Dillema hobby zoon
vrijdag 23 augustus 2019 om 18:57
Mijn zoon van 15,5 jaar wil graag op een schietvereniging. Nu hebben zowel zijn vader als mijn vriend aangegeven met hem mee te willen gaan en dan ook lid te willen worden. Mijn ex heeft tegen mij gezegd dat hij dan heel graag mee zou willen met onze zoon. Zoon was daar niet bij, het onderwerp hobbies kwam ter sprake en toen zei ik dat zoon wilde gaan schieten. Tegen mijn vriend vertelde zoon zelf heel enthousiast dat hij op een schietvereniging wil en mijn vriend riep meteen dat hij dan graag mee wil gaan. Zoon is daar heel blij mee want mijn vriend is echt zijn maatje maar zoon weet dus niet dat vader ook graag zou gaan. Help! Ik ga zoon vertellen dat zijn vader ook graag wil gaan en dan moet zoon een keuze gaan maken tussen die twee. Ik vermoed dat zoon voor mijn vriend kiest. Hoe kan zoon dat het beste aanpakken zonder één van de twee, waarschijnlijk zijn vader, voor het hoofd te stoten?
vrijdag 23 augustus 2019 om 19:00
Dit.
En anders zou ik zeggen: allebei niet.
Vriend en man kunnen dan gewoon zelf lid worden, los van zoon.
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 23 augustus 2019 om 19:06
vrijdag 23 augustus 2019 om 19:10
op zichzelf wonen natuurlijk
vrijdag 23 augustus 2019 om 19:10
YellowLemon schreef: ↑23-08-2019 19:04Ik dacht dat het dilemma zou gaan over het schieten.![]()
En waarom zou je zoon moeten kiezen als je zo’n hobby dan prima vind? Hij kan toch met allebei.
Ik ook. Mogen ze bij mij doen als ze uit huis zijn. niet onder mijn dak.
vrijdag 23 augustus 2019 om 19:14
Nou nou.... dat zal heus niet gebeuren hoor. Hoezo kan een vijftienjarige niet met een wapen omgaan? De één is de ander niet hè
vrijdag 23 augustus 2019 om 19:16
Over het algemeen een bijbaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 23 augustus 2019 om 19:18
Motorisch zal het wel lukken ja.Elizabeth80 schreef: ↑23-08-2019 19:14Nou nou.... dat zal heus niet gebeuren hoor. Hoezo kan een vijftienjarige niet met een wapen omgaan? De één is de ander niet hè