Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Bah, ik voel me echt verrot...Zie forum hyves over oudste.

Rikst Ga zo lezen maar die knuffel heb je alvast.

Viool is de stucer er? Is dat die je van straat geplukt hebt? Ik zou zeggen; neem jij de verbouwing in handen dan is er 1 kapitein aan het stuur en kan je alles zelf regelen.
-
Nee de stucer is er nog niet, degene waar ik langs geweest ben was de oude stucer

En man wil het niet aan mij overgeven, teminste, het gaat niet omdat hij ook dingen zelf doet
Ik zou verhuizen tot hij het huis af heeft. pfff, dit werkt toch niet?
Een pieeeeep lange post gewist. Expres. Wat voor zin heeft het het te posten ? Meer van hetzelfde gezeur. Ik ben gewoon moe en ik ben klaar met " er wat van maken" ik ben 35 ( oops.. Zo oud ?!) heb 3 - 4 kinderen en wil na 5 jaar een plek die af is, die van mij is en niet van mans vorige relatie, mn verhuisdozen uitpakken en er echt een vioolhuis van maken met voor alle kinderen een eigen kamer. Dan kan ik eindelijk toekomen aan wat hiervoor mijn hobby was, spulletjes voor huis zoeken, kaarsjes neerzetten, meubeltjes schuiven. Daar genoot ik van, was een soort ontspanning.

Het meest boos ben ik nog wel dat man mij een drammer noemt en er ook zo over denkt en dan ook echt totaal niet beseft dat ik het ook vreselijk vind zo er achteraan te moeten zitten omdat ik het zooooooo graag gewoon zou hebben! Straks is onze relatie finaal om zeep terwijl ik gek op hem ben. En naar mijn mening is dit ook voor hem te druk en teveel geworden ( maar wil het dus niet zien )

Als ik ga " verhuizen" dan maakt hij het natuurlijk " uit" er valtgewoon geen nuchter woord meer over te spreken. Dan voelt hij zich in de steek gelaten want hij doet hard zijn best en hij wil thuiskomen en van ons genieten.

En dat wil ik ook. Maar ik wil niet me erbij neerleggen en zo blijven. Over 8 weken heb ik een kind in de brugklas, een goed punt om te zorgen dat de boel zo goed als af is

Toch weer een lang verhaal.
Het goede nieuws is : mviool is geplaatst op de jeugdtheaterschool 5 min van huis. Blij! Eerst was het haasten, in andere stad, echt een ramp. Er was plek en hij staat ingeschreven.

Volgend jaar kan hij er dus zelf heen, perfect.
Wat vinden jullie van een grijsblauw onder oud roze ?? Of zal ik de combi's in plaatjes plakken.

De verkoopster had wat tips bij het jurkje dat ik wel leuk vond. Maar mss moet ik toch voor lichtblauw ? Maar roze lijkt me ookzo leuk.

Ik heb de verjaardagsslinger voor Ootje besteld.

Met naam erop !
Viool hij laat jou toch ook in de steek? Gaat steeds een borreltje hier en een praatje daar doen en maakt het huis niet af. Het is jij of hij. Oke, verhuizen is rigureus maar je moet een duidelijk statement maken. Nog duidelijker...
Viool, ik moet me aansluiten bij, Amalia.

Je bent helemaaaaal geen drammer. Man moet echt echt echt prioriteiten gaan stellen.

Wat fijn, trouwens dat mviool op de jeugdtheaterschool terecht kan! Gaaf, hoor!

Grijsblauw onder oudroze lijkt mij wel kunnen. Wil je een plaatje laten zien? Feestoutfit voor Ootje aan het zoeken?
O, mijn meisje eet nu voor het eerst een boterhammetje! Gaat goed tot nu toe! Ze heeft trouwens nog steeds geen tanden... En toch al bijna 8 maanden!
Aan de ene kant denk ik : ja. Er zijn ook mensen die een half jaar focussen, uit hun werk en voor hun werk aan hun huis klussen tot het af is en dan weer tijd voor een praatje pot hebben ( want dat zijn onze verschillen en niks mis mee maar nu staat het tussen de verbouwing )

Dus het bestaat, ik vraag niet iets abnormaals. Aan de andere kant zegt man je wilt toch niet dat ik dood neerval of overspannen raak door dit gedoe.. Nee dat wil ik ook niet. Dus ik kies denk ik toch heel de tijd voor de middenweg en geloof steeds de termijn waarop het af is, maar die termijn klopt niet zo.

En nu gingen een heel hoop dingen goed maar blijft de stucklus roet in eten gooien. Dat vind ik ook naar voor vioolman die eindelijk weer the spirit had en er voor wilde gaan.

Ik weet wel dat als het zo doorgaat er moment komt dat ik gewoon ga. Het allervervelendste vind ik nml nog niet eens mn lekkere gezellige tutteboel missen ( want dat doe ik nu ) maar mijn creativiteit. Ik had een leven waar daar ruimte voor was, schreef gedichten, schilderde, bijna alle tijd die ik over had. Toen ik een gezin erbij kreeg wist ik dat het huishouden, zorgen, koken etc zou worden, dat voelde toen wel een beetje als inleveren maar je krijgt ervoor terug. Binnen een jaar zouden we een droomhuisje hebben met mijn eigen spulletjes en vooral mn eigen schildersatelier of kamer, gezien ik daar behoefte aan heb en dat ook uitgelegd hebt. Tussen een stel kinderen en sokken en afwas kom ik niet tot iets van mezelf.

Ik vond twee weken terug in een verhuisdoos jawel, ik was gaan graven mijn groep 6 schriften van de basisschool, maar dan vroeg ik er altijd extra en maakte boeken en strips en tekeningen. Heel precies en heel uitgebreid. Ik had ze in mn handen en vroeg me af of ik dat stukje nog in me heb. Ik ben best veranderd, van precies en rustig en gefocused naar concentratie nul. Maar wat ik wel lachen vond is dat de inhoud van de verhalen ging over gezinnen, de stoere zorgzame grote zus die ovet de kleine stoute en ondeugende kinderen moedert en dan ook alle kledingstukken getekend en de keuken, de kamers, de gymles etc. Zo is mn leven wel een beetje haha, die belangstelling zat erin.

Maar wat ik dus inderdaad vind is dat ik me een beetje afgeschoven voel. Ik was een vrouw met huis en net opgeknapt huis ( net alles geverfd en opnieuw de kinderkamer gedaan ) en een groot atelier. Nu is mijn droom van een groot gezin uirgekomen, absoluut, als er iemand is waarvan zijn droom is uitgekomen ben ik het... Elke dag ben ik gelukkig met mijn clubje...maar gek genoeg is er dus wel een evenwicht zoek binnen dit leuke verhaal.

Pfffff vind je me een zeur ?? Ik wil wel een oplossing maar geen niet leuke geloof ik...
Jurkje: http://www.schaapjeschaap ... ath/24_33/products_id/167
Bolero of strak aansluitend truitje:

http://www.schaapjeschaap ... _info.php/products_id/368

http://www.schaapjeschaap ... /25_36_65/products_id/351
Nee, je bent geen zeur, Viool.

Het MOET gewoon anders daar!

Schattig, die kleertjes!!!

Sardegna, hoe is het met grote L.??

Niks voor jou, de hele dag nog geen berichtjes...ik hoop, dat het ok gaat daar.
Eh amalia man taal

Ik heb kakkkerlakken, ze kropen net binnen

Jeeeeeeee joepie hoi hoi ik trouw met ze
Sardegna? L is vast nog ziek... Anders ben je er altijd wel even. Sterkte daar...
Er is niks te zien :( ik zie niks ... Hm.. Is het plafond nog 1x gedaan ?! En twee uur later is er niemand meer.
Aaaarrhhgg ze waren er en weer weg en je ziet niets??? Blijf erbij staan!!! Wat erg.

Nog 1 ding; man vraagt of je hem overspannen wilt hebben. Nee natuurlijk niet maar wil hij JOU overspannen hebben??

Laatste van mijn kant

Zo, ik zit met mijn nieuwe schoentjes en spijkerbroek maat 29 (puf puf) op de bank.

Worden jullie al gek van mijn afvalgezeik? wel erg he, al vanaf januari. Nouja, sla je het maar over. Viool heeft binnen dit topic een verbouwtopic en ik een afvaltopic

Sta ik net even bij mijn moeder op de weegschaal, daarna naar huis gerend en op de weegschaal; scheelt gewoon 2,2 kilo!!! Zie je, dacht ik al.

Gelukkig.

maar ik moet nog steeeds -2,5 van mezelf.

Even plaatje zoeken van mijn schoenen.
Schattige jurkjes Viool!!

oh sh*t, Aatje wakker. Wilde nog even 15 min voor mezelf. Jongens zijn nl even bij mijn ouders spelen
Mooi Amalia!

Deze schoenen vallen vaak van mijn voeten daarom heb ik ze met 1 bandje over mijn voet.

Zal ik nou voor blauw of roze jurkje gaan? Of allebei en dan een blauw truitje zoals daar ( schijnt wat flets grijsblauw te zijn ) of zo'n bolero.

Maar kijk zouden die knoopjes niet te rommelig tonen ? Jurkje heeft ook 2 parekmoerknoopjes.

Stuc: jawel er is een wand bij. Hiep Hoi. Nou wil ik morgen gewoon eigenlijk een vaste afspraak met die aannemer over de vloer, stok achter de deur. Maar man vast niet. Hoe doen anderen dat nou ?? Ook stuk voor stuk of plannen ? Iemand ervaring ?? Het lijkt mij dat je zoiets achterelkaar plant in een geschatte planning ofzo.

Zucht het is zo leuk straks: een echte huiskamer.

Zouden jullie een bank neerzetten? Ergens tussen? Kijk we hebben nog geen zithoek wel de grote eettafel. Maar bank is misschien niet mooi er zo ergens bijproppen maar wel ehhhhh lekker hangen met iphone

Amalia precies, het is nu een soort hij of ik.. Niet eerlijk. Maar ik redeneer zo dat als het huis beter wordt mijn man ook profijt trekt. Hij zal dan pas ervaren hoe fijn zoiets is! En het maakt de weekenden rustiger met de kinderen.
Amalia ik doe mee met het afvaltopic. Ik eet alleen welerns roze koeken of chocola ineens.

Steeds als ik richting de 60 ga, snoep ik. Heel dom.

Sardegna is grote L al opgeknapt ?

Rikst leuk dat ze boterhammen eet. Ik wist niet dat dat kon zonder tanden. Acht maanden ?? Hm kan best hoor ..
Dat heb ik richting de 70 Viool! alsof ik niet durf om onder de 70 te komen. stom he? Hoeveel moet jij om op 60 te komen? Zullen we 3 weken instellen, dan moet het ons lukken!!! Wie er het eerst is.
Roze koeken?!?!?!? :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven