Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
mogguh!

Amalia nog een beetje geslapen? Ik word altijd erg agressief van snurkende man wil hem dan het liefst uit bed trappen

rikst wat een avontuur! Ik heb mijn zeildiploma's maar blijf geen held op het water.

fijn dat het goed gaat met mviool hopelijk slaat de ab aan!!! Wanneer kunnen ze dat zien? Geen koorts lijkt me ook een goed teken

Wat een heerlijk weer vandaag, ik ben een beetje aan het inpakken, dochter is aan het kleien en J ligt op bed.
Viool wat fijn dat de chirurg tevreden was. Hoe is het vandaag? mviool goed geslapen? En jij ook een beetje? Twijfel niet aan jezelf, mviool was op tijd in het ziekenhuis, is geopereerd, alles is goed gegaan, en je bent er helemaal voor hem bij zijn herstel. Terwijl je ook nog voor baby-ootje zorgt. Je bent juist een fantastische moeder

Rikst wat een toestand op die boot. Snap dat je het spannend vond. En koud! Hoe vonden de andere 'vrouwen-van' het? Kun je het daar een beetje mee vinden trouwens? Wel zo gezellig als je een weekendje met elkaar bent als die andere dames ook een beetje leuk zijn.

RW lekker aan het pakken voor frankrijk, jippie! Veel plezier alvast.

Amalia nog 2 weekjes en dan de eerste verjaardag van aatje!! Wordt het een groot feest of gaan jullie het rustig vieren?

Hoe gaat het trouwens met de sollicitaties?

Tieger gefeliciteerd met je jury-examen. Doe je veel wedstrijden? Stoere sport vind ik dat, waterpolo.

Bengel en 5x5 hoe is het gegaan met het schoolreisje?

Uma hoe gaat het met de meiden? En met jou? Sterilisatie zou ik ook nog even uitstellen als ik jou was hoor, is wel weer een hele stap toch? Hoef je nou niet meer gecuretteerd te worden, of weet de gyn dat nog niet zeker?

Hier goed nieuws: meisje was maar 1x wakker vannacht!! Hoera! En om kwart voor 7 vanmorgen pas gedronken.
Schoolreisje was hartstikke leuk, en ze was echt helemaal op bij thuiskomst.

Vandaag wat inkopen gedaan in de stad, alvast wat verjaardagscadeautjes en ben op zoek naar een fiets voor oudste (16 inch). Probeer toch wel unisex fietsje te vinden, is niet makkelijk, maar heb er wel een paar gezien.

Verder na gesprekje met de fysiotherapeut besloten Maaike pas te laten beginnen met zwemmen als ze minstens 5,5 of misschien wel (bijna) 6 jaar oud is. Haar spieren zijn ws. nu nog niet sterk genoeg en kinderen die iets ouder zijn eer ze beginnen leren het vaak toch net wat sneller.
Viool je hebt het toch hartstikke goed gedaan!! Niet zo hard voor jezelf zijn hoor, zoiets verwacht je gewoon niet! Knuffel voor jou en Mviool, hopelijk is hij gauw weer helemaal opgekapt.

RW wanneer vertrek je naar Frankrijk dan?

Amalia fijn dat je iets gevonden hebt dat werkt tegen de hooikoorts!

Rikst jeetje heftig zeg, niet ziek geworden?

Jeeeeeeeeeeej voor Lmeisje! Wat goed van haar! En lekker voor mama

Hier alles goed, heb mega-spierpijn, gister een uurtje gebodypumpt. Wel lekker hoor, maar lopen kost wel moeite

Curettage weet ik niet, tis nog steeds afwachten of mijn lijf weer normaal gaat doen of niet. Wel weer anderhalve week ongesteld geweest dus dat lijkt niet zo ok, ik heb hoop dat ze tijdens de hysteroscopie voor de sterilisatie meteen kunnen zien of alles er wel of neit goed uit ziet.

Ik ga het wel doorzetten, ik wil gewoon 100% geen kinderen meer, gezin is compleet en andere manieren van anticonceptie zijn ook niet je-van-het. Nu afspraak verschoven naar augustus.
Uma bodypump rules! Niet zoveel gewicht aan je halter ha ha, oentje. Wat vond je van de hoover? Deed je ook around the world? Lukt mij niet hoor...

Lekker Frankrijk RW geniet!

Lmeisje 1x

Viool hoe is het met m?

Tieger beter toch wat langer wachten met zwemmen? Goed idee.

Wat een weer zeg, heerlijk! Super voor zo'n lang weekend
Even gezwommen samen met grote L tijdens zwemles middelste gister. hij duikt zo van de duikplank, mama ga jij ook?! Nou, ik vond het nog best hoog! (jaren niet gedaan). maar dan kun je toch niet achterblijven bij je zoon he Gelukkig zwem ik nog altijd een betere en snellere borstcrawl , hoe lang zal het nog duren voor hij me inhaalt? Mijn stoere, grote zoon, ben zo dol op hem. Ach, dat ben ik op alle drie Wat is het toch geweldig om zulke leuke kinderen te hebben.

Sardegna loopt weer eens over van liefde (zucht), sorry hoor dames...
Amalia en uma aan het bodypumpen, goed hoor!

Ik loop ook nog steeds scheef van de spierpijn, van survivalrunnetje van zondag. Kwam er net achter dat de achterkant van mijn benen ook bont en blauw is, staat leuk met een rokje
Sardegna spierpijn? Jij bent toch onze sporty spice?

Hmm aannemer is bezig en die heeft mooi geschilderde muur aangeraakt
Survivalrun: hardlopen met onderweg dit soort hindernissen:

Daar krijg ik spierpijn en blauwe plekken van ja....

Zonde van die muur zeg.
5x5 een naam in je laatste post okee ?!

Rw zeildiploma's stoer ! Wil ik ook maar ehhh wanneer ???

Ik lees een goede L meisjes nacht en ben heel blij voor S.

Amalia gewoon wat duwen trekken aan snurkende mannen haha helpt hoor

Mviool nog steeds goede temp, helaas houd hij niks binnen, een drama, het begint hem te irriteren dat gepush om eten want hij gooit het eruit ( ws de antibiotica )

Vanavond slaap ik met Ootjr bij mviool.

Ik hoop dat het eten toch gaat lukken dat scheelt alles in naar huis laten gaan natuurlijk

Verder ben ik niet zo bij, later meer dus, oja en de stucers zouden vandaag klaar zijn maar zijn niet eens begonnen. Man was boos en zegt dat ze nu gaan beginnen op hemelvaart, ben benieuwd ...
Sardegna stooooerrrrrr! Die foto's ! Jij bent echt cool en wel leuk voor zoons zo'n mama ( schaam - ik wil niet eens in een achtbaan haha)
Ow, wat balen dat mviool nog niks binnen houdt.... duimen dat 't morgen wat beter gaat met eten. Fijn dat je met ootje samen kan blijven slapen. Trek je het nog een beetje allemaal?

Ik ben niet zo cool hoor, nu 2 x meegedaan met zo'n run en de helft van de hindernissen haal ik niet (red ik niet qua klimmen of ik val eruit, auw). Hee, dan haal ik de helft dus wel
De jongens hebben een stoere papa gelukkig, die rugby't en survivalt. Hij kan het wel
Jij doet het !! Dat is stoer. Ik ga liever naar ehhhh ... In elk geval.. Gooi me niet in een klimnet enzo
Okee dit is pittig met ootje in ZH ootje is hyper en ik wil me op mviool concentreren die heeft nu koorts. Duim maar dat ie zakt. Ik ben toch niet zo'n held hierin ik wil mn jochie dat zich fijn voelt!!!!!
Ootje is klaarwakker hum.

En de koorts viel te verwachten vinden ze, gezien het hele ontstoken gebied, pus etc.

Ik hoop dat het gauw zakt, mama gaat ervoor, ootje ook en mviool ook wat ging hij knap zn bed uit vandaag. Kom op ! Koorts omlaag
Mag je op de kamer bij hem viool? Fijn.

Niet onrustig voor hem met Ootje erbij? Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben allemaal
Ja amalia dat is fijn maar tegelijk vind ik het toch fijner als vader mviool de nachten doet, qua praktische kant dan want natuurlijk is het fijn zo. Maar ook beter om thuis te zijn met ootje. Het gaat wel hoor, ben met haar gaan wandeken en nu slaapt ze om half elf.

Ik hoop dat mviool een goede nacht heeft. Ik ga me niet druk maken om mijn nacht die heb ik toch de laatste maanden op heel andere wijze

Moet wel lachen om mn ex die wilde dat ik kwam aflossen dat was het zelfde verhaal

als voorheen haha, ken het niet anders.

Enfin ik ben blij hier te zijn, en ga eens thee drinken, had alleen liever thuis met mn kind gezeten.

Heb trouwens mij beheersd, heb niks engs gegoogled, ook alle termen etc niet gedaan.

Dus ben best goed bezig voor een zenuwpees zoals ik genoemd ben.

Ik hoop echt zo dat hij snel op de been is, het is zielig hij was stoer maar raakt nu onzeker en wat dwangmatig, raakt bang van al dat overgeven en ksn zn gedachten over koorts en perse moeten eten en ziek zijn niet stoppen, zo sneu, vooral een kind dat nooit eens ziek is, dat weet niet hoe of wat hem overkomt !!

Gelukkig heb ik het gevoel dat hij wel zal gaan vertroueen op het eten en weer wat meer smaak / lust krijgt in eten. Komt goed. Is mss ook de narcose en wat bangig.
Ik wil dat zn vader ool de andere dagen doet ( hij wil mij hier meer hebben ( maar dat vind ik voor mviool te druk voor meerdere nachten. Dat ga ik denk ik ook duideijk maken
Wat is te druk viool, als zijn vader er te vaak is? Of jij? Wat een situatie, arm kind. Nooit ziek en dan in zkh, zoveel spugen

Man slaapt weer in de tent . De jongens wilde eigenlijk samen, maar dat vind ik niet goed. 2 jongens van 3 en 5 alleen in devtuin

Dus is man weer de klos.
Nee dat ik met oviool er ben. Dan is er toch meer actie om hem heen.

Hihi die man van je gaat terug in jeugd zo, gezellig hoor!

En dan kan jij slapen zonder gesnurk
Wel leuk dat je er bent vanavond. Thank you very mucha mucha! Afleiding van vioolmoeder heel slim. Ik ga toch niet slapen.
Hm ja ... Nu ben ik nog de enige gek hier.
Goedemorgen, na een beetje onrustige nacht met koorts en de hele mama tut knuffel en bekers water episode was de laatste keer toch weer goede temp ! Dat is heel goed ( naar mijn gevoel ) beter dan alleen maar koorts ( het bleef nml per keer stijgen )

Nu ootje eten geven .
Oh ja ik was weg geslapen viool? staat er een bed voor je? Waar slaapt O?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven