Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
http://1.bp.blogspot.com/ ... _VK8/s1600-h/DSC01343.JPG

Zo een wil ik voor Ootje als ze groter is. Lief toch ? Schattig ????
http://www.habaspeelgoedw ... a?_globalsearch=Lappenpop

Deze zijn van Haba die had RW toch ? Volgens mij de hollandse groovy pop versie
He de link van

Www.selintoys.nl gaf alleen kleren te zien

Deze zijn de oudere versies ( voor grotere )

http://www.groovy-girl.co ... sp?class=groovy_girl_doll
Jaaaah zie je het is van MANHatten toys

Vroeg me al af hoe ik op dat MA..toys kwam en ik maargraven in gedachten

http://mobile.shopatron.c ... 6143.10731.0.0.0?mobile=1

Weet nog steeds niet of ik naar dat feest ga, dan moet ik in de bus slapen, heb ik daar zin in, met Ootje ??? Mwja kan natuurlijk prima doe je op vakantie ook maar dan heb ik de spirit
Ga je lekker in je eentje
Die poppen hmmm kweetniet.

Zonnepopje heeft ze. Heeft m'n zus gemaakt heel leuk
Even vanaf de comp van mijn vriendin. Die van ons (laptop) heeft het van de week helemaal begeven (beeldscherm ligt los van toetsenbord). Nieuwe is besteld en kon vandaag opgehaald worden, maar man is er niet, dus dat wordt pas woensdag. Tot die tijd dus geen bengel hier.

Alles gaat goed hier verder. Tot woensdag.

Knuffel voor jullie allen.
Saai Bengel
Ik blijf thuis want ootje heeft 38,9

En man is nu al rijden, gelukkig heb ik heel veel snoep in huis ; hum je moet wat. Lekker kroelen met Ootje. Mviool komt vanavond dus ach gezellig filmpje kijken.

Arme Ootje ze voelt slapper dan normaal, ze lacht wel maar is hangeriger dan normaal.

Amalia ik vind de zonnepoppen liever, de groovy vreemde koppen hebben.

En ik heb gelukkig nog ouderwetse poppen van mezelf, niet veel mee gespeeld, vond ze mooi maar had geen moederlijke gevoelens ik stond rond zes op voor een lego project .. Tja
@amalia jij zei laatst iets over de box. Bij mviool nooit gebruik van gemaakt, nu elke dag.

Hoe gek kan het verschil zijn !?

Oviool reageert soms echt hysterisch huilend op geluiden. Ik heb nu : de poedel van vriendin, ballon, klitteband, niezen van poes of iemand, de zak aardappelen van ah bio ( die kraakt raar)
Arme ootje, beterschap.

En snoep ze

Zwaai naar bengel, tot de nieuwe laptop.

Amalia wat is een zonnepopje? Ik vind zo'n haba-pop leuk.

Wat een heerlijke dag, middag zwembad, avond bbq, mmmm

Morgen de hele dag op pad naar verjaardag. Heen en terug bij elkaar ruim 3.5 uur rijden, dat is minder. Ben alleen want vriend heeft dienst. Heb maar vast een puzzelboekje en een donald duck gekocht voor de jongens, voor in de auto.
leuk zeg al die poppen! Ja dochter heeft een habba pop lotta moet zeggen dat ze eigenlijk alleen met poppen speelt als er een ander meisje meedoet, ze is niet zo'n poppenmeisje (ze heeft d'r broertje )

Ik weet niet precies wat er inhoudelijk met mijn werk/ functie gaat gebeuren. We krijgen allemaal een persoonlijk gesprek en daarin gaan ze kijken naar je competenties (jeuk) het kan zijn dat je met je competenties beter in een ander team past en dan kun je dus overgeplaatst worden.

Voor de rest zal ik er wel op hyves over uitwijden

hoe is het met O nog steeds koorts?

dag bengeltje tot woensdag!

Mijn stoere dreumes is buitens- huis toch wat minder stoer, hij we waren vandaag aan de plassen hij durfde niet op de trampoline, wilde niet in de plassen zwemmen (was ook wel koud hoor maar weet nog dat oudste er op die leeftijd zo insprong brrr) en in zwembroek over het gras buikschuiven (ach) was ook niet leuk... We hebben er wel heerlijk gepicknickt (schrijf je dat zo???) spinaziequiche mee en stokbrood, kaasjes, watermeloen mmm
Mmm lekker RW had je dat zelf gemaakt ?

Nou dan heb jij trouwens stoere kinderen dat ze zo jong al zo enthousiast zijn.

Goh wat lekker nieuws weer op je werk, mag ik het even niet begrijpen, wordt er iets " verpakt??" ik befoel waarom ineens overplaatsen en naar de vaardigheden kijken, men wil toch gewoon ordinair snoeien ??

Man heeft onze antieke deuren gehaald en is nu naar dat feest. Nou meteen bemoeienis erbij dat we zoveel geld neer hebben gelegd voor die antieke oude zooi okee waar. Maar ik heb mn meubels ( kasten en tafel teak en deze deuren) uitgezocht op sfeer en karakter en dit is de eerste keer dat we ons huis inrichten ( tot nu tor samenraapsel twee huishoudens en afdankers)

Doeiiiiii wij doen lekker decadent en kopen oude zooi.

Nu deze week de stucers.

Ik heb op : bijna een hele reep chocolonely of hoe schrijf je dat, een haring, sushi.

Zo en nu ??
Gaat lekker viool .

Brr koud RW. Of was je gister? Vandaag winderig

Aatje is (ook) niet lekker. Van de week 39.1 en gister 3x krijsend wakker

Oh brzoek!
Zak chips, ontbijtkoek en nu de snackbar, man is terug van feest, heeft heeeerlijk uitgeslapen nu, ik spook - nacht en heb nu 3 dingen besteld.

Zal de bv zijn ?? Ze drinkt ineens om het uur
Lief : ik kom terug en ootje ligt bij man in bed, gaat volgens man direct huilen, dus ik ga op zijn verzoek gewoon iets anders doen, op een gegeven moment is ze stil. Ik vergeet het een beetje, kijk een stukje tv, kijk dan om het hoekje. Man ligt dus te slapen ( tuurlijk ) maar Ootje ligt heel rustig met wijd open ogen, gewoon " keurig" op herzelfde plekje. Pjoeh. Ze rolt natuurlijk ook etc. Maar nee ze ligt daar maar, grote ogen.

Dat vind ik toch wel lief zo !
aah lief hoor Viool.

Oei Aatje is wel onrustig zeg. Ze slaapt slecht. Gisteren ging ze kwart voor 8 naar bed, om 9 uur hysterisch. Getroost, er weer in en om 11 uur weer hysterisch. Flesje gegeven. Kwart voor 1 weer krijsen. Weer getroost en toen ging het goed. Vandaag was ze helemaal hees!

Maar ze eet slecht, vieze slijmluier (bah, sorry..) en korte slaapjes. Nu ligt ze al 2 uur te spoken! Hoor ik haar af en toe. Is niet aan het huilen hoor.

haar avondeten wilde ze niet. Ze wil alleen maar pap, melk of kwark.

Zou ze een tand of al een kiesje krijgen? Ze heeft 4 boven, 3 onder.

Baby Annabell gaat het denk ik worden trouwens.
4 boven ???? Ohhw ik dacht dat het om en om ging dan maar nog eens boven kijken bij O

Baby Annabel van ...(?)
Bzzzzttt naar het iphone forumpje voor foto en geheimzinnig doen
Ik schrijf maar niet alles hier ( meelezers ?! Haha )
Heb het hele relaas op hyves gezet maarreh bedacht me dat ik straks ook misschien feestende pubers heb OMG zie verhaal over dat meisje, dochter onze vrienden whaha je kan me opvegen gelukkig duurt dat nog .. 1?2?3? Jaar? Ze hebben hier wel een 13+ disco
Ik ga werken, man blijft thuis met Ootje. Hij was ook zo zo vandaag en dan is Ootje gewoon thuis.
He bah, allemaal zieke babies lees ik. Beterschap. Rot he, die spooknachten

Lmeisje heeft helemaal geen koorts en ook nog steeds geen nieuwe tand erbij maar spookt lekker mee hoor.
Aatje is wel 's nachts stil maar was gisteren rond 10en nog aan het brullen Zal nu (hopelijk) heel lang slapen want vanmorgen was het ook niet uitslapen.

Lekker man met Ootje. Gezellig voor die 2.

Ik ga douchen, gesport dus nu weer fris verder met de dag.

Pfff. ben gesloopt hoor ha ha, veel te hard mijn best gedaan. Moest wel na een weekend bbq-en
Wat een geklets weer zeg!

Poppen: middelste heeft er 3, eentje met een zacht lijfje, waar niet zo veel mee gespeeld wordt. Eentje met een hard lijf, soort babyborn, een jongetjespop En eentje die kan huilen etc., wat eigenlijk de grote favoriet is. Maar het is een beetje wisselend hoeveel ze er mee speelt.

Verder al weer kwijt wat er allemaal geschreven was...

Hier een druk weekend gehad. Vrijdagavond met man naar De Dijk, was erg leuk. Oma paste op, dus de kinderen vonden het ook helemaal geweldig. Middelste heeft alleen wel halverwege de nacht haar eten eruit gegooid, en 's nachts nog een keertje, die was dus niet helemaal fit.

Zaterdag samen met man nog even op pad geweest om een nieuwe tent te kopen. We zijn een paar weken geleden al eens gaan kijken, maar echt rustig kijken was niet echt mogelijk toen, met Oudste en middelste die de hele winkel doorrenden. Nu lekker rustig kunnen shoppen in ieder geval.

En gisteren wilde middelste erg graag op de fiets zonder zijwieltjes fietsen... en met een beetje hulp met het wegrijden, rijdt ze daarna gewoon helemaal zelf een rondje! Die kan dus ook zelf fietsen! Oudste kon vervolgens ook goed fietsen op de grote fiets, waar man de zijwieltjes vanaf gehaald had, dus voorlopig gaan we zonder extra wielen verder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven