Ervaringen Keizersnede gevraagd

04-06-2009 13:51 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!

Over ongeveer 2 weken moet ik een keizersnede ondergaan.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die een keizersnede hebben gehad. Hoe was het herstelproces? En hoe je het vond en of je misschien nog nuttige tips hebt voor erna. En wat zou je meenemen naar het ziekenhuis? Ik moet namelijk een week blijven.

Alvast bedankt!

Eef
Pas zes uur na de keizersnede eten??? Ik kreeg beide keren direct beschuit met muisjes...

Bij de eerste keer zat er zeven uur tussen de ruggeprik en de kezersnee, toen heb ik tussendoor ook nog een hele maaltijd gekregen.
Dat is mij verteld inderdaad, zou beter zijn voor je darmen of zoiets.
bij mij hebben ze dat ook gezegd inderdaad.

Ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm voor loop, maar goed. Wellicht is het zo dat het per ziekenhuis verschilt wat de policy is?

Welk ziekenhuis moet jij bevallen boepie?
Ik weet echt niet meer hoeveel uur na de keizersnede ik te eten kreeg! Geen flauw idee. En zo ben ik volgens mij nog een heleboel meer dingen vergeten.
quote:Sarah Scott schreef op 04 juni 2009 @ 14:28:

Oja tip mbt de catheter; pas laten inbrengen na de ruggeprik, dan heb je er geen last van. Tip kreeg ik nadat ik bij de 1e keer onwijs lang last heb gehad bij het plassen. Was verder ook geen probleem voor de gyn, je moet het alleen wel ff aangeven, anders doen ze het gewoon voor de tijd.hier deden ze het standaard na het zetten van de prik om de door jou genoemde reden
Whatever, I do what I want
Ik krijg dat catheter voor de ruggenprik en volgens hen was het wel vervelend, maar niet echt pijnlijk.

Hoe zit het trouwens met herstel na de keizersnede? Ik hoorde ergens dat je zes weken geen auto mag rijden enzo. Realiseer me dat het bij iedereen ander sis maar ben toch benieuwd naar de ervaringen.

Vertel trouwens ivm herkenning liever niet in welk ziekenhuis ik beval. Sorry Eefje.
ok boepie, da's geen probleem hoor! haha

Ze zeggen dat die catether geen pijn doet om te plaatsen inderdaad. dat zeiden ze ook bij mij,.
Ik voelde niks van de catheter! Het eruit halen vond ik gekker voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven