Filet Americain

17-01-2009 13:46 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, liever niet tijdens de zwangerschap , ik weet het.....

Maar hoe zit het met een peuter van 2,5? Mag die filet americain?

Mijn zoontje heeft laatst een hapje van mijn cracker met filet genomen en hij vond het heerlijk! Ik had zelf het idee dat dat geen ramp van wereldformaat was, maar mijn partner werd nogal boos toen ik het hem vertelde.

Iemand enig idee hoe het zit? Eten jullie kinderen het ook wel eens?
oeh, ei..... Ooit eens ( in roemenie, dat dan weer wel ) 3 dagen lang ziek geweest na het eten van een omeletje.... heeft heel lang geduurd voor ik weer een eitje at
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:phillippa schreef op 23 januari 2009 @ 21:42:

[...]

Doe vooral je best zou ik zeggen. Rijst daar worden kinderen doorgaans niet ziek van en van taart ook niet.

Jij bent niet zo slim he?Nee misschien is Boro niet zo slim, maar jouw posts klinken dom.
quote:Star schreef op 25 januari 2009 @ 21:26:

[...]

Nee misschien is Boro niet zo slim, maar jouw posts klinken dom.

Was dit topic alweer vergeten. Zoals ik al zei, mijn reactie op boro was niet zo aardig, maar dat komt ook omdat mijn mening gekleurd is omdat ik zelf ooit in het ziekenhuis lag door verkeerde filet.

Had het beter anders kunnen zeggen Boro, maar ik vind nog steeds dat je met filet erg moet uitkijken. Natuurlijk ook met andere soorten eten, er wordt zoveel troep gemaakt. Dat weet ik ook wel.

Maar goed, excuses voor mijn nogal botte reactie. Ik las hem net terug en het kon idd wel wat aardiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven