Een jongen?!

11-07-2009 23:28 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zoon van een vriendin van mij speelde graag met poppen, en zijn zusje ook wel met zijn autootjes.

De jongen is goed op school en leert graag. In tegenstelling tot zijn vriendjes houdt hij van koken, schilderen en muziek. Toen mijn vriendin hem vroeg wat hij later wilde worden, zei hij: docent bij kleuters, of broeder (in een ziekenhuis).

Zijn ouders zijn twee lesbische moeders, het kind is verwekt met donorzaad van een bevriend homo-echtpaar.

Ouders van schoolvriendjes beweren dat de jongen niet helemaal normaal is, of het ueberhaupt wel een echte jongen is. Maar ook: of hij soms homo is, net als zijn vader. Of dat het komt door de opvoeding van zijn lesbische moeders.

Wat vinden jullie ervan?

De jongen uit de OP

Totaal aantal stemmen: 104

is normaal (1%)
is homo (1%)
is niet normaal (oorzaak ligt bij moeders) (1%)
is niet normaal (oorzaak ligt bij vaders) Geen stemmen
is niet normaal (andere oorzaak) Geen stemmen
zeur niet, laat het kind toch gewoon zichzelf zijn en worden (97%)
quote:Dhelia schreef op 12 juli 2009 @ 13:17:

[...]

Geen idee welk soort je hebt, maar je weet toch hopelijk wel dat hoe meer oudere broers een jongen heeft, hoe groter de kans is dat 'ie homo is?Ik heb twee jongens. Misschien moet ik het dan omdraaien, meer kans op succes dus?
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik vind dat als je meerdere zonen hebt, je er op z'n minst 1 als homo moet opvoeden hoor... jemig... we moeten de wereld wel een beetje gevarieerd houden

Mijn reactie (bijna letterlijk als in de poll ): zeur niet en laat het kind lekker zichzelf zijn.
quote:Solomio schreef op 12 juli 2009 @ 13:20:

[...]

Ik heb twee jongens. Misschien moet ik het dan omdraaien, meer kans op succes dus?Zou de jongste inderdaad maar homo maken dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven