F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
zal de stilte hier ff doorbreken...

In ieder geval veel plezier Marlee, duim voor je dat t droog blijft.

Mijn broertje en ik hadden ook altijd last vd oren, vond het verschrikkelijk. Gelukkig was de pijn te beperken met paracetamol en warme slaolie...

Ja waarom er file was snap ik zelf niet, want er was geen middag programma naar mijn weten. En t was wel druk, maar niet vervelend druk. Jesse vond het in ieder geval heel mooi, vooral de laatste; een mega dinosaurus! T was alleen weer een latertje.. vanavond weer, want dan hebben we bbq in oude buurt.

Op KDV gaat t op zich wel, ze proberen de 2 beetje uit elkaars buurt te houden. En buiten is er genoeg ruimte om elkaar te mijden. Silvan lijkt nu ook wat eenkennig te worden, dus die was ook aan het huilen bij het wegbrengen. Wel fijn dus dat ze over 2 weken niet meer wekelijks weghoeven. En ben ook blij dat de gastkindjes hier niet huilen bij vertrek, gaat de moeder iig niet zo bezorgd weg!

Lau wat voor shamppo/ styling gebruik jij voor je krullen? Ik heb ze nu ook, maar ze lijken zo droog. Smeer er brilcrym bij in, maar echt vetter wordt t daar niet van..
Haai!

Wilde melden dat we vandaag de hele dag thuis zijn Cees maar zie dat je al leuke plannen hebt!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
hallo,

Onweert t bij jullie ook zo? Hoop dat het er in iedergeval wat minder benauwd van wordt!

Nico, leuk dat R toch voor een cadeau had gezorgd, en in t roze, lachu!

Casey, veel plezier mt de bbq, hoop dat jullie mooi weer hebben! En nog maar twee weken, dat is te overzien. Milan was nu trouwens ook aan t huilen met wegbrengen...

Marlee, fijn dat je er weer helemaal bent!!

Daan, dat van jou klinkt ook niet fijn... hoop dat het meevalt. En buisjes die er niet uit kunnen, klinkt als een strak plan!!

Milan krijgt nu drie tznden tegelijk dus die was ook niet zo blij.

En we proberen Ella zindelijk te krijgen, nog geen ongelukjes vandaag.. dus wie weet! Nou is t wel zo dat ze het nog niet altijd aangeeft, maar soms ook plasst als we haar op t potje zetten.. dus echt zindelijk is dat natuurlijk niet.

maar ik heb goede hoop dat dat wel snel gaat komen.
had t niet moeten zeggen... geen ongelukjes. Gelijk twee natte broeken. Nou ja, ze zal t ooit wel leren.
Pfff, kom even niet aan reageren toe. Op moment dat ik iets gelezen heb en op reageer wil drukken is er wel een kind of vent die aandacht wil. Of we moeten weg.

Nu ook even klaar voor vandaag, ga Floor voeden en dan lekker in bed zweten. Morgen laatste verlofdagje en dinsdag weer werken, heb geen zin. Ik wil gewoon nog 3 maanden verlof (maar dan mogen de kindjes wel regelmatig de hele dag naar de opvang zodat ik lekker klusjes kan doen in en om huis).
anoniem_15431 wijzigde dit bericht op 27-07-2008 23:24
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd
knap dat je de kleurtjes nog bijhoudt!

Jammer nitro, van de natte broeken. Ik zal nog wel geduld moeten hebben, want hij weigert op de pot of wc te plassen. Maar zegt nu wel eens dat ie een plas doet, dus dat vind ik al heel wat. Hij kijkt nogal tegen een oppaskindje op hier (4 jaar) en gaat wel eens mee naar de wc om te kijken. Dus wie weet geeft dat straks de doorslag.

En wat is het warm plakweer hè... Vind het nu ff niks aan.. Vooral omdat ik er geen kleding voor heb, en ivm mijn tattoos wil ik geen spaghettibandjes dragen. Dus zweten..

Hè bah Nic, al weer aan de bak... Kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt.. Geniet nog van je laatste dagje!

Ik heb straks geen klusjesdagen meer, aangezien de jongens over 2 weken afscheid nemen van KDV... Vidn het heerlijk om ze bij me te hebben hoor, maar een dagje voor mezelf zal ik wel missen....

Het gaat hier met de verbouwing niet echt lekker. 3 (!!!!) stucadoors hebben het af laten weten, waardoor we in de knel raken met (tegel)planning. Vind het wel heel frappant dat 3 verschillende bedrijven zouden komen, afspraak eerst verzetten, dan niet komen opdagen, en als wij er achter na bellen, ze alledrie zeggen dat ze terugbellen (want druk, of schuld van collega) en er dan radiostilte volgt. Er rust een klusjesmanvloek op ons denk ik.....

In ieder geval baal ik flink, want vriend moet straks weer aan het werk, dus minder klustijd, is dus wéér uitstel van verhuizing.

Ow, en ik ga er nu van uit dat meeting hier op 31 aug niet doorgaat. Omdat er geloof ik al 3 niet konden die dag. Anders zou ik springkussen dag langer huren/reserveren (dag ervoor geven wij BBQ voor familie/vrienden) Ander keertje dan maar...
Goedemorgen!

Denk dat je meeting een andere keer moet. Misschien maar een nieuwe datum plannen zo snel mogelijk.

Cees, wat stom dat ze allemaal afbellen en vervolgens niets meer laten horen. Gaat er een rare roddel over jullie rond, dat er klusjesmannen verdwijnen bij jullie?

Eerst even koffie pakken. Anders val ik zo in slaap.

Kan me trouwens voorstellen dat je een dagje voor jezelf gaat missen. Kan ik ook nog wel gebruiken. In September hebben we 2,5 week vakantie en dan neem ik lekker nog een halve week voor mezelf erbij. Heb nog zoveel vakantiedagen.

Ik heb nu al 100 keer mama gehoord vandaag. Ben zo moe terwijl ik heel goed heb geslapen. Floor slaapt zo ongeveer door nu. Ze komt tussen 6 en 7 voor een voeding dus al heel netjes.

Daan, hoe gaat het nu met slapen bij jullie? Heeft het geholpen dat dat vrouwtje is geweest?

Marlee, fijn dat je weer internet hebt. Hoe is het nu met de misselijkheid?

Nitro, goed zeg dat Ella al zolang droog kan blijven. Ben best jaloers op jullie. Tim zegt heel af en toe dat hij moet poepen en op de wc wil. Daar komt dan niets maar een kwartier later is de luier vol. Het begin is er.

Hoe gaat het met Milan?

Ik ga nog even wat dingentjes doen/regelen. Na de voeding even boodschappen doen en vanmiddag nog even naar de hema. Ik heb geen korte broekjes of rokjes voor Floor en het is nu haast te warm voor een lange broek. De enige korte broek is nu eigenlijk al te klein.

pffffff ben moehoeee...

hartstikke leuk dat kamperen, maar niet als Jesse pas 22.45 in diepe slaap is, het 's nachts koud is (ondanks 2 dekbedden), je gewicht niet geschikt is voor een luchtbed, je voelt dat je doorlekt maar er niet uit gaat om je zoon niet te wekken en als je dan indommelt de wekker gaat!

Ondanks dat alles had ik toch wel een echt vakantie gevoel; dus met wat aanpassingen voor herhaling vatbaar!

Haha Cees, dit zegt nou precies waarom kamperen in een tent voor mij geen vakantiegevoel geeft

Nic, ben helemaal je verjaardag vergeten, sorry! Alsnog van harte gefeliciteerd! En morgen alweer werken! Kan me voorstellen dat je eigenlijk nog niet wilt.

Leuk kado hoor, DS met braintraining. Echt verslavend he. Wij hebben vorig jaar vakantie elke dag gebraintraind op DS van stiefzoon, het werkt wel hoor!

Heb je krullen Cees? Wil wel een fotootje zien hoor. Mij moet je alleen niet vragen wat ik er in smeer hoor, want ik wil altijd zo min mogelijk krul Heb wel altijd shampoo voor krullend haar en serum tegen het pluizen. Is er neit een leuk haar-topic waar je goede tips kunt vinden?

Nitro, goed hoor, de zindelijkheidstraining! Ik wil Nina ook wel gewoon zonder luier rond laten lopen, maar wil eerst dat ze dan ook echt een plas op het potje of de wc gedaan heeft. Over 2 weken vakantie en dan is ze vaker thuis, dan wil ik er wel serieus mee aan de slag gaan. Moet je dan ook steeds de vloer dweilen met natte broek? Of plast ze niet zoveel?

Het is mij te warm hoor. Heb nog ontzettend last van hormonale opvliegers en heb afgelopen weekend zowat constant lopen zweten, echt niet grappig meer, liep gewoon in straaltjes van me af.

Nina was zaterdag op zondag bij oma logeren, dus wij hebben verder redelijk rustig aan gedaan. Wilden eerst uit eten ook zaterdag maar uiteindelijk gezellig samen uitgebreid gekookt en lekkere dingetjes gemaakt. Lasse had 's avonds acute krampaanval, echt ruim een uur onophoudelijk gekrijst, zo zielig. Ben uiteindelijk maar met hem in de auto gaan rondrijden, dat werkte wel. Hij had het gisteravond weer, niet stil te krijgen. Vond het zo sneu. Wel ook flink vieze luiers gehad. Hij zal toch niet overgevoelig ergens op reageren? Hoop dat het 'normale' krampjes zijn, maar kijk het even aan.
Lau, heb je al cinababy geprobeerd/ Dat werkt bij Floor wel goed (bij Tim werkte het niet). Het krijsen houdt dan in ieder geval op. Ik moet Floor dan nog wel bij me houden maar dan is ze in ieder geval stil te houden met de pink.

lasse kan natuurlijk wel reageren op iets dat jij eet, te kruidig of te vet, kool, prei, ui maar ook sperziebonen of druiven.

Oh even nog een boterham smeren voor de kleine boef.

Zo en nu even een heel egoistisch klaagstukje. Gewoon niet lezen hoor want het slaat nergens op maar moet het even zeggen of typen, dan ben ik het even kwijt.

Ik ben moe, ik wil een dag slapen zonder kids om me heen. Ik wil een hele grote reep chocola eten met pralinevulling en stukjes noot. Ik wil lekker pittig kunnen eten en eigenlijk gewoon alles kunnen eten wat ik wil zonder een krijsend kind een dag later. Ik wil dingen in huis doen waar ik nu maar niet aan toe kom vanwege een rondrennende peuterpuber. En ik wil nog een paar weken verlof. Dus! Oja en ik wil oordopjes zodat ik vandaag niet nog 40 keer : mama, wat ben je aan het doen? hoef te horen.

Zo dat lucht op, nu kan ik er weer even tegenaan denk ik

Ik ga vanaf nu supergezond eten, niet vet, niet pittig, nog steeds geen chocola en noten/pinda's. Ik hoop dat Floor dan ook weer een avond in haar eigen bed kan slapen ipv op de arm. Het ging wel even goed maar nu zit ik weer iedere avond met haar op de bank te plakken. Ik wil ook graag sporten maar dat werkt zo niet. Bij R wordt ze niet echt rustig. Ik ga dus een crosstrainer aanschaffen zodat ik thuis wat kan sporten (zo nu en dan een half uurtje). Dan kan ik over een poosje ook weer naar een sportschool toe.

Nu eerst nog een beschuitje met (blauwe) muisjes en dan even shoppen voor Floor, dat is altijd leuk.

Noujaaaaaa Nic!!! Wat ontzettend ego van je zeg...ik heb zulke gedachten nou echt noooooiiiit

Ik heb al aan lief voorgesteld om een au pair in huis te nemen, wilde hij niet

Ik weet wel dat Lasse kan reageren op wat ik eet, kan me alleen niet bedenken wat het kan zijn geweest waar hij op reageert. Heb in ieder geval niets anders dan anders gegeten zal ik maar zeggen. Nou ja, we wachten even af of het weer gebeurd vanavond. Ik hou in ieder geval even bij wat ik eet een paar dagen.
Van sommige dingen wist ik neit dat ze erg op kunnen reageren, zoals chocola, druiven en vet eten.

Misschien heeft hj ook last van de warmte, net als iedereen.

Ze hebben helemaal geen rokjes, jurkjes en korte broeken meer ind e winkel. Het is nu toch te warm om Floor meer dan een romper aan te trekken maar vind het wel stom.

Heb wel stofjes maar geen tijd om nu zelf iets te maken. Dan maar niet.

Ik ga zo het eten voorbereiden, blegh het is te `warm om te eten. De kids moeten ook nog even in bad, moet de gel nog uit de haren van Tim wassen voor de kapper komt om 7 uur.

Denk dat ik voor Tim buiten het badje even ga vullen.

Dit is echt even mijn dag niet.
Nic, welke maat heeft Floor nu? Kan wel even kijken wat ik aan kleine maatjes te leen heb? Stuur ze zo naar je op, geen probleem.

Nitro, goed man, van Ella. We hebben Ella trouwens geïntroduceerd bij de provinciepuzzel van Daan, die kan bij iedere plaats een familielid noemen. In jullie provincie woont er alleen geen familie, dus die is nu van Ella En hoe gaat het met Milan?

Lau, vervelend dat Lasse ineens zo moest huilen. Hoe is het vanavond gegaan?

Cees, vervelend dat het met het klussen niet zo opschiet. Vooral als andere planningen dan tegen gaan zitten... Kunnen de jongens niet toch nog wat langer naar het kinderdagverblijf? Of een keer extra in het weekend naar opa en oma?

Hier lekker druk weekend gehad, nichtje was zaterdag jarig. Gisteren uiteindelijk gewoon een lekker dagje gehad, lekker in huis aanrommelen. En vandaag weer aan de slag.

Nu nog even gauw stof knippen, kan ik morgen weer achter de naaimachine Heb de smaak echt te pakken, zal binnenkort wel eens een fotootje in de groep zetten.

Groetjes!

Goedemorgen!

Het is gelukt, netjes op tijd op mijn werk. Hebben ze nog niets voor mij. Kan dus rustig eerst mijn 600 mails bekijken, bijkletsen, kolven, nog meer kletsen, wachten tot deze zeer trage pc iets ingeladen heeft en dan lekker vroeg naar huis.

De kapper heeft mijn haar gisteren veel te kort geknipt. R vindt het wel leuk maar ik helemaal niet. Het zal vast leuk staan maar wil mijn haar gewoon niet zo kort hebben. Dat wordt dus weer lang laten groeien, voorlopig geen schaar meer in mijn haar.

Tieg, wat ben je goed bezig met dingen maken. Hoop daar binnenkort toch ook weer tijd voor te hebben. Lief dat je kleren wilt uitlenen, graag! Floor heeft maatje 68. Als iets groot uitvalt kan 62 ook nog wel maar veel dingen worden al erg krap. Ze is niet de slankste . Ze heeft de oren van R maar mijn figuurtje

Ik ga weer verder met mijn mails. Ben vandaag ook al vanalles vergeten mee te nemen. Mijn toegangspasje, een mok, moet vanavond echt een mooie foto in een lijstje doen van mijn 2 juweeltjes. Het is hier trouwens wel lekker koel.

Zul je net zien dat op mijn eerste werkdag, als ik bewust mijn tas niet meeneem, ik ongesteld ga worden.

Ik vloeide nog steeds sinds het plaatsen van de mirena maar nu ineens word het veel meer en mijn maandverband enzo zit in mijn tas. Heb alleen mijn portomonnee en agenda eruit gehaald en meegenomen.

Dat wordt zo dus nog even naar huis fietsen voor ik straks ga zitten doorlekken.

pfff...goed begin van je werkdag Nic, niet ingepland én gelijk ongesteld. Genoeg redenen om gewoon lekker naar huis te gaan zou ik zeggen! Wel goed dat het gelukt is om op tijd op je werk te komen met twee kids

Ik heb misschien ook nog wel wat liggen van Nina Nic, zal eens even kijken.

Tieg, jij bent zeker goed bezig! Kun je misschien de gordijnen voor Lasse's kamer ook maken voor me?

Ik zweet als een otter, ben het echt een beetje zat nu, ga aan lief voorstellen om naar lapland te verhuizen
pff nic, kun je er net bij hebben!

hoe was het zetten, wil wel graag weten hoe t is. vergeet steeds dokter te bellen...

volgens mij is hier vlakbij wespennest, heb er vandaaf al 4 gekilld...

lau balen vd zweten. hier is het nu wel "aangenaam", geen zon iig. dus lap land kan ook vriessland worden?

vandaag op laatste moment geen gastkids, dus "vrij". maar ik kom - net als nic- nergens aan toe met 2 kids om me heen...

hopelijk slapen ze tegelijk, jesse heeft gister overdag niet geslapen...

ow en hij loopt al vanaf 9:30 zonder luier...
Cees, gaat het ook goed dat Jesse zonder luier loopt (dat vertel je er neit bij). Tim stond gisteren in de garage te piesen. meteen op de wc gezet maar dan komt er niets.

Wil het vrijdag nog wel eens proberen maar volgens mij gaat het dan erg veel regenen.

Het zetten viel erg mee hoor. Benen wijd, dan komt die eendenbek. Ze pakt eerst met een soort klemmetje de baarmoedermond vast maar ik moest even hoesten op dat moment en dan voel je nauwelijks iets (een heeel klein prikje). Dan gaat ze voelen hoe groot je baarmoeder is met een of ander dingetje. Dat gaf een beetje een wee-ig gevoel. En dan komt het spiraaltje. Voelt niet lekker maar deed geen pijn. Dan nog even draadjes afknippen en dan mag je de benen weer bij elkaar doen. Vond het heel erg meevallen.

Valt me wel tegen dat ik nu dus wel sinds die tijd ietsje blijf vleoien en dan nu ineens best veel. Was even naar huis gegaan, is gelukkig maar 600 meter maar was net op tijd om echt doorlekken te voorkomen. Dacht er even een kurk in te stoppen maar dat deed zeer.

Volgens de huisarts kon ik op de dag van plaatsen iets vloeien maar niet veel. Daan heeft ook heel lang gevloeid.

Hoop dat het snel over is want dacht juist door de bv er voorlopig nog vanaf te zijn.

Lau, fijn dat je ook wilt kijken voor kleertjes. Shirtjes en jurkjes (nouja jurkjes, ze komen niet eens over haar kont heen) heb ik wel maar niets voor eronder. Als het heel warm is dan is een romper genoeg maar in de auto met de airco is het wel lekker om nog iets erover aan te hebben. En het staat ook wel leuker dan een romper waar je de luier langsop ziet komen.

Hier wordt het trouwens al koeler buiten vooral omdat het is gaan waaien. Vond het ook echt niet leuk meer terwijl ik goed tegen warmte kan. Je kan zo ook niet even lekker knuffelen met de kleintjes want je plakt meteen aan elkaar vast.

Ik heb ondertussen een projectje gekregen en ben door mijn mails heen dus ga eens kijken wat ik mag gaan doen.

Ik sprak net mijn moeder en die gaat nog weer terug naar de prenatal om wat korte broekjes/rokjes te halen. Daar hadden ze nog heel veel. Heb geen tijd om hier te kijken deze week.

Wacht dus maar heel even met opsturen tot morgen, dan kan ik zien wat mijn moeder gevonden heeft.
Tis tot 13 uur goed gegaan zonder luier. Toen moest ie naar bed, maar er kwam niks op de pot. Hij wil niet op pot en wc, lijkt alsof ie het eng vindt. Zag zijn piemeltje wat harder worden (meestal komt dan de plas) en toen raakte ie over izjn toeren. En hield ie het juist op. Afleiden met boekjes en stickers beloven en papa die het voordoet, helpt nog niet echt...

En dat terwijl hij 3 bekers drinken op had, zou je denken dat ie nodig moet.

Sjips, vandaag weer niet HA gebeld. Zou fijn zijn als het binnen 2 weken kan, daarna heb ik geen oppas meer....

Vanochtend van slag; vriend en ik hadden weer discussie en toen vriend naar wc was zei Jesse heel beteuterd; "mama en papa maken ruzie" Mijn hart brak. Want hier was ik altijd al bang voor, aangezien we best vaak onenigheid hebben. Omwille van de kinderen moeten we daar echt op gaan letten, áls we die nare gewoonte überhaupt kunnen veranderen...
Cees, spiraaltje kan je snel laten zetten hoor. Je moet een recept hebben om hem op te halen bij de apotheek dus kan wel vrij snel.

En dat wordt dan maar samen vroeg naar bed en dan de discussie weg sexen ipv overdag bij de kids in discussie gaan. Lukt niet altijd natuurlijk.
Kan me voorstellend dat je dat vervelend vond Cees, dat Jesse dat zei over die ruzie. Afspreken dat jullie geen ruzie/discussie hebben waar de kinderen bij zijn? Dan maar allebei je mond houden of een plek zonder kinderen opzoeken.

Houdt Jesse dan gewoon zijn plas op zo lang? Dat vind ik ook al knap hoor! Nina heeft trouwens gisteren voor het eerst op het potje geplast Denk dat ik haar vandaag ook maar een tijd zonder luier ga laten rondlopen.

En Nic, heft je moeder nog wat leuks gevonden bij de prenatal? Hoe is je eerste werkdag bevallen verder?

Gisteren oxytocinespray opgehaald, heb nu 1 keer gekolfd met spray en kwam tot de 60 cc...nog niet veel maar wel al beter dan tot nu toe zonder...maar eens goed oefenen de komende dagen, kijken of het nog meer wordt.

Lasse heeft de afgelopen dagen echt de hele dag door poepluiers, met van die witte stukjes erin, lijkt onverteerde melk. Dat had ie tot nu toe niet. Is dat normaal? Gisteren heeft ie gelukkig geen krampjes meer gehad.

Het lijkt hier nu ook wat koeler gelukkig. Denk dat ik gewoon het badje buiten zet vanmiddag, kunnen Nina en ik lekker poedelen.
Goedemorgen!

Lau, fijn he dat het wat afgekoeld is. Het was ook niet zo plakkerig meer. Ben benieuwd of het kolven langzaam beter gaat. Geen idee wat het is met die witte stukjes in de poep.

Mijn moeder heeft wel vanalles gevonden. 2 rokjes geloof ik, 2 jurkjes met broekjes en nog een broekje met shirtje. Als het goed is komt het vandaag.

Denk dat ik zo al ga kolven, mijn tiet staat op springen en begint zeer te doen.
Morgen!

Lau, wat goed van Nina.. Marius gaat ook heel af en toe op de wc of op het potje, maar volgens mij zijn het hier meer gelukstreffers

Cees, kan me voorstellen dat je hart brak toen Jesse dat zei.. Misschien is de optie van Lau een goede.. ..

Nic, heeft je moeder nog leuke broekjes/rokjes kunnen vinden en fijn dat het zetten meeviel. Wel balen van je eerste dag werken en met meteen ongesteld...

Marius heeft waarschijnlijk de waterpokken, maar dan echt in een hele milde vorm. Hij heeft maar 4 pokjes.. en dus twijfel ik of het wel werkelijk de waterpokken zijn (al lijkt het er wel verdacht veel op). Probeer al een paar dagen ons in te schrijven bij huisarts (zitten nog steeds in U), maar iedereen is hier bijna met vakantie (leuk zo'n dorp)!!!.. Verder gaat alles prima, niet meer misselijk.. dozen van verhuizing zijn opgehaald, we hebben thuis internet en het huis gaat echt op een huis lijken.. wat wil een mens nog meer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven