Februari 2010 !!! (met tabel)

28-08-2009 13:21 1087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Pluim en Kaboink, een hele dikke knuffel voor jullie. Naast al het verdriet is de zorg voor 2 kleintjes ook gewoon pittig.... Arme Lieke, dat ze onrustig is, wat is dat naar om je kleintje zo te zien. Reflux dus misschien?

Pluim, kun je vent niet met wat (zorg)taken belasten de komende dagen? Zodat jij ook bij kunt tanken? Even alleen eruit, of wellicht een paar uur slapen?

Iemand, wat een lekker verhaal op je wolk!! Moest wel lachen om de kadootjes. Sja, ach, ik neem alles dankbaar aan (mensen hebben toch moeite gedaan en dat feit alleen al vind ik enorm lief) Als ik het niks vind dan gaat het naar zolder. Maar kan me voorstellen dat dat lastig is gezien je ruimtegebrek.

Ik kreeg ook wel spuuglelijke kleertjes maar die gebruik ik dan als pyama.

Nachten zijn wel pittig he. Ik doe het ook alleen. Ik denk dan, ach ik moet toch voeden, dus dan verschoon ik m ook wel even. Probeer evt overdag een uurtje te dutten ofzo.

Hoe is het nou met de honden trouwens? Hoe reageren zij?

Jammie, maxi cosi is zwaar he? Oh ik wist helemaal niet dat je niet mocht stofzuigen en daar kom ik nu na 5 weken pas achter??? Shit zeg.... :-)

Ja, we hebben begin mei een afspraak voor een heupjes-echo. Ben benieuwd, want heup dysplacie zit in de familie dus vind het wel spannend.

Mebi, ach wat klinkt Luna schattig. Met de voedingen kan ik je niet helpen. Fijn dat ze zo goed gegroeid is in ieder geval. En het cb helpt dus wel meedenken qua voedingen, dat is fijn.

Pfffff hier een lekker dagje.... Man... ik ben kapot! Mijn man zit in Brussel tot heel laat en mijn moeder zou komen vandaag. Maar die belde ziek af vanochtend.

Mijn oudste is wel zo vervelend vandaag. Wat een draakje! Wil niks, is bozig, moet continu vermaakt worden (terwijl hij juist altijd zo goed zelf kan spelen). Zoon2 had een spuitluier tot aan zijn nek en zoon1 wilde perse helpen. Okay heel lief, maar dat gaat dus niet. Gevolg: 1 & 2 beiden aan het brullen! Zoon2 krijgt borstvoeding en zoon1 valt heel hard met zijn hoofd tegen de tafel. Zoon1 moet naar bed, werkt tegen en zoon2 huilt om voeding. Aaarrgggghhh, ze slapen nu allebei gelukkig.

Normaal gesproken zou ik nu iets met zoon1 ondernemen om die vervelende bui weg te werken, maar dat gaat nu gewoon even niet. Kon je jezelf dan maar in 2en splitsen.

Hoe pakken jullie dit nou aan moeders-van-meer-dan-1-kind?
Kessie, je kan toch wel even gaan wandelen ofzo of naar de speeltuin. Zoon2 slaapt vast wel door in de kinderwagen. Hier gebeurd er ook altijd van alles als je net de fles aan het geven bent. Helaas heeft Kate dan pech en wordt ze even weggelegd, daarna maar verder drinken. Ja en soms moet ze iets langer wachten op een voeding, huilen is goed voor de longetjes.
Dank jullie wel voor alle lieve berichten! Jullie hebben ook gelijk hoor, ik ga deze dagen aan mezelf denken.

Verder moet ik ook meer denken aan oplossingen dan blijven hangen wat er nu gebeurt.

Ga ik ook bespreken met man...

Morgenochtend maatschappelijk werk bellen, kijken wat hun kunnen doen van me, dit op advies van de huisarts.

Ik krijg inderdaad net als jij toen Mebi ook niet veel door m'n keel, en bij alles wat ik eet word ik misselijk.

Echt erg! Kan zo genieten van eten, behalve op dit moment. Maar bij jou is het ook erg geweest Mebi, dat jij bent opgenomen geweest.

Hoe zijn jullie eruit gekomen?

Kessie, ik merk ook echt dat ik Lieke vaker laat huilen dan toen mijn andere dochter klein was.

Gisteren ook dochter moest naar bed toe maar Lieke was kei hard aan het krijsen, tja dan heeft ze pech ligt ze in de box en ga ik toch andere op bed leggen.

Maar ik denk dat we dat allemaal wel hebben.

Ik moet wel echt zeggen dat ik respect heb voor de BV moeders,want dat geduld zou ik niet kunnen hebben, vooral niet als je er nog meerdere hebt rond lopen.

Over ander voedingen? Ik weet niet of je van hypo-allergene voeding meer honger krijgt? Kan het niet zo zijn dat ze een sprongetje aan maken is?

Ik merkte dat bij Lieke wel heel erg hoor! En die komt net als Kate 'snachts ook nog vaak om de 3uur.

3 a 4 uur snachts dat is de laatste dgn vrij normaal terwijl ze overdag 5uur kan doorslapen.

Ik heb daar een discussie over gehad met mijn schoonmoeder. Zij zegt: Laat ze slapen tot ze wakker wordt. Maar overdag kan dat 5 a 6uur zijn ( gisteren ) en 'snachts om de 3uur, dan verlegt ze haar ritme toch?

Voeden jullie op vaste tijden?

Succes vandaag Kessie, is je man morgen wel vrij of ook werken? Zo erg is dat hé, dan verlang je ook wel een beetje dat je moeder komt, dan is het niet zo en dan hebben je kids ook nog zo'n dag...

Kaboink jij kolft ook nog! Echt knap hoor.

Wanneer beginnen jullie met werken?
Goed zo Pluim, aan jezelf denken meis! Ria Blom adviseert dat je kind overdag niet meer dan 4 uur aaneengesloten moet laten slapen, omdat ze hiermee hun dag/nachtritme om kunnen gooien. Je hebt natuurlijk liever dat ze die lange ruk 's nachts maken en met een beetje geduld gaat dat ook gebeuren. Als zoon dus na 4 uur nog slaapt, dan maak ik hem wakker.

Man is morgen vrij gelukkig. Ben net met zoon1 naar buiten geweest met de babyfoon en zoon2 ligt heerlijk te pitten. Daarna met volle aandacht voor zoon1 gepuzzeld en hij zit nu voor Thomas de Trein. Het ligt vandaag met name aan zijn humeur dat het me zo zwaar valt. Niks is goed, om alles huilen (janken/dreinen) Ach normaal is het een schatje en dit soort buien zijn echt een uitzondering gelukkig.
Iemand: herkenbaar dat je cadeautjes krijgt waar je niks aan vindt/ niks aan hebt. Als jullie eens als moeders onder elkaar zijn, neem je het mee en geef je het weg. Iemand anders vindt zwitsal misschien wel lekker. Ik heb alles aan mijn vriendinnen gegeven, die hebben een zoon/ dochter van 1 en 2 maanden jonger. Meestal geef ik nu zelf duidelijk aan wat ik wil hebben, helaas krijg ik soms nog steeds prut of iets waar hij pas over een hele lange tijd wat aan heeft. Niks aan te doen, moet ik maar accepteren. Heb er al wel met de gevers over gesproken maar die vinden het erg moeilijk.

Hoe bevallen de wasbare luiers?
Kessie, is de bui weer over ?

Wat is het rustig hier. Op zich heb ik ook niets spannends te melden. Gisternacht goed geslapen, alleen Kate kwam voor een voeding, maar vannacht was het weer bal. Ben vanaf 2.30 ieder half uur mijn bed uit geweeest. Gelukkig nam manlief om 7.30 alle kids mee naar beneden en heb ik nog tot 9.00 in bed gelegen.

Pluimke, ik voed Kate overdag echt op vaste tijden (moet ook wel ivm de andere kids). Ik laat haar overdag absoluut niet langer dan 4 uur slapen, dat moet ze snachts gaan doen. Ze moet overdag genoeg binnen gaan krijgen dat ze de nacht door kan gaan, dus ik zou niet naar je schoonmoeder luisteren en gewoon wakker maken. Ik las op internet over een boek de tevreden baby, daar staan allemaal schema's in voor babies per leeftijd van voeden en slapen. Misschien eens handig om te lezen ?

Marijo, hoe is het ?

Iemand, leuk filmpje van zoonlief in bad.

Prettig weekend, allemaal.
Zoon bleek niet lekker te zijn donderdag. Hij zei om 18 uur uit zichzelf: Mama, ik ben moe, ik wil naar bed! Nou ik kan je zeggen dat ie anders nooit! De dag erna was ie alweer een stuk beter te pruimen gelukkig.

En hij heeft van mijn ouders een driewieler gekregen en hij vindt het zo geweldig. Hij komt er alleen vanaf om te eten en te slapen, dus die vermaakt zichzelf nu :-)

Jammie, moest je alleen voor Kate eruit of ook voor de jongens? Leuke foto's op hyves, kan me voorstellen dat je supertrots bent op je viertal.

Hoe is het met de rest? Iedereen druk met de baby's?

De nachten gaan de laatste nachten wel aardig. 1 nachtvoeding om uur of 3 en de rest van de nacht slaapt ie, dus dat vind ik wel goed vol te houden. Ik merk wel dat ik erg toe ben aan een hele nacht doorslapen. TIjdens de zwangerschap moest ik zo ong 6 x per nacht naar de wc dus de laatste normale nacht kan ik me niet meer heugen.

Over een paar weken gaan we oefenen met het flesje. En dan ga ik een nachtje naar zolder! Ik ben 's nachts soms zo jaloers op mijn man. Dan hoor ik dat gesmak uit de wieg komen en moet ik "aan de bak" en manlief ronkt lekker door.

Fijne avond allemaal xxxx
Hee meiden....schaam me dood dat ik zo lang niets heb laten horen.....alles gaat prima, de bui van mn man is allang weer over gelukkig. Ik ga een grote tekst voor jullie in word schrijven en dan copy paste ik die hier.... morgen of overmorgen.Zit nu weer met Danai op mn arm, schrijft lekker onhandig!
Wat fijn om te horen dat het goed gaat Marij! Echt super.

Heeft hij een verklaring voor de beu?

Hier gaat het.

Ben vannacht een nachtje weg geweest. Alleen met mijn lieve schoonzus en zwager. Naar Amsterdam

Heerlijke stad! Heb geprobeerd na te denken, maar daar is 1 nacht tekort voor.

Man is hier gebleven met de kids. Heeft denk ik niet zoveel na kunnen denken wat is geen moment alleen geweest.

Overdag allemaal visite,vriend bleef eten en daarna speelde zijn favoriete club dus moest hij naar de voetbal.

Schoonouders zijn hier in huis komen oppassen, de kids hebben goed geslapen. Hij heeft ze weggebracht vanmorgen en is daarna zelf gaan voetballen... Daarna was ik er alweer...

Ik kwam thuis en ging mn tassen opruimen, zag dat er een mand met waxinelichten weg was in ons kastje. We hebben een open kast en die mand is aardig groot.

Ook lag er een roos op het aanrecht.. Hmm ik vond dit zo vreemd! Kom ik boven zie ik in de badkamer waxinelichten die al aan zijn geweest.... je raad al dat er de gekste gedachten door mijn hoofd zijn gegaan.

Maar wat bleek hij wilde een hart maken met onze voorletters en mij een roos geven...

Waxinelichten die aan zijn geweest zaten in de mand, maar ik heb hem meteen gebeld van wat is de bedoeling! Was echt in paniek..... Heb zn verrassing dus verstoord.

Met de meiden is het goed gegaan bij mijn man.

Zijn lief geweest, en was zo blij ze vandaag weer te zien!!!!

Wat kun je die missen zeggen...

Lieke kreeg 120cc voeding en dat was zo na elke voeding huilen en tussendoor veel huilen.

Ze is nu weer terug naar 90cc en geef de laatste voedig wel 120cc.

man zegt dat het beter gaat met die 90cc dus ben benieuwd.

Wat grappig Kessie dat je zoon zelf zei dat hij naar bed wil.. Dan is hij echt ff goed ziek geweest?

Morgen lees ik wel weer verder.

Ga naar mn bedje.

Kus
Gelukkig Marij! Ben blij dat te horen en ik hoopte al op een boze bui en dat ie niet al te serieus was.

Pluim, wat lekker even tijd voor jezelf. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent van die waxinelichtjes. Je bent het vertrouwen kwijt en met dit soort dingen ga je dan die conclusies trekken (wat ik overigens niet zo raar vindt)

Begrijp ik dus dat man zijn best doet voor jullie?

Weet jij al wat je wilt?

Effe klagen hoor... Ik heb net mijn zwangerschapskleren opgeruimd, hoewel dat wilde ik doen. BIj nader inzien heb ik de helft toch maar in de kast laten liggen. Ik had nl mijn normale kleren van zolder gehaald. En echt om depressief van te worden, mijn heupen zijn veeeel breder geworden ofzo, want broeken krijg ik niet dicht. En mijn borsten zijn ook giga, dus bloesjes ed gaan absoluut niet dicht en alles wat ik aantrek zit zeer 'sexy' (veels te strak dus) Nu heb ik binnenkort een bruiloft en weet bij god niet wat ik aan moet.

En ik kan die zwangerschapskleding wel uitkotsen, maar heb geen zin om nieuwe kleren te gaan kopen omdat er hopelijk nog wel wat vanaf gaat en ik dan met te grote kleren zit.

Er zit hier overigens nog 5 kilo teveel aan. En ik zit aan de bv dus mag niet lijnen. En ik lijk ongeveer 4 maanden zwanger qua buik. Bleeeehhhh echt niet leuk.
Hallo

Hier ook nog iets van 6 of 7 kg meer dan voorheen hoor, al hoop ik dat het redelijk snel verder afneemt want ik ben pas 2 weken geleden bevallen. Ik loop nog steeds in mijn zwangerschapsbroeken...

@ marijo: fijn dat het bij jullie weer meevalt!

@pluim: kan me voorstellen dat je rare dingen in je hoofd haalt, maar achterad toch wel aardig wat je man probeerde te doen.

Beter dan dat je niet met elkaar praat ofzo...

Vandaag heeft zoontje luiersuitslag: begon met rode spikkels op zijn buikje waar de plakstrook van de luier zit, en daarstraks had hij ook wat spikkels op zijn billen. Heb bij wijze van test zijn linkerhelft met sudocreme ingesmeerd om te kijken of dat verschil maakt. Moet je die sudocreme bij iedere verschoning bijsmeren? Had er wat over opgezocht op internet, maar dan lees je dat luieruitslag de eerste 3 weken bijna nooit voorkomt.

In het begin had hij zoveel fledderige poepscheten dat je wel luiers kon blijven vervangen, wat voor hem ook een verstoring gaf van zijn slaap. Toen zijn we over gegaan op alleen verschonen tijdens de voeding, dus om de 3 uur. Hij poept nu een beetje steviger, maar nog steeds een soort mosterd. Ik denk dat we iets anders moeten bedenken qua luiers verschonen. Verschonen jullie na iedere poepscheet?

We hebben hem vandaag ook voor het eerst een katoenen luiertje om gedaan, maar dat is nog enorm groot: komt bijna tot aan zijn knietjes. Is ff een experiment: hopen dat het sowieso niet lekt... Hij past echt nog in maatje 50, al gaat zijn rompertje nu niet meer dicht met die grote luier. Gelukkig heb ik nog veeeel meer rompertjes in grote maten. Vandaag woog hij 3460 gram (voor hij gevoed werd). mag van mij wel wat meer worden, maar er zit wel een stijgende lijn in (3345 bij geboorte).

Kortom: kind doet het. Moeder blij :-)
dat is ook gek: de hyves is uit mijn profiellijst verdwenen! Heeft iemand van jullie hem per ongeluk gewist ofzo?
Meiden waar kan ik jullie zoeken op hyves Wil graag ook toegevoegd worden

Kus!
Pluimke, volgens mij ben jij al toegevoegd. Kijk even of deze link werkt http://februaribaby2010.hyves.nl.
Heeft iemand (pluimke?) een aanvraag voor de hyve gedaan onder de naam ROB?
Hoi allemaal!

Ik heb mijn 1e lachje te pakken!!!! Zo schattig!! Kan helemaal verliefd op hem worden. Tenminste nog 2 lachende mannetjes in mijn leven, haha

Verder gaat hjet heel goed met de borstvoeding. Zoontje drinkt inmiddels overdag bijna alles rechtstreeks uit de borst!!! De late voeding en de nacht doe ik met de fles omdat het steeds nog wel veel tijd kost om hem goed aangelegd te krijgen. Soms in 1 x raak, meestal zeker een kwartier gemiep. Maar hij doet het!!!!!!! Ben heel trots dat het ons tweetjes toch gelukt is. Het scheelt me zoveel kolftijd!!!

Pluim, goed dat je tijd voor jezelf gepakt hebt!!! En ik kan me je wantrouwen zo goed voorstellen...

Marij, wat fijn dat het toch een bui was!!! Kon ik dat maar zeggen....... Ben benieuwd naar je verhaal.

Iemand: zoon heeft ook regelmatig stevige luieruitslag, met name als hij erg vaak poept. Na enkele weken gaan ze niet meer elke keer poepen en wordt het verschonen dus ook minder intensief. Daar bevinden wij ons nu. Omdat ik weet dat zoon blijkbaar gevoelig is, verschoon ik wel zodra ik merk dat hij gepoept heeft.

Kessie, ik heb ook nog te grote borsten, waardoor sommige van mijn kledingstukken nog niet passen. Verder ben ik door xde stress zeer snel onder mijn oude gewicht beland... Zit daar nu 1,5 kilo onder. En het blijft minderen terwijl ik wel goed eet. Kan me voorstellen dat je je zs-kleding zo zat bent!!

Jammie, wat een nachten... hoe meer kinderen, hoe lastiger de nachten....

Man is aan het klussen in zijn apartement. Oudste zoon vindt het maar wat spannend, helpt graag mee met schilderen en is vol van zijn nieuwe aankomende kamer. Hoop dat hij zo positief blijft reageren, ook als man straks echt ergens anders woont... Hou mijn hart vast...

Liefs!
Sorry hoor voor mijn gezeur over gewicht. Dat zijn maar kleine zorgjes.

Wat ontzettend super dat je zoon uit de borst drinkt. Ik vind het echt megaknap van je dat je zo hebt doorgezet!! En het scheelt idd veel kolftijd (en ook wel gezellig he, zo'n kleintje aan de borst!)

Iemand, ws zal je zoontje over een paar weken minder vaak gaan poepen dus dat scheelt. Maar sneu is dat die uitslag. Ik gebruikte altijd bepanthen, maar moet wel zeggen dat het maar om kleine plekjes ging.

Oh meiden wat is het een zalig weertje!! Onze tuin wordt nu gedaan en over een week of 2 is ie af (nieuwbouwhuis) ik verheug me er enorm op.

Zoon2 is wel zo'n schatje!! Hij is de laatste dagen echt liever dan lief. Wordt steeds wakkerder en ligt dan lekker met die kraaloogjes rond te kijken, vindt alles best als ie maar te eten krijgt.

Mijn nachten zijn nu als volgt:

22.30 voeding

3.45 voeding

7.00 voeding
Kaboinke, wat goed dat je zoon uit de borst drinkt. Petje af voor je doorzettingsvermogen !

Kessie, goed ritme heeft je zoon, nog maar een keer snachts is toch netjes. Heb jij de nacontrole al gehad ?

Kate krijgt om 21.30 en komt dan tussen 3.00 en 4.00 en dan weer tussen 6.30 en 7.30. Overdag maak ik haar wakker om 10.00, 13.30 en 17.15. Inmiddels drinkt ze alle flessen van 120cc bijna altijd leeg. Ze wordt ook wat wakkerder en kijkt dan om zich heen. Het eerste echte lachje zit er echt aan te komen. Eigenlijk moest ik gisteren naar het CB maar de arts is ziek dus nu pas over twee weken, weet ik nog steeds niet wat ze nu weegt, maar de 4 kilo haalt ze wel.

De jongens zijn nu weer rustig snachts dus ik voel me weer iets uitgeruster.

Heerlijk he dat weer, daar krijg je echt energie van, vind ik.
Gisteren bij het cb geweest: ruim 4800 gram! Wauw.....een kilo in vier weken erbij. Lang leve de bv!
Wauw, goed zeg !

Ik moet ook geen tijden gaan opschrijven want vanancht kwam Kate meteen om 1.00 en om 5.00 uur, bah, twee keer op een nacht eruit. Dat is dus niet de bedoeling !

Wat is het lekker warm he buiten. Ik ga de zomerjassen opzoeken !
Zo ben ik ook weer een keertje, sorry hoor....

Ik ben volop aan het genieten en wandel overal naar toe haha.

Luna doet het heel goed, ze heeft een beetje apart voedingsritme, maar hoe ik het ook doe, ze komt altijd zo uit, zo gek; 6.00-11.00-15.00-20.00 en dan pas tussen 02.00/3.00. Ik heb hara ook rond 3 uur wakker gemaakt maar dan drinkt ze dus niks en komt ze alsnog tussen 2 en 3. Nou dan zal dit haar kloklje wel zijn denk ik???

Oh shit, wordt ze net wakker...(en brult om eten, haar fles van 15.00, en als madam honger heeft..oeioei).ik probeer vanavond nog even te komen, sorry meiden, ik wil ook graag op jullie berichten reageren hoor, ik kom zsm!

Liefs!
Nou ben ik weer..ik zit mijn stukje even terug te lezen en ik bedoel natuurlijk dat ik heb geprobeerd om haar om 23 uur wakker te maken voor de fles ipv 3 uur hahaha

Wow Kaboink, wat super zeg!1 Ik vind het zo en zo al knap dat je zo'n vreselijke doorzetter bent en rotsvast vertrouwen in jezelf en je kids hebt, chapeau! En dan zie je dat terug in flinke gewichten op het burootje hahaha. Hoe gaat het verder met je? ben je echt zo ijzersterk, of heb je ook wel eens een off day? En hoe is je man nu naar jou toe nu hij echt bijna weg is?

Kessie, ik vind het niet erg hoor dat je over je gewicht "zeurt"hahah. Ik riep heel romantisch dat mijn lijf toevallig wel 3 kids op de wereld heeft gezet, maar ja. nu bijna een maand later ben ik die drilpudding ook aardig zat haha.

Shit ze wordt weer wakker en brult om eten en pappa is net boodschappen doen....nou tot later maar weer...........sorry!
Haaaaiii meiden,

Iedereen druk met de baby's? Die van mij ligt nu te pitten en zoon1 zit op het kdv, dus even rustig hier!!

Jammie, wanneer heb jij nacontrole? Ik heb die van mij vrijdag gehad. Alles goed en ik ben ontslagen. Zoon1 roept nu steeds "mama heeft niet meer pijn in de buik, mama mij tillen!!!!" Jaja, want dat mag weer nu, gelukkig maar.

Trouwens weet je wat de gyn zei? Hij zei dat als je een keer een stuitligger had, de kans om bij een volgende zwschap weer een stuitligger te hebben groter is. Naja, het laatste waar ik nu mee bezig ben is een volgende zwangerschap :-)

Ik heb besloten een klachtenbrief te schrijven naar het ziekenhuis over de dingen die zijn misgegaan. Zit er nu op te broeden, voel me best een zeur.

Hier alles goed eigenlijk. De tijd vliegt! Was pas even op mijn werk, maar dat is echt een ver van mijn bed zeg.

Zoon2 doet het lekker, heeft alleen 's avonds zijn onrustige uren. Oh ja, en hij heeft inmiddels gelachen!!!!!

Heerlijk hoor, zo'n tandenloze grijns!!!
Kes, ik heb mijn nacontrole pas 6 april. Maar ik heb de laatste week wat last van het litteken en van mijn buik als ik opsta na lang te hebben gezeten. Waarschijnlijk gewoon door de slappe buikspieren. Gisteren had ik ineens bloedverlies dus ik schrok wel maar ik ben gewoon ongesteld geworden, had ik nog niet verwacht, maar alles werkt dus weer. Helaas is mijn ongesteldvrije leven voorgoed voorbij !

Als jij het zo voelt moet je zeker een klachtenbrief schrijven. Misschien leren ze dan eens dat ze met mensen te maken hebben in een ziekenhuis en niet met dingen.

Wanneer moet je weer aan het werk ?

Heerlijk dat hij gelachen heeft. Kate heeft het nu ook een paar keer gedaan maar nog niet zo heel vaak. Ze zien er gelijk zo anders uit met een lach, meestal kijkt ze zo serieus.

Morgen beschuit met muisjes trakteren bij zoon1 op school en woensdag bij zoon2.
Ha Mebi,

Ja, ik heb echt ook af en toe mijn off-day... Maar die duurt nooit zo lang. Ik kan me erg verdrietig voelen, en dat kan me behoorlijk overvallen. En na een bui kan ik weer verder. Man gedraagt zich OK. We blijven erg oppervlakkig naar elkaar toe, praten niet veel en alleen maar over de kidneren en dat vind ik prima. Ik wil nu ook niet anders, vind het erg stressvol als we het over andere dingen moeten hebben.

Verder is hij druk aan het klussen. Geen idee wanneer hij vertrekt, echt haast lijkt hij niet te hebben (anders had hij vast al wel een matras daar neer gelegd, we hebben er meerdere over). Ach, zo lang hij blijft meebetalen aan de hypotheek en af en toe de nachtvoedingen doet, kan ik er niet eens veel moeite mee hebben. Het komt zoals het komt. En als ik maar een beetje langs hem heen kan leven, trek ik het wel. Maf he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven