Een slimme meid......

21-03-2011 20:22 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, een slimme meid.

Hoe leg ik dat nu uit....

simpel...

nouja...

of...

nee, toch niet.

Sjonge...

Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.

Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...

Eens kijken....

relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...

Kortom; een slimme meid....

nouja, dat dus!

De groeten,

Bijtje

Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
Tussen die van mij zit precies 2 jaar en 2 weken. Heb op de 2e verjaardag van Oudste echt mijn benen bij elkaar moeten houden.

Gelukkig is jongste precies 40 weken en 12 uur na conceptie geboren. Keurig netjes op tijd.
haha, ik zie het al voor me haast !

hier dus 16mnd ertussen...pittig eerste jaar geweest, maar nu echt fantastisch! Ze spelen erg leuk samen, ideaal !
quote:sjoko schreef op 22 maart 2011 @ 16:59:

Het mag ook allebei hoor Boom! Tenminste, ik hoop heel hard dat cum laude afstuderen een baby niet in de weg staat, want anders kunnen Mel en ik neuken wat we willen (en dat doen we ook ), maar dan gaat dat kind er niet komen

GMTA

En ja, ik ben er weer heb gelukkig stiekem meegelezen maar ook Heul Hard Gewerkt vandaag. Dus een zwaai voor alle oude Slimmies (wie is jullie officiële meeleesspion?) en lief met al het draagadvies!

En verder begreep ik Booms 7 verhaal helemaal, de eerste keer. De tweede poging was wat verwarrender en de derde weer duidelijk!
En heb ik verder niet zo bijster veel te melden, maar was ik ook al volledig doeken geïndoctineerd hier en overwoog ik al om uit te leggen dat de BB evil is. Maar gelukkig was er een totale ouwe slimmies groep.

Oh en hallo Beng, jij kent mij niet maar wel een andere (de echte?) DD! Gezellig dat je er bent! En Marit had ik ook al allang niet gezien!
Beng, ik ben hier ook voor de gezelligheid hoor. Dat zwanger willen worden is bijzaak!
quote:Boom_87 schreef op 22 maart 2011 @ 20:49:

Beng, ik ben hier ook voor de gezelligheid hoor. Dat zwanger willen worden is bijzaak!Check - en ik was hier ook al een jaar voordat we er aan begonnen zijn...
Hier ben jij de echte DD toch? Hier wel een sluimerende wens voor een 2e maar we weten niet of we het aandurven. Ik wil wel een kind maar ik wil noooooooooit meer zwanger zijn (en nooit meer bevallen, daar was ik ook al niet goed in).
Hier ben ik de enige echte

Spannend dat je wel nog een kind wil, maar liefst uit de boerenkool/van de ooievaar. Dat lijkt me lastig. Ik wil er gewoon ééntje. En bij voorkeur binnenkort. Maar goed, we zullen het zien!
Wil jij er maar eentje DD? Of eentje om mee te beginnen? Ik meende dat ik jou laatst zag schrijven dat je graag een groter gezin wilde, maar misschien verwar ik nu mensen (zit nog steeds met p-waardes in mijn hoofd).
Denk wel dat die 2e er komt hoor, verdringen we de herinnering aan zwangerschap en bevalling gewoon grondig en als ik dan weer zwanger ben kan ik niet meer terug en moet ik bevallen ook (nou ja, een ks ondergaan). En wat is nou 9 maanden uiteindelijk?
Ik wil er idd tenminste eentje. En dan zien hoeveel het er kunnen worden in een redelijke kort tijdsbestek want ik ben al 32 en met medewerking van mandief (iets minder enthousiast dan ik)...
Verdringen in actie dus, bij de nieuwste slimmie leuk!
Ik heb straks denk ik ook zo'n soort situatie hoor DD. George is tot nu toe ook nog erg voor één kindje. Hij heeft zelf ook geen broers of zussen, mist het blijkbaar niet.
Dames ik vind jullie allemaal even lief maar de BB is niet evil... voel me iedere keer op de vingers getikt en tot slechte moeder gebombardeerd als met zoveel woorden dat ding afgekeurd wordt. Ieder zo zijn eigen keuze, laat iedereen dat voor zichzelf uitmaken.

Zo en nu doe ik niet meer mee aan de "draagdiscussie"!

Heerlijk buiten met de kid's gespeeld (heel ouderwets croquet ofzoiets...) en nu bekaf... druk hier, gezellig!
ik ben (bijna) 33. Maar bij ons komt er kunst-en-vliegwerk aan te pas, kan nooit spontaan vanzelf (nou ja, jullie begrijpen wat ik bedoel - ik geloof niet in onbevlekte ontvangenis) zwanger worden.
Heb mandief wel om voor 2 als het lukt en dan zien we erna wel of we door zouden willen voor meer. En 32 is nog niet totaal antiek, toch!?!?
Oh Bij, ik was volkomen vergeten dat jij je aangesproken zou kunnen voelen. Zus heeft ook eindeloos de BB gebruikt en haar kinderen hebben er ook niks aan over gehouden. Relax en we (ik in elk geval) bedoelen het Niet Naar!
Welnee, het kan tegenwoordig zelfs op je 63e, tijd zat.

Serieus tijd genoeg DD, komtwelgoedschatje
als 32 al antiek is.... *durft 35 nog niet hardop uit te spreken*
quote:Beng schreef op 22 maart 2011 @ 21:23:

ik ben (bijna) 33. Maar bij ons komt er kunst-en-vliegwerk aan te pas, kan nooit spontaan vanzelf (nou ja, jullie begrijpen wat ik bedoel - ik geloof niet in onbevlekte ontvangenis) zwanger worden.Was het krijgen van kind 1 een lastige bedoeling, ook voor de 9 maanden migraine?
Weet ik wel DD... maar ik heb er moeite mee dat er maar één keuze wordt aangeboden als "de beste" terwijl ik er van overtuigd ben dat de beste keuze nu net de gene is die bij jou past.
quote:bijtje29 schreef op 22 maart 2011 @ 21:25:

als 32 al antiek is.... *durft 35 nog niet hardop uit te spreken*Ja maar, ja maar, jij hebt er al (bijna) 2. Dus dan mag je antiek zijn
@beng; ik vond 6 weken migraine al volkome KUT!! *doet buiging voor de negen maanden*
@DD wie heeft die regel bedacht???
quote:[message=8717476,noline]bijtje29 schreef op 22 maart terwijl ik er van overtuigd ben dat de beste keuze nu net de gene is die bij jou past.

Dat vind ik wijs en verstandig en nuttig en eentje om te onthouden/in de OP te zetten/in te lijsten/op een fout tegeltje te kalken/in kruissteek te borduren etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven