Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
dinsdag 17 mei 2011 om 22:04
Ik mis het progamma, dat is nu vast voorbij.
Ik stond met man buiten, hij stelde me vragen over de fiets en maakt morgen in zn pauze zo'n moederstuur. ( alleen zonder mini stuur - ik heb nml zo'n bobike met slaaprolletje en dat is ook een soort stuurtje ) en ook nog een windscherm. Dank je voor de tip ! Sardegna !
Ohhhhh het lijkt me heerlijk samen fietsen
Weet je wat ik vanmiddag heb gedaan ?
Met een10 maanden oude baby heb ik voor het eerst een uur.... Geslapen !! Beide !!
Want ik was zo moe.
Ik stond met man buiten, hij stelde me vragen over de fiets en maakt morgen in zn pauze zo'n moederstuur. ( alleen zonder mini stuur - ik heb nml zo'n bobike met slaaprolletje en dat is ook een soort stuurtje ) en ook nog een windscherm. Dank je voor de tip ! Sardegna !
Ohhhhh het lijkt me heerlijk samen fietsen
Weet je wat ik vanmiddag heb gedaan ?
Met een10 maanden oude baby heb ik voor het eerst een uur.... Geslapen !! Beide !!
Want ik was zo moe.
dinsdag 17 mei 2011 om 22:08
Arme R. Tandjes krijgen. En verkouden ... Zo zielig. Rikst wil je weer een foto van je mooie langlokkige dame plaatsen ??
Heeft ze al staarten ??
Iemand zei tegen O : ga jij nog van die haren als papa en mama krijgen ? Want zo ziet het er nog niet uit !!!
Sparen jullie ook voor de HEMA mand. Speciaal voor de hema mand lees ik nu de telegraaf en ik heb straks een leuke roze.
Heeft ze al staarten ??
Iemand zei tegen O : ga jij nog van die haren als papa en mama krijgen ? Want zo ziet het er nog niet uit !!!
Sparen jullie ook voor de HEMA mand. Speciaal voor de hema mand lees ik nu de telegraaf en ik heb straks een leuke roze.
dinsdag 17 mei 2011 om 22:43
Nou jaaa, zeg, Viool! Rare mensen kom jij af en toe tegen, zeg! Tsssk! Ootje ziet er prachtig uit! Met of zonder dikke bos.
Ik begrijp sommige mensen niet, hoor.
Ooo, en lekker juist, even een uurtje bijslapen! Gelijk heb je!
En hoera! Morgen hopelijk lekker samen op de fiets,
Nog geen staarten hier, hoor! Hihihi, zó veel is het nu ook weer niet! Zal morgen weer even proberen een fotootje te plaatsen.
Aahh, RS, gaat snel, hè? Bijna 5 alweer.
Ik vind het nog steeds zó leuk, dat ik jullie nu heb gezien! En dat jullie in het 'echt' gewoon ook zo leuk zijn!
Ok...klinkt misschien een beetje suf, maar ik was best een beetje bang; stel, dat het vreselijk was geweest...ik had het echt jammer gevonden als het hier dan ineens zou ophouden.
Ik begrijp sommige mensen niet, hoor.
Ooo, en lekker juist, even een uurtje bijslapen! Gelijk heb je!
En hoera! Morgen hopelijk lekker samen op de fiets,
Nog geen staarten hier, hoor! Hihihi, zó veel is het nu ook weer niet! Zal morgen weer even proberen een fotootje te plaatsen.
Aahh, RS, gaat snel, hè? Bijna 5 alweer.
Ik vind het nog steeds zó leuk, dat ik jullie nu heb gezien! En dat jullie in het 'echt' gewoon ook zo leuk zijn!
Ok...klinkt misschien een beetje suf, maar ik was best een beetje bang; stel, dat het vreselijk was geweest...ik had het echt jammer gevonden als het hier dan ineens zou ophouden.
woensdag 18 mei 2011 om 09:00
woensdag 18 mei 2011 om 09:04
woensdag 18 mei 2011 om 09:49
woensdag 18 mei 2011 om 10:35
Mogguh,
Arme R, ging het vannacht beter Rikst? Wel fijn dat ze zelf weer in slaap kan komen.
RS, ja dat is altijd weer emo als je kind een jaartje ouder wordt en steeds meer babbels krijgt hè. Ik denk ook wel eens hoe kan het dat julie nu alweer 8 en bijna 6 zijn?! Maar dan ben ik juist weer extra blij met mijn Lmeisje, hoef ik de kleintjes-fase nog niet af te sluiten.
Bengel wat was dat voor tv programma dan? Heb ik even gemist. Ik zat gister nog even met een boekje op de bank en toen om kwart voor 10 richting bed. ik heb geloof ik nog een hoop slaap in te halen...
Ok, hier komt de slaapupdate van afgelopen nacht:
1.00 eventjes wakker, huilen, maar binnen 1 of 2 minuutjes zelf weer in slaap gevallen. Toen weer wakker om..... half 6!! Drinken en bij mij verder slapen tot 7. Dit is gewoon eigenlijk doorslapen toch? Toch??? Ben zo blij meiden!
Kan altijd weer omslaan natuurlijk, maar voor nu sta ik even te juichen.
Arme R, ging het vannacht beter Rikst? Wel fijn dat ze zelf weer in slaap kan komen.
RS, ja dat is altijd weer emo als je kind een jaartje ouder wordt en steeds meer babbels krijgt hè. Ik denk ook wel eens hoe kan het dat julie nu alweer 8 en bijna 6 zijn?! Maar dan ben ik juist weer extra blij met mijn Lmeisje, hoef ik de kleintjes-fase nog niet af te sluiten.
Bengel wat was dat voor tv programma dan? Heb ik even gemist. Ik zat gister nog even met een boekje op de bank en toen om kwart voor 10 richting bed. ik heb geloof ik nog een hoop slaap in te halen...
Ok, hier komt de slaapupdate van afgelopen nacht:
1.00 eventjes wakker, huilen, maar binnen 1 of 2 minuutjes zelf weer in slaap gevallen. Toen weer wakker om..... half 6!! Drinken en bij mij verder slapen tot 7. Dit is gewoon eigenlijk doorslapen toch? Toch??? Ben zo blij meiden!
Kan altijd weer omslaan natuurlijk, maar voor nu sta ik even te juichen.
woensdag 18 mei 2011 om 10:37
Wat jammer dat het (nog) niet goed ging met ootje bij de oppas Viool. Misschien idd paar keertjes wennen en dan gaat het vast beter. Ze kent en herkent goed mensen nu, met 10 mnd, dus dan duurt het wennen misschien net wat langer.
5x5 kan toewerken naar een periode in rustig vaarwater, da's ondanks ontslag ook een fijn vooruitzicht toch?
Rikst, wat leuk om te lezen dat je zo blij was met de meeting
Iedereen is positief vogens mij? Leuk hoor.
5x5 kan toewerken naar een periode in rustig vaarwater, da's ondanks ontslag ook een fijn vooruitzicht toch?
Rikst, wat leuk om te lezen dat je zo blij was met de meeting
Iedereen is positief vogens mij? Leuk hoor.
woensdag 18 mei 2011 om 11:04
Even kort vanonder de zonnebank:
RW die fiets heeft oudste. Hij heeft 16 inch voor z'n 4e verjaardag gekregen en vindt de fiets nu nog oké (hij is in januari 5 geworden). Zadel kan best hoog. Maar ik zou voor een 5 jarige de 18 inch kopen hoor.
Hele gave fiets, hij krijgt vaak opmerkingen.
Rikst niet gelukt. Niet doorheen te komen
Lucky you!!!
RW die fiets heeft oudste. Hij heeft 16 inch voor z'n 4e verjaardag gekregen en vindt de fiets nu nog oké (hij is in januari 5 geworden). Zadel kan best hoog. Maar ik zou voor een 5 jarige de 18 inch kopen hoor.
Hele gave fiets, hij krijgt vaak opmerkingen.
Rikst niet gelukt. Niet doorheen te komen
Lucky you!!!
woensdag 18 mei 2011 om 11:38
Rikst ja hihi jij bent realistisch geweest: ik kon me niet eens voorstellen dat jullie anders waren, heb altijd een goed gevoel erbij gehad dus ben ook wel zo dat ik daar dan van uit ga !
Gelukkig zijn jullie ook in " het echt " net zo goed de viva meiden. Ik zou jullie graag een keer in mn nieuwe stekkie uitnodigen maar komt tijd, komt raad.
Grappig detail verbouwing : we werken in 2 fasen aan de beneden verdieping. De eerste fase van ( een jaar ???) zal er straks eerst alleen een keuken en tafel zijn, dan gaan die naar achter en ontstaat er ruimte voor een heuse bank / zithoek ( jeeeeehhhh lijkt me leuk joh ) maar die tafel die ik dus gekocht had voor de grote achterruimfe komt eerst voor... Wat denk je ?? Een 8-10 persoonstafel... Geweldig maar alles staat meteen vol
Toch kreeg ik compliment van man. Zo'n tafel is wel een statement. En Ootje zit straks op de kop, die is dan een koningin of directrice met zoveel stoelen om haar heen haha.
Toen ik Ootje op haalde haalde ze uit: een huil en lach tegelijk. Arme Ootje !
Ik ga volgende keer 1 uur afspreken. Dan blijf ik vlakbij. En we bouwen het dan maar langzaam op. Als ze steeds meer kan ( kruipen en lopen ) is het ( denk ik ) ook anders.
Het is ook een slimpie ..
Gelukkig zijn jullie ook in " het echt " net zo goed de viva meiden. Ik zou jullie graag een keer in mn nieuwe stekkie uitnodigen maar komt tijd, komt raad.
Grappig detail verbouwing : we werken in 2 fasen aan de beneden verdieping. De eerste fase van ( een jaar ???) zal er straks eerst alleen een keuken en tafel zijn, dan gaan die naar achter en ontstaat er ruimte voor een heuse bank / zithoek ( jeeeeehhhh lijkt me leuk joh ) maar die tafel die ik dus gekocht had voor de grote achterruimfe komt eerst voor... Wat denk je ?? Een 8-10 persoonstafel... Geweldig maar alles staat meteen vol
Toch kreeg ik compliment van man. Zo'n tafel is wel een statement. En Ootje zit straks op de kop, die is dan een koningin of directrice met zoveel stoelen om haar heen haha.
Toen ik Ootje op haalde haalde ze uit: een huil en lach tegelijk. Arme Ootje !
Ik ga volgende keer 1 uur afspreken. Dan blijf ik vlakbij. En we bouwen het dan maar langzaam op. Als ze steeds meer kan ( kruipen en lopen ) is het ( denk ik ) ook anders.
Het is ook een slimpie ..
woensdag 18 mei 2011 om 11:46
Mn afspraken volgende week oefffff had wel op de opvang gerekend. Dat gaat ( nog niet ) door dus. 1 werkbezoek is in gezin kinderen, beslotem O mee te nemen. Ze is bij mij makkelijk, pech, overmacht hoor, als de ouders okee zijn dan neem ik haar eenmalig mee.
Hier maar opruimen nu
Uitstel gedrag .....
Hier maar opruimen nu
Uitstel gedrag .....
woensdag 18 mei 2011 om 18:03
Ik heb een beetje de zenuwen. Oppas gaf dus aan dat als Ootje zo blijft het niet kan. Ze huilde bij alles dus ja.. Snap het probleem
en ootje is vrolijk en gezellig maar ze heeft wel een flinke wil, dat merk ik ook.
Nu is Ootje ook bij mij sinds zaterdag erg pittig. Ze zit mss in een sprong of tandjes ?!
Kijk ik relax, je kan het niet forceren maar ik zit wel vast. Mn andere oppas wil korter ( nog maar 3 of 4 uur ) en de nieuwe is nog wachten. En ik weet de nieuwe dag van de huidige oppas niet en kan dus mn aanmeldingen niet plaatsen. Dus echt een fiasco. Van de momenteel afsluitende ouders krijg ik erg positieve feed- back over hoe ik hun kinderen begeleid, dan krijg je mond op mond reclame en vervolgens kan ik de nieuwe aanmeldingen niet plannen. Waardeloos ik voel me echt in splagaat in mijn belangen.
De nieuwe baan ga ik denk niet doen.
Trouwens per januari 2012 ligt er ook nog een project. En ik ben gevraagd een vriendin te helpen met het thuis begeleiden van haar autistische dochter. Dat zou ik heeeeeel graag willen, hoop heel erg dat het hen lukt haar thuis te krijgen met goede zorg.
Amalia al wat gehoord van de sollicitaties ?
Nu is Ootje ook bij mij sinds zaterdag erg pittig. Ze zit mss in een sprong of tandjes ?!
Kijk ik relax, je kan het niet forceren maar ik zit wel vast. Mn andere oppas wil korter ( nog maar 3 of 4 uur ) en de nieuwe is nog wachten. En ik weet de nieuwe dag van de huidige oppas niet en kan dus mn aanmeldingen niet plaatsen. Dus echt een fiasco. Van de momenteel afsluitende ouders krijg ik erg positieve feed- back over hoe ik hun kinderen begeleid, dan krijg je mond op mond reclame en vervolgens kan ik de nieuwe aanmeldingen niet plannen. Waardeloos ik voel me echt in splagaat in mijn belangen.
De nieuwe baan ga ik denk niet doen.
Trouwens per januari 2012 ligt er ook nog een project. En ik ben gevraagd een vriendin te helpen met het thuis begeleiden van haar autistische dochter. Dat zou ik heeeeeel graag willen, hoop heel erg dat het hen lukt haar thuis te krijgen met goede zorg.
Amalia al wat gehoord van de sollicitaties ?
woensdag 18 mei 2011 om 20:35
Grrr, ik had een pak chocoladekoekjes voor noodgevallen. En NU is een noodgeval; ongesteld.
Heeft man ze van de week opgegeten. Alles! Dat zijn 12 of 16 koekjes!
Idioot zeg.
en die heerlijke bonbon van Uma, die heb ik nog wel met hem gedeeld. Had ik ze nou maar zelf opgegeten
RW denk nu toch sterk aan een poppenwagen Maar we hebben al een loopkarretje van de jongens. Wel heel anders maar toch een loophulp. Nou vind ik een poppenwagen wel een loophulp maar toch heel lang leuk om je popje toe te dekken en de loopwagen is een loopwagen.
Toch?
Ik dacht aan deze
En dit is ongeveer de loopkar
Nou denk even mee dames. Is dit het zelfde idee dus een wagen voor mevroi overbodig, of is het echt heeeeel anders ?
Heeft man ze van de week opgegeten. Alles! Dat zijn 12 of 16 koekjes!
Idioot zeg.
en die heerlijke bonbon van Uma, die heb ik nog wel met hem gedeeld. Had ik ze nou maar zelf opgegeten
RW denk nu toch sterk aan een poppenwagen Maar we hebben al een loopkarretje van de jongens. Wel heel anders maar toch een loophulp. Nou vind ik een poppenwagen wel een loophulp maar toch heel lang leuk om je popje toe te dekken en de loopwagen is een loopwagen.
Toch?
Ik dacht aan deze
En dit is ongeveer de loopkar
Nou denk even mee dames. Is dit het zelfde idee dus een wagen voor mevroi overbodig, of is het echt heeeeel anders ?