Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
maandag 16 mei 2011 om 11:53
O jaaa, Amalia, voor ik het vergeet: Prince geeft 8, 9 en 10 juli een concert in Ahoy. Het is wel laaaat: 1.15 uur, want het is na het North Sea Jazz Festival. Kaartverkoop was eigenlijk afgelopen vrijdag, maar door een storing start het morgen om 10.00 uur.
Ik dacht, ik zal het je nog even laten weten aangezien je de vorige keer zo baalde dat je niet wist dat ie kwam.
Ik ga dit keer zelf ook! Baalde zelf ook zo de vorige keer: vriend wel en ik niet...
Ik dacht, ik zal het je nog even laten weten aangezien je de vorige keer zo baalde dat je niet wist dat ie kwam.
Ik ga dit keer zelf ook! Baalde zelf ook zo de vorige keer: vriend wel en ik niet...
maandag 16 mei 2011 om 11:55
Nee hoor amalia, niet veelbetekenend, maar ik vond het gewoon leuk om nog even na te praten en ons gevoel bij zo'n meeting te delen. En te bespreken of iedereen een beetje was zoals je dacht. Nou, dat was volgens mij wel zo. Vonden jullie dat ook of waren er grote verrassingen qua prsoonlijkheden?
Ah, spannend, weer sollicitaties. Succes, hopelijk zit er wat bij, maar ja met open sollicitaties is die kans minder groot natuurlijk.
Rikst tussen de feestgangers... bah, dronken zweetmannen. Wel goeie sfeer of ging het al naar het onstuimige/ruzie-ige toe?
Lmeisje wakker, ik ga haar even voeden Ben toch blij hoor, dat ze nog bv krijgt. Maar met dat rare gedoe 's nachts ga ik echt overal aan twijfelen soms.
Ah, spannend, weer sollicitaties. Succes, hopelijk zit er wat bij, maar ja met open sollicitaties is die kans minder groot natuurlijk.
Rikst tussen de feestgangers... bah, dronken zweetmannen. Wel goeie sfeer of ging het al naar het onstuimige/ruzie-ige toe?
Lmeisje wakker, ik ga haar even voeden Ben toch blij hoor, dat ze nog bv krijgt. Maar met dat rare gedoe 's nachts ga ik echt overal aan twijfelen soms.
maandag 16 mei 2011 om 12:15
quote:rikst schreef op 16 mei 2011 @ 11:53:
O jaaa, Amalia, voor ik het vergeet: Prince geeft 8, 9 en 10 juli een concert in Ahoy. Het is wel laaaat: 1.15 uur, want het is na het North Sea Jazz Festival. Kaartverkoop was eigenlijk afgelopen vrijdag, maar door een storing start het morgen om 10.00 uur.
I know!!!! We zagen idd al dat het morgen weer begint met kaartjes. Heb jij al kaartjes dan? Hmm is wel heel laat ja.. mss kunnen de kinderen logeren dan. En dan moeten we met de auto want dan gaat er geen trein meer richting dit dorp.
Nouja, is ook wel handig.
Maar we hebben al een reminder op de telefoon om in te loggen hoor Waarom gaat vriend niet? Oppastechnisch?
I know!!!! We zagen idd al dat het morgen weer begint met kaartjes. Heb jij al kaartjes dan? Hmm is wel heel laat ja.. mss kunnen de kinderen logeren dan. En dan moeten we met de auto want dan gaat er geen trein meer richting dit dorp.
Nouja, is ook wel handig.
Maar we hebben al een reminder op de telefoon om in te loggen hoor Waarom gaat vriend niet? Oppastechnisch?
maandag 16 mei 2011 om 12:17
Sardegna, niet twijfelen over de bv. Gaat toch lekker zo? En als je stopt en ze komt 2x per nachts sta je riebelig een koud een fles te maken. Nee joh, nu lekker warm onder de dekens voeden en slaperig blijven. Lekker makkelijk.
Ik baal soms nog hoor dat ik niet meer voedt. Dat knusse, lekker drinken, handje op je borst, die mooie blos na het voeden. Zucht... meisje zit nu nooit meer rustig bij me, kleine stuiterbal. Nouja, de laatste fles om half 8 als ze echt heel moe is. Maar dat is klok klok op.
Oh, ik ga eens een boterham maken.
Ik baal soms nog hoor dat ik niet meer voedt. Dat knusse, lekker drinken, handje op je borst, die mooie blos na het voeden. Zucht... meisje zit nu nooit meer rustig bij me, kleine stuiterbal. Nouja, de laatste fles om half 8 als ze echt heel moe is. Maar dat is klok klok op.
Oh, ik ga eens een boterham maken.
maandag 16 mei 2011 om 12:25
O,gelukkig wist je het al! Ja, ik heb al kaartjes voor de vrijdag. Vriend gaat ook mee, hoor! Vorige keer was hij wel en ik niet, omdat R toen net 2 weken was...Wilde ik haar echt niet bij iemand achter laten nog (zie hier: toch niet helemaal ontaard! ).
Enne, gelijk heb je hoor, Sardegna, met de bv. Zolang het goed gaat en voelt gewoon blijven doen.
O, en de supporters waren in een goeie stemming, hoor, maar die lucht... Bleh!
Enne, gelijk heb je hoor, Sardegna, met de bv. Zolang het goed gaat en voelt gewoon blijven doen.
O, en de supporters waren in een goeie stemming, hoor, maar die lucht... Bleh!
maandag 16 mei 2011 om 12:36
Jaaaa met de guppies erbij !!
Mviool en dviool waren mee met mn man. Ze hebben super gezellig bij familie gezeten.
Ik was al met 10 minuten met taxi mee, nog even op visite febleven, naar huis en lag om half 2 in bed.
Nu weer verder werken. Later meer. Was rommelochtend. Poes at de broodjes voor school op.0 dook in haar fruithap. Man vergat telefoon en ik regende nat
Mviool en dviool waren mee met mn man. Ze hebben super gezellig bij familie gezeten.
Ik was al met 10 minuten met taxi mee, nog even op visite febleven, naar huis en lag om half 2 in bed.
Nu weer verder werken. Later meer. Was rommelochtend. Poes at de broodjes voor school op.0 dook in haar fruithap. Man vergat telefoon en ik regende nat
maandag 16 mei 2011 om 12:48
Sterkte met kies Bengel !
Oh ja ik vond iedereen zo leuk !!! Ik had een beetje suf echt zo'n gevoel van ik kan jullie wel opvreten gewoon goud echt een groep te zijn. Ik heb erg veel vriendinnen ( klinkt raar zo te schrijven maar is zo) maar alhoewel ik de bindende factor ben op feesten etc zijn we geen groepje. Ik ben ook niet zo'n groepsmens maar ik had bij de vivameiden wel dit gevoel, leuk he.
Dat we ook bijv om ste beurten wat konden vertellen enzo, ( zonder dat stomme iphone toetsenbord was ook weleens leuk)
En ja haha leuke opmerking : dan heb je ineens een echte Sardegna, Uma, Amalia neeee je hebt ze niet verzonnen ( pfjoehhh)
Oh ja ik vond iedereen zo leuk !!! Ik had een beetje suf echt zo'n gevoel van ik kan jullie wel opvreten gewoon goud echt een groep te zijn. Ik heb erg veel vriendinnen ( klinkt raar zo te schrijven maar is zo) maar alhoewel ik de bindende factor ben op feesten etc zijn we geen groepje. Ik ben ook niet zo'n groepsmens maar ik had bij de vivameiden wel dit gevoel, leuk he.
Dat we ook bijv om ste beurten wat konden vertellen enzo, ( zonder dat stomme iphone toetsenbord was ook weleens leuk)
En ja haha leuke opmerking : dan heb je ineens een echte Sardegna, Uma, Amalia neeee je hebt ze niet verzonnen ( pfjoehhh)
maandag 16 mei 2011 om 14:07
Poehpoeh ik ben weer thuis hoor
Meiden ik vond het supergeslaagd en heel gezellig! Bedankt allemaal!
Was gisteravond om twaalf uur thuis en kon eerst niet slapen, nu ietwat brak dus. Kids staan inmiddels voor de tv geparkeerd
Rikst wat leuk, naar Prince!!
Amalia zitten er zoveel scholen bij jullie in de buurt, weer 5 sollicitatiebrieven de deur uit?! Hoop dat er wat uit rolt!
Viool wat omschrijf je dat leuk, ben het helemaal met je eens hoor!
Sardegna wat fijn dat onze tips zo goed geholpen hebben vannacht
Bengel ineens een kies minder?? jemig, da's geen pretje. Sterkte!
Oh Umini kan niet slapen, laters!
Meiden ik vond het supergeslaagd en heel gezellig! Bedankt allemaal!
Was gisteravond om twaalf uur thuis en kon eerst niet slapen, nu ietwat brak dus. Kids staan inmiddels voor de tv geparkeerd
Rikst wat leuk, naar Prince!!
Amalia zitten er zoveel scholen bij jullie in de buurt, weer 5 sollicitatiebrieven de deur uit?! Hoop dat er wat uit rolt!
Viool wat omschrijf je dat leuk, ben het helemaal met je eens hoor!
Sardegna wat fijn dat onze tips zo goed geholpen hebben vannacht
Bengel ineens een kies minder?? jemig, da's geen pretje. Sterkte!
Oh Umini kan niet slapen, laters!
maandag 16 mei 2011 om 18:23
Kalmeringspillen ????!
Grrr mviool heeft werkstuk en moet het vrijdag inleveren. Ik zit hem steeds achter de vodden, stel vragen, heb wat tips / links gemaild. Maar dat gaat op het dooie akkertje, inleiding en voorkant zijn af, drie zinnen hoofdstuk 1.
Vanaf groep 5 heb ik actief geholpen: typen, mee helpen stellen, boeken halen. Dit steeds meer afgebouwd.
En vandaag kom ik uit mn werk en is het continu ergens anders mee bezig zijn. Nou pfff ik heb nu eerst voor Olivia gekookt, dan de anderen nog, de was ophangen. En ik heb het gepress gezien voor vandaag. Maar ik snap het niet !
Mijn werkstuk was al af voordat iemand er naar kon vragen ....
Grrr mviool heeft werkstuk en moet het vrijdag inleveren. Ik zit hem steeds achter de vodden, stel vragen, heb wat tips / links gemaild. Maar dat gaat op het dooie akkertje, inleiding en voorkant zijn af, drie zinnen hoofdstuk 1.
Vanaf groep 5 heb ik actief geholpen: typen, mee helpen stellen, boeken halen. Dit steeds meer afgebouwd.
En vandaag kom ik uit mn werk en is het continu ergens anders mee bezig zijn. Nou pfff ik heb nu eerst voor Olivia gekookt, dan de anderen nog, de was ophangen. En ik heb het gepress gezien voor vandaag. Maar ik snap het niet !
Mijn werkstuk was al af voordat iemand er naar kon vragen ....
maandag 16 mei 2011 om 19:38
maandag 16 mei 2011 om 20:22
Nou ik vind ameisje zo snel ! Maar in de buik was ze ook zo actief he ?!
Het is wat, de trap op..... Ootje zit op haar billen en ehhh eet !!
Ach twee dingen die schattig TE schattig waren
Gisteren zat ze echt te gillen van pret in haar zitje op de fiets. Echt lief, helemaal van gggrrrauw wooooow heeeeee haaaa!!!
Gillen !!!!
En toen ze mijzag gister, ook vandaag bij de oppas, heel hard trappen en gillen. Ootje heeft echt enorm sterke lichaamstaal mooi hoor.
Ik zit nutrouwens op haar kamer, nouja onze kamer, naast de wieg. Ik heb dan dirk scheele zacht aan staan en ze luistert dan naar de liedjes en valt dan in slaap.
Ik zou alleen best iets anders willen, deze muziek is best heavy soms
Tips ??? Jullie zitten er echt in nog.
En er komt ook steeds meer moois bij toch ?!
Daar ben ik echt uit, kinderdvd's en kindertv.
Pffff meiden het iswel heel anders hoor, deze leeftijd. Je gaat dingen verwachten zoals kamer bijhouden. Daar heb ik nu een koelkast schema voor met 4x per week aftekenen - echt ik zweer jullie ik voel me langzaam een drill sergeant worden van een leger. Een leger met maat 40, smartphones, dat praat over hypotheken, btw, en erg zucht bij Weleda of Bio ( ik ben zo geitenwollen moeder )dat werkstukken over gevechtsvliegtuigen maakt
Het is wat, de trap op..... Ootje zit op haar billen en ehhh eet !!
Ach twee dingen die schattig TE schattig waren
Gisteren zat ze echt te gillen van pret in haar zitje op de fiets. Echt lief, helemaal van gggrrrauw wooooow heeeeee haaaa!!!
Gillen !!!!
En toen ze mijzag gister, ook vandaag bij de oppas, heel hard trappen en gillen. Ootje heeft echt enorm sterke lichaamstaal mooi hoor.
Ik zit nutrouwens op haar kamer, nouja onze kamer, naast de wieg. Ik heb dan dirk scheele zacht aan staan en ze luistert dan naar de liedjes en valt dan in slaap.
Ik zou alleen best iets anders willen, deze muziek is best heavy soms
Tips ??? Jullie zitten er echt in nog.
En er komt ook steeds meer moois bij toch ?!
Daar ben ik echt uit, kinderdvd's en kindertv.
Pffff meiden het iswel heel anders hoor, deze leeftijd. Je gaat dingen verwachten zoals kamer bijhouden. Daar heb ik nu een koelkast schema voor met 4x per week aftekenen - echt ik zweer jullie ik voel me langzaam een drill sergeant worden van een leger. Een leger met maat 40, smartphones, dat praat over hypotheken, btw, en erg zucht bij Weleda of Bio ( ik ben zo geitenwollen moeder )dat werkstukken over gevechtsvliegtuigen maakt
maandag 16 mei 2011 om 20:25
hallo dames zo te lezen hebben jullie een hele gezellige avond gehad!!!! Wat jammer dat er geen foto's zijn gemaakt!
euh bengel wat is er morgen over een maand?
Hoe gaat het met je kies? Of eigenlijk met het gat (maar dat klinkt zo raar ) Je was al wel verdoofd neem ik aan?
Amalia bizar dat a al de trap op klimt!!! Wel wijs hoor meisjes zijn gewoon supersnel. En spannend de sollicitaties ik ga voor je duimen
sardegna hopelijk gaat het slapen weer beter vanacht!
viool moeilijk ik zou me e rniet mee bemoeien (is moeilijk i know) ik was ook altijd als eerste klaar met dat soort dingen, tja sommigen presteren nou eenmaal beter onder druk snap dat je er knetter van word
zo tel de uitroeptekens
euh bengel wat is er morgen over een maand?
Hoe gaat het met je kies? Of eigenlijk met het gat (maar dat klinkt zo raar ) Je was al wel verdoofd neem ik aan?
Amalia bizar dat a al de trap op klimt!!! Wel wijs hoor meisjes zijn gewoon supersnel. En spannend de sollicitaties ik ga voor je duimen
sardegna hopelijk gaat het slapen weer beter vanacht!
viool moeilijk ik zou me e rniet mee bemoeien (is moeilijk i know) ik was ook altijd als eerste klaar met dat soort dingen, tja sommigen presteren nou eenmaal beter onder druk snap dat je er knetter van word
zo tel de uitroeptekens
maandag 16 mei 2011 om 20:33
Stiekum hoop ik dat mn kinderen later ook ruiken dat Axe best goor is, dat weleda best lekkere spullen heeft of anders in elk geval snappen dat ik graag iets gezonds en degelijks voor ze wilde en daar best meer voor wil betalen.
Oja het is niet alleen kommer hoor. Ik ben dol op mn monstertjes, ze spelen met hun babyzusje, geven kusjes aan mama en zijn nog steeds blij met een ijsje
Oja het is niet alleen kommer hoor. Ik ben dol op mn monstertjes, ze spelen met hun babyzusje, geven kusjes aan mama en zijn nog steeds blij met een ijsje
maandag 16 mei 2011 om 23:27
Ik zie ook un itunes ; kikker swingt en kikker heeft the blues. Voor iemand bekend ??
Het Dikkie Dik lied vind Ootje erg leuk, er zitten plaatjes bij ( de oren of staart van dikkie dik beweegt ) en oeiii de iphone is niet langer veilig voor de grijpgrage handjes.
Vind het zelf ook een lief liedje ( waar is dikkie dik ? Kan hem niet vinden, waar is Dikkie Dik )
Het Dikkie Dik lied vind Ootje erg leuk, er zitten plaatjes bij ( de oren of staart van dikkie dik beweegt ) en oeiii de iphone is niet langer veilig voor de grijpgrage handjes.
Vind het zelf ook een lief liedje ( waar is dikkie dik ? Kan hem niet vinden, waar is Dikkie Dik )