Rosanne!
Ik krijg nu net een sms van Oef:

Alles gaat goed met ons. Rosanne iets minder. Tot nu toe geen couveuse, misschien vanmiddag alsnog. Natuurlijke bevalling. David is geboren, Rosanne letterlijk gelanceerd incl vliezen. Iedereen beduusd van de snelheid. Zo zijn jullie een beetje bijgepraat. Wil je dit berichtje doorgeven aan de viev-meiden?

Heftig!!!!
Potverdikkie!! Manu is na een uurtje alweer wakker!! Dat ben ik niet gewend.
Lieve Oef, P en Brian. Gefeliciteerd met de geboorte van David en Rosanne!

Ik heb mezelf maar even op twee (!!!) beschuitjes met muisjes getrakteerd ! (had even helemaal zin in iets lekkers haha)

Ik wilde "even" bijlezen maar toen ik ineens al die felicitaties las... ik zit hier met een dikke grijns op mijn hoofd! En ik ben ook heeeel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, zo te zien is het allemaal snel gegaan en ik gok dat je op een natuurlijke manier bent bevallen, ks-kindjes zitten volgens mij iets korter op elkaar qua geboortetijd.... (speculeer, speculeer, wil het gewoon zo graag horen van je!)

Wauw zeg... 2 kindjes op de 2e van de 2e... dat is wel heel erg speciaal!

En nou ben ik helemaal vergeten wat ik nog meer wilde schrijven en reageren...

Oja, even uit het blote bolletje dan maar (nou is mijn bolletje niet echt bloot, maar ala)

Joni: Yahnoa komt verder gewoon goed aan, ik heb volgens mij een mengsel van slagroom en pokon in mn tieten zitten haha... En afgelopen vrijdag heeft D. hem 180 cc pap gegeven! Weliswaar in 3 keer, maar toch! Vind ik stiekem echt veel voor zo'n jong kereltje... normaal begin je toch met een paar lepeltjes als je gaat spenen dus dit is echt al een volwaardige voeding!

Mette: Dat Nova wakker wordt van aandrang om te plassen! Jee wat is zij al ver op weg om zindelijk te zijn! Hier hebben we een paar halfslachtige poep-op-de-wc-pogingen gedaan, maar Kaya is er nog niet echt in geinteresseerd, dat komt wel vanzelf denk ik...

Ainne: Leah ook al echt aan de potty-training dus haha! Ik heb er ook niet echt wat over gelezen, maar volgens mij kan je ook niet zoveel verkeerd doen... Gewoon je kind de kans geven om op het potje of de wc te gaan en ze prijzen als het goed gaat... That's all.

En dat droomland ofzoiets, heb ik wel eens op de bbc gezien. Maar hier wordt nauwelijks tv gekeken. Kaya mag sesamstraat zien en dat is het dan. Ik zag idd dat Kikker er voor wordt uitgezonden en soms zet ik de tv iets te vroeg aan en dan ziet ze daar ook een stukje van, maar niet standaard ofzo.

Ze heeft een dvd van musti gekregen... wat een klerekat is dat zeg! Stomme verhaaltjes... :puke: ik vind er echt geen zak aan dus die dvd gaat snel "verdwijnen". Muis vind ik wel een stuk leuker voor zo nu en dan (mèt reggae-tune op de achtergrond haha!) en we hebben kort geleden ook een dvd van Knofje gekregen, die vind ik zelf ook wel heel leuk. (goh, lijkt ineens of er hier heel veel tv gekeken wordt hahaha! Maar de dvd's komen eigenlijk alleen tevoorschijn als er geen sesamstraat is of als mevrouw constant aandacht wil en we bezoek hebben)

Verder weet ik het even niet meer...

Hier een superdruk wiekent achter de rug. Zaterdag verjaardag gehad van mn moeder en gisteren kwamen D zijn vader en partner 's ochtends op bezoek. Heel grappig, we hebben toen tegelijk D's verjaardag, mijn verjaardag (in juni pas), D's vader zijn verjaardag (komende week) en zijn vrouw's verjaardag (april) tegelijk even gevierd. Wij hebben van hun een nieuwe pannenset gekregen... ben er zooooo blij mee! Ik wilde die nl al heel lang kopen maar die set is zo verschrikkelijk duur... tis deze:

Ben echt helemaal heppiedepeppie er mee . Ga vanavond denk ik iets koken waar ik minimaal 4 pannen voor nodig heb!

's Middags kwam ook nog een vriendin langs, die is blijven eten, heel gezellig allemaal maar het is ook wel druk zo allemaal.

Ben blij dat de kinderen nu even tegelijk in bed liggen (dikke uitzondering, ging ook niet zonder tranen....) kan ik tenminste even mijn forum-plicht vervullen...

Kom snel weer even kijken , ben zo benieuwd naar Oef haar verhaal!
OOeh, dat klinkt idd erg heftig ja!

Vind het wel echt heel bijzonder, 2 kleine mensjes

Hier:

De meiden liggen hier net op bed, ga nu weer verder met mn muurschildering.

Met mn bekken gaat het opzich wel, lijkt wel ofdat ik een vorm van spierpijn in mn kruis heb, heel ongemakkelijk... maar goed, tot nu toe nog niet zo ernstig dat ik er voor naar de fysio oid hol

Vanmorgen een paar kleine boodschapjes gedaan en het geboorte kaartje besteld, tekst moeten we alleen nog bedenken... vind t wel lastig, bij Roxanne hadden we ´Dolgelukkig met de geboorte van onze dochter......´

Bij Yasmine: ´Ons geluk is uitgebreid met de geboorte van onze dochter........´

Hmm, en nu?? iemand een leuk idee?

Ohja, vannacht hebben we Yasmine laten mopperen/huilen, ze kwam tot nu toe nog telkens voor een voeding in de nacht (die ze nog niet eens helemaal opdronk), de fles van 20:00 wilt ze niet meer. Van t wknd was ze bij mn schoonouders bijven slapen en jahoor, zul je zien, doorgeslapen tot 7:00, zonder nachtvoeding. (en ze lag nog wel bij hun op de kamer!!)

Ze kan het dus wel echt en de fles ´s nachts drinkt ze ook niet helemaal meer leeg dus ik ben dr wel klaar mee.

Afgelopen nacht heeft ze ruim 2 uur met tussenposes liggen huilen/mopperen, juist toen ik dr heen ging om te troosten was ze weer stil.

Heb nu iig defenitief de knoop doorgehakt, ze moet het vort maar zonder doen.

Vanmorgen om 7:30 allebei de meiden een fles gegeven en toen sliep het grut weer tot 9:15

Nou,ik laat het hier even bij, moet Fien ook nog buiten zetten bedenk ik me.

Kuss!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 02-02-2009 13:37
Reden: spelfout
% gewijzigd
heftig zeg van Oef. Ik hoop dat het snel goed gaat met Rosanne, en dat ze niet naar de couv moet.

Nurse; ik ga wel even nadenken over een zin voor op het kaartje.

Aimee; 180 pap? Zo dan had hij wel honger, haha! Nou ja, iig lekker dat hij het opat en niet zoveel last ervan had qua darmen enzo.

Tinus; he gets Manu dus ook al wakker, ik hoor Noof ook al..
Fingers crossed dat Rosanne niet de couveuse in hoeft!!!!

Joeri is op het consultatiebureau ook weer helemaal goedgekeurd, hij was ong. 90 cm en 14.7 kg. Hij was wel wat boven het lijntje met het gewicht maar ze vond hem niet te dik, hij heeft gewoon een iets stevigere bouw. Ze zei nog dat ze geen vet zag dus dat het goed was... Ook vond ze hem vlot voor zijn leeftijd, praten, springen, erg beweeglijk en alle trucjes die hij moest doen slaagde hij met vlag en wimpel voor. Yeah!

Vorige week was vriendlief met Joeri naar de dok geweest omdat Joeri pijn aan zijn pikkie had en daarover zei ze dat we hem in bad en onder de douche wel vast konden leren ermee te spelen zodat hij zelf zijn voorhuidje al naar achteren kon gaan trekken, dan werd het wat schoner. Leerde hij dat meteen meenemen in het "schoonmaakproces"...

anoniem_203 wijzigde dit bericht op 02-02-2009 21:17
Reden: moest even iets wijzigen!
% gewijzigd
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hmmm....nurse, willen jullie na deze nog meer kinderen? Anders zou je iets kunnen zeggen als "ons geluk is compleet met de geboorte van onze zoon..."

A1mee

ja, die pannenset hebben wij ook! Alleen dan de hele zilverkleurige! Vriendlief vond deze ook mooier alleen toen hij deze pannenset kocht was die grafietversie er nog niet! Hij balen! ZIjn hele fijne pannen!!!

Joeri is ook helemaal gek van Knofje! Hij ziet die op het kinderdagverblijf wel eens, en laatst kwam ik hem halen toen hij Knofje aan het kijken was, het lijkt wel alsof hij dat nog leuker vind dan Dora of Diego!

Tinus/Mette

arme jullie! Forumtijd wordt ingekort door de kids! Joeri zit lekker op het kinderdagverblijf, ik ben alleen thuis met mijn ouders. Mijn ouders zijn nu een hapje eten en straks gaan zij (ik kijk alleen) weer verder met de vloer leggen! Jippie! Foto staat op hyves, bij WWW!!!

Falcon

succes op je eerste werkdag vandaag op je nieuwe job!!!

Nurse

je maakt ons wel benieuwd naar je muurschildering hoor! Kun je niet een kleine fot maken zonder de naam? Aaaaaahh???

Mette

Nick jr is hier favo!!! Ben niet meer zo heel mobiel dus dan is tv wel heeeel fijn!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Knor: Ziet er goed uit die vloer!

(Nou het wordt weleens tijd voor een nieuwe avatar op je Hyves hoor!)

Best jammer inderdaad dat ik wat minder tijd heb als Manu weinig slaapt. Ben ik echt niet gewend! Ik had graag nog een uurtje willen lezen. Misschien was het eenmalig. Al lijkt het me wel weer fijn voor aankomend weekend, want dan gaan we naar een bungalowpark. Kunnen we tenminste wat doen! Maar goed, hij zit nu luidruchtig te gapen hoor, haha!

A1mee: Ik heb je toegevoegd op Hyves, ik zag je ineens bij Knor staan.

Nou ik zou ook wel willen dat Manu minder tv kijkt hoor. 's Morgens een uurtje en 's middags een uurtje zou ik prima vinden, maar in de praktijk kijkt ie wel meer. Ik let er wel op, maar als hij de hele dag vreselijk aan het drammen is dan geef ik weleens toe om van het gezeur af te zijn. Maar zoals vandaag was hij in een goeie bui en dan speelt ie zelf en vraagt er ook niet om. Ikke blij!

Wat een onwijs mooie pannen zeg!! Ben benieuwd wat voor lekkers je gaat koken daarin...

Nurse: Moeilijk hè, zo'n tekst op het kaartje. Wij hadden iets van 'zoveel geluk, zo klein verpakt'. Zo grappig, want dat zeggen we nog weleens tegen elkaar, dat geluk zo klein kan zijn en toch zo groot...

Stoer dat je de nachtfles weer gaat afschaffen! Nu maar hopen dat Yasmine er snel aan went.

Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan met Oef en de twee kleine kindjes!! Ik ken niemand met een tweeling eigenlijk en het lijkt me best wel heel erg pittig.

Ik ga alvast de aardappeltjes opzetten. We eten (zelfgemaakte) aardappelsalade met (zelfgekochte) worstebroodjes.

(zoooo, zit er eentje te gaaapen hier, haha!)
Heb even een paar minuutjes over. Stijn zit met z'n papa in bad en ik gooi Sophie er rond half zeven bij in Dan kan alles weer fris en fruitig hun bedje in...

@ Tinus, Stijn heeft vanmiddag ook maar een uurtje geslapen, terwijl hij normaal gesproken toch makkelijk richting de 3 uren gaat. Baalde eigenlijk best wel, maar het was toch ook wel weer gezellig. Fijn dat Manuel weer lekker zichzelf is. En kan ie koprollen??? Wauw... heb je dat met hem geoefend of zo? Stijn helpt ook meestal wel met opruimen, ik moet de eerste aanzet geven en dan helpt ie wel mee. Ik heb het vandaag inderdaad bij de gezonde snacks gehouden en meneertje vond het prima. We gaan dit gewoon volhouden en dan hoop ik dat het "gezeur" snel over is. Je meidenweekend klinkt erg gezellig en groot gelijk dat jullie met z'n allen op één kamer gingen liggen, is toch veel gezelliger!

Grappig dat iedereen al z'n favoriete tv programma heeft. Stijn maakt het echt niets uit, wat hem betreft staat de tv de hele dag uit. Hij kijk af en toe wel, vooral die reclames van het wereld natuur fonds en die van die Ore* koekjes ( die met draaien, likken en dippen) We gingen vanmorgen teletubbies kijken, maar Sophie vond het leuker dan Stijn

@ Mette, heb je vanmiddag nog even lekker kunnen liggen? Vervelend dat je zoveel last van je bekken hebt!

@ A1mee, dat is inderdaad een mooie pannenset. Zien er erg strak uit... die staan hier vast ook mooi in onze keuken hahaha. Welk merk is het eigenlijk?

@ Nurse, fijn dat je bekkenpijn nog enigszins meevalt. Maar mocht het wel erger worden, dan moet je niet eigenwijs zijn he Ik hoor trouwens best wel veel verhalen over bouwbedrijven die failliet raken, M. zit toch ook in de bouw? (of heb ik het nu helemaal verkeerd?) Gaat hij hier ook iets van merken of is zijn baan wel safe? Hoop dat Yasmine snel lekker doorslaapt!

@ Knorretje, fijn dat Joeri weer helemaal goedgekeurd is. Mooie getallen heeft ie. Stijn is net zolang maar toch wel 2 kilo lichter. Ze worden echt groot he, die kindjes van ons. Dat ze nu al moeten leren om zelf hun voorhuidje naar achter te trekken... waar blijft de tijd

Ik hoop zo dat Rosanne niet in de couveuze hoefde en dat het allemaal goed gaat daar! Ben ook erg benieuwd... hoop dat we snel weer wat horen!

Zo, het is half zeven... mooi gered binnen de tijd

Fijne avond allemaal en misschien kom ik straks nog wel even buurten. René moet toch vergaderen :puke: (kan ik die ook eens gebruiken hahahha)
Nog geen nieuws over "onze" twins?

Pfffffffffffffffffff... ben blij dat Kaya naar bed wordt gebracht door D. Jeetje wat was ze vervelend vandaag. Ik kan best veel hebben, maar vandaag was ze echt een terror-peuter. Ze wilde persé de héle dag samen spelen, en als ik even met Yahnoa bezig was, moest hij in de box van dr. Niet dus, manneke heeft net zoveel recht op zn mama als zij... en ja hoor, dikke tranen, janken, brullen.... mama been (=ik wil op schoot) echt niet normaal meer. En zo ging het de hele dag door. Ik ben echt kapót nou... Yahnoa ook al niet de vrolijkste vandaag. Je hebt er van die dagen bij...

Enniewees, Lief is thuis, dus hij kiepert madam in bed en morgen moet ik werken dus heb ik heerlijk een halve dag voor mezelf, nou ja, voor de baas dan, maar dat vóelt even alsof het voor mezelf is haha!

Nurse: wij hadden

*datum* is de 'bâbè' uit mama's buik geboren

Yahnoa Nesta

Wij zijn supertrots op hem! (hadden we bij Kaya ook er op staan)

Goed dat je Yasmine eindelijk van die nachtfles gaat afhelpen, zou er echt moe van worden als ik Yahnoa nog steeds 's nachts zou moeten voeden bij ruim een jaar! Kun je nu nog ff bijtanken voor nummer 3 er bij komt.

Mette: 180 is veel he! Ik vind het lastig om te beoordelen of hij er last van heeft want Yahnoa poept maar 1 keer in de 5 a 7 dagen... dus ja... maar in ieder geval eet hij wel iets en kan ik wat langer weg en dat is echt zooo fijn! (Mooie foto's heb je trouwens op je Hyves staan!)

Knorretje: Inderdaad superpannen (Zijn van BK Indian)... Voor mij hoefde die antraciet niet persé, vond de geborstelde versie ook mooi, maar D vond deze echt veel mooier. Heb er net voor het eerst mee gekookt. Heel simpel maar, want Kaya liet me niet echt relaxed in de keuken staan... Rijst met zelfgemaakte zoetzure tomaten-groenten-ananassaus en ei plus nog een snelle koolsalade met rozijntjes. Pannen stonden echt mooi te glimmen op tafel... hahaha... dat je blij kan worden van zoiets als een pan hè!

Indian: ben jij eigenlijk al helemaal gewend aan het moederen over 2 kinderen? Zit Sophie al in hetzelfde eet-slaap-ritme als Stijn? Hier gaat het namelijk echt nog dwars tegen elkaar in... Ik verlang er echt naar dat ze allebei rond dezelfde tijd wakker worden, eten en hun middagslaapje doen...

Oja, nog een fijn nieuwtje... Wij hebben een paar jaar geleden een hond in huis genomen die aan was komen lopen. Yulla is een onwijs lief beest, laat echt alles toe wat Kaya maar met haar bedenkt en is de liefste hond die ik me had kunnen wensen. Ze is alleen heel erg verwaarloosd en mishandeld en daardoor nogal verknipt. Gelukkig is ze goed bijgetrokken. Alleen het alleen thuis zijn was altijd een groot drama. Ze heeft 3 jaar lang elke minuut dat ze alleen thuis was, met een muilkorf op gezeten want ze sloopte alles wat ze kon vinden. En nu... sinds 3 weken kan ze zonder! Ben zo blij voor haar! Zelfs een hele dag (10 uur) alleen thuis, is geen probleem meer. Ben echt trots op haar.
anoniem_18718 wijzigde dit bericht op 02-02-2009 19:46
Reden: oeps... kleurtje!
% gewijzigd
indian; ik hoop toch niet dat R. moet :puke: tijdens de vergadering

Hoe is het eigenlijk met R. z'n hart?

Aimee; o wat goed zeg van Yulla. Dat je dan toch niet een beetje bang was met zo'n vreemde 'verknipte' hond in huis. Maar goed, ik heb misschien een beetje een gekleurde mening, want ik ben best bang voor vreemde honden.

Mooie pannenset overigens!

Knor; wat voor vloer krijgen jullie boven? Gelukkig is Joeri helemaal goedgekeurd op het CB! altijd leuk om te horen, toch?! heb je al wat over de kast gehoord?

Tinus; Vergeet door het tweelingnieuws helemaal op je weekend te reageren; klinkt als een topweekend! Wel wat kunnen slapen met zoveel meiden op 1 kamer?

Klinkt trouwens lekker zelfgemaakte aardappelsalade, hoe maak je dat?

Nursie; een ons geluk is meer dan een pond goud? Sorry, ik ben een beetje flauw, haha! Ik ga nog even serieus voor je nadenken.

Nova had vanmiddag niet meer geslapen. In de namiddag had ze fysio. Ze had er zo'n zin in, helemaal juichen toen ik zei dat we gingen Ze ging haar testen, maar helaas was de score qua zuivere bewegingen vanuit de schouder niet erg best. Ze gebruikt toch nog wel veel trucs. Wel een tegenvaller natuurlijk maar ach, zo gaan we goed voorbereid naar Leiden volgende maand, en kan het dan niet meer zo tegenvallen. Hou nu wel heel erg rekening met een komende operatie.

Ben nu helemaal op, ga lekker op de bank,

xx
A1mee, leuke smilie heb je bij "onze" twins bedacht Wat zal jouw dag lang geduurd hebben als ik het zo lees. Stijn heeft momenten dat ie zo is, maar die duren meestal maar een minuut of 10. En dan werkt negeren heel erg goed, maar als het de hele dag zo gaat is negeren erg moeilijk. Hoop dat Kaya morgen weer gezellig is! Ik ben het moederen over twee kids al helemaal gewend, nu zijn wij ook wel gezegend met twee hele makkelijke kinderen. Sophie heeft haar eerste levensweken echt moeten wennen, maar vanaf dat ze 6 weken is, is het echt een makje met haar. Hier loopt het schema ook nog niet gelijk hoor.

's Ochtends worden ze vaak wel tegelijk wakker ( de één wordt dus wakker van de ander) rond een uur of 8. Dan gaan we ontbijten, Stijn een broodje en Sophie een flesje. Rond half tien krijgt Sophie dan nog een bakje fruit en dan gaat ze op bed. Ze ligt dus meestal rond een uur of tien op bed en ze komt er weer uit als Stijn op bed gaat. Ze wisselen elkaar dus heel mooi af. En ik denk ook niet dat het schema ooit gelijk gaat lopen, ik verwacht eigenlijk dat Stijn z'n middagslaapje binnen een half jaar wel over is.

@ Mette, dus eind van deze maand moeten jullie weer naar Leiden met Nova? Inderdaad een tegenvaller dat ze nog veel trucs gebruikt. Wat voor operatie krijgt ze dan? Krijg jij nu wel een keizersnee of word je ingeleid? Met R. z'n hart gaat het prima, af en toe doet het hart nog weleens raar, slaat over enzo. Maar niets noemenswaardigs verder.. gelukkig maar! Dat is volgende maand ook alweer een jaar geleden.

Veel liefs

Jeeeeeeetje, zo zit je nog te kletsen op viva en zo heb je 2 kinderen er bij :-)

Oef, Oefman en Brain; heeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd !!!!
Indian Rose, was het maar waar...maar ze sloopt ongeveer de computer als ik wel blijf zitten, of verzind wel wat anders om haar aandacht te krijgen....

Hier was vanmiddag ook een bom ontploft...maar ze hadden het wel leuk zullen we maar zeggen!

Tinus, heb ook wel flarden gezien van dat in de droomtuin en heb volgens mij gehoort dat het ook van de makers van de teletubbies is, dus dat het hetzelfde niveau heeft kan wel kloppen!

Wij zijn laatst ook in Nijmegen geweest (ook in sanidome, waar ik me ook wat anders bij had voorgesteld maar ach het was wel lekker!) klinkt gezellig zo'n meiden weekend!

Amber gaat ook steeds meer "tellen" ,klinkt zo lekker wijs!

En de koprol! Dat heb ik haar nog niet zien proberen!

Lekker dat hij weer wat beter in z'n velletje zit!

leuk nog een bericht van oef, ik hoop maar dat Rosanne toch de couveuse niet in hoeft en anders er snel weer uit mag...het kind zal wel bij moeten komen van de lansering!

Mette, oei, dat wordt dus vanaf nu echt aan de grote tafel spelen!

Zal zeker een teleurstelling zijn dat Noof toch niet kan wat ze lijkt te kunnen met haar schouder....maar dan kun je je inderdaad al vast een beetje voorbereiden...wat zouden ze ook al weer gaan doen bij een eventuele operatie?

A1mee, Ziet er mooi uit die set!

Knap dat nu wel zonder muilkorf kan! Hoe heb je haar zo ver gekregen?

Hier ook regelmatig neigingen om er 1 of 2 achter het behang te plakken...ze zitten vooral elkaar nog al in de weg de laatste dagen...

Nurse, hopla daar is nummer 3 sorry verder even geen inspiratie!

Mette/ Tinus/ Indian, die van jullie gaan tenminste nog even slapen *zucht*

Knorretje, voorhuisje naar achteren trekken!!??

maar ik hoop dat het werkt!

Fijn dat hij verder weer super goed gekeurd is!

Ben je lekker aan het vissen bij nurse!

Vanmiddag met H mee geweest naar de orthopeed, hij zal waarschijnlijk binnen 3 weken aan de beurt zijn voor de operatie aan zijn meniscus...
OEF, GEFELICITEERD met ROSANNE en DAVID!!!

wow, wat een vlotte bevalling, en hopelijk doet rosanne het zo goed, dat ze niet de couveuze in moet...

geniet van je kinderen!!!

wat een nieuws.. vrijdag nog gelezen, zaterdag weg gegaan, zondag ziek thuis gekomen, en direct in slaap gevallen, dus vanavond pas dit nieuws gelezen..

wat leuk!!

fietsstoeltjes.. casper mag voorlopig nog voorop blijven zitten, Renske fietst nog niet los en die dubbele zitjes achterop zijn volgens mij onveilig (heb ik wel eens bij zo'n kassa test gehoord), en ze zitten ddaar ook veel minder vast in, dan in de gewone achterop stoeltjes..

casper heeft altijd gewoon in bad gelegen, in een laagjes water, kon hij heerlijk plonzen. maar ik kan me voorstellen, dat het als je kleiner bent dat het moeilijk is

mette, ik had er al helemaal geen rekening mee gehouden dat nova nog geopereerd moest worden.. spannend bezoek volgende maand, wanneer moeten jullie

plassen op het potje, hier bij vlagen.. op het kdv zijn momenteel veel 2 jarigen, dus ze hadden een nieuw soort beloningsplaatjes bij de wc opgehangen, er hingen er vanmorgen wel 10 en ze krijgen dan een sticker bij een plasje, met groot publiek en gejuich... op het cb hadden we het er nog over, dat met name de huidige luiers het belangrijk maken om wel te stimuleren. en dan kan kijken en juichen zeker helpen...
Nurse:

We begonnen met zijn tweeën

Netjes getrouwd, hebben we er flink op los eh... gevreeën

Toen kwam daar ons Roxan

En al snel kwam ons Yasmine er achter'an

Nu is ons derde kindje geboren...

en wie het waagt niet op kraamvisite te komen zal dat zeker van ons horen

of

Ons derde kindje is geboren

Net zo speciaal, net zo bijzonder

Opnieuw de verbazing over die tien kleine vingertjes en die tien kleine teentjes

Zo vertrouwd en toch weer nieuw

Ook ons derde kindje is weer een wonder

Volmaakt geluk

Ofzoiets

En verder Jeeeeetje wat is er veuuul geschreven

Ik vind het stiekem heeeeeerlijk om weer lekker aan de studie te kunnen... nieuwe vakken weer even lekker tijd voor mezelf

Ik zit er trouwens aan te denken om de huiskamer een andere kleur te gaan geven...

Wahaha! Nou mette en marloes, heb veel aan jullie hulp

Rosanne:

Hopelijk hoef je niet in de coveuse... voor ´ons´ kersverse forumbabytje.

Knor:

Had ookal gedacht aan de zin ´Ons geluk is compleet met de geboorte van onze zoon/dochter ....´

Zoals we er nu ook over denken is dit ons laatste kindje maar je weet t maar nooit hè?

Maar goed, dan kunnen we er dan wel weer een mouw aan passen

Oh, M gaat naar bed, ik volg maar.

Hahaha!

Kuss!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven