Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
@mmmoi: Eva kwam uiteindelijk op dezelfde dag als Floor maar bij Floor begon het een dag eerder, bij Eva was het in een paar uur gebeurd.

Ik dacht toen ook "bij Floor was ik nu al bezig" maar uiteindelijk dus toch op dezelfde dag bevallen. Kan dus nog best, morgen bevallen.

Zou ook wel heel leuk zijn, twee keer op de uitgerekende datum bevallen.

Alvast veel succes mocht het beginnen vannacht, het gaat voor mijn gevoel niet lang meer duren.
hahaha darom kwam ik ook ff kijken: is er al wat? maar zegt niks hoor mmmoi.

Heb wat dat betreft 2 totaal verschillende bevallingen gehad, met Mayte begon het met het breken van de vliezen en uiteindelijk 1 dag 1 uur en 2 minuten overtijd. Met Fenna veeeeeeel gerommel (maar daar heb ik jullie ook eindeloos over doorgezaagd) op de uitgerekende datum helemaal niks en was het uiteindelijk ook binnen 1 uur en 55 minuten gepiept. (na de uitgerekende datum)

Sterkte meis.....ga niet eens meer gokken wat jullie krijgen, we horen het wel.....(nou ja lezen dan)

@krokus, ik denk dat Roan ook wel in de gaten heeft dat er vernaderingen staan aan te komen. Je zegt zelf altijd dat het een gevoelig menneke is, jouw onzekerheid kan dan op hem overslaan....met dus draaknachten als gevolg (kun je fijn weer even oefenen) misschien dat je hem er nu al min of meer op kan voorbereiden op wat komen gaat? Komt hij al wel in contact met babies?

damn vinnut wel spannend hoor mmmoi......
nog geen baby nieuws.....jammer.

Maar je hebt nog 2 weken de tijd mmmoi. Die kleine frummel ligt met zekerheid over 3 weken iig in je armen/wieg/box. dus dat komt wel goed. het is nu aftellen en afwachten geblazen.
Haha, ja, ik vind het zelf ook spannend...meld me dus weer hier, mét baby in de buik. Totaal geen weeën oid gehad vannacht. Vanochtend had ik wel een klein beetje diarree (sorry ) maar dat hoeft natuurlijk ook niet altijd wat te betekenen. Ik houd jullie op de hoogte...Begin het wel echt zat te worden nu hoor. Durf in mijn eentje niet meer ver weg ofzo, rommel maar wat aan in huis. Heb vanochtend voor het eerst een joggingbroek aan getrokken, want voor wie zou ik me uitleven?!!? Vanmiddag moet ik naar de vk, ben benieuwd.

Van het weekend hebben we zo'n beetje de helft van Jasmijns speelgoed naar zolder of haar kamertje verbannen. De box moet er toch binnenkort weer in en het was hier een zooitje. Het viel haar een beetje tegen dat ze ruimte moest maken, maar ze heeft wel een mooi cadeautje ipv gekregen. Ik had online bij Bart Smit de dagaanbieding besteld; een Littlest Pet Shop huis. Stond bij Blokker voor 55 en was nu 15 euro...Zegt jullie dat wat? Anders plak ik wel een keer een plaatje Zitten van die beestjes bij van ong. 5 cm hoog met een klein lijf en groot, bungelend hoofd. De BSO bij ons op school heeft er ook veel van staan en daar kon ze nooit vanaf blijven. Ik heb er 2 losse beestjes extra bij gekocht, die kosten 2 euro dus is ook niet echt de moeite, en ze speelt er heeeeerlijk mee. Het hele weekend al en vanochtend ook weer; ideaal!

Hoest met de zieke kindjes onder ons?

Ik ga lekker niks doen...groetjes!
Mmmoi, het wachten is ook gewoon niet leuk. Maar om maar eens met cliches te gooien, je ukkomt er echt wel uit. Knuffel!

Alle zieken weer opgeknapt? Hier niets ziek gelukkig. Ik klop het even af.

Krokus, pas je op jezelf? Ik kan me voorstellen dat het spannend is. Ian was een enome huilbaby en ik was als de dood dat Des ook zo zou worden. Die viel gelukkig mee. Maar toen ik zwanger was van Max en Tesje had ik weer die angst. Ook als ze even meer huilden op een dag vloog het me naar mijn keel. Het is lastig om daar doorheen te breken.

Bevallingen begonnen hier allemaal met gerommel (weeën) en wel wat ontsluiting en alles verweekt, maar niets hielp om het door te laten zetten. Bij allevier aan infuus geëindigd.

Ga even opruimen. Tesje ligt in bed. Die draak besloot vanmorgen om half zes dat ze genoeg geslapen had. En nu is ze moe en chaggie.
nog niks van mmmoi? tsssssk
MMMOI??????
Haha Mmmoi.....??????
Dan doe ik ook mee, Mmmmoi.................?????
nah, davinnik nou niks voor d'r...zou het dan.....?

Mag ik nog ff over de algehel ziekte malaise alhier klagen? Dank.....

Nou is Lief WEEEEEEER ziek, ook bij hem spuit het er aan alle kanten uit....Mayte is nog steeds aan de dunne en fenna's damrpjes rommelen er ook lekker op los. plus dat ik vannacht een draak nacht verwacht en zelf ook niet helemaal happy de peppy ben.....*zucht*

Ben zelf vanmiddag naar de fysio geweest voor m'n pols. Ze kunnen er niet echt iets van bakken, het is geen carpaal tunnel syndroom, geen rsi, komt het toch neer op een geiiriteerde pees en laten ze daar nou net niks aan kunnen doen. He get vervelend (zei zij dus met sarcastische toon) maar er zit nu een leuk stukje tape omheen die opzich wel werkt. ook m'n arm haar is geschoren....hoe komt dat er nou weer uit te zien? Wel handig dingetje om je bikini lijn mee te doen lijkt me....maar jeetje mineetje, wanneer houdt het nu een keer op (en wanneer wordt ik ziek?) heb er nu iig even stevig de balen van.
Mmmoihoiiiiiiiiiiiiiiiiiii???????????????
hm, wel verdacht van Mmmoi. Je darmen leegmaken (diarree) is vaak wel een voorteken van een bevalling. Spannend!

@ringel, Lief alweer ziek? Jemig zeg. Hoe is het trouwens met zijn solliciteren?

Wat mijzelf betreft, Ik maak me op zich nog geen enorme zorgen hoor. Wel heel spannend natuurlijk. En Roan merkt denk ik nog niks van eventuele onzekerheden. Hij is niet fit en is gewoon enorm aan het testen. Afgelopen nacht heeft hij prima geslapen, maar vanavond alweer 2x huilend wakker geworden. IK WIL NIET SLAHAHAPEHEHENNN! brult hij dan. Hij is ook wat hees, dus is extra zielig. Maar goed, ik ben nog steeds bekaf van het slaapgebrek van het weekend. Maar komt allemaal goed!
Hahahaha, wat een lekkere mutsen zijn we ook. Straks is Mmmoi gewoon lekker bezig met haar tienergroep ofzo...(of ze is met iets anders bezig, hahahaha, spannend!)

Mats blijft hees maar heeft geen koorts meer. Hij is vandaag gewoon samen met Sverre naar de opvang geweest. Ik ben deze week weer alleen thuis, niks aan meer...Afgelopen weekend was lief dus wel lekker thuis maar dan maken we juist veel ruzie. Stom gedoe allemaal.

Krokus, Mats is ook niet helemaal fit dus maar juist ook extra ondeugend, uittesten en aan het puberen...zucht.
Nou, daar kom ik dan met het verlossende woord: de baby is nog NIET geboren...maar ik was wel in het zkh.

Vanmiddag bij de vk bleek dat mijn bloeddruk ineens wat hoger was dan normaal, ook de eiwitten in mijn urine leken íets gestegen, dus voor de zekerheid op controle naar het zkh. Voordat ik Jas had weggebracht, de man gehaald enz. enz. was het al best wel laat toen we daar kwamen. Ik werd aan de CTG gelegd en er werd bloed afgenomen. De CTG was goed, op één dip in de hartslag van de baby na. Daarom moest de vervolgprocedure ingezet worden: op mijn zij liggen en min. 1 uur aan de CTG. Dat was ik na 10 min. natuurlijk al hartstikke zat, de baby bewoog veel waardoor de helft van de tijd geen hartslag geregistreerd werd en ik had overal pijn maar móest stil blijven liggen. Uiteindelijk hebben we gebeld en een verpleegkundige heeft me er af gehaald; dat de baby beweeglijk was, was een goed teken. Mijn bloed was goed en ik had ook geen verhoogd eiwit in mijn urine volgens hen, dus kon ik eindelijk naar huis.... ik heb ik weet niet hoeveel gezichten gezien en ben emotioneel helemaal óp, doodmoe. Ik ga lekker douchen en naar bed nu. Als het vannacht komt, mag de verlos mijn bevalling gewoon begeleiden. Als het er morgen nog niet is moet ik het zkh bellen en moet ik morgen wéér voor een CTG komen, gewoon voor de zekerheid. Vermoeiend! Ik moet ook steeds oppas regelen enzo! Maar ja, je slaat jezelf voor je hoofd als het mis gaat omdat je te 'lui' bent om naar het zkh te gaan, dus we gaan maar gewoon. Stiekem duim ik dat het vannacht gewoon komt

Welterusten meiden!
@Mmmoi: wat een dag zeg. En je zou nog wel een rustig dagje hebben. Goed dat ze het voor de zekerheid controleren maar eigenlijk wil je alleen maar naar het ziekenhuis omdat je aan het bevallen bent. Ik ga hard voor vannacht duimen, die baby heeft genoeg tijd in de buik van mama gehad.

@ringel: beterschap maar weer voor alle zieken, het is toch wat bij jullie. En jij maar iedereen verzorgen.

@annie: fijn dat de koorts weg is bij Mats Vervelend dat je even geen balans hebt met manlief. Alleen zijn is niet gezellig maar thuis ruzie maken is al helemaal niet leuk.

Ik ben de laatste tijd vaak liever alleen dan dat ik er een chagrijnige vent bij heb en dat wil nog best wel eens gebeuren omdat manlief nog niet echt fit is na het ziek zijn.

@krokus: Hier wordt ook heel wat uitgetest als het om slapen gaat. Eerst probeert ze een paar keer een slokje water te krijgen daarna gaat ze haar knuffel verstoppen en dan roepen en huilen dat ze hem kwijt is of ze gaat ineens roepen dat ze zich ergens pijn heeft gedaan. Heerlijk die peuterpubertjes.

Eva kan sinds dit weekend omrollen. Volgens mij kon ze het al wel langer maar ze deed het nooit uit zichzelf. Nu dus wel maar ze kan nog niet zelf terug dus dan begint ze na een minuutje te mopperen. Zodra je haar omdraait gaat ze weer spelen om een paar seconden later weer op haar buik te draaien. Heerlijk kind toch, en maar betoverend lachen.
nog geen baby!!!!! (nou ja het nieuws dan)

Wat eengedoe mmmoi gisteren. Wel goed natuurlijk dat ze je danextra controleren, maar kan me ook voortstellen dat je je kindje nu eindelijk in je armen wil houden. Maar voor het zelfde geld loop je nog even overtijd..(duimen draaien overuren voor niet natuurlijk)

Ach en hier gaat het verder z'n gangetje. Lief is wel op en houdt zich bezig met MAyte, maar verder stinkt hier nog steeds naar stront. (letterlijk) bah....en ik kanen mag niet veel vanwege die piep pols,dus het huishouden is ook een aanfluiting van hier tot tokio....grrr ga koffie drinken
Grrrr, hoe kunnen ze nu 1 dag na de DE DATUM een update organiseren op het vivaforum, zijn ze gek in hun hoofd ofzo, hihi!!!

Sjee Mmmoi, wat een gedoe. Ik weet het zeker, je zult je jochie (ja toch?) snel in je armen kunnen sluiten!

Nou, ik ga naar buiten, de zon schijnt, de jongens moeten wat energie kwijt en ik moet heel erg nodig winkelen, hihi!
Mmmoi, je maakt het spannend! Hebben ze gisteren niet getoucheerd om te zien of je baarmoedermond al verweekt is? En zou strippen een idee zijn?

Ringel, echt vervelend van je pols. Nu pas merk je hoe vaak je je pols gebruikt.. Wat hadden ze trouwens gezegd bij de dokterspost over Mayte?

Ringel, nog een beetje zeker over de zwangerschap? En denk je dat Roan wat onrustiger is door het feit dat je zwanger bent?

Ris, hoe was het dopen van Gijs? Mooi feestje gebouwd naderhand?

Babba, Pebbles, Niniane, Pepiet, Annie, Fluffy: hoi!

Hier niet veel bijzonders. Ik geniet enorm van het fantastische weer.
Wat is het vandaag Mmmmoi?

Aan de CTG of aan de borstvoeding??
Hoi meiden,

Niets gebeurd hoor vannacht, behalve dan dat ik lang wakker heb gelegen... slecht geslapen dus. Straks om 14 uur moet ik weer langskomen voor een CTG, ben benieuwd. Ik neem maar aan dat gewoon alles weer goed is. Ik had zonet een hele update getypt en tijdens het posten ervan zei het forum dat ze aan het updaten waren...zucht, hele stuk weg en ik kon jullie ook niet op de hoogte houden...bovendien doen de kleurtjes het ook alweer een tijd niet bij mij, strange!

@Mirjam: Dat vroeg mijn moeder ook al, maar ze hebben niet getoucheerd ofzo. Alleen bloed en urine onderzocht en een uitgebreide CTG gemaakt. Omdat dat allemaal positief was, gingen ze er gewoon vanuit dat het goed gaat en mocht ik weer naar huis. Ik neem dan ook aan dat het vanmiddag weer allemaal goed is en dat ik dan weer naar huis gestuurd word met de mededeling: de weeën afwachten. Ik moet donderdag naar de vk, dan zal ik wel eens vragen wat hun beleid is tov toucheren/strippen.

Nou, ik ga een bakkie zetten...mijn vriendin komt zo langs. Groetjes!
lijkt me zo raar om na de uitgerekende datum nog geen baby te hebben. Heb het zelf niet meegemaakt en ga het ook niet meemaken.

maaaaaaaar we blijven natuurlijk voorzichtig positief over vanmiddag. hahahaha
HUIZENNIEUWS We gaan verhuizen! We blijven dus wel in de stad waar we nu wonen. Voor mij helaas, maar het belang van Ian en Des en man gaan voor. Hoe en wat precies zet ik wel even op hyves. Vier slaapkamers en een vijfde kamer op zolder. Tuin. De keuken gaat nog verbouwd worden, waar we zelf de kleuren enzo voor kunnen kiezen. Ga weer vliegen, want mijn hoofd loopt even over.

En uiteraard nog even cheeren voor de uk!!!
Hoi hoi,

Mmmoi, succes met de CTG. Spannend hoor. Strippen doen ze niet zo gauw hoor, alleen als je erge lasten hebt of goed kan klagen. Ik was 10 dagen overtijd bij Mats (man, wat was ik jaloers op al die baby's die wel gewoon kwamen). Niet te druk maken, de baby komt vanzelf.

Fluf, wat geweldig. Ik zo ff de hyves checken! Ben benieuwd naar jullie nieuwe stulp!

Lief is er dus weer niet deze week, zondag had ie pannenkoeken gebakken. De laatsten hebbben Mats en ik vanmiddag als lunch gegegten, hmmmmm!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven