Een jongen?!

11-07-2009 23:28 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zoon van een vriendin van mij speelde graag met poppen, en zijn zusje ook wel met zijn autootjes.

De jongen is goed op school en leert graag. In tegenstelling tot zijn vriendjes houdt hij van koken, schilderen en muziek. Toen mijn vriendin hem vroeg wat hij later wilde worden, zei hij: docent bij kleuters, of broeder (in een ziekenhuis).

Zijn ouders zijn twee lesbische moeders, het kind is verwekt met donorzaad van een bevriend homo-echtpaar.

Ouders van schoolvriendjes beweren dat de jongen niet helemaal normaal is, of het ueberhaupt wel een echte jongen is. Maar ook: of hij soms homo is, net als zijn vader. Of dat het komt door de opvoeding van zijn lesbische moeders.

Wat vinden jullie ervan?

De jongen uit de OP

Totaal aantal stemmen: 104

is normaal (1%)
is homo (1%)
is niet normaal (oorzaak ligt bij moeders) (1%)
is niet normaal (oorzaak ligt bij vaders) Geen stemmen
is niet normaal (andere oorzaak) Geen stemmen
zeur niet, laat het kind toch gewoon zichzelf zijn en worden (97%)
wat een kuttopic! jij bent niet normaal dat jij je hier mee bezig houdt. get a life!
Wat ik ervan vind? Ik vind er niks van, klinkt als een blij kind die weet wat ie wil.
The time is now
Wat vind je er zélf van?
Als hij homo is, is hij toch ook normaal? Of heeft hij dan opeens 5 benen en 7 armen?
Als ik bovenstaande lees, kan het niet anders dan dat mijn zoon ook homo is. En dus niet normaal???

Wat een onzin.

Wat een belachelijk topic.

Laat een kind gewoon kind zijn. En zijn eigen interesses ontdekken. Zonder een oordeel te vellen over hem of zijn ouders.

gatver zit ik me toch kwaad te maken hier.
tsja.....
Zou het ook gewoon een jongetje kunnen zijn dat graag met poppen speelt, en van muziek, koken en schilderen houdt? Niet meer en niet minder?
Peas on earth!
Levenslang opsluiten. Brr. Eng kind.
Overigens geloof ik er geen ruk van dat dit een echt geval is. Het klinkt veel te bedacht, veel te 'laten we eens een discussie starten'.
Ach, loepje zegt wel weer genoeg.
troll
Nee, geen trol.
Gewoon zeer beperkt.
Weer een bewijs dat kinderen een vader EN een moeder nodig hebben. Anders krijg je van die rare homo's.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:fleurtje schreef op 11 juli 2009 @ 23:39:

Ach, loepje zegt wel weer genoeg.Ik dacht "wie is loepje"
quote:vlindertje1234 schreef op 11 juli 2009 @ 23:33:

Als hij homo is, is hij toch ook normaal? Of heeft hij dan opeens 5 benen en 7 armen?
quote:fleurtje schreef op 11 juli 2009 @ 23:42:

Gewoon zeer beperkt.wat een trieste zaak
quote:newstylista schreef op 11 juli 2009 @ 23:31:

wat een kuttopic! jij bent niet normaal dat jij je hier mee bezig houdt. get a live!

Gezellig, newstylista. (Btw het is liFe.) En wie zegt dat ik geen leven heb? Ik vind het alleen vervelend dat er meteen etiketten geplakt worden op kinderen.

Ik vind dat die ouders van vriendjes vastzitten in vooroordelen: een jongen moet zus-en-zo zijn anders is het geen "echte" jongen.

Wat is een echte jongen dan eigenlijk?

Als het kind/volwassene gelukkig is met de uiteindelijke invulling van zijn of haar leven, dat is wat telt!
Ja ik denk inderdaad dat het aan de ouders ligt.

WAT DENK JE ZELF MALLOOT!!!

dat joch speelt gewoon graag met poppen so what!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:newstylista schreef op 11 juli 2009 @ 23:44:

[...]

wat een trieste zaakEigenlijk is het pas erg als je moeder zoals to is. Ik bedoel, beperktheid kan ook erfelijk zijn. Geloof dat ik liever een lesbische dochter heb dan eentje met de beperktheid van een amoebe. Juist, zoals TO.
Is nog een hele klus om te bedenken welke optie ik ga stemmen in de poll.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Ganats schreef op 11 juli 2009 @ 23:45:

[...]

Gezellig, newstylista. (Btw het is liFe.) En wie zegt dat ik geen leven heb? Ik vind het alleen vervelend dat er meteen etiketten geplakt worden op kinderen.

Ik vind dat die ouders van vriendjes vastzitten in vooroordelen: een jongen moet zus-en-zo zijn anders is het geen "echte" jongen.

Als het kind/volwassene gelukkig is met de uiteindelijke invulling van zijn of haar leven, dat is wat telt!als je dit nou in je OP had gezet
quote:anoukske schreef op 11 juli 2009 @ 23:42:

[...]

Ik dacht "wie is loepje"
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

[...]

Als het kind/volwassene gelukkig is met de uiteindelijke invulling van zijn of haar leven, dat is wat telt!Nou dan zijn we er toch uit?

[...]

Als het kind/volwassene gelukkig is met de uiteindelijke invulling van zijn of haar leven, dat is wat telt!Kom op zeg. Door die poll ben je zelf aan het etiketten plakken...
tsja.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven