F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja zlefgemaakt. Ik zal volgende week even het recpet inscannen op mijn werk. Is makkelijker dan overtypen.

Is niet mager maar superlekker. Ook als voorgerechtje in muffinvormpjes.

Verveel me. Heb al vanalles gedaan en geen zin meer om nog nuttige dingen te doen. Floor ligt al te slapen sinds ik haar opgehaald heb, ook niet gezellig.
hi ladiez

Nitro, fijn dat de dokter tevreden was... hoe os milan er nu onder? last met verschonen ed?

Marlee, hoest bij jou? Raar dat je nog geen internet hebt...

Dok, alles ok daar?

Nic, wat snel al weer dat wennen.... Per wanneer gaat Floor naar GO dan, of is het al geregeld dat ze wel naar KDV kan? Jesse neemt af en toe ook kijkje bij Silvan, maar verder trekt ie niet echt naar m toe.

Lau, klinkt als een rustig weekendje, heb je het zelf ook zo ervaren? Kan natuurlijk ook in je aard zitten om steeds op pad te gaan!

Tieger, ik herken je kleding probleem. Maar wat dat betreft heb ik een goede aan mijn vriend. Sinds ik hem ken, heb ik geen hoogwater broeken meer (maar gelukkig speelt de markt daar ook meer op in) En mijn naveltruitjes kunnen allemaal wel naar Leger des Heils, want die blubber raak ik never nooit meer kwijt!

Ben benieuwd of de longen van Daan door de keuring komen, klinkt eng.

Mijn vader wordt morgen geopereerd, bypass. Best spannend, maar hij is er zelf nogal nuchter onder. Maar ja, er is geen andere keuze. We gaan er gewoon van uit dat t allemaal goed komt.

Verder druk met piekeren over de bouw. Wederom heeft een klusjesman het af laten weten. Terwijl de helft al gestuct had moeten zijn. Dus die slaapkamer voor mezelf is nog lang niet in zicht...

Wb Jesse en KDV; leidsters houden het in de gaten. Ik heb voordeel dat mijn jongens vrij favoriet zijn bij een leidster. (en haar zoontje komt tijdelijk bij mij in de opvang) Dus dat komt wel goed. Nog maar 6x, inderdaad zodat ik kan helpen met de bouw. Schuren en verven, schuren en verven.... bleh...

Mannen zijn nu aan het bouwen met de Duplo, Jesse vind het geweldig dat papa meespeelt!
Hoi dames,

Was wel erg kort gisteren, maar ik was te moe!

Vandaag wat vroeger dus.

Nitro, voor een 'leek' ziet een operatiewond er vaak nog akelig uit, terwijl de genezing goed gaat en het er voor de arts prima uitziet! Heeft hij nog last momenteel?

Nico, klinkt als errug veel kolven! Ik heb de brui eraan gegeven, het liep zo terug dat ik eigenlijk vrij had moeten nemen en elke 2 uur kolven om het weer goed op gang te krijgen en daar had ik geen zin in. Paar keer kolven 's middags overslaan en hier en daar een fles tussendoor is bij mij al genoeg om in een paar dagen 'droog te staan' zonder stuwing. Dus vanochtend laatste keer.. Wel lekker voor het eerst in 3 maanden yoghurt gegeten,mmmm!

Cees, sterkte voor je pa morgen, blijft toch spannend ook al is het een routine-operatie. Lief dat ze samen zaten te bouwen met Duplo, kan ik ook altijd vertederd naar kijken. Lisa geeft wel moeilijke opdrachten (papa, nu een helikopter, papa, nu een boot -met gewone basisduplo!)

Best leuk, zo'n net zindelijk kindje, maar ze moet steeds op onhandige momenten plassen! Vandaag klein ongelukje terwijl ik net weg wilde naar GO en werk. Broek en onderbroek beetje nat. Schone aan, Maartje uit bed geplukt: Vreselijke poepbroek! Dus mama weeer eens te laat op werk...

Van die hypoallergene melk krijgt Maartje trouwens echt smerige, groene, stinkende poep! En maar een paar keer per week, maar dan met veel onrust, gehuil en heeeel veel smurrie.
Blijft een uitdaging he, op tijd ergens aan komen en kinderen met schone kleren, schone snoeten en haartjes in de gel. Ik begin voortaan op tijd 's ochtends want meewerken of haasten, dat staat niet in hun woordenboekje.

Ik ken het probleem nog van net zindelijke kindjes. Met Jesse gaat het nu redelijk goed hoewel hij vorige week bij het gemeentehuis wel een ongelukje had. We stonden al een tijdje in de rij, hadden een nummertje gekregen en toen we eindelijk bijna aan de beurt waren (nog eentje voor ons) riep Jesse dat hij moest poepen. Ik zei nog: hou nou eventjes op, we zijn zo aan de beurt en daarna kan je naar de wc. 2 minuten laten roept hij keihard: Mama, mama, hij komt er al uit, ik poep in mijn broek, en hij begon heel hard te huilen. Zo zielig. En dan staat er nog zo'n mevrouw achter mij, die dan tegen haar kindje zegt: moet je even naar de wc? Want die hebben ze hier wel hoor. Oftewel, wat een slechte moeder dat ze haar kind in de broek laat poepen. Mmmmm, ben maar niet boos op hem geworden, hij deed het niet expres, maar wel weer zo'n fijn akkefietje van zindelijke kindjes. Ik wacht nog maar even met Lars denk ik.

Wisten jullie trouwens dat je in bijna geen enkele winkel een kindje mag laten plassen, zelfs niet bij Prenatal. Echt belachelijk, want die kindjes kunnen echt geen 5 minuten meer ophouden tot we de dichtstbijzijnde Mac Donalds gevonden hebben. En dan is het helemaal leuk als je nog 2 kinderen bij je hebt en dus met een dubbele buggy moet haasten om ergens bij een wc te komen.

Nitro, ik kan me voorstellen dat je dat even een raar gezicht vindt, een arts kijkt toch anders als een mama. Heeft hij zelf nog veel last?

Koen krabt trouwens heel erg aan zijn balletjes als zijn luier af gaat, alsof er vreselijke uitslag zit. Hij huilt ook van de jeuk, maar ik zie er bijna niets aan, het is wel ietsje roder. Weet iemand wat ik daarmee aan moet?

Nou, net alles versierd, zo'n grote opblaasbare 1 voor aan de vlaggenstok buiten. Raar idee en toch een beetje emotioneel, want morgen sluit ik dan toch voor altijd de babytijd af. Mijn kleinste manneke wordt al weer 1 jaar, het gaat echt snel. Aan de ene kant fijn, want ik ben niet zo'n babymama, maar aan de andere kant wel weer definitief iets afgesloten.

Nu maar even gaan slapen, anders slaapt mama morgen als Koenie jarig is. Truste.
Hoera voor Koen!!!

Dok, kan me voorstellen dat je gestopt bent met bv hoor, als het allemaal zo moeizaam gaat is dat voor niemand goed. En op=op toch?! Trouwens je hebt ruim 5 maanden bv gegeven, dat is toch hartstikke goed! Dat dieet is ook pittig en kost jou ook energie hoor.

Daan, arme Jesse met zijn poepbroek. En dan zo'n moeder achter je in de rij...vreselijk

Cees, sterkte voor je vader vandaag! Tuurlijk is een operatie altijd spannend, maar komt vast helemaal goed.

Dat onrustige is inderdaad ook gewoon een karaktertrek van mij hoor, ik wordt echt helemaal kriegel als ik een dag niet de deur uit ga. Het is dus gewoon pure noodzaak dat ik zo vaak ga winkelen enzo

Zo, Nina zit lekker te kleuren en Lasse ligt nog te pitten. Heb net gekolfd...20 cc! moet nu echt de ha bellen voor zo'n spray. Hopelijk werkt het, en anders moet Lasse af en toe maar een flesje kv straks. Ga niet 4 keer zitten kolven voor 1 voeding steeds. Live borstvoeding gaat prima gelukkig op het moment.
Daan moest gisteren al aan je denken dat je vandaag een bijzondere tijd afsluit. Maar gefeliciteerd met je kleinste kerel en een fijne dag allemaal samen.

Wat een rotmoeder zeg die achter je. Wel zielig voor Jesse. Wel stom dat kindjes niet mogen plassen in winkels maar aan de andere kant begrijp ikhet ook wel. Er moet wel steeds iemand mee naar het toilet van het personeel want lang niet iedereen is te vertrouwen. Het zou handig zijn als er meer openbare toiletten waren.

Cees, Tim ging gisteren ook wel lekker zijn eigen weg bij de opvang maar hij vond het toch ook wel bijzonder dat Floor er ook was. HIj ging wel mee toen ze haar naar bed gingen brengen.

Vanaf volgende week gaat ze 2 dagen (dinsdag en woensdag) naar de opvang en dan de donderdag naar GO. Dan moet ik dus weer aan de slag. Moet zo nog even mijn werk bellen want ik blijk nog niet ingepland te staan. Ook leuk, dan blijf ik nog wel iets langer thuis hoor. Heb hier nog genoeg klusjes liggen.

Wat balen trouwens dat het werk niet op schema ligt. Hoop dat het de komende weken nog een beetje goed gaat komen en onverwachts opschiet.

Lau, ik word ook onrustig als ik te lang thuis zit. Moet er tussendoor wel even uit.

Dok, kan me voorstellen dat je gestopt bent. Je hebt het al erg lang volgehouden zeker icm het dieet. En wat is yoghurt en kaas dan weer lekker hé. Drinkt Maartje de flessen nu goed?

Mag ik jou een kattenvraagje stellen. Met welke leeftijd steriliseer jij kittens? Ik hoor verschillende dingen. De een zegt 6 maanden en een ander weer 8 omdat het toch wel een wat zwaardere operatie is. En heb zelfs al een keer 10 maanden gehoord (maar volgens mij kan je dan al te laat zijn lijkt mij). Weet dus niet goed wanneer ik Skippy moet laten steriliseren.

Ben nog ene beetje moe. Gisteren bezoek gehad dus kon niet heel erg op tijd naar bed. Uiteindelijk om half 12 gaan slapen. Floor had op ene rottijd gedronken, half 9, en ze was even vergeten dat ze ook best iets langer tussen de voedingen mocht slapen. Kon dus om 1 uur en half 6 voeden. Vanmorgen dus maar begonnen met koffie.

Moet op moment ook vaker kolven voor een voeding. Bij Tim hoefde dat niet dus ik hoop maar dat het snel beter gaat. Ga proberen wat meer te drinken vandaag misschien helpt dat. Vanmorgen om half 6 ook al even gekolft, toen om 8 uur weer en zo om 10 uur nog maar een keer.

Ben trouwens benieuwd of R nog iets leuks heeft voor morgen. Dan ben ik jarig maar ik denk dat het een saai dagje wordt. Ga wel even gebakjes halen maar er komt geen bezoek en denk ook niet dat R iets heeft gehaald (dat wordt een, je houdt het nog tegoed want ik wist niets kadootje). Hij zal ook wel niets van de kids hebben Misschien bedenkt hij nog dat een bosje bloemen al leuk is.

Ik ga even lekker aan de slag. Beetje garage opruimen. Straks even bedden verschonen en wassen. Het is zo weer 1 uur en dan moet ik Floor ophalen.

Goedemiddag!!

Koen alweer 1 jaar.... GEFELICITEERD!!

Heb wederom niks teruggelezen want net pas terug uit vergaderingen. Dus dat ga ik zo eerst doen onder het genot van een broodje...

Helaas nog geen internet, maar dat ligt aan zowel de KPN als onze provider. Er zit een fout in de wijkcentrale en daardoor kunnen we geen ADSL krijgen.. alleen een l*llige inbelverbinding (dat schiet echt niet op). Nu gaan ze aanstaande vrijdag alles doormeten en de centrale kast KPN helemaal nakijken)... GRRRRRR.. verhuizen... Verder alles helemaal goed!

Ga eerst een broodje maken...
\

Hoera!! Koen is jarig, gefeliciteerd Daan!!

Lukt het nog om een cadeautje voor hem te bedenken? Lijkt me dat je met nog 2 jongens het meeste toch al hebt. Zat pas ook al te denken voor Milan, hoewel dat nog even duurt, maar heb echt geen idee.

Anyways, hoop dat jullie een hele leuke dag hebben!!

Hoe gaat het trouwens met ziekte / slapen?

Met milan gaat het best goed. T is logisch dat het er nog niet helemaal super uitziet, maar volgens mij komt het prima in orde. Hij krijgt nu 4 tandjes tegelijk, arm kind.

En ella is ook helemaal niet lekker, heeft duidelijk wat onder de leden.

Nico, fijn dat het goed ging met Floor. Ella gaat af en toe even bij Milan buurten, maar meestal kan het d'r niet zo veel schelen.

En die pastei klinkt goed, hou me aanbevolen.

Wij eten vanavond tortellini met noten en dan met een saus van gerookte zalm, creme fraiche, courgette en waterkers. Erg lekker! (maar helaas niet erg mager)

En ik heb voor mn eigen bestwil besloten dat ik niet meer subtiel doe over verjaardagen .Ik vertel hem een maand, een week en twee dagen van tevoren dat ik wel een cadeautje verwacht, ook van de kinders. Niet erg subtiel misschien, maar t werkt wel :-)

Casey, al iets gehoord over de operatie van je vader? Spannend, ik duim voor hem!

dok, kan met goed voorstellen dat je met de bv gestopt bent. En je hebt het toch nog heel lang vol gehouden. Prima toch!

Die ongelukjes zijn idd onhadnig, hoop dat dat snel minder wordt.

We zijn nu met ella aan t proberen, maar vanmorgen al drie natte broeken... pff...

Lau, heeriljk toch, lekker eruit. Ik probeer ook elke dag wel wat te doen, anders wordt je op een gegeven moenment echt gek.

En die spray schijnt echt goed te helpen, hoop dat het daarmee beter lukt! wanneer moet je weer aan t werk?

Marlee, wat een gedoe. Hoop dat ze het op kunnen lossen, dat soort problemen zijn vaak nogal hardnekkig, helaas.

Is je misselijkheid al voorbij nu? En de ergeste moeheid?

Van Harte!!!

(het gaat toch veel te snel allemaal he zegt oma hier....)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hieperdepieperdepiephoeraaaa!!!! Koen al weer 1 jaar!!!

Kan me voorstellen dat het gek is om nu écht de babytijd af te sluiten, die is dan vast voorbij gevlogen!

Nitro, kan me van Daan zijn operatie ook nog wel herinneren dat het er echt bont en blauw uit zag, trekt wel weg. Hij kan waarschijnlijk over een paar dagen wel weer zitten, en over een week ziet het er wel weer wat normaler uit, hooguit nog wat rozer.

En die deuk komt omdat ze er natuurlijk een stuk weefsel weggehaald hebben, waardoor er ruimte is ontstaan. Dat wordt wel weer opgevuld, maar de druk van binnenuit is een stuk minder geweest, waardoor er minder "reden" was om te groeien voor de borstkas. Het geheel is aan die kant gewoon minder ontwikkeld, maar zou maar minimaal te trainen zijn met fysio.

Nic, gek dat je nog niet ingepland bent op je werk. Je zou zeggen dat ze wel weten wanneer je weer terug komt... En sneu van Tim, dat je Floor weer mee moest nemen. Hier is de kat trouwens met 9 maanden gesteriliseerd, en ze heeft er een dag last van gehad.

Cees, balen zeg, dat het nog niet zo opschiet met het stucwerk. Hoe is de operatie van je vader gegaan?

Marlee, weer bereikbaar! Wel suf dat je alleen maar een inbelverbinding kan krijgen...

Dok, laatste voeding... Is toch ook gek, ook een afsluiter van een periode voor jou?

Hier druk dagje gehad, maar wel met prettig nieuws. Omdat de manager binnenkort op vakantie gaat en mijn uitzendcontract vrij snel daarna af loopt, maar even geïnformeerd wat de plannen zijn, omdat ik liever wat eerder weet dat ze niet willen verlengen dan een week van tevoren. Maar ze zien geen reden om het niet te verlengen, dus dat is positief in ieder geval.

Nu nog even aan de slag voor nichtje, heb gisteren nog stof gekocht en een start gemaakt, vanavond de boel even in elkaar zetten. Eens zien of dat gaat lukken.
voor Koen! En het eind van de babietjes dus.. Gek hoor. Maar 3 is ook wel genoeg, ik kan die mensen niet zo goed begrijpen doe er 10 hebben en nog een 11de willen omdat ze geen afscheid kunnen nemen van de babytijd. Gelukkig ben ik daar sowieso te oud voor Misschien nog wel een 3e, maar we denken er nog even over na...

Bv is echt in een paar dagen helemaal opgedroogd, kan daarvoor toch niet zoveel meer geweest zijn. Niet vreemd dat ze daar niet zo goed op groeide! Nu al 36 uur niet gevoed en geen stuwing.

Drinken ging vandaag niet geweldig, ik mag blij zijn als er 5 x 100 a 120 ml ingaat ipv de 180 a 200 ml die ze zou mogen.

Nico, met 6 maanden kunnen katten de narcose goed verdragen (ivm nier- en leverfunctie) Eerder kan zelfs ook wel, maar moet met speciale gasnarcose. In Amerika doen ze het vaak al op 9 weken en dan gaan ze gesteriliseerd het asiel uit. Is wel een beetje priegelen dan En ze kunnen voor het eerst zwanger worden ergens tussen de 5 en 9 maanden, dus met als je tot 10 maanden wacht loop je wel een risico, ja..

Tieg, goed te horen dat ze tevreden zijn! Jij ook?
Dank je wel allemaal, namens Koentje. Heb net maar even extra geknuffeld, want dat knuffelige raken ze zo snel kwijt . Daar was ik me net even heel bewust van.

Hij was erg moe vandaag, wel jammer, maar ja, hij snapt niet dat je voor je eigen verjaardag fit moet zijn en dus niet snotverkouden moet worden. Lars ook al, die spuugde vanmorgen een heleboel slijm net toen we het kado voor Koen wilden gaan geven. Fijn, konden we eerst Lars en de vloer schoonmaken. maar goed Lars is ook snotverkouden en hijgt en piept, dus die zal ook wel weer iets onder de leden hebben.

Vanochtend met Koen en Lars naar de KNO op controle. Nou, met Koen is alles prima, maar als hij zo veel verkouden blijft en daar veel looporen van blijft houden, dan moeten zijn neusamandelen eruit, maar dat wacht hij nog even af.

Lars zijn linkerbuisje is er al weer uit, en omdat hij sinds 2-3 weken heel onduidelijk is gaan praten, alsof hij zichzelf niet goed hoort en omdat hij iedere nacht weer 1 of 2 keer wakker wordt wil hij toch nieuwe buisjes zetten, maar nu t-buisjes, die blijven een paar jaar zitten, en worden gebruikt bij kindjes die de andere buisjes te snel afstoten. Moet ie in augustus dus weer onder narcose, zo zielig voor hem, das 3 keer in een half jaar tijd .

Ik vroeg hem (KNO arts) om ook even naar mijn keel en oren te kijken, omdat ik de laatste maanden heel vaak keelpijn heb en ook mijn oren zitten steeds dicht, vocht erachter, en dat zingt zo lastig. Heeft ie toch een rotonderzoek gedaan, middels een buisje in mijn neus wat helemaal in mijn keel zat heeft ie naar mijn stembanden gekeken of er geen knobbeltje op zat. Nou dat was gelukkig niet het geval, maar mijn stembanden sluiten zich blijkbaar niet goed, en daardoor zou ik valse lucht hebben en steeds die keelpijn. Nu moet ik 5 augustus een onderzoek bij een logopediste in het ziekenhuis, en dan een week later weer naar de KNO terug, om te bespreken hoe het te behandelen is. Hij sluit ook nog niet uit dat mijn keelamandelen eruit moeten, en das nie fijn op mijn leeftijd. Ik hoop echt dat dat niet hoeft. Heb eigenlijk al bijna spijt dat ik vandaag gevraagd heb om naar mijn keelpijn te kijken, maar ja, tis ook geen optie om zo door te gaan, want we hebben misschien 31 augustus weer een optreden en wil niet steeds bang moeten zijn dat mijn keel het weer laat afweten. Bij repetities is dat nog niet zo erg, maar wel bij een optreden.

Dok, ik vind het al superknap hoor dat je het zo lang hebt volgehouden, en zeker met dat dieet van je dochter. Ik weet niet of ik het gekund zou hebben.

Super Tieg, dat je dus heel waarschijnlijk mag blijven. Je hebt het er ook wel naar je zin, toch? Goed nieuws.

Ik ga even de slingers eraf halen, en dan lekker een keer op tijd naar bed.
Arme Daan...volgens mij hebben al jouw jongens jouw keel, neus en oren geerfd...

Dok, Nina dronk ook niet meer dan zo'n 120 per fles hoor, soms 140 maar dat was echt heel veel voor haar. Nu weet je tenminste dat Maartje dat ook echt binnenkrijgt, komt vast in orde.

Wel fijn dat je geen last hebt van stuwing.
Nic Gefeliciteerd!!!

Omdat je beetje uit de buurt woont, blaas ik hier je kaarsje wel uit! Fijne dag!

Oh wat heb je een mooi pakje aangetrokken voor mij Cees. Dankjewel

Marlee, dankjewel voor je kaart.

Ben al lekker veel buiten geweest want het is superweer hier. Ga nu ook nog even de tuin in want nog niet al het onkruid is weg. Na de volgende voeding ga ik even naar een tuincentrum, vooronderzoek doen zodat we snel planten kunnen halen en de boel vol kunnen zetten.

Gefeliciteerd Nicolette!!!
ik heb de tent net opgezet, ben nu bekaf, t was behoorlijk warm! Maar heb Jesse beloof dat we vanavond in de tent slapen, dus kijken hoe lang mijn nacht is!

Met mijn vader gaat het vrij goed. Wel last vd wond en erg snel moe, maar de operatie was geslaagd.

Jesse vanochtend weer in tranen. Vind het zo sneu om hem daar achter te laten... Er zullen nog wel meer bullebakken in zijn leven komen, dus moet m maar trainen om voor zichzelf op te komen....

Nic, heb je al wat gekregen voor je verjaardag? Of ook een hork? Tim zal toch wel wat op KDV hebben gemaakt?

Vriend is druk met bouw, moet eigenlijk helpen, maar voel me dan zo'n sta-in-de-weg...
Hoera!!!! Nog een fijna verjaardagsavond Nico!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Cees, fijn dat de operatie geslaagd is. Zal wel spannend zijn geweest.

Leuk hoor in de tent slapen, ben benieuwd wat Jesse ervan vindt.

Heb wel een kado gekregen. Vanmorgen al een mooi boek van de kids. Vanmiddag werd er nog een pakje bezorgd van R. Hij had zich maandag pas bedacht dat ik deze week jarig was, hij dacht dat het een week later pas de 24ste zou zijn.

Ik heb een roze nintendo ds gekregen met braintraining erbij.

Dat leek mij altijd al leuk en ik had toevallig deze week geroepen dat ik een roze wilde hebben omdat ik die in de folder zag staan. Was meer als grap maar hij is wel erg leuk.

Moet nog veel trainen want mijn hersenleeftijd was net 43. Kreeg de opmerking van dat ding dat mijn hersenen een beetje moe waren, ja duh!

Tim gaat de laatste week weer erg moeilijk slapen. Gisteren was het 10 uur en vandaag ook alweer half 10. Dan roept hij na een kwartier, ik ben nog een beetje wakker. Voordat hij dan eindelijk wel gaat slapen zijn we dus een uur verder. Ondertussen moet hij moeite doen om zijn ogen open te houden. Ik ga hem morgen mooi even in bed stoppen 's middags. We gaan ook onkruid uit de tuin halen samen, hij had er nu al zin in. Dan krijgt hij een schepje en een harkje en gaan we samen de tuin mooi maken. Zo leuk dat hij daar zo van geniet.

Ik ga die kleine dame voeden en dan lekker mijn bed in. Morgen drukke dag met 2 kids.
pffffff ben moehoeee...

hartstikke leuk dat kamperen, maar niet als Jesse pas 22.45 in diepe slaap is, het 's nachts koud is (ondanks 2 dekbedden), je gewicht niet geschikt is voor een luchtbed, je voelt dat je doorlekt maar er niet uit gaat om je zoon niet te wekken en als je dan indommelt de wekker gaat!

Ondanks dat alles had ik toch wel een echt vakantie gevoel; dus met wat aanpassingen voor herhaling vatbaar!

Ok, vriend is weer terug van de groothandel, aan de bak! Kom later wel weer om op de rest te reageren!
Puf, puf wat een hitte....

Nic, leuke veraardag gehad, las ik? En mooie cadeaus, toe maar..

Cees, fijn dat operatie goed is gegaan en klinkt niet echt comfortabel kamperen, maar wel leuk dat je een soort vakantiegevoel hebt gehad.

En we hebben ADSL, dus kan weer lekker thuis internetten. Oh telefoon.. kom zo terug
Cees, wat zielig van Jesse (heb er eerder, denk ik, overheen gelezen).

Nitro, bij Marius was alles na de operatie ook bont en blauw.. Dacht dat het niet meer goed kwam.. Maar je ziet er nu bijna niks meer van..

Marius slaapt trouwens ook later dan normaal. Heeft denk ik ook met de zomer te maken, langer licht (al heeft hij verduisterende rolgordijnen etc op zijn kamer).. Maak er niet zo'n punt van. Moet wel zeggen dat hij gelukkig 's middags nog heel lang kan slapen (mag van mij maar max 2 uur, maar hij slaapt er rustig 3!!...

Morgen naar Madurodam, hoop dat het weer meezit. Al schijnen ze regen te voorspellen.. Kan Marius Bert en Ernie ontmoeten want die zijn daar dan..
Nic, wat lief dat je toch wat gekregen hebt! Echt een verrassing dus!

Marlee, heeft Marius er helemaal geen last meer van, van operatie/wondje? Of is dat al helemaal weggetrokken? Lekker eindelijk internet!!

Tis buiten wel warm ja, heb net de varkens ook maar ff besproeid, want die zullen het ook wel bloedje heet hebben.

Binnen is het nog wel uit te houden tijdens klussen.

We wilden vanavond naar de ballonfeesten (stijgen er ook allemaal luchtballonnen op) maar ben nog steeds moe. En denk dat Jesse ook wel bekaf is, maar vh weekend zijn de voorspellingen slechter.. Madurodam is ook wel leuk idee, ben benieuwd hoe Marius dat vind!

Nic, ben je nog onkruid gana wieden? Warm!

Zal ff overleggen met vriend of ik de jongens al op zal halen, ik mis ze...(en wil Jesse "uit zijn lijden" verlossen)
Och, arme biggies....

Bij Marius zie je eigenlijk niks meer (ienieminie littekentje) en hij heeft nergens last van. Madurodam lijkt me inderdaad leuk voor hem, maar dan vooral voor Bert en Ernie.. Weet niet of hij de rest zo leuk vindt, maar ik laat het even weten..

Ballonvaarten daar hoorde ik van de week het een en ander over. Schijnt onwijs druk te zijn (hoorde dat het gemeld werd in file-informatie)...

Zo nog even het een en ander opruimen en dan weekend!!

Cees, ga je mannen halen... !!!
Oei, verjaardag van Nic gemist. Gefeliciteerd nog en leuk dat ze aan kadootjes gedacht hadden.

Marlee, super, eindelijk thuis weer internet (en nu is het hier ineens vrij rustig, valt er weinig bij te lezen).

Cees, erg he, als je kind het niet naar de zin heeft ergens. Dat vreet aan je. Maar is het echt de hele dag dat het slecht gaat? Of is het alleen het afscheid nemen en gaat het daarna redelijk?

In de file boven in de lucht met luchtballonnen, huh?

Lau, die orenkwaaltjes hebben ze zeker niet van mij hoor. Ik ben nu pas op 34 jarige leeftijd voor het eerst voor mezelf naar de KNO geweest. Mijn broertje en zusje hebben wel altijd klachten gehad en buisjes enz.

Koen heeft weer twee kiezen erbij, dat verklaart waarom hij deze week zo onrustig slaapt en steeds ophuilt 's nachts.

Hebben jullie ook zo'n heerlijk buiten-uitrustdagje gehad? Ik heb lekker in bikini in de tuin gehangen in ieder geval. Van uitrusten komt dan natuurlijk niet zo heel erg veel, maar het is het idee he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven