Een slimme meid......

21-03-2011 20:22 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, een slimme meid.

Hoe leg ik dat nu uit....

simpel...

nouja...

of...

nee, toch niet.

Sjonge...

Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.

Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...

Eens kijken....

relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...

Kortom; een slimme meid....

nouja, dat dus!

De groeten,

Bijtje

Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
quote:bijtje29 schreef op 22 maart 2011 @ 21:28:

@DD wie heeft die regel bedacht???

Ik zelf, nu net

(En je kan er, als je wil best nog een paar uitpersen voor je echt OUD bent!)
*gaat op zoek naar borduurnaalden* kruissteek, hoegingdatookalweer???

terug hoor was niet boos, hooguit verdrietig
Ik help je even Bij:

Zo lieve Slimmies - het is de hoogste tijd voor aftaaien hier. Ga lekker douchen en dan lang lezen in bed. Morgen ben ik er weer!!

Tot morgen DD! Alvast welterusten!
Mooi chop! Heb je die net in elkaar geknutselt of ben ik gewoon weinig orrigineel??
Die heb ik net in elkaar geknutseld hoor! Iets met truttig tegeltje en google
wow! *doet buiging voor chop*

Teringdetering; waarom jeuken muggebulten pas 24 uur later?? jeuk me een ongeluk ookal is dat beest al 24 uur dood... Postmortumjeuk??
Ik vind het een mooi tegeltje om over na te denken voor het slapen gaan. Droom maar fijn!
hahahaha

goed gedaan !

hier ook bedtijd..morgen heb ik een onverwachte middag vrij, heerlijk! Heerlijk in de tuin klungelen, en proberen niet overstag te gaan bij mijn koop-kriebels
Ik moet nog even een stuk verslag aflezen, welterusten allemaal!
Hier ook bedtijd, slaaplekker allemaal!
Jeetje, alweer een nieuw topic!!
Grappig. Ik verbaasde me er al over dat bij nog niet reageerde...

Bijtje, dat jij de bb naar tevredenheid hebt gebruikt maakt dat ding niet ineens ergonomisch. Dat aan alle kanten duidelijk is dat er 20 andere dragers wel ergonomisch zijn maar jij die niet gebruikt maakt jou geen slechte moeder. Niet zo onzeker en voel je niet zo persoonlijk aangevallen.

De bb is niet evil en het is super dat kindjes in BB's gedragen worden. Maar voor de betreffende kindjes en ouders jammer dat die zich niet verdiept hebben in andere draagmethodes want het kan nóg leuker.
Slaap lekker allemaal! Werkse voor morgen voor de hardwerkende slimmies! Hopen dat het weer een mooie zonnige dag word
Dat tegeltje is echt onzin als het op kinderen aankomt, sorry Chopin

Doet met denken aan van die opmerkingen in de trant van een consultatiebureau verpleegkundige die zegt: ach, dan stap je toch gewoon over op flesvoeding? Als je die nachtvoedingen zo vervelend vindt? Je hebt het geprobeerd toch? Een kindje is het meest gebaat bij een moeder die goed in haar vel zit".

Alsof dat kind het een ruk uitmaakt of moeder moe is of niet. Die van mij hebben daar geen enkele last van.

En verder wat Smol zegt. Jammer dat je je zo aangesproken voelt, Bij. Ik heb bij oudste ook een Maxi gogo gehad, wist niets van draagdoeken al had ik wel een tricot slen. Nauwelijks gebruikt, want had overal pijn, wat een k*tding. Ben echt wel vrouw genoeg om toe te geven dat ik, al was ik een geweldige moeder, gewoon een verkeerde drager had.

BB is voor ouder én kind niet fijn qua ergonomisch. Tegeltje of niet.
Ik wilde eigenlijk alleen maar het idee van het tegeltje visualiseren hoor!

Ik vatte het algemener op, er worden hier natuurlijk meer verschillende keuzes gemaakt en besproken, zoals het eeuwige carriere-kinderwens vraagstuk dat vorige week weer eens langskwam (hmm, heeft het tegeltje toch wel met kinderen te maken, maar dan anders dan jij bedoelt in je post Inad).

Mijn verslag is af, dus ik ga nu echt naar bed. Tot later!
Ik had er ook een: bij Chopin. Ik snap wel wat je bedoelde hoor. En in principe is dat ook zo, ieder zijn keuze, maar, dan wat mij betreft wel er achter staan ondanks bewijzen die wijzen op je ongelijk en niet zeggen dat het best goed is, gewoon alleen omdat jij wil dat dat zo is. Is hetzelfde in BV - FV discussies op Viva. Dan denk ik zeg gewoon ja, het is minder goed, maar soit mijn keus. Niet: nou, het is tegenwoordig echt wel even goed hoor, of iets in die trant.
Ah, dan snappen we elkaar :-)
*Gaapt* moguh... en om 6.15 op en calimero.... Ik heb gisteren de dag met larfje al met een gierende gillende hysterische driftbui afgesloten, was geen feestje, ze was helemaal afgeknoedeld, en hoor aan haar bui nu al dat het een zware dag gaat worden... veel op pad dan maar en in nood altijd nog de electronische oppas

Koud vannacht, heb er maar weer een extra deken overheen gegooid.Brrrr!

Qwoot ik smol even; "Grappig. Ik verbaasde me er al over dat bij nog niet reageerde... " Grappig; ik heb één keer gereageerd en meteen erbij gezet dat ik het daarbij ging laten...

Op zoek naar koffie, in een infuusje denk ik...
Goedemorgen! O bij dat word een zware dag! Ik ben vandaag weer begonnen met werk opbouwen: nja opbouwen gewoon 9en een half uur aanwezig zijn, 1 pauze pff soms he zou ik wat meer rust willen. 2 dagen super goed gegaan, vandaag weer spugen en spugen. Zal het door de stress komen van het werken?? Elke keer als ik vrij ben, maakt niet uit hoelaat ik opsta gebeurt er niets, nu gelijk weer raak :s

Hoorde gister dat een vriendin van me een miskraam heeft gehad, erg hoor ze was nog niet zo heel ver maar het leek ons zo leuk samen zwanger zijn.. Brrr realiteit!
Oei weekend, da's sjit!! Miskramen zijn onverwacht en volkomen kut (ik heb er 2 gehad) Ik denk idd dat het kotsen door werk komt, mijn migraine werd een stuk minder toen ik een dagminder moest werken van de Mevrouw. Je ziet er toch soortvan tegenop en die energie die dat kost had je anders gestoken in de misselijkheid voorkomen/tegenhouden.

Weet je, hoevaak in je leven maak je een kind?? zware arbeid hoor, neem tijd voor jezelf en laat je anders naar de bedrijfsarts verwijzen. Wat niet gaat gaat niet!
Goeiemorgen!

Wat was het hier gisteravond nog gezellig én interessant. Beng, heb je de bokkenpootjes al op? Dan geloof ik dat we er een nieuwe Slimmie bij hebben, is t niet? (kan me trouwens niet herinneren wanneer ik voor het laatst één bokkenpootje heb gegeten, laat staan een heel pak... )

Bij, als ik dit forum niet had gehad, was ik wss met veel enthousiasme de BB gaan gebruiken met wel of niet tegenvallend resultaat. Nu heb ik mijn zinnen op een Bondolino -mag niet van Beng- gezet denk ik, al is het wel wéér een smak geld (en nu typisch een ding wat ik wat minder graag van Marktplaats haal).

Kinderen en carriere, praat me er niet over. Gelukkig héb ik geen carriere, dat scheelt een hoop!

Verder heeft Kazman gisteren de/het paper gelezen en ga ik nu echt de allerlaatste loodjes er aan verbeteren. Daarna mag collega het overnemen, de komende twee weken wil ik het ding niet meer zien! (en daarna trouwens liever ook niet, maar dan ben ik 6 maanden zwangerzen, dus dan maak het me niet meer uit)
Morgen!

Hier wakker voor de wekker, dus al gedoucht en aangekleed aan de slag achter laptop. Nu kan ik anderhalf uur nog wat doen in plaats van dat ik lig te tukken voor ik weg moet.

Iemand ook een lekkere cappuccino?

O en Weekend Kan je niet overleggen met je VK?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven