Dreumes topic IV

29-01-2019 20:05 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
:cheer: Deel 4!

Je kind is 1 jaar oud geworden en sinds enige tijd gebeuren er allemaal zaken waarvan je van de ene verbazing in de andere valt. Brabbelen, kruipen, slopen, lopen.. :biggrin:

Hier kan je je verhalen en vragen kwijt. Bijvoorbeeld over:

- Eten
- Kleding
- Speelgoed
- Slapen
- Vervoer
- Uitstapjes

Laten we wel onthouden dat elke dreumes zich anders ontwikkelt. Van alle zaken die ze zich eigen maken kunnen ze er maar één per keer afhandelen ;) Dus als jouw kleine nog niet loopt, maak je dan niet druk :winkie:

En geniet er van, zo ver het kan. Dat jaar is zo voorbij :-*
aankleefsjaan wijzigde dit bericht op 18-02-2019 11:07
Reden: Typo
0.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oei sterkte wp!
Alle reacties Link kopieren
Vrouw is nu naar de kinderarts in het ziekenhuis gestuurd. Ik moet 1 vergadering hebben en daarna ga ik ook naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, beterschap en sterkte voor jullie en Otis WP!! :hug:
happiness = reality - expectations
Ach, sterkte WP!
Wat schrikken Wp, sterkte.
Westerpaviljoen schreef:
15-02-2019 10:09
Vrouw is nu naar de kinderarts in het ziekenhuis gestuurd. Ik moet 1 vergadering hebben en daarna ga ik ook naar huis.
Ik ben steeds even aan het kijken of ik WP al weer heb zien posten. Hopelijk niks ernstigs en snel weer opgeknapt
Alle reacties Link kopieren
-Dudette- schreef:
15-02-2019 07:41
@sweet

Als je dan zon overbroekje over de normale luier hebt, krijg je er dan nog een spijkerbroek overheen bijvoorbeeld?

@aankleefsjaan

Die kan ik ook nog wel uitproberen!

Ik vraag me sowieso af of ik misschien nog wat andere luiermerken moet proberen.
Ik heb nog nooit een ander merk geprobeerd, wel andere maten ivm snachts (plas) lekken. Gebruik nu altijd maat 5 (dochter is 11.5 kilo, broekmaat 86). Wellicht helpt dat ook. Ze is ook een buikslaper en ik prop steeds het losse deel van een nieuwe luier aan de voorkant in de romper als ze gaat slapen. Sinds ik maat 5 gebruik lekt het niet meer door.
Alle reacties Link kopieren
Met een paracetamol is ie wel ok. Zonder een zielig hoopje mens

Nu op de spoedeisende hulp wachten op een aantal uitslagen
Ik ben net als Rosings steeds aan het refreshen voor een update van Wp. Fijn dat je wat laat horen. En fijn dat de paracetamol hem helpt. Hopelijk niks ernstigs :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nou

Het is weer een cliffhanger van hier tot Tokio:

Ze konden niks vinden, geen bacterien, geen bloed alles was goed. Dus was zijn urine gewoon erg geconcentreerd en daardoor een colakleur en de koorts was toeval.

Nu ligt hij te slapen en ga ik weer aan het werk.

Dank voor medeleven lieve dames.
Westerpaviljoen schreef:
15-02-2019 13:20
Nou

Het is weer een cliffhanger van hier tot Tokio:

Ze konden niks vinden, geen bacterien, geen bloed alles was goed. Dus was zijn urine gewoon erg geconcentreerd en daardoor een colakleur en de koorts was toeval.

Nu ligt hij te slapen en ga ik weer aan het werk.

Dank voor medeleven lieve dames.
de schrik is er niet minder van, fijn dat het een rare samenloop van omstandigheden lijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gosh WP wat een gedoe. Vreemd blijft het wel he.
Gelukkig lijkt het niet ernstig inderdaad, maar ik snap dat je je rot schrikt!
Hopelijk voelt Otis zich snel beter!
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Zo’n overbroekje is niet heel dik. Sluit net even extra aan, waardoor de luier beter afgesloten is. Daarnaast is het een soort waterafstotend, dus zou het eventuele lekkage tegen houden. Zoon draagt ze overdag echter niet (hier dus alleen voor de nacht).
Ik heb ze gewoon bij bol.com besteld, ze zijn van 7-15 kg of zo, kun je met drukkers verstellen.
Gelukkig loopt het met een sisser af Wp. Hopelijk is ie snel weer de oude.
Alle reacties Link kopieren
Teckeltje88 schreef:
15-02-2019 16:23
Gelukkig loopt het met een sisser af Wp. Hopelijk is ie snel weer de oude.
Dank je

Blijf t wel vreemd vinden dat urine dan zo geconcentreerd kan raken maar goed ze hebben gelukkig niks gevonden. Morgen weer een dag.
Westerpaviljoen schreef:
15-02-2019 18:15
Dank je

Blijf t wel vreemd vinden dat urine dan zo geconcentreerd kan raken maar goed ze hebben gelukkig niks gevonden. Morgen weer een dag.
Ik heb het zelf ook wel eens 's morgens. Maar bij zoon ook nog nooit gezien.

Wat een weertje dit weekend!!! Nog leuke plannen? Ik denk er aan om een strandtent op te zoeken. Zoon in 't zand en ik op een loungestoel. Kijken of ik vriend zo ver kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Nou die wordt nog niet beter en drinkt niet echt en heeft me al 4 keer ondergekotst.

En toen was ik ook nog zo slim om hem te koud aan te kleden toen we een stukje gingen fietsen (ja ik weet het . Dom. Ik schaam me ook.)
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt wel weer echt ziek wp, beterschap!
Hier ook weleens heel geconcentreerde urine bij onze oudste, vaak icm flink koorts. Ik denk dat t lichaam al t vocht dan nodig heeft om af te koelen (eigen onderbouwing, geen medische).
Maar waarom je gaat fietsen met een overduidelijk ziek kind snap ik niet helemaal geloof ik?!
Beterschap voor hem, WP!

Wij zijn op weg naar de wintersport nu, zoveel zin in!
Frisse lucht en beetje zon zijn geen heel gek idee toch?
Alle reacties Link kopieren
funnymiss schreef:
16-02-2019 18:24
Dat klinkt wel weer echt ziek wp, beterschap!
Hier ook weleens heel geconcentreerde urine bij onze oudste, vaak icm flink koorts. Ik denk dat t lichaam al t vocht dan nodig heeft om af te koelen (eigen onderbouwing, geen medische).
Maar waarom je gaat fietsen met een overduidelijk ziek kind snap ik niet helemaal geloof ik?!
Tja, ik dacht beetje frisse lucht enzo. Ik denk dat het niet zo veel kwaad had gekund als ik m maar warm genoeg had aangekleed. Dat was wel vrij dom.
Rozetje kijkt juf roos op de tablet zodat we nog niet op hoeven te staan... dubieus ouderschap haha :)
Alle reacties Link kopieren
@rosings dat mag best op zondag hoor.
Hier vanmorgen dochter in de box gezet en baby tv aan. Wij nog heel even terug op het gekropen.

@wp hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren
Ja net een rondje kralingse plas gewandeld (dik ingepakt) en dat ging prima! Hij drinkt weet en begont alweer te eten dus dast gaat goed komen.

En dan had ik vrijdagavond ook nog een popquiz bij mij thuis van 20 man dus daarom was ik gisteren ook vrij moe.

Dank voor medeleven lieve dames.
Westerpaviljoen, dat is schrikken zeg, zeker bij zo'n ukkie. Beterschap in elk geval!
Zou trouwens kunnen dat we elkaar zijn tegengekomen, ik ben vanmorgen ook met zoon bij de Kralingse plas geweest :)

Lasvegas, veel plezier! Hoe gaan jullie dat doen met kind, om en om de berg op of zijn jullie met meerderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven