Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Haaai!

Klinkt gaaf, Viool, je huisplannen!!

Hihihi, mviool heeft lef met zijn nawoord! Grappig hoor! Vind ik, ten minste. Ben ook heel benieuwd wat zijn juf/meester er van vindt.

O, en de fietskar. Ik heb er ook 1, van Burley. Ik heb dus bewust wel een duurdere genomen, omdat ie goed uit de testen kwam. Goedkopere karren hebben ook vaker een hoger omkiepgehalte en dat leek me doodeng. Ik gebruik em weinig als buggy. In een grote AH gaat het prima, maar in een volgepropt Kruidvat ben je toch behoorlijk lqng en breed. Niet handig. Maar goed, je kan er idd wel heeeeeel veeeel spullen en boodschappen enzo in meenemen.

Hee leuk, die poppenwagen van Amalia. Ik heb em ook!

Al gelijk gekregen na de geboorte van R. (lekker praktisch voor zo'n kleine baby....) Die van mij is alleen roze met witte stippen.

Hoe is het eigenlijk afgelopen met je middelste? Nog bij de huisarts geweest?

Tieger, hoe was het bij de logopedist met je middelste??

Sardegna, jammer van de afgelopen nachten...

Ja, wel beter dan elk uur, maar toch nog te vaak, 3x....

En wat leuk en schattig, het optreden van je jongens. Wel even foto's maken voor ons, hê?

Ik meld me even af voor komend weekend! Lekker een weekendje eruit, uit eten, b&b, dus, fijn weekend allemaal!
Tieger die roze met stippen is leuk. Die poppenwagen heeft mn vriendin haar dochter ook.

Och ( zucht ) zwijmel ( zucht ) dat leuke meidenspul gaat nog slecht voor mijn portomonee worden
Oja ik moet wel erg lachen : ootje schatert zo hard op de fiets dat iedereen omkijkt. Mviool was ook altijd zo'n open peuter dus ben benieuwd..
Sardegna wat leuk zo'n optreden op het schoolplein ! Is dat de weekafsluiting ? Klinkt als Jena plan ? Of was het eigen bedenksel van je gezelschap

Quote ..: En vanaf je eettafel uitzicht op je eigen paardeweitje, droom droom...

Ow!! Zalig

Voor mij zou een " buitenhuis" ook echt geweldig zijn ( en voor man zeker ) de ruimte en de natuir die ik steeds meer mis in de stad.

Maar als dit huis af is ben ik ook blij blij BLIJ en ook gewoon tevreden met een " 1gezinsversie-"
De natuir haha wat is dat ??? Ik bedoel de natuur. Het lijkt wel frans : huit, gratuit, natuir
Ja, ik heb ook heel veel zin in een buitenhuis viool. al mogen we nu al niet klagen, met onze tuin.

Wat geestig, ootje gillend en schaterlachend op de fiets. Schatje.

Rikst veel plezier dit weekend. Gaan jij en man samen, kinderloos? Lekker genieten.

Oudste ging dus afhaken... 't was een pleinfeest op school, erg leuk, 1 van de onderdelen waren de podium-acts. Oudste: 'Ik heb toch niet zo'n zin F, ga jij maar alleen' huhu, gewoon plankenkoorts. Maar mijn kleine puppy stapte stoer het podium op toen het zijn beurt was. Hij moest even opstarten, maar ging helemaal los. Iedereen lag in een deuk. Commentaar van de presentator: 'Zo, wat kan die jongen rocken met een zwabber zeg.'
Aaah schattig en wat een lef Sardegna!!!

Viool ooh klinkt mooi die plannen voor je huis!

Waar is RW eigenlijk?

Rikst goed geboortekado ja Vandaag bedacht dat mijn ouders een poppenledikantje geven (nouja, dat bedacht mijn moeder) en schoonouders een pop. Die laatste moet ik dan wel zelf zoeken want anders komen zij met zo;n ding aan wat kan praten dusss nog leuke poppen voor een 1 jarige? Ik dacht aan een zacht lijfje, dus geen babyborn. Die heeft middelste trouwens al.

Oh middelste laat ik nu plassen als we gaan slapen. 2x wel en de 3e x hoefde hij niet. afkloppen; gaat goed. Bedenk me dat ik het plashoesje ook nog niet op zijn bed heb gedaan dus oh oh als hij nu plast.... slik.

Straks maar goed laten plassen.

Hij fietste trouwens vandaag 10 meter los! Ha ha. Oudste fietste met 3 jr en 7 mnd weg en is nooit meer gestopt maar dit gaat wat langer duren. Hij is heeeel afgeleid onder het fietsen.
Mijn oudste is helemaal into Micheal Jackson. Doet de hele dag de moonwalk. Moet ik wel snel tegen de andere moeders zeggen dat het de moonwalk is.

Hij danst de hele dag en het ziet er niet uit maar ook weer zoooo schattig!!
Rikst klinkt leuk allemaal, fijn weekend!

Sardegna wat klinkt dat schattig!! En wat superstoer van F dat 'ie dat even in zn uppie ging doen. Hoeveel schelen jouw jongens eigenlijk?

Viool mooi nawoord van Mviool. Zo ist immers maar net

Amalia de eer van de bonbons komt Bengel toe hoor Wat ontzettend schattig en meisjesachtig die poppenkar!

Joehoeeee ik ben trots op mezelf: heb me vandaag opgegeven bij de sportschool Is echt al heeeeeeel lang geleden dat ik er uberhaupt eentje van binnen heb bekeken maar volgende week gaan we los!
ja hier ben ik hoor pfff drukke dagen gehad gisteren gewerkt en s'avonds een informatiebijeenkomst van hoe mijn werk er in de toekomst (lees zsm) uit gaat zien bedankt bezuinigingen van de overheid. Dus het was een lange dag gisteren.

Vandaag ook druk, vanmiddag/avond feestje buurman in een restaurant buurmeisje ging met ons mee om te logeren. Ik dacht om half 9 heerlijk te kunnen zitten laptop op schoot wil de overbuurman onze veels te grote magnolia wel snoeien uit de voortuin moest ik natuurlijk helpen zucht uiteindelijk hielp de hele buurt mee was wel gezellig 4 groenbakken vol magnolia!!! Maar nu zit ik pas arme ik! Man is bbq-en met zijn werk ik ga nu douchen buurmeisje is meestal van het spoken s'nachts en dan moet ik er vast uit!

o ja J heeft zijn 7de en 8ste tandje gekregen onder!!! dat verklaart het gejengel begin van de wk!!! Hoera

later meer en dan ga ik teruglezen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50060713
Hobbel-eland jaja ik heb hem door
Met dank aan de magnolia ! Hoe was dat ene liedje nou iets met de rodendedron ofzo...

Oh haha sardegna's duo ging solo !

Amalia wat vond je van Ootje haar popje to be ??

Of had je er nou zo een door je zus gemaakt? En de habba pop die RW linkte. Die zijn ook leuk. Je hebt ook nog van die poppem... Jee hoe heten ze !!! Amerikaans geloof ik : hasbro ?!

Mn vriendin tipte ze. Mooie zachte poppen.

Ze zijn heel hip !

RW wat houd dat in voor jou : je werk in de toekomst ??

Klinkt niet goed. Zoveel clienten op bijv 1 dag proppen ?! Nog meer codes codes codes ( daar raak ik ook duizelig van he van mijn facturen)
Viool ----> hyves ----> tijger
Pfffff. Hehe. Dat lucht op :(
Good morning
Goeiemorgen viool

Druk RW

Hasbro Viool?? Ik ga zoeken

Pff mijn kinderen stuiteren zeg, wat druk
Hasbro bekeken, niet mijn ding

RW weet vast wel wat
Sorry ik weetde naam niet het is niet hasbro maar iets met ma... Geloof ik..
Ahhhhh groovy ..dat was het
http://www.selintoys.nl/showdetails.php?show=edaedffegg
Babypoppen en meisjespoppen.

Ik ga voor de je weet wel die popjes, zonnepoppenkinderen, te lief. Zonnepop.nl
Maar mn vriendin was tevreden over de groovy poppen
Man vind de stoere industriele look niks

Ik wel. Het moet en ruw & je een buitengevoel geven achter.

Ik vind dat een oude garage of werkruimte niet tot een popperig iets hoeft te worden, dat lukt toch niet ( licht van boven en muren om je heen is heel anders )

Oja en ik dacht : MEGA grote foto van de jongens op onze bruiloft
@amalia ze verkopen bij selintoys ook nog meer poppen. Maar dat zijn volgens mij van die babyborn poppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven