Februari 2010 !!! (met tabel)

28-08-2009 13:21 1087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo Iemand, jij bent er vroeg bij! Dat krijg je van die middag dutjes he haha. Ik lach me rot om die opmerking van jou hahah

Ik vind het ook een mooie dag om te bevallen, mooi weer en morgen is mijn man jarig....mmm.

Het grappige is dat dit meisje rond mijn verjaardag verwekt is, zou leuk zijn als ze dan rond pappa d'r verjaardag geboren wordt. Beter dat dan woensdag as op mijn zoon zijn verjaardag.

Ik heb nog steeds gerommel, ene moment erger dan het ander, soms ook uren niks. Ik verlies nog steeds veel bloed en slijm (sorry!). Weet gewoon niet wat ik van moet denken. Bij de jongens ging i gewoon pats boem bevallen zonder al die voortoestanden.

Ik denk dat ik heel brutaal de vlos ga bellen of ze wil kijken of er uberhaupt iets gebeurt en me desnoods nog een keer stript.

Vind het eigenlijk zeurderig, maar aan de andere kant ben ik zo moe van het weinige slapen en het rommelen, dat het me ook niet meer kan schelen. Ze kan altijd nee zeggen toch??

Nou hou jullie in de loop, fijne dag!
Mebi, ik had toch ook zo'n nacht met voorweeen en daarna stopte het weer. Kan je niet vertellen hoe het afliep want toen was de ks al gedaan. Meiden zijn gewoon anders dan jongens, nu al lastiger, dat beloofd wat. Maar wel lekker dat je het weekend vrij hebt, dan kun je je er ook aan overgeven als het doorzet. Succes !

Kessie, lekker dat je zoon tje zo goed groeit en grappig he dat je jezelf zo hoort in je kinderen.

Kate heeft weer lekker geslapen vannacht. Om 21.30 lekker gedouched met papa en daarna de fles en slapen maar. Ze werd om 3.00 wakker en toen weer om 7.30. Helaas wordt ik wakker van ieder piepje en dan blijf je toch liggen wachten tot het doorzet. Dat is het lastige als ze bij je op de kamer ligt. In de eigen kamer wordt je pas wakker als ze goed huilt. Misschien toch maar kijken of er twee jongens samen gaan zodat zij een eigen kamer krijgt.

Vandaag komen de jongens weer thuis en zijn we eindelijk weer compleet.

Grappig, vandaag was mijn uitgerekende datum !
Go Mebi, succes en alle kracht. Misshcien ben je nu wel aan het bevallen????

Liefs!
Nee helaas.....heb de vlos gebeld en zij zei uit zich zelf al dat ze me nog een keer wilde strippen. Dit werd echter pas om 17 uur vanmiddag. Had nu weer wat meer ontsluiting, en mijn baarmoedermond/hals is voor de helft verweekt. Ze zei eerlijk dat als er nu niks gebeurt ik echt een weekje moet wachten, want dan is mijn lijf er kennelijk toch nog niet helemaal klaar voor.

Ze heeft wel heel goed gestript zeg maar haha. Het is gewoon zo balen dat het alle kanten op kan. Ze gaf ook aan dat dit wel heel erg vaak voor komt bij een 3e kindje, veel gerommel, veel gedoe en dan uit het niks opeens goede weeen en een baby. Aangezien ik dit nog nooit gehad heb, mag ik altijd bellen zei ze.

Moet eerlijk zeggen dat ik net wat flinkere weeen had, nu weer effe niks, maar ik ben niet meer zo gespannen als gister. Ik heb er nu echt alles aangedaan voo mijn gevoel en zal me er bij neer moeten leggen dat het misschien nog niet mijn tijd is. Ik ga zo in bad en we zien wel...

Ik wil geen valse hoop meer hebben....

Jammie, ja dat is waar, jij had het de nacht ervoor ook ja.

Wat heerlijk dat je gezin weer bij elkaar is vandaag, hoe gaat het zo?

Iemand, hoe is het met jou? Voel je je beter nu je meer rust pakt? EN wanneer sluit je het contract stkje af?

Kaboink, dank je lief van je!!!

Ik wil nog wel even melden dat ik heeeeel pissig ben dat zowel Wendy van Dijk als een kennis van mij al bevallen zijn, terwijl zij na ons Iemand, waren uitgerekend, niet eerlijk!

Nou fijne avond meiden!
Mebi wat spannend zeg!!!! Ik leef echt erg met mee, en die kleine zit heel lekker bij je... Maar spreek het maar eens toe dat we nu weleens meer willen weten hoe het allemaal gaat...

Echt heel spannend! Fijn dat je ons ook zo op de hoogte wil houden.

Jammie lekker is dat hé zo samen douchen! Heerlijk.

Helemaal als je ziet dat de kleine ervan geniet. Onze kleine komt ook altijd rond 3.30u ,maar van 21.30u tot 3.30u is toch super!

Echt fijn hoor, helaas hebben wij dat nog niet....haha en Lieke is ouder!!! Potverdorrie.

Hier gaat het erg klote!

Zit bijna in het zelfde schuitje als Kaboinkie.

Gisteren is mijn man naar mij toegekomen na het etentje met collega's dat hij verliefd is op een ander ( inderdaad de oppas van 19jaar ) en dat hij is vreemdgegaan.

Dat vreemdgaan, OK. Ik keur het niet goed, maar de wereld zakte onder me vandaan toen hij zei dat hij verliefd is op haar.

Zij was het al lang op hem,maar nu wederzijds.

Ik heb al die tijd al iets gevoeld vanaf September vraag ik het aan hem, en elke keer ontkende hij het of maakte hij mij uit voor een gek wijf, want zoiets doe je toch niet....

De leugenaar!!!

Een maand geleden is hij nog vreemd gegaan met haar... Echt verschrikkelijk, ik doe niks anders dan huilen... Dochters zijn erg onrustig. Lieke huilt vrijwel de hele dag al, en onze oudste doet alle stoute dingen.

Man wil er wel voor vechten, maar ik voel me zo bedrogen!!! Kan ik dit wel aan?

Help help!!! Ik krijg nog meer respect voor Kaboinkie,want ik kan dit gewoon niet!

Dikke kus...
hey pluim...wilde je een heel dikke virtuele knuffel geven.....

Geef je vent een schop onder z'n hol en laat lekker in z'n sop gaar koken.
sorry dat ik me er mee bemoei...maar je schrijft, je voelt je zo bedrogen......maar lieve schat je bent bedrogen en keihard voorgelogen...niet 1 keer....maar veel vaker......(als dit idd al vanaf september speelt)

als je vent er voor wil vechten...laat hem dat dan maar bewijzen. Niet alles slikken wat hij je voor houdt. Want voor je weet zit je met hetzelfde gesodemieter. kies voor jezelf en je meisjes. Die hebben niet hiervoor gekozen.

als je man daar bij wil horen, dan mag dat laten zien door een vader voor ze te zijn en een man voor jou, door je te helpen en te steunen waar hij kan, zoveel hij kan en niet zijn eigen dingen voor te laten gaan. Jij en jullie dochters horen het belangrijkste te zijn in zijn leven, dat en niks anders.

Kan hij dit niet opbrengen of je twijfelt aan zijn intenties...dan kan hij het daar gaan zoeken waar hij denkt dat hij het beter kan krijgen......

Sorry maar ik kan me zoooooo boos maken om dit soort mannen......(en dat is nog licht uitgedrukt)
Mebi, ik hoop dat het vannacht is doorgezet. Wat is afwachten toch moeilijk, he !

Pluimke, Ik kan het gewoon niet geloven, wat zijn er toch eikels op deze aardbodum. Kan me voorstellen dat je je bedrogen voelt, want dat ben je ook. Ik heb het ook eens meegemaakt maar wij hadden, gelukkig, geen kinderen. Wij hebben het ook niet samen gered. Ik kan me voorstellen dat je niet weet of je er wel voor wilt vechten. Ik vond dat gelieg nog het ergste, eigenlijk. Heb er best lang over gedaan om mijn huidige man helemaal te vertrouwen.

Je hoeft niet meteen een beslissing te nemen. Op een gegeven moment merk je vanzelf wel of je wilt doorgaan met of zonder hem en dan heb je er ook de kracht voor (net als Kaboinke).

Kinderen reageren op je eigen stemming. Wel vervelend dat Lieke zoveel huilt.

Sterkte, meisje, dikke knuffel.
Mebi, hoe is het??

Ach lieve Pluim.... wat ontzettend naar...... En wat een LUL van een vent.....

Sjezus, dat verzin je toch niet! En dan jou ook nog het gevoel geven dat je gek bent. Je besluit - neem ik aan- om samen voor een 2e kindje te gaan en dan doe je dit.

Heeft hij er spijt van? Wil hij voor jullie gaan?

Is het een idee om hem eerst de deur uit te kicken en hem het eens op een rijtje laten zetten en laten beseffen wat hij gaat missen?? Hij mag wel erg zijn best gaan doen om jou terug te winnen.

Heb je hulp in je omgeving? Kun je bij iemand je hart luchten?

Zou Lieke last kunnen hebben van krampjes? Zo klonk je verhaal nl een beetje. Das zo vervelend, want je kunt er zo weinig aan doen. Gebruik je infacol? Das hier een wondermiddel!

En je oudste kan natuurlijk wat meekrijgen van de spanningen en aandacht gaan vragen.

Hele dikke knuffel voor jou!!! En veel sterkte en kracht gewenst
ff kort berichtje van mij (sorry dat ik niet reageer op jouw heftige post, Pluim: ik kan maar kort innternetten maar heel veel sterkte!)

Ik lig niet te bevallen ofzo, maar de snoer met adapter van mijn laptop is kapot en staat op het punt van rare dingen doen (komt echt een heel fout geluid uit). Wil niet at hij mijn computer opblaast, dus laat ff de laptop dicht tot ik een nieuwe snoer heb.

Mebi: lekker stil van jouw kant. Ik neem aan dat dat een goed teken is. Sterkte
Ach nee Pluim, wat vreselijk! Wat een enorme lul zeg... Tsja ervoor vechten... Das makkelijker gezegd dan gedaan. Fijn dat hij dat wil natuurlijk, maar hij is wel verliefd EN vreemd gegaan. Wat wil hij daar dan mee? Kies voor jezelf en je kinderen en volg je intuitie (die blijkbaar wel functioneert, ondanks je hormonen). Wat is dat toch met die mannen? Jouw zwangerschap is toch juist een hele mooie en bijzondere tijd, die je, zou je zeggen, juist nader tot elkaar brengt?

Heb je wel genoeg mensen om je heen om je verhaal te doen? Een klankbord is heel belangrijk om je gedachten en gevoelens op een rijtje te krijgen. Hier kan je natuurlijk ook altijd terecht!

En ja, wat Jammie ook zegt, kinderen zijn ontzettend gevoelig voor de sfeer in huis en jouw stemming... Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Het voelt een beetje ongepast, maar ik reageer echt later op jou pluim. iig een hele dikke kus! je bent sterker dan je denkt hoor!

Ik zit hier vreselijk verliefd met onze prachtige dochter Luna op mijn armen te tikken.

Ze is vannacht om 4.38 geboren. Ze is een flinke meid voor 39 weken; 3750 gr en 51 cm. En natuurlijk een plaatje!

Ik kom later alles vertellen, nu jij Iemand! liefs voor allemaal
Gefeliciteerd Mebi!

Sterkte pluimke!

Verdwijnt weer van de tribune
Pluimke, ik wil je even een enorme knuffel geven. Wat een vreselijke situatie zit jij in.

Wacht niet af wat HIJ wil met jou en jullie kinderen, maar zoek goed uit wat JIJ verder wil. Zoek alle steun en hulp die je kan vinden (volgens mij heb je een schoonzus die wel ok is...) en ga voor je eigen geluk en dat van je meisjes.

Ontzettend veel sterkte, meis.

(Ik schrijf mee op februari 2009, ken Konela en daardoor jouw verhaal)
Hier nog een feb 2009 moeder die Pluimke even heel veel sterkte en kracht wil toewensen.

Sluit me helemaal aan bij Lein, je moet je geluk niet van hem af laten hangen, wat hij wil moet je nu even helemaal opzij schuiven. Jij bent nu aan de beurt en hij moet zich nu eens helemaal schikken naar wat jij wilt.

Heel veel sterkt voor de komende tijd!
Gefeliciteerd met je dochter Mebi en iemand zet 'm op!
Mebi van harte gefeliciteerd en we wachten nu op Iemand, oh wat is het allemaal spannend.

Nog even en we hebben allemaal onze prachtkinderen in onze handen!!!

Het is inderdaad een flink meisje, maar als ze maar helemaal gezond is, ben benieuwd hoe de bevalling is gegaan Mebi.

Harstikke bedankt voor jullie lieve reacties, en ook de moeders van feb 2009.

Klopt dat Konela mijn schoonzus is, ze is niet alleen mijn schoonzus maar ook een ontzettend lieve vriendin waar ik HEEL veel steun aan heb.

Zij was ook de eerste die vrijdag avond gebeld heb toen vriend mij vertelde.

We zijn nu wel een stap verder,want hij gaat proffesionele hulp zoeken

Hij heeft za en gisteren heel de dag aangegeven dat hij bij mij wilt zijn, en dat hij voor mij wilt gaan, en uiteraard voor ons gezin.

Maar op dit moment kan ik hem nergens in vertrouwen... Vanaf sep 2009 vraag ik aan hem of er meer is tussen die meid en hem en elke keer is het Nee, doe normaal, controleer me niet zo bla bla bla.

Maar maanden lang is mijn gevoel juist geweest....

Eigenlijk ben ik ook best boos op mezelf! Waarom heb ik dit laten gebeuren?

Waar verdien ik dit aan?

Hoe stom kan ik zijn!!!

Het liefste wil ik met hem verder, en wil ik dat ons gezin bij elkaar blijft we hebben net een kindje van 3.5 week...

Maar ik ga ook steeds meer denken of hij mij wel verdiend???

Pff, wat een moeilijke tijd, vooral omdat ik nog niet zoveel kan!

Ik heb manlief vrijdag zo hard geslagen en geschopt dat ik met zoveel pijn nu op de bank zit.

Gisteren dacht ik ook wel dat ik het allemaal wel kon... Wil het zo graag alleen!!!

Maar helaas geduld geduld geduld.

Pff ben weer even wat kwijt.

Vandaag ga ik proberen om Lieke in een puckababy te laten slapen, ze is heel erg onrustig en elke keer als we haar plat leggen gaat ze huilen.

Zo zielig! Gelukkig heb ik dan een schoonzus die hier ervaring mee heeft...

Ik denk niet meteen aan reflux, maar ga zo wel de osteopaat bellen of ik daar een keer langs kan gaan.

Tot later meiden
Mebi, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Luna. Mooie naam, past goed bij de rest. En inderdaad niet eens zo'n klein meisje. Ben heel benieuwd of de bevalling weer zo snel is gegaan. Hoe vinden de jongens het ?

Pluimke, heel goed dat je hem geschopt en geslagen hebt, jammer alleen dat jij er nu ook last van hebt. Ik hoop dat Lieke rustiger wordt in de puckababy. Mijn middelste huilde ook zoveel en na een paar bezoekjes aan de osteopaat was het over, maar hij was toen ook 12 weken. Ik hoop dat ze er baat bij heeft.
Mebi, van harte met Luna!!!! Ben benieuwd hoe het gegaan is (ging het weer zo snel?) En wat vinden de jongens ervan?

Pluim, fijn dat je steun in je omgeving hebt. Bedenk idd maar goed wat JIJ wilt! Je vent heeft even niet zoveel te willen.

Ben benieuwd hoe Lieke reageert op de Puckababy, hopelijk gaat ze beter slapen. Sterkte voor jou!!

Hier alles goed, wat een saai weertje is het.... Ik verheug me enorm op het voorjaar en lekker weer naar buiten kunnen.

Man is nog 2 dagen thuis en dan moet ik het "alleen" gaan doen... Ben benieuwd hoe dat gaat. Tot nu toe is zoon1 een engeltje tijdens de bv. Komt de telefoon en afstandsbediening brengen :-) Maar het kan best zijn dat hij straks gaat klieren.
Allemaal bedankt voor de felicitaties, het is zo'n lekkere grietje, ben helemaal verliefd! Als ze een geluidje maakt reageert mijn hele lijf! De bevalling is in andere ogen misschien wel snel gegaan, maar het was mijn langste en zwaarste bevalling.

Na al dat gerommel natuurlijk van de afgelopen dagen, was ik de moed een beetje aan het opgeven. De vk zei zaterdagmiddag nog; als dat strippen nu niks gedaan heeft, kun je er wel vanuit gaan dat ze er nog niet klaar voor is. Dan kan het wel een weekje duren. Dus je begijpt: daar werd ik niet blij van.

Zo en zo ken ik dat gerommel niet, heb bij de jongens nooit een voorwee gehad ofzo. Dus wij zaterdag maar de hort op en proberen er me bij neer te leggen. Zelfs een nieuwe auto gekocht (vertel ik later wel). EN teleurgesteld naar bed, waar ik rond 11 uur toch een steekje voelde, dit kwam wat vaker, dus ik maar weer voor de 30ste keer in bad. Het werd zowaar wat heviger, maar nog niet heel erg. Ook heel rommelig, dan weer 8 min er tussen, dan weer 3 min. Uiteindelijk bedacht ik dat ik de vlos ging bellen, en zou vragen of ze mijn vliezen wilde breken. Zo gezegd zo gedaan. Ik belde haar rond 1.30, ze zij dat ik nog geen ontsluiting had tov de dagen ervoor, dus nog steeds 3 cm en dat ze mijn vliezen pas kon breken bij 5 cm. Dus ze ging onverrichter zaken weer naar huis. Rond 2.30 werd het toch wel wat pittiger, dus ik heb haar toch maar weer gebeld, ik had 4 cm maar ze besloot toch de vliezen te breken. Dit deed ze om 3.30 en om 4.38 is Luna geboren. Die laatste 5 cm en geboorte gingen dus wel heel snel en dat is het stukje wat ik bij de jongens alleen maar heb gehad. Ik vond dit zwaarder omdat je al dagen rommelt en gewoon moe er aan begint. Luna had ook de navelstreng behoorlijk om haar nek en gezicht dus moest ik bij het persen zuchten ipv persen, dat was geen pretje. Gelukkig herstelde ze heel snel, maar ze was behoorlijk aangeslagen bi haar geboorte. Wonder boven wonder heb ik geen hechtingen en loop ik alweer helemaal happy de peppie rond. Bekken en rugklachten zijn helemaal weg! Luna ziet er nu ook helemaal gezond bol en roze uit met een hele bos zwarte haren. Ze is zo leuk.....

De jongens vinden het heel erg leuk, maar doen ook een beetje stoer (wat schreeuwt ze hard). Ze zijn heel druk, maar dat is wel logisch. Ze hebben vakantie en het is slecht weer, visite, kraamhulp, ouders die moe zijn, het is natuurlijk wennen voor ze. Gelukkig zie ik dat ze echt broertjes en vriendjes zijn, ze hebben veel aan elkaar. Luna is er BIJ gekomen, niet er Tussen zeg maar.

Pappa is ook reuzetrots en ik hoef niks te vragen qua zorg. Hij is zo trots, een dochter op zijn verjaardag! We hebben ook een hele lieve kraamhulp! Zucht...ik kan nog wel uren doorgaan....

Jeeteje Pluim, wat een contrast zeg, ik vind het zo rot voor je. Je steunt Kaboink zo en dan zit je zelf in die klote situatie.

Ik snap dat je er ergens voor wilt vechten, maar vreemd gaan met een meisje van 19 en dan ook nog verliefd worden op zo'n jong meisje,die je in vertrouwen in je huis bij je kindje hebt gelaten, ik vind het nogal wat. Het is toch effe wat anders dan een slippertje dronken in de kroeg....Ik kan niet bepalen wat je oet doen, maar ik vind het zo verschrikkelijk laag en respectloos naar jou en jullie dochters. Wat je ook beslist, volg JOUW hart he lieverd, je bent super sterk! Zo en zo kun je hier altijd je verhaal kwijt, ik denk aan je echt!

IEmand, waar ben jij?????? Zijn we samen bevallen dit weekend??? Oh nee stom, lees nu dat van die adapter..maar toch, wie weet??

Kes, wat een lieve zoontjes heb jij toch! Gaat vast helemaal goed als je man weer werkt. Tuurlijk zullen er baaldagen tussen zitten, maar ja dat hou je toch wel. Het heeft ook wel wat stoers als alles weer "normaal"gaat vind je niet?

Oja Pluim, ik heb hele goede ervaringen met de osteopaat en met dat doek, gaat vast lukken! Succes!

Nou,ik ga mijn meisje een flesje geven. Liefs voor jullie!
Zo: man ligt ff vermoeid op bed dus ik kan wat langer op zijn laptop. Allereerst Mebi van harte gefeliciteerd met LUNA!!!! Heel leuk dat je ook meteen je bevallingsverhaal neerzet en dat zoons van die stoere grote broers zijn. Jouw man heeft natuurlijk wel een ultiem verjaardagscadeau gehad!

Pluimke: heftig verhaal. Mijn man vindt het ook bizar: dat jouw vent uitgerekend tijdens je zwangerschap begint te experimenteren in plaats van zijn plek naast jou voorop te zetten. Wat moet jij je inderdaad belazerd voelen dat je zo lang verwijten kreeg alsof je gek was terwijl hij gewoon zwaar in de fout zat! Dat zou bij mij ook wel iets kapot maken. Natuurlijk zou het heel fijn zijn als het uiteindelijk toch goed kan komen tussen jullie (voor je gezin is dat het fijnste) dus ik hoop van harte dat jullie er met therapie uit kunnen komen. Daarbij is er natuurlijk ook aandacht voor nodig hoe jij weer vertrouwen kan krijgen.

Vandaag wat dingen verplaatst en wat langer bezoek gehad, en dat moet ik ondanks een dutje tussen 15.00 en 17.30 daarna toch bezuren met een pijnlijke keiharde buik deze avond. Maar niets geen komende en gaande krampen dus ik wordt gewoon afgestraft voor een beetje overbelasting maar ik krijg geen kind.

Bezoek was heel gezellig: een tante waarmee ik behoorlijk close ben. Toen mijn zus een hummeltje was, heeft die tante een popje voor haar gebreid. Mijn zus is haar petekind. Voor mij is ze er nooit aan toe gekomen, maar die poppen is ze blijven maken voor kindjes van vriendinnen etc. Nu heb ik er eentje gekregen voor mijn zoontje: ik vind het heel bijzonder om er na al die jaren op deze manier ook een te krijgen. Uiteraard hoop ik dat zoontje er dol op zal worden, maar daar kunnen ze je geloof ik nogal in teleurstellen. Hij zal dus wel gek worden op het rare beest dat we van OHRA opgestuurd gekregen hebben ofzo...

@mebi: grappig wat jij schreef over Wendy van Dijk! Ik hoorde pas twee weken geleden van mijn oude buurvrouw dat zij ook zwanger is (ik volg dat totaal niet), maar ging toen wel ff opzoeken wanneer ze is uitgerekend. Was inderdaad wel opgelucht dat ze "na mij" zou zijn. Is die gore trol ons toch nog voor, en veeeeeeel erger: ik lees vanavond voor het eerst de naam van haar dochtertje, en dat was dus ook onze meisjesnaam!!! Goed dat we een jongetje krijgen, anders krijg je de rest van je leven te horen dat je je kind naar dat van Wendy hebt genoemd... Yuk!

Vanochtend werd het hoog/laagbed bezorgd. Het is zo'n lomp geval dat het niet paste op de plek die ik in gedachten had. Ik was ff brood halen toen het bezorgd werd, dus mijn man liet het boven neerzetten maar hij vond het helemaal niets. Nou; ik ook niet! Was echt pissig dat hij mij zo stom aan ging zitten kijken: super onhandig hoe dat rotbed de hele kamer blokkeerde maar zeg dan meteen dat ze het maar weer meenemen ofzo en ga niet tegen mij zitten zeuren. Heb hem dat wel gezegd, en vlak daarna kwam gelukkig de juiste ingeving. Het bed blokkeerde het hangwiegje dat onder het schuine dak aan een balk hing, maar ik heb het wiegje losgemaakt en aan de arm van de "pagegaai" (dat ophijsding dat aan het bed zit) gehangen. Was eigenlijk weer heel efficient: wiegje hangt nu pal naast het bed. Bed zo ver mogelijk onder het schuine dak geschoven en nu kan je weer door de kamer lopen. Het is hier echt passen en meten...

De bamboe luiertjes hangen te drogen aan een rek, dus weer iets af: ik ben toch nog wel blij met iedere dag dat we rustig iets afmaken. Vind het een bijzondere tijd: nog net geen moeder, en geen idee wanneer ik dat ga worden. Van mijn man mag onze zoon nu wel komen, maar ik vind dit ook heel apart. Goed eten en veel slapen: ik hoef nu in ieder geval niet onzeker te zijn of ik het goed doe met mijn kind Dat komt vast nog wel als-ie er is... Hoe zit dat bij jullie: waar zitten de onzekerheden?
Mebi, eindelijk heeft het dan toch doorgezet! Gefeliciteerd met Luna! Wat een leuke naam! Wat fijn dat het allemaal goed gaat, nog wel even spannend met die navelstreng of niet? Geniet ervan!

Nu jij nog Iemand... Inderdaad een bijzondere tijd he? Je weet niet wanneer het gaat gebeuren... Ik vond dat zo raar, als ik in de tijd dat ik zou kunnen gaan bevallen een afspraak maakte, wist ik van tevoren niet of ik dan wellicht aan het bevallen zou zijn.

En tsja de onzekerheden... Heb ik hem niet teveel vast, of laat ik hem juist teveel huilen (ihkv de hechting), ben ik wel in staat hem een stabiele opvoeding te geven, heeft hij mijn aanleg voor depressies over genomen, ben ik te bezorgd of juist niet, wanneer moet ik naar de dokter, enz enz enz... Ik ben hier niet de hele dag mee bezig hoor, maar het zijn wel gedachten die regelmatig door mijn hoofd gaan. Gelukkig ben ik vooral volop aan het genieten!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Wat een mooi beschreven verhaal Mebi. Hoe gaat het nu met jullie? En met Luna?

Iemand, de laatste loodjes!!!! Spannend hoor!

Pluim, hoe istie meis?

Aaaaah ik word hier gek van het "regelen" (regeldag). Zoon wil al 2 nachten om de 2 uur drinken...... En hij heeft echt honger dan! Daarna slaapt ie zonder morren verder, maar als je nagaat dat ik een half uur aan het voeden ben en dan dus 1,5 uur slaap en dan weer wakker word van een luid smakkende baby.... Ik voel me net Klara de Koe. Vanochtend ook om de 2 uur gevoed en vanmiddag sliep ie ineens 3,5 uur. Hij slaapt nu ook weer, maar durf niet te hard te hopen....

xx Kes - die een beetje jaloers is op de flesvoeders
Kessie, ook met de fles kun je flinke gebroken nachten hebben. Vannacht was het hier echt drama. Zoon3 was aan het spoken tot 1.30. Daarna kwam Kate en die wilde niet meer slapen dus tot 3.30 in de weer geweest. Ondertussen kwam zoon2 ook nog twee keer zijn bed uit. Toen Kate sliep kwam zoon3 weer. Mijn man was intussen aan het werk gegaan dus ik moest er zelf uit. Om 5.30 kwam Kate weer en om 6.30 waren alle jongens wakker. Vanmiddag heb ik gelukkig wel even een beetje bij kunnen slapen.

Vandaag is mevrouw de hele dag nog amper wakker geweest dus dat wordt weer leuk vannacht.

We zijn wel voor het eerst naar buiten geweest vandaag. Kate in de kinderwagen en drie broers die ruzie maakten wie haar mocht duwen. Het viel mij niet tegen, ben toch de hele straat op en neer gelopen.

Iemand, gelukkig kon je een plekje vinden voor het bed. Raar he, dat afwachten en niet weten wanneer je baby er is. Kan zo maar gewoon vannacht zijn ofzo....
iemand: heel veel sterkte en succes deze laatste dagen. Probeer lekker rustig aan te doen. Deze tijd komt nooit weer, die rust in huis, zucht! Wij zijn begonnen met de bamboeluiers toen de navelstreng afgevallen was en dat ging echt heel erg goed. Toen hij s nachts door ging slapen deden we twee inleggers erin en dan gaat het ook goed. We gebruiken ze nu al ruim een jaar en ze bevallen nog steeds. Ik hoop dat jij er ook zoveel plezier van hebt. En inderdaad, je baby krijgt nu een geweldige verzorging waar je weinig over hoeft te twijfelen. Ligt hij straks op je buik dan komen de twijfels vast. Maar dat gaat ook weer over hoor.

Succes en sterkte tijdens de bevalling! Ik leef met je mee!

O, ja de honden vinden de luiers als ze vol zijn ook erg interessant, hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven