Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Druk Sardegna ! Ik heb een keer een kindertekening geprobeerd. Maak kopietjes als voorkant, was zo leuk, kreeg complimenten en weinig werk.

Sardegna het schiet ECHT op nu. De cementvloer ligt nu half.

Alleen de kat... Straks loopt hij door het cement. Ik kan het niet afsluiten en moet straks werken ( verkeerde samenloop, ik werk, man onverwacht weg, mensen in huis aan vloer, vraag me af OF ik wel weg " mag"

Het was zo slecht georganiseerd.verkeerde berekening materiaal. Man die het bouwmaat pasje heeft en natuurlijk dat alles was geregeld met " we zien wel" en als ik niet iedereen opgetrommeld had... Oei..

Ach wat spannend de eerste verjaardag van Lmeisje
Leuk amalia, nieuwe fiets!

Kindertekening wel een idee ja, ik ga kijken. Heb al leuk tekstje met gekleurde letters en een grote taart. misschien tekening op de andere kant.

Viool, poes opsluiten met kattebak en brokjes en water in de slaapkamer?
Zo, boodschappen zijn gedaan, tank is vol, nu nog een was in de machine en dan spullen pakken. Had ik heel enthousiast was buiten gehangen, kom ik uit de supermarkt zie ik dat het geregend heeft. Gelukkig lijkt de was wel bijna droog.

Volgende was maar binnen hangen.

Ook meteen de nieuwe gordijnen voor de kinderkamers nog even ophangen, is dat ook weer klaar. Zijn de kinderkamers zowaar bijna gereed gekomen voor de vakantie Alleen nog wat zooi opruimen van de kamers, zoals een tent enzo

Ik ga zooi verzamelen!
is dit topic interessant Viool?

Moeder geeft vader geen omgang met kind. Afdwingen mogelijk? (weet niet hoe ik het kan kopieren zodat je erop kan klikken....
Hi there!

Jeej weekend!! Heerlijk. Gisteravond proeflesje bodycombat gedaan, jemig zeg was helemaal stuk na een half uur

Vanavond nog even met een vriendin uit eten en dan hebben we een weekend RUST! Heb er helemaal zin in. Als het zondag mooi weer wordt gaan we misschien wel even naar een pretpark ofzo, wel leuk voor de kinderen.

Viool, klinkt alsof je beter in de buurt kan blijven Fijn iig dat de vloer er bijna in ligt!

Tieger heel veel plezier, lekker van genieten!

Sar sorry, ik zit nog niet in de kinderfeestejs, volgend jaar kom ik bij jou voor advies Hopelijk is je meisje op tijd weer een beetje opgeknapt, beterschap!

5x5, blijft spannend dus. Hoop het beste voor je.

Amalia ach kermis is met die kleintjes wel leuk toch, ze genieten er (althans hier) altijd zo van. Vond het zelf vroeger ook altijd fantastisch.

Rikst, beterschap met middelste. Sorry, zat hier hardop te lachen om jouw opmerking alweer klaar te zijn met de vakantie

Er moet hier heel gauw een oplossing komen, een zeer definitieve. Want ik zit een heel klein beetje in de rats, uhm, nou ja, you know. Zou niet best zijn.

Nu ff kindertjes naar buiten bonjouren want het is droog, laters!
Joepie, weegschaal doet het weer! Ben toch weer wat afgevallen, 70,9 vanmorgen (even voor mezelf cheeren . )
Neeeee Uma! Wanneer weet meer?

Ehh same here.. Man was op eisprong slordig. Niet tot het einde maarja...

Cryptisch ha ha!

En ik laat dat ook gebeuren . Zie me al met een dikke buik

Oja nog een oude vraag van viool: taxatie was 179 euro.
Yes ik cheer mee ! Stoer Amalia! Hoe is Aatje haar wond ?

S knapt Lmeisje op??

Uma veel plezier met uit eten !

Ik heb weer zin in man zien. Ben trots op het gedane werk. Ik wil samen lunchen en tutten met zn twee. Nog 1 week en hij is er weer.

Ben verdrietig, somber, ken je dat ? Hoor net dat er een jongen van de school van mn vriendins kinderen is doodgereden.

Vreselijk dan breekt mn hart. Dan moet ik misschien er niet aan denken maar vresrlijk toch. Die ouders. En ook raak je als ouder van slag hier van.
Ooh lekker ja, hoeveel was je er nu weer kwijt dan Amalia? Moet volgende week weer ongesteld worden. Hier ook een beetje slordig, alleen hopelijk ruim genoeg voor eisprong. Ook niet tot het eind overigens

En man wil nu noooooooit meer met me douchen zegt ie

Viool wat vreselijk
Die uma en amalia, zo is mn vriendin beide keren zwanger geraakt.

Bah het Is vreselijk. Als ouder zou je toch het liefst je kind beschermen. Ik wil ze nu ook weer waarschuwen. Maar ook geen bange kinderen.

Liefst wil ik ze ehhh vastplakken.
Alles is vies en armoedig. Ik kom thuis en denk pfffffffff.
De vloer is cool maar ik schrik van de rommel die het geeft
En ik kan 7 dagen niet bij de wasmachine. Tot ootjes verjaardag en de vakantie. Nou ik las eerst wasdag in
Ik sta voor de vierde keer naar mijn cementvloer te kijken

Blijkt dat de kat er gaten in gegraven heeft, vooral tegen de wand, soort tunnels. En poten..
Man zegt net dat ie het geweldig zou vinden, een vierde

Nou...

Oh die kat! En nu dan?
Nee hè, geen kattentunnel in de nieuwe vloer

Ik riep nog opsluiten in de slaapkamer met voer en een kattenbak? En nu? Nog laagje eroverheen?

Ha, Amalia gaat voor de vierde
Een jaar geleden was mijn uitgerekende datum. Net de poppenwagen ingepakt. Ik vind het zo gek, dat er nu gewoon een jaar voorbij is. Een JAAR!

Koorts is gelukkig gezakt naar 38.5. Ik voelde 2 scherpe streepjes in haar kaakje, dus hopen dat ze morgen beter is nu de tandjes door zijn.

Na zondag begint het afscheid van de borstvoeding. Raar en een beetje moeilijk, maar ik kijk er ook echt naar uit om straks gestopt te zijn. Hoe knus en lief het ook is, het is goed zo. Een jaar is toch wel genoeg voor mij.

Lekkere egopost... Zit even emo te zijn in mijn eigen wereldje, sorry.
Sardegna ga nog even door a u b, ik vind jpu helemaal geen egopost schrijven,want ik ben echt de grootste egopost-er en me ervan bewust hoor!! Dus astjeblieft doe maar eens een echte poging mijn verbouw monoloog te evenaren

Wat ontroerend he een jaar !! Hoe is dat nu voor jpu ( achteraf) geweest ?

Aan de ene kant zo jammer baby is zoooo lief, moooi speciaal, dichtbij. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Maar het valt me ook intensief, kom niet goed toe aan andere dingen, verlies me er wat in. Maar ik zou nog wel willen baby tutten, dus ga nog even flink genieten. Ben zo gelukkig met Ootje en baby tijd.

Borstvoeding..

Ik keek net naar een niet hippe voorgevel. Omg als ik een gooische vrouw was zou ik er wat mee doen

Maar de bv zelf is ge-wel-dig. Dat gaat nog efkes door hier

Die kuilen. Ik BAAL. Had ik hem maar opgesloten. Wat nu weer?!

Amalia wanneer parijs ook alweer??

Ik heb foto poppenwagen op hyves ( soort poppenwieg meer )
Amalia vierde ????
Jouw man is grappig !

Wij willen ook weer vier thuis. Je mist er zo altijd eentje, heel raar. We noemen altijd van we hebben echt vier schatjes, we zijn heel blij met jullie vier ! Maar ja de ene hoort het alleen nooit.
Ik gun jou je vier viool

En dat is precies waarom ik het niet wil: het beperkt je. Ik vind het heerlijk om mijn figuur weer te hebben, geen bv enz.

Trusten!
Ik meld me nog even snel af. Ben benieuwd hoe het zal zijn, vakantie met 3.

L-meisje, gefeliciteerd! En middelste ook natuurlijk.

Uma, spannend! Hier gelukkig op tijd, hoewel ook dit geen 100% geeft hoor.
Tieger, een heerlijke vakantie gewenst!

Mooi weer en gestroomlijnde reis !

Amalia, ja dat is waar, weer meer jezelf worden i p v puur instinct etc ook wel weer leuk.

Ik hoop dat de koorts gezakt is bij Lmeisje.

Vandaag de voorrbereidingen... En dan twee jarige kinderen ! En een dreumesje dan

Spannend..dat is eigenlijk wel heel vlak achterelkaar de verjaardag van lmeisje en ootje.
Omdat ik deze week niet kan wassen totdat we op vakantie gaan ( mss ga ik gewoon brutaal een was naar iemand mee nemen ) pik ik nu allerlei korte broeken etc eruit. Ik maak alvast wat tassen. Hm ik ben te gaar om het net in te pakken. Maar dat komt er nu natuurlijk verkreukeld uit. Bah. Ik weet dat ik op mn laatste loodjes ga, in de verbouwrommel zit en de hele week alleen maar alsnog baal ik dat ik niet alles ga strijken. Tegelijk voel ik me moe en plof liever op de bank met forum dan keurig inpakken. Mss krijg ik opleving. Gisteravond ook de halvloer wat los staan krabben van de stuc klodders en cement. Of ehh andersom haha.

En ik heb vanmorgen om 8 uur een paklijst gemaakt. Jaja. Toen bedacht ik me dat we geen wasmachine hebben. Maar anders koop ik in de uitverkoop einde deze week een nieuw setje voor de jongens, kunnen ze op ootje s verjaardag aan en de eerste reisdag ( als we de dag erna gaan. En ik wil deze week niet veel gebruiken. Want dan ligt er drie weken was te liggen tot je terugbent.
Lmeisje hysterisch huilend van 12 tot 3 vannacht. Zo zielig.... Ik hoop door die twee tandjes. Koorts is weg nu, ze was vrolijk vanmorgen, maar wel heel moe natuurlijk.

Uma wat lief van je kaartje, dank je wel.

Viool wat onhandig dat je niet kunt wassen voor de vakantie uit. Gewoon iets meenemen naar elders hoor, een wastas vol. Of naar de wasserette? (bestaan die nog?)

Tieger fijne vakantie.

Ik ga taarten bakken

En eerst mijn lieve kleine moppie borstvoeding geven, ik geniet dubbel van deze laatste weken hoor. Maar ook fijn dat mijn lijf straks weer echt van mijzelf is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven