December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Kort verslag op HM van mij.

Even voor Mette

Hoi, ben ik weer eventjes!

Ben benieuwd hoe de meeting vandaag was, hopelijk snel wat foto's!

Mette, was zielig voor ons Noofje! En doe 's niet zo gek, waarom zou je je bezwaard voelen om hier te schrijven als ze ziek is? Als je dat hier niet zou kunnen schrijven, waar dan wel!

Hoop dat ze gauw opknapt in ieder geval, vergeet niet dat zij de bikkeligste bikkel van dit topic is!

Oef, ooow wat zielig, zo'n ontsteking! Hoop dat hij ook snel opknapt.

Floddertje, wat is er meid, gaat het wel?

Knorretje, hier zeggen ze dat Leah 600 ml zuivel mag en dat is inclusief kaas, yoghurt enz. Leah zat daar echt ruuuim overheen, zat alleen aan melk al daarboven.

Nurse, goed dat je advies gevraagd hebt, hopelijk gaat het snel beter. Gelukkig gaat de bv bij ons tot nu toe prima, wel een opluchting hoor. Mmmm ik ben trouwens ook al in geen eeuwen op HM geweest, binnenkort weer, hopelijk voor meeting-foto's!

Hier alles op zich prima, al vind ik de nachten inderdaad wel weer zwaar. Sowieso ziet 's nachts alles er anders uit he? Heb deze keer ook wel een paar dagen de baby blues gehad, vreselijk labiel, ruzie maken met Vent, the works...

Maar heb eigenlijk helemaal geen reden tot klagen, Aimee doet het echt super, wordt 's nachts alleen wakker voor voeding. Daarna kost het iedere keer wel een paar pogingen om haar weer in bed te settelen, maar ja, ze is pas een week, dus te verwachten natuurlijk.

Vent heeft vandaag zijn moeder weggebracht, die blijft nog een week bij haar broer in zuid-Ierland. Hij en Leah blijven daar vannacht ook slapen. Mijn moeder is gisteren aangekomen, met een koffer vol drop, paaseitjes, chocola, kaas, rookworsten enz! Vanavond gaat ze pannenkoeken bakken. Dinsdag is het hier Shrove Tuesday, pannenkoekendag (katholiek gebruik, de dag voor Ash Wednesday), dus de winkels hier liggen nu vol met pannenkoekenmeel enzo.

Het enige wat een beetje zorgelijk is is mijn bloeddruk, die is weer helemaal mis. Heb ook regelmatig hoofdpijn. Ik moet maandag weer terug voor een nieuwe check-up en als het niet omlaag is moet ik aan de medicijnen. Het schijnt dat je ook na de bevalling nog pre-eclampsie kunt krijgen, nooit geweten. Nou ja, hopelijk maandag alles weer goed.

Ga nu weer even sociaal doen!
He Ainne hou je bloeddruk maar goed in de gaten! Hopelijk is het maandag inderdaad allemaal weer in orde.

Mette ik ken dat gevoel wel een klein beetje had het soms ook wel als ik opschreef als ik weer eens klachten of iets dergelijks had. Maar ik denk absoluut niet niet "hebbie haar weer" nee heb juist zoiets van "nee niet weer zij wanneer houd het toch eens op". Leef juist dan heel erg mee net als de rest hier als ik het zo lees. En als je het echt even hebt gehad moet je maar denken "ja het is een zorgen kind maar ze is er gelukkig tenminste" (maar dat zul je vast al wel denken). Had dat soms ook als ik over mijn klachten dacht het had allemaal zooooveel erger uit kunnen pakken .........

Nursie heel veel plezier!!!!

Verder was de meeting heel erg gezellig! Davina die ligt inmiddels alweer in bed die was erg moe. Ookal was zij de enige die heeft liggen slapen daar (en nog wel 2 uur lang ook hihi). Zo ga nu gauw naar HM kijken.
He meiden,

Net even het verslagje gelezen van Joni, klinkt gezellig!! Jammer dat ik er niet bij was, volgende keer beter..

Joni; bedankt voor je lieve plaatje, word er helemaal een beetje verlegen van

Ainne, doe maar lekker rustig aan hoor, zo met je bloeddruk. Gezellie dat je moeder er is! Hier is het dinsdag, 'dikkedinsdag' voor aswoensdag. Dus dan mag je nog van alles snoepen voor het vasten. Dacht ik..

Flodder; meid ik kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zit en het allemaal niet meer zo rooskleurig ziet met zo'n spokertje.. Ik herken van een kennis van mij, die had een hele makkelijke eerste en had ook zo'n 'kluif' aan haar dametje. Toen is ze toch met een iemand gaan praten omdat ze toch wel 'erge voorkeur' kreeg voor haar oudste. (Niet dat ik er vanuit ga dat jij dat ook hebt hoor). Maar zij had er wel veel aan, om gewoon is haar gevoelens uit te spreken, die normaal je normaal niet uit naar de buitenwereld, en waar ze zich ook wel voor schaamde. Die frustratie en dat ze geen allround blije moeder was, zoals 'men' van haar verwachtte. Die erkenning die ze daar kreeg hielp haar al een eind op weg en is met haar dametje slaaptraining gaan volgen.

Maar dat is pas vanaf een bepaalde leeftijd geloof ik.

Ik weet niet of je iets aan het bovenstaande verhaal hebt, maar ik dacht, laat ik het opschrijven dan weet je iig dat je niet de enige bent die gesloopt is door slaapgebrek. Hele dikke knuf van mij, ik vind het heel knap dat je je evengoed zo staande weet te houden!

Mainecoon; o maar dat gevoel overheerst sowieso, dat het een wondertje is dat Nova er is! Maar daarom realiseer je ook dat je kind zo kwetsbaar is. En als je al twee keer te horen hebt gekregen dat je kindje mogelijk een levensbedreigende ziekte onder de leden heeft, dan slaat de grond onder je voeten weg. Nu heb ik dat weer, dat gevoel dat je haar niet mag houden.. Slijt straks vanzelf weer, dat was de vorige keer ook.

Had ook echt donderdagavond toen alle toeters en bellen uit de kast getrokken werden, dat ik dacht; góh dan had die CBarts toch misschien wel gelijk..

Maar het geluksgevoel als dan de uitslagen goed zijn en je je kleine meid dan weer mee naar huis mag nemen is zo onwijs groot. Echt ik was zo dankbaar dat ik haar weer in haar eigen bedje mocht leggen. Dekentje eroverheen, en even om een hoekje kijken hoe ze zich opkrult en haar MisterChicken tegen haar wang drukt en in slaap valt

Ik spring even onder de douche, ik heb straks een verjaardag.

Prikken ging trouwens goed, hoefde maar 2x onderhuids te zoeken.

xxx
He Mette veel plezier vanavond! Dat gevoel dat je haar eigenlijk niet mag houden lijkt me een heel erg naar gevoel! Ik had het soms een beetje door de depressie (tenminste ik denk dat het een soortgelijk gevoel was). Das echt niet fijn. Maar gelukkig was alles toch goed (gegaan) en ligt ze nu lekker tegen chicken aan hihihi. Ik had/heb voor mezelf een soort spreuk dan zeg/denk ik "Ze word minimaal 80 en zal heel gezond en gelukkig zijn" Maar ik neem aan dat iedereen dat wel een klein beetje herkend. Maar het lijkt me echt vreselijk als mensen zeggen dat het weleens erg slecht zou kunnen zijn met je meisje. Weet niet of ik wel met die angst om zou kunnen gaan en al die heftige gevoelens die daar bij komen kijken. Hoop dat ik nu niet te warrig overkom hihihi ben een beetje moe heb beetje weinig geslapen afgelopen nacht.

Ga ook zo maar eens al mijn bed in denk ik of in ieder geval voor half 10 denk ik zo.
Mette; je bent een lieverd !! Het scheelt zeker om even je hart te luchten bij iemand die je begrijpt (of in elk geval is het haar vak te doen alsof :-)). Daarom ben ik ook gegaan en moet ik over 2 weken terugkomen. Vind ik ook heel goed van haar !!

Zo fijn dat er niks is gevonden. Vind het heel knap hoe je er in staat met Noof !!! We hebben aan je gedacht hoor vanmorgen !!!!

Joni; leuk verhaaltje !!

Aine; niet ernstig hoor maar zit er soms even doorheen met spookje.......Loopt wel los !!

Nou, grietje heeft op de terugweg even geslapen (ong 15 min) en na het eten heeft ze 5 stappen los gezet !!!!! Ze heeft van jullie kindjes afgekeken denk !!!!

Nu ligt ze al vanaf bedtijd wakker. Gaat nu huilen dus geef haar even een fles en paracetamol (you never know) want vent heeft slaapdienst dus zal je zien............

Fijne avond/nacht !!!

Nurse; je zal dit niet meer lezen en as we speek begint vrienden van amstel maar heul veul plezier !! Is echt een aanrader !!!!
Floddertje wat goed 5 stappen los al!!! Ik hoop dat ze inmiddels lekker ligt te slapen en dat jij ook lekker bij kan slapen vannacht!

Ik duik er nu echt in.
Bij Boyd kreeg ik er ook geen eten meer in, hij was wel lekker zijn appeltje aan het opeten. Omdat ik het meeting-verhaal aan het typen was, heb ik dus niet gezien dat hij ook het stokje heeft opgegeten. Nou ja, het zal hem goed gesmaakt hebben. Daarna wilde hij geen fles voor het slapen gaan.

In slaap komen, lukte hem ook niet echt, dus ben ik even op de bank rustig gaan zitten en later nog eens fles gegeven.

Nu ligt hij lekker te pitten. Ik ga ook zo naar bed.
haha zijn de moeders moeier dan de kids :-) ?!

Floortje slaapt. We zien wel weer voor de nacht.

Mijn moeder zei vroeger altijd als ik de pitjes van de appel opat dat er een appelboom in mijn buik zou groeien. Dat zal Boyd nog niet begrijpen denk......

Mette; nog even terug komen op je verhaal. Ik zou me goed kunnen voorstellen dat ouders een voorkeur krijgen of hun kind iets aanrekenen. Zelfs snap ik nu een klein beetje hoe ouders hun kind iets kunnen aandoen. Dit klinkt enger dan het is hoor want alles gaat hier goed maar stel dat je een moeder hebt die labiel is en niet in staat is een kind op te voeden, eventueel verstandelijk beperkt of iets dergelijks.......Moet er niet aan denken maar heb Floortje ook wel eens weg willen geven. Alleen heb ik gelukkig nog het verstand wat steeds zegt dat het niet persoonlijk is en dat de baby het niet doet om mij te pesten. Ik zie ook ouders die hun kind vervelend vinden omdat ze steeds dingen doen om hun dwars te zitten. Dat kan nog helemaal niet maar weten zij veel........

Zo was ik van de week onder de indruk van mijn (indirecte) collega. We hadden het over de corrigerende tik. Hele discussie op zich maar die stopte toen ze zei; nou, daar ben ik het niet mee eens want als mijn meisje zich aanstelt geef ik haar ook wel eens een tik op haar billen. Voor de duidelijkheid dat kind is 5 maanden. Tja, meer dan mijn mening geven en aangeven dat een kind van 5 maanden zich daar niet bewust van is of in elk geval niet iets oppikt van een tik kan je dan ook niet.

Nou ja, kan wel even doorgaan geloof ik. Maar moraal van het verhaal is dat het heerlijk is om er over te praten zonder dat iemand je veroordeeld. Alleen kan ik het nooit droog houden als ik zeg dat ik Floortje ook wel eens weg wens en voel ik me daar heel schuldig over. Juist als je de verhalen leest over kindjes die lichamelijke klachten hebben oid. Denk ik wat zeur ik nou. En gelukkig denk ik het meeste van de tijd nog; als dit het ergste is wat ons kan overkomen..................

Ainne; wel vervelend van je bloeddruk trouwens !!!!

Timo ligt trouwens ook al een tijdje helemaal gesloopt in zijn bedje. Geloof dat hij het wel erg gezellig vond. Normaal slaapt hij 's middags ook nog maar trok het toch goed.

Morgen ochtend lekker pyama ochtend. Heerlijk niks doen. Tussen de middag tennissen. Eind van de middag even naar opa en oma. Daarna samen met P buritto's eten. Kan me er nu al op verheugen :-)

Truste !!!
Hier gaan we morgen ook een pyama-dag houden. Of heel misschien nog een strandwandeling erbij (niet in pyama ). Zowel ik als de kinderen zijn helemaal gesloopt! Maar ik vond het wel (weer) leuk om de andere kindjes te zien en een paar gezichten achter de verhalen hier. Jammer dat ik (ook wéér ) zo laat was!
Als ik bij het strand zou wonen zou ik dat ook doen geloof ik. Krijg steeds behoefte aan bos of strand maar ja, is al gauw weer 3 kwartier rijden......Is trouwens pinuts voor jou na vandaag :-)
Ik wil vandaag ook wel een pyamadag houden, maar helaas....moet weer werken! Basu en floodertje, geniet van de pyamaochtend en dag! (en de anderen die geen pyamadag houden ook hoor, jullie mogen vandaag ook genieten!)

Verjaardag was gisteravond ook nog heel gezellig en Joeri heeft in totaal alleen op de terugweg geslapen dus ik denk dat dat 45 minuten was zo ongeveer en dat was het over de gehele dag! Hij was gisteravond hardstikke vrolijk en heeft ook nog eens goed gegeten!

Ik vond het gister heel gezellig, en zeker (weer) voor herhaling vatbaar! Mooie ruimte! Lijkt me ook heel leuk daar als het een beetje mooi weer is, kunnen de kids lekker buiten ravotten!

Mette

fijn dat het meeviel vandaag voor zover iets als dit mee kan vallen. Weten ze al wanneer ze meer kunnen weten over wat dit nu is?

En hoe heet die immuunafwijking die Nova heeft ook alweer?

Geef Noof maar een dikke tuitzoen van Joeri! (hij kan zo mooi zijn lippen tuiten bij een kusje, ik hoop er binnenkort een keer een foto van te kunnen maken!)

Joni

verslag was leuk!!!

Heb nu weinig tijd, ik had even koffie genomen tot de badkamer een beetje warm was, moet nu gaan douchen, ntbijten, hond uitlaten, enzovoort, misschien heb ik zo bij het ontbijten ngo even tijd en anders misschien vanmiddag of vanaaf weer!

Dikke knuf!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hmmmm.....berichtje kwam twee keer, beetje teveel van het goede!

Maar was toch nog wat vergeten, dus...

Yora: nog bedankt voor de heerlijke chocolade dromen! Vriendlief is er ook heel erg blij mee, het chocolade monster!
anoniem_203 wijzigde dit bericht op 03-02-2008 06:28
Reden: tsja..
% gewijzigd
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Meiden klinkt weer gezellig de meeting! Ik hoop dat ik er volgende keer ook weer bij ben.

Hier ook pyama dag denk ik.

Brian werd vanmorgen wakker met al 40 graden koorts net als gisteravond. ben benieuwd hoe dat de rest van de dag gaat. Misschien net even de piek dat het daarna afzakt.

Peet heeft de nacht gedaan maar toch slaap ik dan niet goed als Brian zo aan het huilen is. Hij heeft hartstikke honger maar eet alleen maar yoghurt en fles. Vult niet echt natuurlijk. Misschien zo nog even een banaan prakken oid.
Jeetje Oef nou ik hoop maar dat die arme Brian zich snel weer een beetje beter voelt zeg!

Iedereen een hele fijne dag gewenst. Wij hebben zo eerst een verjaardag en daarna komen er vrienden op bezoek.
Voor de minipizza's :

Benodigdheden:

-1/2 kleine rode paprika, fijngehakt

-20 g gehakte verse peterselie

-2 el gehakte verse oregano

-100 g fijngehakte ham of salami

-60 g geraspte belegen kaas

-60 g tomatenpuree

-8 velletjes bladerdeeg, ontdooid

Nou hebben wij ipv de peterselie en oregano gewoon italiaanse kruiden gebruikt. Uit de diepvries of vers maakt niet uit. En ipv belegen kaas hadden wij parmezan gebruikt. En dan vegetarische ham van de albert heijn.

Verwarm de oven voor op 200 graden

Meng de paprika, peterselie, oregano, ham of salami en kaas in een kom.

Maak van 4 vellen bladerdeeg 1 groot vierkant vel en smeer de tomatenpuree erover uit (laat aan 1 kant een rand van 2 cm vrij). Verdeel het paprikamengsel erover en rol het deeg op met de vulling naar binnen (eindig bij de vrijgelaten rand). Bestrijk de rand licht met water en plak hem vast. (Leg de 2 rollen even zo'n 20-30 minuten in de vriezer dan zijn ze beter snijdbaar).

Snijd elke rol in 1 cm dikke rondjes, leg deze op ingevette bakplaten en bak ze in 20 min goudbruin.

Voor 48 minipizza's
Mainecoon,

Ik had steeds het recept van de pizza's in mijn hoofd en het idee om het op te schrijven. Maar kun kan ik het gewoon van je kopieeren. Ze waren errug lekker!

Volgens mij heb ik er zelfs van gedroomd vannacht. Ik heb iets van ham snijden in mijn hoofd.

Nils belde nog vanuit Indonesie. Eindelijk zijn alle onderdelen voor het in elkaar zetten van de machines aangekomen. Ik had al een vermoeden dat hij wel langer dan 2,5 week weg zou zijn, en hij bevestigde het ook. Nou, we zien het wel. Veel kan ik er toch niet aan veranderen.

Ik ga nu even naar de computer boven om de foto's in te lezen.
Joni; balen maar ja wat je zegt; doet er weinig aan !!

Mainecoon; waren erug lekker ja die pizza's !!

Oef; arm mannetje !!! Heeeeel veel beterschap !!

Pyama ochtend geslaagd. Floortje geslapen tot 02.30 fles, 06.45 pap en toen tot 09.30 uur !!!! En Timo tot 10.15 uur !!!!!!! Heeeeeeeeerlijk :-)

Ze zijn even mee geweest naar de tennis. Vindt Timo zo leuk. En liggen nu weer te tukken.

Jeetje Knor;; 05.45 uur al achter de pc ?!?! Lekker gewerkt ??
He floddertje wat lekker dat je een beetje hebt kunnen uitslapen!!

Joni je kan het gewoon van het forum copieren toch? Of bedoelde je dat niet? En anders kan ik het wel even mailen hoor. En jeetje wat onwijs balen dat ie toch langer moet blijven en het was al zo lang 2,5 week. Dat zou echt niks voor mij zijn vrees ik.

Ik hoorde van een bekende (was voorheen beste vriendin maar nu nog nauwelijks contact) dat ze zwanger is vod ik wel erg leuk om te horen.

En ik moet echt ff spuien hoor ben pissig!!!! Er zouden vanmiddag vrienden van ons op bezoek komen om half drie. Wij moesten voor die tijd nog even naar een verjaardag en hadden geplanned om zo 14.10-14.15 weer thuis te zijn. Nou moet je weten dat die vriend van ons heel erg stipt is en heel erg van de etiquette enzo dus die is altijd precies op tijd en anders belt hij. Nu werden we ineens om 13.55 gebelt waar we waren want ze stonden voor de deur omdat ze hadden later ook nog een andere afspraak. Den die had die vriend aan de lijn en hoorde zijn vrouw al flink mopperen op de achtergrond. Maar goed wij gezegd we komen eraan zijn er over 10 minuutjes nou was goed. Toen belde hij terug dat we op de verjaardag konden blijven want zjin vrouw was opstandig bezig en die wilde niet blijven wachten. Nou ik vind dat toch zoooooooo geen stijl en bovendien voelde ik me nog een slechte gastvrouw ook omdat mijn gasten voor een dichte deur stonden. Maar ten eerste had ik dit van hem al sowieso niet verwacht en ten tweede als je zoveel te vroeg wil langs komen dan bel je toch even of het wel uitkomt????? Wilde eigenlijk nog een boos smsje sturen maar Den zei ook van die vriend die zal al flink balen want die is altijd zo op de etiquette die weet heus wel dat ze "goed fout zitten". Nou ja dat is ook wel zo dus heb maar niet gedaan maar ik heb wel zoiets van het eerst volgende contact mag van hun kant afkomen en dan wil ik wel excuses. Zo he he dat lucht op hihi.
Nou die vriend heeft zojuist gebelt om zijn excuses aan te bieden gelukkig. Nou had ik dat al wel verwacht omdat hij echt van de beleefdheidsvormen is. Ik wist ook dat zij last heeft van buien, maar het blijkt dus echt een flink gevalletje van borderline te zijn. Hij was echt bang om ons als vrienden kwijt te raken. Nou ja zo'n vaart zal het niet lopen zeker niet nu ik weet waar dat gedrag van haar vandaan komt. Hij gaf ook eerlijk toe dat ie het erg moeilijk vind hij ging ook zo met haar moeder weer even praten.
Jeetje; klinkt als lastig pakket. Gelukkig heeft zijn omgeving daar begrip voor !!

Wat is het stil trouwens ?? Allemaal in spanning voor boer zoek vrouw en peter r ??

Gelukkig heeft Floortje vandaag ook aan papa laten zien dat ze kan lopen !!
Hi meiden!

Floddertje: Jij nog bedankt voor je lieve kaartje!! Volgens mij kun je zelf ook wel een hart onder de riem gebruiken. Zo te lezen is afgelopen nacht weer wat beter gegaan. Maar jeetje zeg, wat heb jij het te verduren met dat apie van je!! En ze ziet er nog wel zo schattig uit op de meeting-foto's, haha!

Mette: Hoe is het nu met Noofje? Is de koorts al gezakt en voelt ze zich al beter dan gisteren?

Wat de anderen ook zeggen, daar ben ik het helemaal mee eens hoor. Hier kun je altijd vertellen wat er op je hart ligt. We zullen nooit denken 'ach, heb je haar weer'. Nee, we vinden het hier juist allemaal zo rot als Nova weer ziek is en jullie weer de molen in moeten. Ik vind het juist fijn dat je ook de rottigheid met ons deelt.

Joni: Ik heb de foto's bekeken. Zag er supergezellig uit. Jammer hoor, dat ik het heb gemist.

Ik zou ook wel balen als JP zo lang weg zou moeten. Maar jij bent misschien gewend dat Nils vaker weg is?

Mainecoon: Net leuk van die vrienden. Gelukkig is het weer uitgepraat.

Hier staat ons leven nog altijd in het teken van het overlijden van mijn schoonvader. Gisteren zijn we met schoonmoeder, zus en broer van JP naar de beschadigde bestelbus gaan kijken. Die staat nu op JP's werk zodat een schade-expert er naar kan komen kijken. Behoorlijk confronterend om daar binnenin te kijken. Alle spullen lagen er nog in. Alles was zeiknat en het stonk vrreselijk, want hij heeft natuurlijk vol water gestaan.

En vandaag zijn we bij de dijk een bloemstuk gaan leggen. Je ziet de sporen waar de bus het water in is gegaan nog in de zachte grond staan.

Ik bewonder JP en zijn familie voor de manier waarop ze telkens de confrontatie aangaan. Het was vanmiddag ook echt gezellig met elkaar. Beetje grapjes maken en kletsen enzo.

JP heeft het er echt wel heel moeilijk mee. Het is nogal wat als je vader zomaar ineens dood gaat. En aan zijn (echte) moeder heeft hij ook al geen ene moer. Rotwijf, maar da's een ander verhaal... Het lijkt ook wel of het nu pas langzaam doordringt.

Met Manuel gaat het prima. Hij zegt nu echt gericht dada (papa) en nana (mama) en noemt verder iedereen de hele dag koe. Verder kan hij echt al goed los stapjes doen, maar gek genoeg is hij er erg lui in. Hij loopt maar zelden, alsof hij nog een beetje bang is ofzo.

En hij heeft al een sinds een paar dagen dat hij regelmatig slaapjes overslaat overdag. Ik vermoed dat hij nu langzaam naar 1 slaapje per dag gaat. Morgen maar eens kijken hoe hij het daarop doet.
Floddertje tsja niet iedereen in zijn omgeving heeft er begrip voor helaas. Hij is al 1 vriend kwijt. Het is verder opzich wel een hele lieve meid en ik kon goed met haar opschieten. Heb ook nog een smsje gestuurd dat hij ons heus niet kwijt is en dat zij ook nog gewoon welkom is als ze dat wil. Ik wist dat ze problemen had maar dat ze zo'n flink gevalletje borderline is wist ik niet. Heftig hoor hopelijk leert ze er een beetje om te gaan want ze is pas sinds een half jaartje ofzo in behandeling.

Tinus jeetje dat lijkt me inderdaad behoorlijk confronterend. Sterkte en dikke knuffel!

Hier is het loop virus ook versterkt na de meeting hihihi ze gaat ook gewoon kleine stukje lopen zonder dat ze een echt doel voor ogen heeft zeg maar ze gaat gewoon stappen. Terwijl ze eerst echt een doel bijvoorbeeld mama's armen moest hebben eerdat ze ging stappen. En ze loopt een heel stuk steviger vandaag in enen. Echt zo grappig altijd zoals dat in enen met een hele sprong vooruit gaat.
Hier ook noodgedwongen een pyamadag gehouden...ik had me daar een koppijn en was aan het spugen blegh...gelukkig ging het vanmiddag weer beter, maar helemaal top voel ik me nog niet...

Oef, zal als ik tijd heb eens kijken op HM! Ben benieuwd!

Hoe is het nu met je ventje??

Nurse, hoe was vrienden...?

Ainne, jeetje balen dat je bloeddruk zo hoog blijft, ik hoop dat dat snel weer beter gaat!

Mette, wat een vreselijk gevoel moet dat zijn als je het gevoel hebt je meisje niet te mogen houden...krijg er gewoon kippenvel van...

Floddertje, wat leuk dat ze ook aan het stappen is gegaan!

Lekker dat de pyamaochtend geslaagd was!

Joni, leuk verslag!

Balen dat Nils waarschijnlijk langer weg blijft...

Maincoon, leuk van je vriendin!

Balen dat het met die afspraak zo rot liep...wel fijn dat die vriend nog even gebeld heeft!

Tinus, inderdaad knap dat jullie alle moeilijke plekken opzoeken, maar wel goed voor de verwerking denk ik!

Lekker is dat dat Manu iedereen uitmaakt voor koe hihi!

Wat leuk dat iedereen zo aan het stappen is, zie het hier toch nog wel even gaan duren denk ik...Justin was ook pas 18 maanden, dus we zien wel....

Marloes
hey Marloes ziekig? Hoe is t nu? Hoe is het eigenlijk afgelopen toen met die onderzoeken bij jou?

Mainecoon lastig met die vrienden van jullie.Nou ja gelukkig hebben jullie al weer contact gehad.

Ainne hoe gaat het met je? En is je bloeddruk al wat beter?

Brian begint weer op te knappen, vanmorgen 39 koorts dus dat gaat de goede kant op. Hele zondag heeft hij boven de 40 gezeten en vannacht was ook pittig. Ik moet eerlijk toegeven dat ik vanacht voor het eerst echt een beetje doorheen zat. Ik was op, Brian ziek en honger. Het ging helemaal niet lekker.

Maar goed vanmorgen heeft hij weer een halve boterham op en een liga dus de keelpijn moet nu minder zijn lijkt me.

Vanmiddag maar weer goed bijslapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven