F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Woehooeeeeee! Van harte gefeliciteerd!!!!

quote:casey schreef op 13 oktober 2010 @ 23:37:

http://www.wehkamp.nl/kin ... /C03_K44_F18_442164/?PI=0Vind 25 te duur Cees, dat tientje vind ik precies mooi!

Lieve Dok, gefeliciteerd met Karlijn!!

Hoe vinden de meiden het? En hebben jullie nog een beetje kunnen dutten?

Gefeliciteerd Dok! Gelukkig nu wel doorgezet. Zat eigenlijk nog steeds te wachten op de sms. Had ik gisteren toch maar die sms gestuurd, was ik precies op tijd geweest

Zo even aan het werk. Hoop dat het weer bijtrekt want wilde vanmiddag de garagedeur schilderen maar als het zo mistig blijft hoef ik dat niet te doen. Kan ik wel een poosje gaan shoppen. Man is vandaag een dagje naar Parijs voor het werk dus die zit nu lekker in de trein. Vanmorgen vertrokken en dan 5 uur heen en 5 uur terug voor een klantenbezoek, Hij liever dan ik.

Dok, Dokman en zusjes gefeliciteerd! En Karlijn zelf ook natuurlijk, met haar geboortedag
Hema heeft superfijne longsleeves vind ik Vis, voor jezelf bedoel ik. Beetje stretch, verschillende kleuren, voor weinig geld.

Gevoerde laarzen wil ik ook voor de kids, ik zag laatst de snowboots van crocs, die zijn echt leuk, maar toch alweer 40 euro Dus ik kijk nog even verder.
Zijn die niet kort van de Hema? Of hele grote ronde hals? Want dat is meestal het probleem

Nemo legt uit waarom er een streepjescode op een product zit: Dan kun je zien wat voor prijs hij heeft gewonnen.
Hoera! Daar is ze dan! Dok, Dokman en grote zussen, gefeliciteerd met Karlijn!

Fijn dat alles goed is, nacht ook goed doorgekomen?
Hier trouwens een paar digivrije dagen gehad, anders kwam ik helemaal nergens meer aan toe. Vind dat wel vervelend, jongste slaapt bij voorkeur bovenop mij (zelfs man is niet goed, die zal wel niet rond genoeg zijn ), en dat is wel vermoeiend. Ben er wat dat betreft ook wel aan toe om weer te werken, even wat anders doen dan alleen maar zorgen. En thuis kom ik aan weinig anders toe

Verder al weer druk met een boel dingen, afgelopen dinsdag met man, middelste en jongste bij twee kozijnenbedrijven geweest, om toch eens te kijken wat dat nou gaat kosten om op de eerste verdieping kunststof kozijnen te laten plaatsen met dubbelglas. En dat zijn weer van die dingen waar je anders niet aan toe komt, en waar we al helemaal niet achteraan kunnen gaan met 3 kinderen omdat dat nog niet past in de auto Want die moeten we ook nog steeds vinden, de juiste auto voor ons...

Gisteren in het kader van de kinderboekenweek nog voorgelezen op de creche van middelste, ontzettend leuk! Kinderen vonden het ook leuk, heb het boek op verzoek twee keer voorgelezen. Middelste was ook helemaal verlegen en trots dat ik kwam. Was maandag al bij oudste in de klas geweest om een verhaal voor te lezen, toen zat oudste al helemaal te glunderen. Zo leuk om te zien dan.

En ik hoorde vanmorgen van een andere moeder die even gauw koffie kwam drinken, dat oudste toch wel wat ondeugender wordt, en ook stoute dingen doet. Op zich wel goed om te horen, dat hij toch wel wat losser begint te worden. Hoewel hij laatst wel aangaf op de bso vooral alleen te spelen, en dat is dan ook wel weer sneu. Maar goed, kennelijk vindt hij het wel best zo.

Vanmiddag even met de kinderen naar het nieuwe winkelcentrum denk ik, even naar de kapper voor ons drieen, en de kinderen moeten eigenlijk ook nieuwe winterschoenen hebben. Eens kijken wat er nog te vinden is. Anders van het weekend maar naar het dorp verderop, daar zit een goede kinderschoenenwinkel.

Lau, had jij al nieuwe schoenen voor Nina gekocht?

Nu nog even verder kijken, moet even weer bijlezen...
quote:Travis schreef op 14 oktober 2010 @ 12:23:

Zijn die niet kort van de Hema? Of hele grote ronde hals? Want dat is meestal het probleem

Bij mij niet

Heb in verhouding een lang bovenlijf, dus veel shirts zijn te kort voor mij maar die van de Hema niet. Ook niet hele grote ronde hals, maar dat is maar net wat jij groot vind
quote:tieger schreef op 14 oktober 2010 @ 13:06:

Vanmiddag even met de kinderen naar het nieuwe winkelcentrum denk ik, even naar de kapper voor ons drieen, en de kinderen moeten eigenlijk ook nieuwe winterschoenen hebben. Eens kijken wat er nog te vinden is. Anders van het weekend maar naar het dorp verderop, daar zit een goede kinderschoenenwinkel.

Lau, had jij al nieuwe schoenen voor Nina gekocht?

Ja, vorige week schoenen gekocht voor Lasse en laarzen voor Nina, bij de kinderschoenenwinkel in M. Wel een rib uit mijn lijf, maar ze kunnen weer vooruit. Zit nu net toch weer online naar de snowboots van crocs te kijken voor ze en denk dat ik ze toch maar ga bestellen. Ik vind ze echt leuk en anders ben ik altijd overal te laat voor

Dus bij deze, als jullie de pietenpakjes in de winkels zien liggen graag even bij mij melden, dan kunnen mijn kinderen ook eens als zwarte piet verkleed

Ben benieuwd hoe je de kapper vind Tieg, en of het een beetje normale prijs is ook voor kinderen.
Pietenpakjes op mp, ik ben ook al bezig..

Dan moet je ff naar Scapino Vish, denk dat heleboel mama's met dit weer op dat idee komen.

Heb gister megabestelling gedaan op wehkamp..

En ik heb sinds vorig jaar de esprit shirts ontdekt, superfijn. Ook langer dan ik normaal heb. Via de wehkamp besteld. Maar ik hoef er niet zoveel tiet als jij in te proppen, dat scheelt al een heuvel.

En vandaag nog steeds niks aan studie gedaan, ongelooflijk.. :angry: Wat ik dan allemaal wel doe tussen het ophalen en brengen door weet ik niet... Op dond gaan beide heren naar (peuter)school dus 8:15 heen, 10:50 heen, 11:50 heen, 13:15 heen en 15:15 heen. En dan ook terug uiteraard. Voel me nogal taxi vandaag..
Lau, pieten en sintpakjes bij de ah in het dorp. Zal straks anders even kijken...
Zo dan... dames wassen, knippen en drogen is 33,50; kideren tot 12 is knippen 16 euro... ik ga hier in t dorp wel...
Die in het dorp vind ik echt waardeloos voor mijn kop met hooi, knippen daar nooit goed. Voor de kinderen wel ok. Betaal nu voor mezelf meer dan die 33,50 dus ga deze nieuwe wel eens uitproberen.
En nog pietenpakjes gezien bij de nieuwe ah? MP is ook een idee maar ben ik weer te lui voor, moet ik zo zoeken. Weet je ook wat die pietenpakjes kosten bij de ah Tieg?
Nee dan kun je idd beter Tieg er op uit sturen

Wat verschilt dat met kappers hè, vooral voor de kinderen..

Betaalde meestal zo'n 15 euro, maar heb er nu 1 op fietsafstand en voor een 10-tje en knipt ze het leukst. Dus die ga ik zelf ook maar eens proberen. Ik kleur meestal ook, dus sowieso meer geld kwijt. En tijd.. Zit er soms wel paar uur! Maar dat zal ook wel door het gekletst komen

Zoeken op pietenpakjes, bieden, rekeningnummer vragen en je adres geven, betalen en klaar. Hoef je de deur niet voor uit. I-de-aal
3 pakjes voor 7,50

Ook voor weinig, opbrengst goede doel
Oh, dan is het voor mijn nog wel de moeite waard ook om naar jou toe te komen voor de kapper. Dan neem ik ook gelijk de door jou via MP bestelde pietenpakjes mee ok?

Maar een Tieg is ook heel handig inderdaad
quote:casey schreef op 14 oktober 2010 @ 16:45:

3 pakjes voor 7,50

Ook voor weinig, opbrengst goede doelhaha, ik heb gelijk gemaild voor die drie voor 7,50
Lau, er zijn hier nog een stuk of wat pietenpakjes, voor 7 euro. Is dan een broek, een hes en een muts. Bij de ah in het dorp dus.

Zo, net terug, alledrie geknipt en geschoren Kinderen hebben doodstil gezeten, alleen jongste was wat onrustig. Maar die ligt nu lekker te slapen, dus gauw eten koken maar...
Welke kapper ga je dan? Ik had die naast de makelaar, in het stukje bij de fietsenmaker. Die in het rijtje bij de ah vind ik er te gelikt uitzien, niet echt wat.
Ik bedoel die op het rijtje van de ah. Maar daar ben ik al een tijd niet geweest hoor, ga meestal in het winkelcentrum in M, bij de Cosmo. Maar wat ik zeg, kinderen betaal ik daar ook 16 euro voor volgens mij, en voor mezelf dacht ik rond de 38.

Dok, hoe is het met je? En met Karlijn?
pietenpakjes!!! Jeetje wat zijn jullie snel daarmee, t is toch nog lang geen sint (gelukkig).

Dok, hoe gaat het bij jullie? Hoe vinden je meiden het? Hoe gaat het met Karlijn? En met jou?
Jaaaa Dokkie hoe gaat het met jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven