December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Jeetje, wat is het stil hier!

Ben weer opgeknapt gelukkig! Hoest alleen nog wat.

Oef, er is niks gekomen uit die onderzoeken. Mijn bloeddruk bleek toch over het algemeen wel normaal te zijn alleen mijn hartslag is wel te hoog, maar daar kunnen ze dus geen oorzaak van vinden. Het komt er nu op neer dat ik medicijnen mag slikken als ik dat wil, maar dat doe ik op het moment niet omdat ik er niet zo veel last van heb dat het me echt beperkt...moet er dus maar gewoon mee leren leven.

Gelukkig dat het met Brian weer wat beter gaat, kan me voorstellen dat je gesloopt bent als hij steeds zo rot slaapt...

Marloes
Mette, "het gevoel dat je je kind niet mag houden", m'n hart werd even samengeknepen. Ik hoop dat je dat gevoel niet meer mee hoeft te maken, wat afschuwelijk lijkt me dat. Ik ken die angst wel, maar in mijn geval is die heel irreëel. Ik kan me geen voorstelling maken van jullie gevoel, iedere keer als er wéér wat loos is. Jullie zijn een dapper stel met z'n drieën!

Tinus, moeilijk hoor, nu alles steeds meer begint door te dringen. In het begin leef je toch in een roes. En het lijkt me vreselijk confronterend, om de bus te zien, alles eigenlijk. Je wordt steeds met je neus op de feiten gedrukt. Sterkte

Mainecoon, pffff, lastig hoor! Lijkt me ook als partner vreselijk moeilijk. De paar keer dat ik te maken had met iemand met borderline persoonlijkheidsstoornis werd ik al gillend gek. Laat staan als je met zo iemand leeft!

Enneh...de pizzaatjes waren inderdaad heerlijk. Bedankt voor het recept, ik ga ze, denk ik, ook eens maken.

Flodder, lekkerrrrrr, beetje bijgetankt? Trouwens belachelijk dat je collega haar vijf maanden oude kind een corrigerende tik geeft. Wat snapt zo'n kind er nou van en hoe moet dat als het straks net zo'n lekkere peuterpuber wordt als die van mij? Elke dag aframmelen?

Joni, foto's zijn leuk! Jammer dat Nils nog langer wegblijft, maar je kunt er inderdaad niets aan veranderen. Lijkt me moeilijk hoor, J. is nooit langer dan drie dagen van huis geweest en daar had ik het al moeilijk mee (was toen ook nog erg zwanger, dat helpt niet).

Oef, gelukkig maar dat Brian wat op begint te knappen, mag ook wel! Het is echt een aanslag hoor, een ziek kind.

Knorretje, wat was jij vroeg!!!! En wij je een beetje lekker zitten maken met pyamadag.......

Hier gisteren wel een pyama-ochtend gehouden, niet uitgeslapen en 's middags onszelf laten bevriezen op het strand. Heerlijk!

Daarna lekker lui patatjes gegeten en 's avonds de desillussionerende reportage van Peter gekeken. Volgens mij is er nu nog geen zaak en zeker niet opgelost. Maar dat is een heel ander onderwerp......

En vandaag lekker de ochtend alleen met Joris gehad, nadat ik Thijmen naar de psz hab gebracht. Daar was trouwens ook, surprise, surprise, zijn vriendinnetje, die vanaf vandaag ook op maandag en donderdag gaat. Alsof hij nog niet genoeg vriendinnetjes had (Ik smelt elke keer als ik 'm arm in arm zie lopen met z'n andere vriendinnetje, en maar aaien en kusjes geven )

Ik hoor Joris alweer kletsen, dus ik sluit maar weer af voor vandaag.

Oh enneh, het loopvirus is hier nog niet overgeslagen hoor..., kunnen jullie nog wat mijn kant opsturen?
haha Basu ik dacht dat ik de enige was die die uitzending wat teleurstellend vond . Nou ja als het verhaal zoals hij dat vertelde echt waar is is hij natuurlijk ook ziek maar ja. Volgens mij valt er nog niks te bewijzen nu.

Lief Thijmen met zn vriendinnetje. Had jij nou ooit eens die foto gemaakt van Thijmen en zn vriendinnetje of was Marloes dat?

Marloes snap dat je geen medicijnen gaat slikken. Hier ook zo met mijn schildklier. zolang het me niet beperkt ga ik ook niks slikken

Heb net maar s gecontroleerd of er geen cafeïne in die paracetamol van Brian zit (geintje). Hij voelt zich duidelijk beter en ligt nu pas te slapen was een beetje hyper geloof ik haha.

Ik ga dr vanavond lekker vroeg in en Peter doet de nacht *joepie*
Oef lekker hoor dat Brian weer een beetje is opgeknapt!

Basu tsja borderline ..... mijn beste vriendin die had dat alleen heb ik nooit die andere kant van haar gezien. Ik kon alles bij haar doen zonder dat ze opblies. Op de een of andere manier kon ze het van mij gewoon hebben. Ze heeft er wel over verteld aan mij dat ze dan heel erg boos werd en ging slaan en schoppen en bijten en krabben enzo, maar nooit meegemaakt dus gelukkig. En nou heb ik 7 maanden met die vriend samen gewoond (2003) en toen had hij heel weinig begrip voor mijn problemen dus het is echt een mega omschakeling voor hem. Daar heb ik behoorlijk respect voor ik hoop echt dat ze het zullen redden samen.

Hier zijn we vanmiddag naar het cb geweest mevrouwtje weegt nu 9920 gram en is 74,5 cm lang. Verder deden we alles perfect ga vooral zo door (hihi altijd leuk om te horen) en hij vond haar een lekker vrolijk kind. Prikjes was even huilen en toen was ze alweer stil gelukkig. En ik zit nu doood op op de bank wat een bui had dat kind vandaag zeg!!!! Ppppfffff nou ja ze slaapt nu gelukkig. En de enige schade is een half verzopen afstandsbediening. Die ligt nu te drogen op de verwarming hopelijk doet ie het straks weer.
Moge...

Pfff, ik ben gammel zeg. Ben weeeer verkouden. Denk dat Manuel me heeft aangestoken want hij was het vorige week. Dat die kleine kindertjes vaak verkouden zijn is algemeen bekend, maar ik had nooit geweten dat dat dan ook voor mama's en papa's geldt.

Klote geslapen dus... Net toen ik eindelijk in slaap was gevallen, renden er ineens twee katten door de slaapkamer. Bleek dat de deur niet goed dicht was. Grrrr, dus katten gevangen en eruit gegooid, weer wakker gelegen, in slaap gevallen, Manu wakker, getroost, weer wakker gelegen, in slaap gevallen, Manu wakker, katten aan de deur krabbelen en miauwen... bleghhh, lekker nachtje weer.

Gisteren nog de makelaar gesproken. We gaan weer wat zakken met de prijs en ik heb gevraagd of hij onze woning meer actief wil promoten. Dat doen ze meestal pas als blijkt dat huidige bewoners nog maar een paar maanden hebben.

Mainecoon: Haha, moest wel lachen om de afstandbediening. Wat was er mee gebeurd dan?

Oef en Mette: Hoe is het met de zieke kindjes?

Ik ga aan de slag...
Noof is weer pieperig, ze ligt dus nu weer in bed en volgens mij slaapt ze ook al..

Tinus; ik hoop dat je huis nu snel verkocht gaat worden.

Balen dat je zooo slecht geslapen hebt.. Veel koffie dan maar vandaag!

Ik moet vanmiddag naar de arboarts, ik breng Nova dan even bij m'n zus.

Hmm ze slaapt toch nog niet,

xx
lus geen koffie... moet het op eigen kracht doen dus maar...

Zielig dat Noofje zich nog niet lekker voelt. Hoe is het de vlekjes?
F5 voor update tabel

Zo probeer er weer even voor te gaan zitten hoor. Merijn ligt als sinds 9.30 uur op 1 oor dus die zal ook zo wel wakker worden.

Strakjes even naar de deelgemeente, ik heb Merijn maar vast bij laten schrijven in mijn paspoort, ken mezelf. Over 2 maanden gaan we op vakantie en anders ben ik echt gewoon te laat.

Ook komt er zo iemand langs van Koah. Aangezien de moeder van R. elke vrijdag oppast, kan je daar geld voor krijgen van de belastingdienst (na een jaar eindelijk maar eens geregeld). Ok we mogen de centjes zelf houden, maar tis mooi meegenomen.. kost allemaal al genoeg.

@Tinus

Er moeten nou maar eens kijkers gaan komen hoor, nou ja doe maar gelijk kopers dan haha. Zou fijn zijn als het huis gewoon is verkocht wanneer jullie gaan verhuizen scheelt een hoop gedoe. Is de keuze voor het KDV al gemaakt?

@Mette

Wilde je gewoon even een geven hoor!

@Mainecoon

Fijn dat Davientje weer helemaal is goed gekeurd

@Joni en de rest van de meeting van afgelopen zaterdag

Zag er heeeeeeeeeel gezellig uit. Erg leuke foto's!

Ik hoor iemand brabbelen in zn bed. Ga hem eens even aankleden.

Loewyz dank voor het aanpassen van de tabel. Extra centjes zjin altijd welkomzou ik zo denken hihihi. Weten jullie al waarheen jullie op vakantie gaan?

Tinus nou ik was met mijn moeder aan de telefoon om te vertellen hoe het was gegaan op het CB en toen voelde ik in enen mijn billen warm en nat worden .............. bleek dus dat ze de afstandsbediening in mijn kop met lauwe thee had gezet *zucht*. Tsja als die thee noou nog heet was geweest dan had ik veel beter opgelet en dan was het niet gebeurd nou ja de ab doet het nog gelukkig. Davina is op het ogenblik heel erg van het dingen in elkaar doen en in andere dingen stoppen. Ik moet binnenkort maar eens zo'n blokkendoos kopen met verschillende gaten erin enzo. Balen dat je zo slecht hebt geslapen! Davina heeft ook gespookt van half 3 tot half 4 ofzo maar ik heb lekker een daje vrij genomen. Daar was ik sowieso wel even aan toe was zo druk de laatste tijd met weer hele dagen gaan werken, sporten 2 keer in de week 'savonds en dan ook nog eens elke dag in het weekend afspraken. Wel heel leuk allemaal hoor maar even een rustdagje tussendoor kan geen kwaad.

Mette hopeljik is ze na haar slaapje wat vrolijker. Ik ga zo maar wel eens een kopje koffie doen en dan lekker de was wegvouwen. Moet nu echt een keertje gedaan worden.

Ik ben trouwens nu inmiddels al zo'n 3,5 kilo kwijt! Hij stond tussen de 70 en 71 het streepje hihihi. Hopelijk staat ie voor het weekend op de 70 dan ben ik 4 weken bezig en dus gemiddeld 1 kilo per week afgevallen. Lijkt me heel netjes.
Zo 4 kilo; da's niet mis Mainecoon! Nova heeft een vormenstoof is een 'pratende/zingende koekjespot. Erg leuk, ze is er ook helemaal weg van. Als alle blokjes erin zitten, dan vindt ze het allerleukst om de deksel er nog op te doen.

Tinus; Lekker vroeg naar bed vanaaf?

Ik wel, ben bekaf.. Was even naar m'n zus vanmiddag en daar was ze ook nog niet blij..

Arbobezoek was oke, verder met reintergreren, als het niet op de bso lukt dan moet ik toch een andere baan zoeken.. Maar goed ik kan wel begrijpen dat ze geen vaste plek 'over' hebben op kantoor..

Ik moet straks sporten/fysio, heb geeeeeeen zin..

xxx
lk[i-pp op'\: cc

tfexzestryf se32wqw

Zo Davina kwam even vertellen dat ze een hele dikke lip is gevallen op het kdv vandaag. Ze was zo onwijs bezig geweest met lopen en is dus gevallen. Waar de leidsters wel helemaal verbaasd over waren is dat Davina nu zelf gaat staan zonder houvast. Schijnt dat kindjes dat meestal pas gaan doen als ze al een tijdje steviger lopen. Davina die loopt eigenlijk pas sinds zondag iets steviger. Maar wel heel sneu die dikke lip, had ook flink gebloed. Maar ze schijnt er geen last van te hebben want ze at daar gewoon dr koekje en fruit en ging slapen met dr speen en ook hier heeft ze prima gegeten en is gewoon vrolijk. Wel zag ik toen ik in haar mondje aan het kijken was dat de 2 kiezen boven al op doorkomen staan. Dikke zwarte bobbels. Dat verklaart waarom ze vannacht weer zo onrustig was denk ik.
Mainecoon; grote 'zwarte' bobbels?? Noof heeft nog maar vier tandjes, 2 onder en twee boven. Maar zwarte bobbels, omg.. dan staat haar dus nog heel wat te wachten..

Sneu dat ze zo is gevallen... Ziet er ook altijd zo heftig uit dan hé, zo'n dikke lip. Wat de leidster zeggen klopt niet helemaal. Gaan staan vanuit 'de berenstand' (dus zonder zich aan iets op te trekken) doen best veel kinderen zo rond het 'gaan lopen' stadium.

Noof kan het bv ook, en kan nog niet lopen. Vaak gaan ze juist vanuit die stand stappen.

Ik kom net bij de fysiofitness vandaan. Ik heb overal pijn..;-)

Vooral die k*tbuikspieroefeningen, k*tbilspieroefeningen en k*tbovenbeenoefeningen Maaaaaar het is voor een goed doel. Een stabieler bekken, zodat als ik weer een 'sterk' lijf heb, we aan een brusje kunnen gaan denken

(hoewel dat sterke lijf dus nog wel even duurt hoor )

xx
He Mette aha dat wist ik dus niet. Wat knap dat Nova dat dus ook al kan! Ik vind haar ontwikkeling echt heel goed gaan om eerlijk te zijn. Had ik niet verwacht ik dacht dat ze veel meer zou "achterlopen". En ja inderdaad zwarte bobbels hihihi ik zag het onder ook al toen daar de 2 kiezen op doorbreken stonden. Davina heeft nu 8 tanden en 2 kiezen en de volgende 2 kiezen komen er aan. Ik moet eerlijk zeggen dat het doorkomen van die kiezen hier heel erg mee valt. Had het erger verwacht. Hopelijk heb je niet al teveel spierpijn morgen, maar goe dat je lekker bezig bent. Hopelijk zit er snel wat vooruit gang in.
Nou de dikke lip is hier alweer een heeeel stuk minder gelukkig. Ik durf weer met haar over straat hahaha. Verder hebben wij volgens mij de meest beleefde dreumes ooit want ze zegt dank je als je haar iets aangeeft (ank juh of ankel zegt ze dan). Mal kind. Ik had het al eerder gehoord maar ik heb het zojuist eens uitgetest door een paar keer wat te geven aan haar met het zelfde resultaat. Grappig hoor heeft ze op het kdv opgepikt die leidsters zeggen altijd dank je als ze wat aan gereikt krijgen en met al die leuke doorgeef spelletjes zal Davina dat al vaak gehoord hebben daar denk ik zo.
Gaaaaap! Ja ja, wel vroeg naar bed gegaan gisteren, maar Manuel besloot weer eens te gaan spoken dus nu is iedereen in huize Tinus weer doodmoe. Hij heeft ook een beetje overgegeven vannacht. Wel vreemd, dat gebeurt eigenlijk alleen als hij verkouden is en dat is net weer over. En later vannacht wilde hij met geen mogelijkheid zijn bedje meer in. Beetje onhandig van ons, maar we hebben maar toegegeven, We waren zo moe, dus maar bij ons in bed gelegd en toen was hij direct weer vertrokken naar dromenland. Baal er wel weer van, want nu zal hij de komende tijd wel weer vaker gaan proberen om bij ons te mogen slapen. Nou ja, eigen schuld...

Manuel had gisteren bij zijn oma wel 4 poepbroeken gehad en 's avonds net na het eten hadden we een nummer 5. Ik mag dan wel verkouden zijn, maar MEN! Wat een stank!! Hij was zo moe dat we net hadden besloten om zijn badje maar over te slaan, maar hij zat zo onder de poep dat het toch wel een goed idee was om hem in bad te stoppen.

Mette: Hoe is het nu met de spierpijn? En hoe gaat het met je zus en de zwangerschap?

Manuel heeft 6 tanden: 2 onder en 4 boven. ZIjn hoektanden gingen eerst groeien maar nu zien we gelukkig ook zijn 2 voortandjes. Hij leek echt een draculaatje!

Mainecoon: Goed hoor van die 4 kilo!! Het begin is moeilijk maar als je ziet dat je resultaat boekt met afvallen, stimuleert dat weer om door te gaan.

Wat grappig dat Davientje dank je zegt! En zielig van haar dikke lip!

Manuel kan best uit zichzelf gaan staan en los lopen kan hij ook, alleen hij doet het nog maar zelden. Hij is beetje voorzichtig denk ik. Hij loopt wel graag aan je hand mee, maar helemaal los laat hij maar zelden zien.

Loewyz: Leuk, waar gaan jullie naartoe met vakantie? Wel slim om dat bijschrijven alvast te doen. Stel je voor dat je het vergeet.

Over het kdv: de meest praktische keuze zal Kleinkunst zijn bij de metro. Ik moet er alleen nog steeds een keertje een afspraak maken. En bellen! Want misschien wordt ons huis veel eerder opgeleverd. De bouw gaat zo rap, we lopen voor op schema. (verdorie... haha)

Voor de tabel: Manuel zegt nu ook papa en mama. (of eigenlijk is het dada en nana, maar daar doen we het ook voor!)

Ik ga aan het werk. Later!
Hey meiden! Ik heb weer een vrije dag vandaag en ben al vanaf vanmorgen met de foto's bezig!

Straks krijgen jullie een link op Hangmoeders en kunnen jullie nog wat foto's bekijken van de Utregmeeting!

Joeri had gister 7 poepluiers over de hele dag en hele zure. Druk bezig met tandjes weer... HIj heeft inmiddels al een begin van zijn hoektanden boven, de kleine tandjes naast zijn twee ondervoortandjes, een kiesje linksboven en volgens mij komen zijn onderhoektanden er ook aan en ngo wat kiezen, het is een groot hobbel en bobbelfestijn in zijn bekkie. Gisteravond was het ook huilen met het naar bed brengen, dat doet ie anders nooit! We hebben eerst dentinox gesmeerd, maar kennelijkhielp dat niet genoeg, na even wat afgewacht te hebben hebben we hem toch maar een zetpil gegeven en na 10 minuutjes sliep hij... Vannacht was het een brul rond middernacht, maar hij sliep vanzelf weer verder, en een brul om 06:20 uur, en ik was uiteindelijk maar uit mijn bed gegaan om 07.15 uur... Ik kon niet meer slapen, maar meneer heeft het uitgehouden toto 08.10 uur! Balen dta ik niet meer verder kon slapen!!!

Ah, volgens mij zijn de foto´s in mijnalbum geplaatst! Ik ga dit even posten en dan zet ik op Hangmoeders een link!

Tot later!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Pfff, wij hebben hier ook een nacht gehad om snel te vergeten

Ik lag er om 24:00 in na mijn avonddienst en kon niet meteen slapen omdat mijn neus super verstopt zat...toch ergens in slaap gevallen, want rond 1:15 werden we wakker omdat Justin huilde (gebeurd niet zo vaak) H er heen, had hij alles ondergespuugd...

Dus alles opruimen Justin weer in bed, werd Amber wakker, die was ook niet 1,2,3 weer stil te krijgen dus toch maar wat te drinken gegeven en weer in bed. Lagen we net weer begon Justin weer te spugen waardoor Amber ook weer wakker werd.

Justin zijn matras bij ons gelegd en Amber weer gekalmeerd en in bed gelegd. Dus wij doken er ook weer in. Ik kon natuurlijk weer niet slapen omdat mijn neus vertopt zat, Amber bleef wat jammeren, maar viel steeds weer voor een half uurtje ofzo in slaap.

Rond 3 uur ging ze niet meer slapen (ik had nog steeds niet geslapen) en dus nog maar wat drinken en een zetpil gegeven (misschien last van de prikken??) Daarna is ze wel in slaap gevallen, dus ik begon net te doezelen, begint Justin weer te huilen omdat hij een nachtmerrie had, getroost en rond 3:30 zijn we eindelijk allemaal in slaap gevallen...tot 6:30, toen vond Justin het wel tijd om op te staan....

Vanmorgen was hij wel weer opgeknapt en wou ook naar school, dus heb hem maar gebracht, daarna zou hij bij een vriendje gaan spelen. Die moeder weet ook van vanacht, dus als het niet gaat hoor ik het wel.

Sorry beetje lang egoverhaal, maar laat het hier even bij...ik had Amber in bed gelegd, maar volgens mij word dat niks...

Marloes
goed zeg Mainecoon 4 kilo! En wat leuk dat Davina dank je zegt. grappig he al die halve woordjes die ze nu zeggen.

Mette hoe is t met de spierpijn?

Knor 7(!) poepluiers das veeeeel. Brian heeft ondertussen ook al veel tanden en een paar kiezen.

Tinus balen weer die gebroken nachten. Dat manu bij jullie in bed slaapt zeg. Hier wel s geprobeerd als Brian ziek was maar dat ging echt niet. Sliepen we alle 3 niet.

Brian heeft vanmorgen weer een boterham gegeten dus ik denk dat de keelpijn nu wel weg is. De laatste paar dagen heeft hij geleefd op melk en yoghurt, gaf ook fijne luiers...

Ik hoop dat het weer een beetje opknapt want ik ben sinds vrijdag de deur niet meer uitgeweest, ik wordt langzamerhand gek hier.

Kan ook niet werken omdat Brian ziek was en morgen was al afgevallen omdat we dan geen opvang hebben.

Oh ik ben begonnen met een cursus edelsmeden. Leuk joh, lekker zagen, solderen, timmeren en zo met metaal. Vanavond 2e les dus dan ben ik in ieder geval even het huis uit.

pfff ben t zat hier. Nou ja Brian ligt even te slapen en ik ga dat ook maar doen denk ik.
jeeeeetje Marloes wat een nacht zeg! Ga je nog bijslapen vandaag?
Marloes jeetje wat een nacht zeg!! Hopelijk kun je snel een beetje bijslapen zeg. Ik heb zelf ook nauwelijks geslapen vannacht ik was gewoon te wakker. Ik had gister tot half 12 uitgeslapen dus zal daar wel door komen. Ik ben nu ook niet bijzonder moe.

Oef gaaf zeg zo'n cursus! Ik heb er hier ook al naar zitten te kijken. het word hier bij de universiteit ook aangeboden als cursus en leek mij ook super leuk.

Knor succes met alle hobbels en bobbels! En geniet lekker van je vrije dagje.
We redden het nog steeds met z´n 2-tjes, Boyd en ik. Maandagnacht was hij een hele tijd huilend wakker en heb ik hem maar in bed bij mij genomen. Toen was het goed en hebben we heerlijk samen geslapen. Wel lief hoor, zo´n knulletje naast je in bed om tegen aan te kruipen.

Vannochtend met Boyd naar de kapper geweest. Het werd veels te lang. Hij vond het allemaal weer interessant, maar na een tijdje was hij het zat. En toen was hij ook wel weer klaar. Heb nog een foto genomen. )andere kapper dan vorige keer namelijk)

Gisteren na een dag KDV was Boyd gelukkig niet zo heel moe. Ook zijn avondeten ging goed erin. Daarna was hij nog zo levendig dat ik hem nog maar heb laten spelen. Nou ja, spelen. Hij was het hele huis maar aan het rondlopen. Hij bleef maar lopen, lopen, lopen. Ik moest zo lachen.

Ondertussen kon ik mooi lekker rustig eten. Had gebraden kippepoot van de slager (mmmmmmmmmmmmm) en aadappelsalade van de groenteboer.

Nou, m´n toetsenbord doet raar. Alls ik een leesteken wil tikken, klopt het niet. Iemand een idee= )dit moet dus een vraagteken en haakje open en sluiten zijn'

Mainecoon.

Ik knip en plak je recept van de computer.

Ik ga met Boyd vaak buiten lopen. Handje vast en dan maar stappen. Hij bepaalt dan waar hij heen wil. Daarna is hij altijd nog meer aan het stappen als we weer in huis zijn.

Tinus

Knap van je schoonfamilie dat ze zich er zo doorheen slaan met elkaar. Over je schoonmoeder had je al eens geschreven. Juist nu extra zonde dat je schoonvader is weggevallen.

Ik ben het niet gewend dat Nils lange tijd weg is. De laatste keer was dat al weer jaren geleden (2002) en toen was Boyd er niet.

Ik wist wel dat de pappas en mammas ook extra vaak verkouden zijn, dat had ik al eens van iemand gehoord die dat ook had. Ik mag m´n handjes dichtknijpen. Tot nu was ik elke 2 weken verkouden, maar het is nu weer even rustig.

Cola is ook caffeine, vervanging van koffie.

Marloes

Wat een but/nacht bij jullie. Hopelijk kan je wat bijslapen. Ik hoop nu Nils weg is, dat ik geen ziek kindje krijg.
He meiden,

Even een foto van zondag toen we een frisse neus gingen halen bij de carnavalsoptocht.

Je kan goed aan haar zien dat ze nog niet helemaal lekker was, maar ze vond het wel erg leuk al die muziek en carnavalswagens. (alleen die vreugde straalt niet echt van de foto af zeg maar )

Ons konijn;

Ze is nog steeds niet lekker, maar echt ziek is ze niet, maar zo pieperig en lummelig. Sneu hoor, maar goed ze ligt nu even in bed, dus ik ga even snel hier in huis iets doen!

Joni; Super dat jullie je zo redden met z'n 2en! Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden als Tris zolang weg zou zijn.. Hebben jullie wel contact via de telefoon of mail?

Ben benieuwd hoe Boyd straks reageert als hij z'n Papa weer ziet!

Ik ga nu echt even wat doen, heb wel spierpijn van het fysiosporten van gister..

xx
O ja, nog even dan

Oef, edelsmeden lijkt mij ook zo leuk om te doen. Heb er al eens voor gekeken maar hier in de buurt geven ze geen cursussen daarin, dus da's wel jammer. Veel plezier vanaaf!
wat een leuke foto van nova. Heb je het pakje zelf gemaakt?? En hoe is het met alle bloedonderzoeken en uitslagen??

Ik zit in een helemaal stil huis bij mijn ouders. Casper slaapt, na een druk programma: naar oma rijden, winkelen en lunch.. Dus die slaapt nog wel een uurtje.. En Renske is met oma naar de kapper, meestal is dat een drama, maar ze wilde zelf en zei dat haren knippen geen pijn doet... Dus, wie weet. (en ik mocht niet mee, oma moest mee...)

Mette, goed joh, dat gesport.. Ik zou ook wat moeten doen, maar ja.... En heel verstandig om eerst je lichaam wat te laten herstellen. Ik weet nog dat ik het zo stom vond van een studiegenootje die net uit het ziekteverlof aan het krabbelen was (ze werkte al 10 uur van haarl 24 uur) en toen weer zwanger werd... Vond ik zo dom, want ze kreeg natuurlijk gelijk weer klachten, ja, je moet je lichaam wel de tijd geven te herstellen... Gaat het trouwens al beter op de bso, na die eerste keer waarbij je alles alleen moest doen?

joni, ik heb dat soms ook met mijn toetsenbord, de leesteken zijn veranderd. Volgens mij heb ik dan een keer een verkeerde opdracht gegeven, maar wat helpt, is alles uitzetten en opnieuw opstarten, is het bij mij altijd over...

knorretje, super die foto's en ook de ene van Casper, super gaaf!!! Die mag je mij wel mailen (zal ik mijn emailadres even naar je mailen??)

Marloes, wat een nacht.. Hopelijk vanacht beter!!! En is het spelen bij het vriendje wel goed gegaan.. Apart dat ze dan 's nachts ziek zijn en het de volgende dag weer over is...

wat een poepverhalen.. Hier ook hoor (virus??) vanmorgen tot in de slaapzak... Ik dacht al wat stinkt de luieremmer, maar het was dus casper zelf..

zo, eens kijken of dochterlief al terug komt.. groetjes sannie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven