Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Ohhhh ongeduldig erg erg. Ik kan niet wachten een stuk minder rommel te hebben ( nouja je hebt het wrl maar uitzicht )

Nou even chillen. Ben terug van vergadering en was notulist dus even verder ...
Pff kort slapen, vroeg op en tussendoor op ( gaaaaaaaap) dat valt niet altijd mee. Nou ben ik niet van het zeuren over zoiets logisch ( dat weet je met babies en peuters ) maar ik betrapte mezelf op een rekensom dat ik over x aantal jaar weer kan uitslapen. Zo stom. Ik ben juist heel blij met zo'n ukkie en het duurt al zo kort, voordat je het weet zijn ze groot!

Nouja zal wel primitieve behoefte aan mn slaap zijn... Of aan lui liggen met man..

Ik sta nu lekker op met mijn poppedijn die sinds kort een echt " meisje"is geworden en brult om haar duplo giraffe als ik hem even pak ( bij kleertjes aandoen ofzo ) ik realiseer medat het een pittig dametje kan zijn, wat een lachebek ook, het is me er eentje !!
goedenavond!

Wat een rust hier! Iedereen lekker aan het relaxen van het weekend? Wij hebben de kinderen weggebracht naar de opa en oma's J voor het eerst uit logeren gek hoor. Wij gaan lekker stappen vanavond. Nadat we ze weg hadden gebracht ff lekker wat gegeten in de stad en nu lekker bankhangen, straks optutten ik heb er zin in!

fijne avond allemaal!
Leuk RW, geniet ervan!
Half 9, in de tent in de tuin nog geen beweging!
Gister zijn man en ik uit eten geweest en rond 9 uur weer thuis, kinderen opgehaald. Mviool was bij vader die belde precies toen we weggingen of we mviool op kwamen halen ( ziek-buikpijn en misselijk en steeds overgeven jee ik heb dat nooit bij mijn kinderen. Geef maar slokjes water en beschuit)

Rw was het leuk het stappen ??

Amalia @

Tent in de tuin, mooi weer maarnietheus, hier wind en regen.

Hier beetje sacho opgestaan, man was na het etentje gister nog gaan stappen. Ik lag ook pas half 2 maar hij had beloofd dat ik mocht uitslapen ( ik laat hem altijd slapen)

Maar dat bleek vanmorgen half 8( hij had geluk met ootje zo laat ) op de man- manier. Ootje laten huilen, want ik verwende haar teveel en ze moest zich maar aanpassen. Aha! En moet dat dan op mijn uitslaapdag ?? Enfin ik natuurlijk opgestaan en banaan met beschuit ontbeten...

Grrrrrrrr! Verder zei mijn buuf gister dat ik zi'n gave tafel had gekocht ( straal )
Is hemelvaart een zondag ?
Ootje is verkouden en dwars. Ik kan jullie vertellen ze is geen babyy meer! Ze is een heel wezentje en momenteel gaar van de verkoudheid en weetwat ze wil. Zo ging ze heel hard gillen toen ik haar legogiraffe op een boot vastklikte. En moest ik hem loshalen

Als ik " dansen" zeg gaat ze zingen en dansen( ook als ik voorlees en daar dansen staat )

Ook is ze niet af te leiden ( de jongens wel ) of trapt ze in gek doen om haar op te vrolijken, nee dan gilt ze nog harder..
ha die ootje lekker eigenwijs ding word dat! Dochter is ook nooit af te leiden, jongens wel gek he. Ze maken het ons soms moeilijk die dames!

Hemelvaart is op een zondag

Gezellige avond gehad we waren om 3 uur thuis, vanmorgen heeeerlijk uitgeslapen om 12 uur J gehaald het is heel goed gegaan echt heel fijn. Hij komt ook iedere maandag bij mijn moeder dus is het daar al gewent.

De andere twee zijn net thuis gebracht, dochter ligt alweer op bed ze was zo moe natuurlijk laat naar bed gegaan.

Ik duik ff onder de zonnebank ben nog moe maar ga maar niet meer slapen anders slaap ik vanavond niet
Zo feestbeest niet in slaap vallen onder de zonnebank he !!

Op de kopgetikt : een antiek kaptafeltje, voor bij het spijltjesbed en bad op pootjes:)

Ja ik raak in de stemming ...

Vanmiddag met Ootje op terras, man was naar Dunya festival in Rdam. Dus daar zegt een vriendin van man: mooie antieke deuren zeg !!

( zij heeft ze live gezien op de plek waar ze nu gestalt staan )

Binnen 2 dagen 2 complimentjes binnen voor mijn los staande interieur haha nou als het straks dan echt in een huis staat

Amaliaaaa hoe zitdat nou met die tent ???

Is dat iets wat je vaker doet ?

Heb je de links naar speelgoed nog gezien ?

OMG jullie mogem dit wel weten maar ik heb aardig wat servies aangeschaft van mijn huis servies, zo heerlijk maar ook beetje stout van me. Maar ik heb het zo verdiend dat ik straks aan tafel kan zitten op een manier die ik echt heerlijk vind, mooi gedekt, lekker luxe ontbijten.

En

@tieger, zolder aangepakt of zonnetje gepakt ?

Bengel al weer computer ?

Rikst hoe groot is meisje ?? Maatje 62 ? Het is jammer dat Ootje niet wat groter is he, dan kon ik ook dingen doorgeven maar naar zowel F van Bengel als S van Tieger en R vrees ik ook heeft dat wrinig nut !
ja servies is leuk!!!!

o ja hemelvaart is altijd op donderdag hihi had ik het nog verkeerd opgeschreven ook sorry kids hebben vrij dus do en vrij
Maar ik vraag me dan af of dat een officieele vrije dag is, of winkels en de meeste bedrijven dicht zijn.
Volgens mij is Hemelvaart idd een ofiiciele dag, aangezien zelfs Uman vrij is

Tsjongejonge ik heb een spierpijn... kan wel merken dat ik echt heel lang niks gedaan heb.

Heb nog 3 weken vrij, dan moet ik weer werken. En ik kijk er zoooooo tegenop, ik kan haar nog helemaal niet missen!!! Vind het echt erg. Hoop dat het went.

Zo ff filmpje kijken, oant moarn! Dus
Proest, ik dacht al stelletje mutsen; hemelvaart is ALTIJD een donderdag. Maar RW herstelde zich al

Leuke site van dat hout Viool, maar wel duur!!! Ik heb al veel blokken, wordt hier alleen maar mee gegooid. Helaas. En RW ook goeie tips, ik ga nog eens nadenken. Als ik nl niets bedenk komen er van die herrie plastic dingen :puke:

Viool, we hebben niet standaard een tent in de tuin hoor ha ha. Maar vorig jaar waren we de zolder aan het opruimen en de kinderen zagen dat ding. Toen heeft man hem opgezet en wilden ze erin slapen. Niet alleen hoor, ik zou geen oog dicht doen. dus man ene dag met oudste en toen met middelste. Maar dat werkte niet. Die kreeg nu een herkansing. En ik hoor zojuist dat ie tot hemelvaart blijft staan Okeee.... hmmm. Gezellig uitzicht.

Man vandaag met B op pad en ik met L. Aatje bij mijn ouders gedumpt ha ha en met L naar de film geweest. Toen A weer opgehaald hoor en nog even naar de Appie voor lekkere patatjes en sla.

man was echt de hele dag weg, maar ze kwamen voor het eten vol verhalen terug. Gezellig

Uma, ooooh weer werken
Ach Uma dat snap ik, lastig hoor die overgang naar werk. Ik mis het nog ! En zo stom dat ik toen ik alle tijd had me steeds druk maakte om mn werk, jee ik wilde zo graag genieten maar zat maar te piekeren dat ik " straks weer moest werken "

Hmmm dus mijn ongevraagde advies zuig ieder mama baby kind moment op! Geniet en daar teer je straks op als je weer werkt..
Ohhh dus zo zit dat met die tent
Amalia da's altijd leuk die 1-op-1 tijd! Gebeurt hier eigenlijk te weinig, merk wel dat het fijn gevonden wordt. Gezellig!

Viool dat ga ik maar proberen dan, maar ben op dit moment in staat ontslag te nemen. Hier heb ik toch geen kinderen voor gekregen?!

Ooh heb van de week heel stoer de huisarts gebeld voor een verwijzing naar het ziekenhuis voor sterilisatie... krijg ik ineens een brief van het ziekenhuis dat er over twee weken een afspraak voor me is gemaakt!! Dat was ook weer niet de bedoeling! Ik dacht, sommige mensen hebben jarenlang een verwijsbrief in de kast liggen dus kan altijd nog bellen voor een afspraak... niet dus! Vanmorgen meteen maar met ziekenhuis gebeld en uitgesteld tot na de zomer. Zo'n haast heb ik nou ook weer niet
Goedemorgen hier is bengel weer! Hebben jullie mij gemist? Ik heb jullie wel heel erg gemist. Is gek hoor, gewoon thuis zijn en niet kunnen forummen. Maar goed vanaf nu kan dat weer gewoon.

Ik heb alleen de laatst pagina een beetje vluchtig doorgelezen.

RW is dus heerlijk een avond met man op stap geweest. Leuk hoor, voel je je even geen moeder van, maar gewoon weer RW en vrouw.

Amalia is op zoek naar een kadootje voor de 1ste verjaardag van Atje! Tja moeilijk hè. Ik loop daar ook ieder jaar weer tegen aan. Ik ga even voor je nadenken. Hoeveel weken duurt het nog, is al snel hè. Volgens mij is ze 1 dag voor mij jarig.

Uma ik voel met je mee hoor, wat betreft het aan het werk gaan. Voor mij duurt het nog 5 weken, en om eerlijk te zijn heb ik er best zin in. Maar ik ben dan ook al 11 maanden thuis, als ik weer begin. Bovendien werk ik maar 18 uur in de week, dus stelt niet zoveel voor.

Nog geen sterilisatie voor jou dus. Kan me voorstellen, is erg definitief toch!

Viool hoe is het met mviool? Is hij alweer opgeknapt?

Vanmorgen mijn oudste uitgezwaaid,die voor het eerst op schoolreis ging. Ben het er helemaal niet mee eens,dat ze nu al op schoolreis gaan, maar ik wilde haar ook niet als enige thuis houden. Jullie zullen begrijpen dat ik de zakdoeken weer paraat had, en ook daadwerkelijk nodig had, want "mientje jank" hield het weer niet droog. Oh wat is dat moeilijk zeg. Hoe kom ik de dag door.

Nou ja ik moet maar flink van babybengel genieten, want dit is de laatste dag dat ik helemaal alleen met hem ben. Volgende week heeft oudste vakantie, daarna hebben we allemaal 3 weken vakantie, en de maandag daarna, is de laatste dag van een weekend weg met mijn ouders die 40 jaar getrouwd zijn. En dan moet ik woensdag weer beginnen.
Fijn dat je er weer bent Bengel! Oooh je bent de enige niet hoor, emt zakdoekjes bij de bus Vind je haar nog te jong voor schoolreisje? Lekker hoor, bijna vakantie!
Tjee, wat gaat het hard weer, met alle verloven! Uma al weer bijna aan het werk, Bengel ook weer...

Hier bevalt het werken op zich wel weer goed, maar mis jongste soms wel een beetje. Word er in ieder geval wel blij van haar reactie als ze me weer ziet.

Amalia, zijn het ook cadeautjes voor opa's en oma's? Een bedelarmbandje (of als ze die al heeft, een bedeltje erbij), bestekje, little people, duplo, aquaplay (nu de big waterplay in de aanbieding bij de kruidvat), kleren, boekjes, sprookjesvoorleesboek. Zoiets?

Uma, is het niet standaard om gewoon eerst een gesprek ingepland te krijgen? Tenminste, ik kreeg een verwijzing naar de gyn, en daar nog eens de vraag of ik meteen een afspraak wilde, of er nog even over wilde nadenken. Zit nu in ieder geval te wachten op een oproep, volgens de site van het ziekenhuis is de wachttijd 3 weken, en dat is as. vrijdag. Ben benieuwd wanneer ik wat hoor.

RozeSlak, lekker op pad geweest dus! Hebben de kinderen zich ook goed vermaakt?

Bengel, waar gaat oudste naar toe op schoolreis? Hier is oudste vorige week naar een park/schoolboerderij/speeltuin geweest hier in de stad. Doen ze ieder jaar met de kleuters. Dus gelukkig nog geen grote activiteiten zoals de Efteling of zo, dat lijkt me helemaal niks...

Gisteren de halve dag aan het puinruimen geweest (kun je nagaan wat een zooi het was ). De zolder moet dus deels leeggehaald worden, en gisteren ben ik bezig geweest met alle stapels aan administratie. Alles uitgezocht, en op twee kleinere stapels na zit alles weer in de ordners. Was maar een jaartje ofzo, dat het niet gedaan was Maar nu alles weer netjes. Nu nog 1 kast uitruimen, de deuren erin zetten, en dan de kast op marktplaats zetten. En een tafel uit elkaar, logeerbed uit elkaar, en dan kunnen man en ik boven op zolder slapen, en kunnen we aan de slag met onze kamer opnieuw schilderen en inrichten voor oudste. Dus hopelijk gaat dat allemaal lukken voor de zomervakantie. Dat is eigenlijk wel het streven...

Zaterdag een druk dagje gehad. Eerst vroeg op om boodschappen te doen (doen we meestal ergens in de loop van de zaterdag), vervolgens gauw naar Den Haag om in het kader van de monumentenestafette naar de Ridderzaal te gaan. Was op zich wel mooi, maar wel een beetje erin, 5 minuutjes kijken, en toen er weer uit. Vervolgens door naar de verjaardag van oma van man, die werd 90. Wel apart, met man z'n familie hebben we nagenoeg geen contact, oudste heeft oma misschien twee keer gezien, jongste en middelste nog nooit. Daarna nog even naar zwager en schoonzus geweest, om een commode van hun naar andere zwager en schoonzus te brengen. Dat scheelde de ontvangende zwager weer een busje huren, en voor ons is het een kleine moeite. Daar ook meteen gegeten, uiteindelijk waren we om half 10 thuis zo'n beetje. Kinderen het bed in, en even rust

Uiteindelijk 's avonds nog wat campings bekeken, iemand nog leuke tips? Ik wil liever iets ten zuiden van Parijs (zeg maar max 800 km vanaf Utrecht, liever iets minder), man wil iets minder ver. Tenminste, die verwacht volgens mij een grote plaats in de buurt...

Nu nog even aan de slag!
Goeiemorgen,

haaa, bengeltje is er weer, gezellig. Loslaten is moelijk he bengel, maar ze passen echt wel heel goed op de kleintjes tijdens zo'n schoolreisje hoor. Ze zal het geweldig vinden denk ik, en zich heel groot voelen.

Viool leuk, complimenten over je huis/interieur, nu al. Kan je nagaan straks, als het af is Pittig dametje, die ootje. Leuk ook toch?

RW wat heerlijk, een avondje uit en uitslapen, mmmm genieten. Fijn dat J het goed deed met logeren.

Uma, oh wat snap ik je goed. Ik wilde ook he-le-maal NIET werken na mijn verlof. Maar het went inderdaad, al duurde dat even. Het is een stap, je lieve babietje die jou nog zo nodig heeft ergens anders brengen. Maar je zal zien dat als je straks in je nieuwe ritme zit en umini het goed doet op de opvang je blij bent dat het je gelukt is om die stap te nemen. En uiteindelijk is het misschien ook wel fijn om weer eens iets anders te doen dan zorgen.

Weekend was een beetje verregend, we hadden za-avond een BBQ en kampvuur gepland maar dat viel in het water. Verder best geslaagd, 't was een hele organisatie (45 man/vrouw/kind). De jongens vonden het helemaal geweldig, lekker in de tent geslapen.

Lmeisje heeft helaas haar slechtste spookgedrag weer terug sinds 3 nachten. Steeds maar wakker, huilen, en ook lang achter elkaar wakker, bijv van 24.00-02.00. Niks helpt dan, liedje zingen, knuffelen, voeden. Wat ik ook doe ze begint steeds weer te huilen Ik weet het niet meer hoor met dat slapen.... Gelukkig is ze overdag lief en vrolijk.
Haai Tieger. Was een druk maar gezellig weekend voor jou zo te lezen.

Campingtips, zal er even over nadenken...
Tieger goed bezig zeg, de zolder opruimen. Zijn altijd van die fijne klusjes, net als de administratie wegwerken. Maar als het dan gedaan is, voelt dat erg fijn. Hoop voor je dat het allemaal lukt voor de vakantie.

Campings die kant van frankrijk ken ikniet. Die hoek ben ik nog nooit geweest, behalve Parijs zelf.

Sardegna wat zonde dat je weekend een beetje in het water is gevallen. Het was ook net het slechtste weekend van de afgelopen weken. Maar gelukkig is het toch verder geslaagd geweest.

Over L meisje, zou het kunnen dat ze teveel prikkels heeft gehad dit weekend. Dat ze daar niet van kan slapen en steeds moet huilen?

Uma ik vind haar idd te jong voor schoolreis. Een leuk kleuterfeest op het schoolplein zou toch ook mooi zijn geweest? Maar goed ik heb daar niks over te zeggen, maar van mij had het wel vanaf groep 3 gemogen.
Oh bengel, jouw oudste ook op schooreis vandaag, de mijne ook. Spannend he, nog spannender voor de moeders haha.

En Uma, over 3 weken alweer aan de slag, wat vliegt de tijd!

Ik heb afgelopen donderdag en vanochtend afscheid op beide vestigingen van m'n werk gehad, nu is het helemaal klaar en dat is wel raar. Ben wel behoorlijk verwend, echt lief!

Nu is het me-time en gezins-time, voorlopig ben ik lekker thuis, wanneer ik weer de behoefte voel om iets naast gezin te doen of het financieel echt heel erg nodig zal zijn, ga ik wel weer solliciteren. Voor nu is het gewoon goed zo. We moeten echt wel een stuk zuiniger aan doen maar we gaan het wel redden als het goed is. Er komt ook heel veel voor in de plaats, de rust en lekker genieten van de kinderen.
Even kort. In ziekenhuis i v m operatie blinde darm mviool, schijnt regelmatig voor te komen, vrij heftig deze wel, maar het kan in het streekzh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven